@Pina: ik vind het wel een 'opluchting', om aan mijn temperatuur te zien hoe de wind waait. De rest blijft toch altijd vaag; 'buikpijn, van naderende menstruatie of misschien toch...?' Ik heb vaak last van migraine de paar dagen voor mijn menstruatie, zo ook vandaag. Met een gerust hart durf ik nu medicijnen te nemen. Dat rood komt wel. Reken maar. Maar nu weet ik het 's ochtends meteen al. Nu kom ik niet op mijn werk stiksjachareinig van het toilet. Dat scheelt ook.
Hoi loessie De kwaaltjes heb ik al wel.heb erg last van mijn borsten ,en vooral als ik mijn beha uit doe ai. Verder erg moe en een beetje last van mijn humeur,en erg last van lucht in darmen. Hoe gaat het verder met jou ! groetjes anky
hee anky, met mij gaat het wel hoor. Nu komen mijn vruchtbare dagen er weer aan, maar ik maak me een beetje zorgen over mijn fikse tempstijging. Nu al. Maar we zullen zien.... Raar he wat hormonen met je kunnen doen... dat je weet dat je zwanger bent en stikchagerijnig, maar dat je er niks aan kunt doen... sterkte voor je lief (en jou natuurlijk) liefs
katalaya, griep? ik moest lachen toen ik je bericht las, geen id eigenlijk waarom. Ik zie mezelf geloof ik als iemand die nooit ziek is, daarom waarschijnlijk. Maar de mexicaanse griep ken ik niet dus wie weet... hoest met jou? De rode duivels al weer bezweerd? liefs
Hoi meiden, Ik heb sinds vandaag een gevoel van ongi. heel raar zo snel na eisprong (afgelopen vrijdagavond/nacht) en past ook niet helemaal niet in mijn cyclus. Gek he? herkenbaar voor iemand? x Pina
Hoi Ben er weer deze maand Heb op 8 DPO weer een dip gehad! Maar twijfel nu of mn ei op cd23 of op cd25 is geweest. Eerst zei FF 23, maar toen ik paar dagen later weer temp ingaf schoot ie om naar cd25. (omdat ie ei rekent als je 3 dagen tempstijging hebt gehad, ofzoiets) Willen jullie ook eens kijken? Ga het ergens anders ook nog eens vragen denk ik. Hoop eigenlijk dat ie op cd23 is geweest, want we hebben rond die tijd enkel op 22 en 27 geklust, dus dan hebben we nog kans. Als ei op 25 was dan niet...
Waarom denk je cd 26? Je kon maar kiezen tussen 23 en 25 Hihi! En dankjewel! Hou jullie op de hoogte!
meisje89! en ongi? spannend!!! let us know... hier alles goed, alleen geen id wat nou die tempverhoging teweeg heeft gebracht... Net terug van de tandarts... had lekker niks JIPPIIE... (ow das een wonder bij mij) tot snel liefs
Nee nog niet ongi !!! Mn temp was vanmorgen maar liefst 36,9 Jihaa! Hopelijk kan ik dat volhouden... Maar ben heel bang dat het een volgende ronde wordt... Durf ook niet te testen
Hoi meisje. Hoe is het nou met jou. Jou temp ziet er wel goed uit meid. Ik ga voor je duimen. Ik wens jou een goed weekend. Groetjes Anky
Hoi loessie Bij jou is er bijna een eisprong spannend meid. Ik blijf met jullie mee kijken hoor,ik gun jullie zo dat jullie ook zwanger raken. Nou loessie goed weekend gewenst. Groetjes Anky
Heee meisje Ik vind het er goed uitzien. Wanneer ga je testen Ben wel heel benieuwd hoor. Laat je het wel weten IK GA DUIMEN.... Groetjes Anky
Mss zondag of maandag. Weet het nog niet! Durf niet eigenlijk Ben bang dat ie nega is en dat ik gewoon ongi word! Als ik zondag test, is mn vriend erbij en weet ie het meteen, als ik maandag test, kan ik iets origineels verzinnen om het hem te vertellen als hij terug komt van het werk
hee goodmorning ladies, zou het helpen als ik met mijn vingers mijn vriends zwemmertjes op mijn BM zou smeren... grr. Hij voelde weer eens aan dat het 'DE TIJD' van de maand is. En wilde niet in mij ...Verdorie verdorie verdorie. Temp gestegen tot 36.9... jullie allemaal ook een goed weekend... liefs
Hoi Loessie, je bent de eerste voor vandaag zie ik. Niet zo'n druk bezochte topic, maar ach. Hey ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt; het was 'je tijd' en je vriend wilde niet? Zijn jullie nog maar net begonnen met gericht klussen of wat...? Wel apart, ben benieuwd waarom je vriend het niet wil. Liefs Pina
hee pina, nee we zijn al 16 maanden gericht aanhet klussen maar zijn zwemmers kwamen uitgerekend vandaag terecht op zijn buik en niet in mij... da's wat ik bedoelde... topic is idd beetje sloom aan het worden... met jou alles goed? liefs