Hoi meiden, Vanochtend bij mijn gyn. geweest en een fijn gesprek gehad over hoe en wat. Door mijn vorige cyclus, langer dan gemiddeld, bruin verlies een week voor mijn nod en de pos. test gaf hem toch het idee dat het misschien een bevrucht ei zou kunnen zijn geweest maar dat er niet genoeg deling had plaatsgevonden en dat het daarom was afgestoten. Dus het vond het eigenlijk een goed teken. De kijkoperatie voegt niet echt iets toe en hoeft dus niet want het zal meer een bevestiging zijn van wat we al weten en alleen een operatie aan de eileiders kan die ene misschien weer open gemaakt worden maar de kans dat het lukt is klein en best ingrijpend dus niet echt een optie. Over mijn leeftijd hoef ik me niet druk te maken qua toelating want in bijv. Belgie doen ze daar niet zo moeilijk over. En aangezien we binnenkort verhuizen waardoor we al genoeg stress krijgen is het niet echt slim om nu al een volgend traject in te gaan. Daarbij is de kans op een natuurlijke zwangerschap aanwezig en door de laatste maand heeft hij zoiets doe nog maar even zo door gaan Dus blijven temp. en klussen (om de dag vanaf dag 8 of elke dag is ook goed, eisprong rond dag 10-12 ) en afwachten en niet eerder testen dan ruim over de nod om teleurstellingen en vroegtijdig testen te voorkomen. Hij adviseerde 10 dagen na gem. nod pas te testen Als we eenmaal gesetteld zijn in Brabant dan stappen we over naar een ander ziekenhuis die ook iui doen en dat zal dan de volgende stap moeten worden. Dus ff geen zaadtest, onderzoeken maar gewoon lekker klussen en we zien wel wat moedertje natuur ons brengt. Poeh, dat lucht wel op kan ik zeggen. Vriend heeft nog wel een 2e zaadtest aangeboden als ik dat wil maar omdat het niet uitmaakt qua zwanger worden laten we dit lekker gaan. Dus meiden ik blijf nog lekker in dit topic en blijf ook nog temperaturen op advies van de gyn. zodat ik evt. in het volgende ziekenhuis (hoop niet dat het nodig is ) de kaartjes kan laten zien. Zo een heel lang verhaal maar wou het even kwijt. Nog 1 dag Marland en dan vakantie8) Anky, ik ben benieuwd met je ei? Loesssie spannend wat je temp. gaat doen. We lopen bijna gelijk op En hoe is het met de zwangere ladies? Lekker op een roze wolk, behalve de aambeidendan Liefs, Lente
Pina, wat ontzettend balen zeg, het kaartje zag er ect zo hoopvol uit! Zo die je maar hoe snel je lijf ook weer kan veranderen in lagere temp he, wat dat betreft is het naar dat kaartjes soms zon valse hoop geven... Lente, wat fijn zo'n gesprek zeg! Mooi dat je ook meer bewust bent van de kans op een natuurlijke zwangerschap, dat geeft weer wat vertrouwen in je lijf! 10 dagen na je NOD testen, oepsie zeg, dan ben ik nog te vroeg Met de aambeien gaat het goed, al minder last Voel verder nog weinig! Wel grote en gevoeliger borsten
Hoi Lente Vind het fijn dat je bij ons op het forum blijft. Mijn Gyn zei toen ook dat het beter is om pas een week na je nod te testen,maaaaar dat is wel heel moeilijk. Pina meid ik vind het ontzettend rot voor je dat ongesteld bent geworden,hopelijk heb je deze ronde meer geluk. Groetjes Anky
Meiden allemaal erg lieve reacties van jullie allemaal. Lente, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad ! Lide, ook goed nieuws dat je minder last hebt. Gelukkig maar en leuk dat je ons op de hoogte houdt x
