Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames:)

zal iemand is naar mijn tempkaart willen kijken en een mening willen geven.
    Op ciclusdag 13 had ik positieve ovulatietest,en normaal heb ik de de derde dag na ovutest eisprong,nu als ik kijk zou het wel kunnen omdat mijn basaletemp lager was dan vorigge ciclus.
    Zou het nu kunnen dat ik op ciclusdag 15 evt een eisprong heb gehad.!!!!!!
    Weet dat temp voor eisprong lager moet zijn ,maar zou mijn temp nu anders kunnen zijn.

groetjes,anky:)

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    dag dames..:)

Je geloofd het nooit,kon het niet laten heb weer doosje met ovulatie testen gehaald,en ik viel zowat van wc bril af hihi,maar de streepjes zijn gelijk van kleur,dus dat zou inhouden dat hij hoogswaarschijnlijk morgen donkerder is.
    Als dat zo is,is hij weer positief,nou als dat ei toch nog van plan is tegaan springen hoop ik op vrijdag.
    Heb ik weer huiswerk,maar zul je zien springd hij morgen en gaat temp vrijdag omhoog of zo.:x
    Wat een rare ciclus dit keer:(

Groetjes Anky;)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee anky,

ik dacht gister al aan dag 15 dat je je ovu gehad zou kunnen hebben. Hoe laat heb je getempt op dag 11? want dat rondje op je chart is wit? Het blijft gissen, maar wat gebeurt er als je dag11 discarded aankruist? (dan rekent FF die niet mee)

ik heb hetzelfde hier: mijn mannetje maakte me om half 10 al wakker voor een potje hot en steamy, heb direct er na getempt, 36.8. Leek me een beetje killing voor de sexdrive om eerst een thermometer in mijn .... te stoppen. Daarna ben ik in slaap gevallen en heb ik opnieuw getempt toen ik wakker werd (om de tijd dat k normaal temp) en dat was 37,1. Welke moet ik nou invullen? heb de eerste gedaan... :(

lente: hahaha krabbelkont :p heb ook last van mijn tietjes, alleen denk ik dat dat een beetje door de zonnebank komt... Ze zien niet zo veel zonlicht! Al zijn ze niet verbrand ofzo...
    Wel spannend!

liefs

4. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Anky,
    misschien springen er wel meer eieren, dat kan toch ook met clomid? ben je straks zwanger van een tweeling hihi...:p
    liefs

5. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Anky,
    hier de bijsluiter...Bijsluiter Clomid
    ga er van uit dat je dit allemaal al weet, maar toch : er kunnen meer eieren springen... Welke dosering zit je nu? je zei iets over nog 2 x hierna en dan weer naar de gyn?

liefs

6. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi loessie

Ik heb op dag 11 pas om 9.45 temp gemeten,normaal altijd 8.30.
    Ik slik van ciclusdag 3 t/7 een half pilletje glomid dat is heel weinig,maar toen ik begon met glomid moest ik hele slikken van dag 3 t/m 7 maar daar had ik een beetje een overstimulatie op had ik 8 eitjes tja dat is teveel hahaa.
    En met halve zie je steets met echo dat ik 1 of soms twee eitjes heb,maar als je er twee hebt moeten ze allebij evengroot zijn en ook echt allebij gelijk springen en allebij gelijk bevrucht raken.
    Hoe moet ik dat doen om dag 11 discarderd te drukken,ben niet zo handig met die site haha.

groetjes Anky:)

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee anky,

wel fijn dat het allemaal zo goed in de gaten gehouden wordt... al ben je er dan ook veel intensiever mee bezig natuurlijk.
    Discarded: ga naar cyclus dag 11, enter data. Dan zie je naast het vakje waar je je temp invult, een klein vierkantje met discarded er naast. Als je daar op klikt, vink je m aan en word die temp niet meegerekend. Mocht je je bedenken, dan klik je weer op dat vakje en wordt ie wel weer meegerekend. Succes.

Ps. 8 eitjes....pffff :p

liefs

8. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hoi

heb het aangeklikt,maar gebeurd niets:(

groetjes anky:)

9. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi loessie

ik denk dat jij toch de tweede temp moet aanhouden.

groetjes Anky

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee anky,

dat maakt niet uit. Het had gekund dat FF nu zeker dacht te weten dat je op dag 15 geovuleerd hebt. Ik zou dag 11 nu wel weer meerekenen. FF denkt pas aan ovulatie als je drie temperaturen op rij hoger hebt dan daar voor, in stijgende lijn. Maak je alsjeblieft niet te druk, en ga gewoon uit van je ovulatietests en geniet er van :)

liefs

11. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ps mijn banner klopt voor geen meter... meest vruchtbare dag vandaag! Pff my ass! haha. Ik heb denk ik weer een normale cyclus hihi.

liefs

12. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    anky

denk je? dat van mijn 2e temp? nu misschien een implantatiedip haha. we zien het morgen wel... Leuk he al dat wachten...

liefs

13. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hoi:)

ik vind jou tempkaart er wel heel mooi uit zien hoor.
    Zou toch geweldig zijn als je weer een normale ciclus hebt deze ronde.
    Word je er ook niet goed van af en toe van de temperaturen,ik niet in iedergeval hihi
    Alleen deze keer weet ik het echt ff niet meer,snap er geen hol meer van.
    SCHIET MIJ MAAR LEK hihi

groetjes anky

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    dat moet je aan je mannetje vragen, Anky, niet aan mij...:p
    We zullen het zien... en ja ik word ook gek van dat getemperatuur...

15. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    hoi hoi:)

nou het kan trouwens zat ik net tekijken wel eens een innestelingsdip wezen hoor,weet het niet zeker,maar kan wel als ik het zo bekijk.
    Nou ben wel heel benieuwd wat je temp morgen doet meid:)

Groetjes anky

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    we zullen het morgen weten! en die van jou ook! :p
    liefs

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Loessie het ziet er goed uit bij jou zeg !! innestelingsdip in je temperatuur zo te zien ;)

Wanneer ga je testen?

Liefs Pina

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Pfff wat hebben we vandaag wat afgesjouwd in mijn vriend zijn huis. Gelukkig kwam zijn ex-benedenbuurman spontaan helpen. We hebben geen nationale burendag nodig:D
    Ik geloof niet dat het iemand opviel of ze waren zo moe van het vergaderen dat het niet opviel;)
    Maar wie weet is het van de zonnebank want daar ben ik maandag ook geweest dus het kan van alles zijn.
    Anky, ik zou nog 3 dagen afwachten wat je temp. doet. Kan best zijn dat ie vandaag is:( Ik ben benieuwd.
    Ha Loesssie, moeilijk welke temp. je moet nemen maar als er genoeg slaap tussen zat zou ik de laatste nemen denk ik. Lastig. Ziet er mooi uit tot nu toe.
    Morgen sta ik rond 4 uur even op en om half 5 weer terug tot half 7 en temperatuur om half 7 en tot nu toe gaat dat goed dus we zien wel.
    Hoe gaat het met je Pina?
    Liefs,
    Lente

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Loesssie wat fijn dat je een 'normale' cyclus hebt. Ben benieuwd wat je temp. vandaag doet. Die van mij even wat lager en heb voor de zekerheid sleep deprived ingevuld omdat ik 2 uur daarvoor op ben geweest. Maar ik heb vaak rond dag 9 een daling behalve vorige maand. Ik kan niks anders doen dan wachten...........
    Liefs,
    Lente

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Nog steeds jeuk aan mijn (.) (.):D
    Zit nu gelukkig ff alleen dus kan ff krabben:p
    Liefs,
    Lente

Deel Deze Pagina