Pinaaaaa! wat jammer dat je ongi bent geworden! Het zag er zo goed uit allemaal! Volgende ronde raak, oké? Lente: Fijn dat je nog even bij ons blijft, en wtf.... 10 dagen na NOD testen? Zullen we gewoon 18 DPO aanhouden en de rest van de dagen tot aan de 10e licht hopen? Wel fijn om nog niet de medische gekkigheid in te hoeven, zo'n kijkoperatie heeft natuurlijk ook zijn gigaweerslag op ons vrouwelijk lichaam... En je bent al druk genoeg in de weer met alles! Ik heb FF bedrogen, heb mezelf op een ander emailadres ge-invited en me voorgedaan als vriendin van mezelf, en heb mezelf zo dus nog 30 dagen VIP gegeven haha. Vandaag zware vergadering gehad op mijn werk, de eerste in 3 jaar tijd, mijn initiatief. Mijn initiatief was ook om mensen gratis te eten te geven, TENZIJ ze tevreden zijn. Het meeste eten kwam de laatste week koud of te laat (>35 min na bestelling) pas op tafel. Tenenkrommend was het en heb me kapot geschaamd, maar stond machteloos. Nu niet meer, als er nu nog een kok is die er met de pet naar gooit, mag ik 'm ontslaan. Feels good. Niet dat mensen ontslaan zo'n leuke bezigheid is, maar ermee dreigen werkt wel beter Kennelijk. ik ga nog ff shakespeare'n, wachtend op mijn NOD. Echt geen idee hoe en wanneer die deze cyclus komt... Lide, fijn dat je nu minder last hebt van die verschrikkelijke aardbeien! liefs
dat gratis eten geven was trouwens sarcastisch bedoeld, wilde een groot spandoek ophangen op de voorgevel, maar dat vond mn baas niet zo'n geweldig idee. Snap er niks van, maar hij nu wel. hihi.
Goed gedaan Loesssie, je staat zelf voor gek als je geen goed eten moet voorschotelen en ze ervoor laat betalen ook. En de fooi kan je dan ook wel vergeten. Zijn er al mensen weggelopen Ff zette mijn eisprong op dag 16 maar daar heb ik meteen een stokje voor gestoken. Ik hecht dan toch meer waarde aan iemand van vlees en bloed dan zo'n computer. Hij blijft dus fijn op dag 12 staan. Anders kan ik op dag 50 testen. Dan wordt ik al bijna weer ongesteld of moet al bijna bevallen Hahahaha Loesssie heeft een vriendin invited. Wel op een ander emailadres? Toch weer een maand gratis Verder geen nieuws hierr. Liefs, lente
Loesssie, ik kan jouw ff niet openen. Hebben ze je nu al door en ben je geboycot Meiden bedankt voor jullie lieve reacties van gisteren en vandaag Groetjes, Lente
Hoi dames. Ik hoop dat mijn temp morgen omhoog gaat,zoniet smijt ik mijn temp het raam uit hihi. Wat ik zo gek vind is dat ff in mijn vorigge ciclus 1 dag voor de tempverhoging pas eisprong aangaf,terwijl ik meestal pas 2/3 dagen na de eisprong pas verhoging krijg,dus nu maak ik mij toch wat zorgen betrefd de eisprong ,en wat ik al helemaal niet snap is mijn ovulatie test die vorigge week woensdag positief was Ik heb zondagavond ja ja om 21.30 gemeenscgap gehad,kan dat zaad het ovenleven tot vandaag,of maak ik nauw geen kans deze ronde. Sorry ,maar bij mij zakt de moed helemaal weg,zit gewoon ff in een dipje denk ik Weet iemand of het normaal is dat temp pas 2 tot drie dagen later omhoog gaat!!! Groetjes Anky
hee anky... maak je niet zo veel zorgen, daar stijgt je temp ook van Het is juist normaal dat je eerst je ovu hebt en dat dan pas je temp stijgt. Juist daarom tempen we, zodat je de maand erop weet wanneer ongeveer je ovu plaats zal vinden. Want, op het moment dat je temp stijgt, is je eisprong al geweest, net een paar uur (tot een dag) daarvoor. Het corpus luteum (gele lichaampje waar je eicel in zat vóór de ovu) produceert het hormoon waardoor je temp stijgt. (weet alleen ff nie meer of dat nou ook weer oestrogeen of progesteron is). Maar ik zie dat jij aan de clomid bent, dat is toch om een eisprong op te wekken? Daar weet ik verder niets van maar ik denk dat het gewoon hetzelfde blijft, alleen dat je lichaam een handje geholpen wordt! Probeer het van de bright side te zien: je hebt een eisprong. En ik weet niet hoe het met jouw mannetje zit, maar het meeste zaad overleeft zeker 2 dagen, het Superzaad soms wel 8. Maar dan kom je wel van Krypton. Probeer je niet te veel zorgen te maken, oke! liefs en sterkte!
Hoi loessie Dankje voor je bericht,ik weet dat ik mij niet zoveel zorgen moet maken. Maar ik weet wel hoe het tempen werkt,maar bij mij is het meestal zodra temp omhoog gaat dat de eisprong zo 1 tot 2 dagen daarvoor geweest is,maar het gekke is dat ff de vorigge ciclus pas een kruis op dag 18 zette terwijl ik op 17 eisprong had,dus daar snap ik niets van. En ik ben gewoon ff in een dippie,want mijn schoonzusje die hoeft maar naar haar vent tekijken en is zwanger,en vrijdag word haar tweede gehaald met keizerssnee.En ik krijg dan wel eens van die kutopmerkingen,van mensen je bent vast te oud en bla bla . Ja ik heb PCOS en krijg glomid omdat ik geen eisprong van mij zelf heb,ging drie maand goed zonder glomid ,maar later zag je mijn ciclus weer steeds langer worden en had toen geen eigen eisprong meer,dus nu heb ik weer glomid. Heb nog 2 keer hiernaar en dan weer naar Gyn om tekijken wat zij dan gaan doen,of weer glomid of iets anders,maar hoop dat het niet nodig is Met mijn zoontje ben ik bijna twee jaar aan het tempen geweest en nu met tweede alweer 9 maand pffff,krijg bijna fobie voor temp meters hahaha. Ik weet niet wat ik heb,maar ik baal gewoon dat het allemaal gewoon niet wil,met zwanger worden. Mijn vriend wil door en heeft goeie hoop,maar ik sta wel eens tedenken om te stoppen. Hopelijk voel ik mij gauw wat anders,want dit is ook niet handig zeg maar haha Groetjes Anky
life is what happens to you while busy making other plans... het gaat echt wel gebeuren! We slepen je er wel door heen! liefs
Hoi Loessie Dankje voor je lieve woorden,doet mij goed om te weten dat er mensen zijn die het wel begrijpen Groetjes Anky
Hey meiden, Ik leest dat het voor sommige hier toch een beetje spannend gaat worden nu.... Duimer de duim....... Hoe gaat het hier verder?
Had ik een heel verhaal met opbeurende woorden voor jouw Anky (zaad blijft 5 dagen oke, 3 dagen zeker en 2 dagen wordt aangeraden ) Loesssie mooie curve maar dan veel uitgebreider druk ik op delete en het verkeerde pijltje dus alles weg:x Maar heel veel liefs en een dikke knuffel, Lente
Hoi lente Vind ik ook super lief van je hoor,dat je voor mij dat opbeurende verhaal hebt geschreven Ik hoop dat de vrolijke zwemmertjes van mijn man zo lang volhouden hihi Ja anders was hij vanavond thuis,maarja omdat die ovulatietest woensdag positief was hadden we ook zoiets van dat ei springt donderdag of vrijdag wel,maaaaaaaaaaar nee,dus ik hoop dat morgen temp omhoog gaat is hij in iedergeval ciclusdag 17 gesprongen,en maak ik nog kans. Heb ook twee keer gehad dat eitje zo mooi groeide,maar dat het niet sprong en een cyste werd,en dat hoop ik nu niet,maar goed heb nu eenmaal pcos en dan kan dat helaas voorkomen,maar als morgen temp omhoog gaat ben ik super blij en spring ik een gat in de lucht hihi groetjes Anky
Hoi meiden, Gisteren had ik vergadering en ineens betrapte ik mezelf erop dat ik ongegeneerd aan mijn tepels zat te krabben, jeuk! Maar of dat nou van mijn bh kwam, zit precies zo'n naad over de tepels heen of door een prille zwangerschap weten we pas over 10 dagen. Het blijft iedere ronde weer spannend. Fijne vakantie Marjand8) liefs, Lente
hoi lente Hahah moet wel lachen om je verhaal,zie het al helemaal voor me,dat je daar ongegeneerd aan je tepels zat te krabben hihi. Is wel een goed teken,maar kan ook ind aan je beha liggen. Maar hebben anderen het gezien dat je zat te krabben hihi groetjes anky