hoi Bianca, Wanneer heb jij pos getest? Wat fijn dat jij door tempt. het is wel's leuk om te zien wat je temp in dat geval doet. Ik zit nu op mijn toppie met 37.3 vanmorgen en mijn gedachte was; mijn temp kan nu eignelijk niet meer stijgen, en dat zou wel moeten om zw te kunnen zijn. maar jouw grafiekje geeft moed! Ok snel de top bereikt en toen met zakken en stijgen; Zwanger. Was bnieuwd wanneer jij pos. getest hebt. Groetjes Pina
Ha meiden, Even een kort berichtje van mij! Anky ik zie dat het nog steeds goed gaat, fijn meid! Meisje van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Loesssie ik zie dat we alletwee 16 maanden bezig zijn pfffffffff..... Ik snap je helemaal, had ik ook een paar keer en op het hoogtepunt roep je niet STOP, binnen blijven! Heel irritant vond ik dat. Heb het wel besproken en nu geef ik aan dat we bijv. vanaf de komende week tot vrijdag binnen moeten blijven en daarna mag ie komen waar ie wil. Dat werkt gelukkig wel. Het is goed voor mijn gemoedsrust om niet meer te temperaturen. Heb nog een keer op dag 13 gemeten en zat toen nog onder mijn gemiddelde curve en toen nog braaf nog een paar dagen doorgeklust maar voor de rest niet meer gemeten en weet dus ook niet of het ei is geweest en hoe hoog ie nu is maar dat maakt ook helemaal niet uit. Eind deze maand weet ik of ik zwanger ben of niet. Hou me er nu veel minder mee bezig en ook geen wekker en de stress heb ik wel genoeg geslapen is echt een verademing. Hee, ik hoop dat het goed met jullie gaat. Deze week de laatste puntjes op de i namelijk langs de notaris en dan wachten tot 1 december voor de sleutel. En 11 november foto's van mijn oude huis en dan de verkoop in. Dus nog super druk. Veel geluk jullie allemaal en keep on trying Liefs, Lente
Hoi pina Ik had een drie dagen voor nod een positiefe test. Stond ik zelf ook van tekijken,maar was toch positief. Ik blijf ind even doortempen,tot ik eerste echo heb gehad. Groetjes Anky
meisje! WAT FANTASTISCH! GEFELICITEERD! lente: fijn dat het goed met je gaat. En ja 16 maanden is zóóó lang al... Dat gesprek heb ik al met mijn vriend gehad, maar zonder succes... Vanmorgen kwam ie helemaal niet klaar. De stemming daalde bij mij tot onder het nulpunt...Moeilijk om dan niet sarcastisch te worden, zo van: van sex alleen word ik tog niet zwanger??? Nou ja...succes met je huissie. Hoop dat je snel je huis verkoopt! Liefs
wha nou ik had het goed wanneer mijn eisprong zou zijn nu hopen op een zwangerschap. En hopen voor een meisje.. toch gek dat je cyclus zoveel langer en dan weer kort kan zijn, nu weer in de running voor een cyclus van max 30-31 dagen ... wordt vervolgd! Spannund! Liefs
hoi loessie He fijn dat je nu eisprong hebt gehad. Nu weer die wachtdagen,ik ben wel heel benieuwd meid. Hoe gaat het verder met je! Groetjes,Anky
hoi Anky, hoe is het met jou, voel je je goed? ik zit in de spannende laatste dagen... maar ben erg nuchter. ik heb het gevoel dat het niet raak is. ik merk zo weinig. afgelopen dagen en vandaag steeds een vlaag met gevoel alsof ongi eraan komt. vandaag last van mijn rug (niet onder rug, maar wat hoger. gek he) Temp was wel gedaald, maar gisteren was ie ook wel errrug hoog 37.3 ! dan kan ie alleen nog maar zakken he. Ik ga gauw nog even naar jouw kaartje kijken! Liefs Pina
Hoi Pina.. Ik vind je temp er mooi uitzien hoor Het blijfd altijd weer spannend zo. Ik ga zeker duimen dat je temp niet gaat zakken meid. Met mij gaat het wel goed,ben alleen erg moe en erg last van mijn borsten en heb ook af en toe vlagen van misselijkheid,en ik maak overuren op de wc,man ik moet echt vaak plassen hahaha Pina ik had ook het gevoel dat ik niet zwanger zou zijn,maar je ziet het ben toch alweer 6 weken zwanger,dus wie weet ben jij ook wel zwanger,ik ga zeer zekers duimen want ik gun het je zo. Groetjes Anky
oh da's lief ! ik ben niet zo bang als ie een beetje zakt, als ie maar weer stijgt ik heb zo'n vreselijke dorst, elke nacht om 3 uur eruit om te plassen en drinken. nou we zien wel. ! Fijne avond!
pina: das tog wel spannend... veel plassen en drinken... mmmh. wie weet wie weet ! Anky: alles goed hier... alleen was ik niet zo slim en had mijn laptop open laten staan op de pagina dat ik zo zat te klagen over dat mijn vriend zonodig NIET in mij moest klaarkomen terwijl ik mijn eisprong had... domdomdom. Ik ging douchen en toen ik weer beneden kwam was de stemming toch wel gespannen hihi. Alles weer cool nu, en mocht ik niet zwanger zijn deze ronde (waar we natuurlijk van uit gaan) dan mag ik aangeven welke 3 dagen hij móet, en de rest mág haha. En stiekem hoop ik natuurlijk dat de sex de dag vóór mn eisprong genoeg is geweest, want ik ben het sexen-om-een-kindje wel een beetje zat aan het worden nu... ben je je kwaaltjes al een beetje zat, anky? Je hoopt toch altijd dat de misselijkheid mee zal vallen... Hoe is het met je moeder? liefs
Hoi loessie Zul je toch net zien dat je dat gebeurd he dat je je laptop open laat staan Ik moest wel even lachen hoor,want zoiets zou ook echt bij mij kunnen gebeuren hihi. Loessie 1 dag voor je eisprong is de mooiste dag om sex te hebben voor evt bevruchting. De zaadcellen heeft mijn gyn ooit eens verteld,heeft vaak zo 6 uur nodig om bij je ei tekomen,kan eerder,maar ik moest rekening houden met 6 uur Dus je zit heel mooi hoor,dus je hebd zeer zekers de kans dat het raak zou kunnen zijn Ik ben niet echt misselijk,wel met vlagen. Ben wel heel erg moe,en heb veel lekkere trek hahaha. Borsten zijn pijnlijk,vooral tegen de avond,maar goed mag verder niet klagen. met mijn moeder gaat het op dit moment weer wat minder,ze heeft veel pijn en neemt dan morfine,is alweer 2 kilo afgevallen. Mijn vader ligd ook weer in ziekenhuis,ja het hou ff niet op hier helaas. Groetjes Anky
Hoi marjan Klopt het houd indedaad niet op hier jammer genoeg. Blijkt dat de streptokokken zich ergens anders in het lichaam schuil houd,en de streptokokken waarschijnlijk resistent tegen antibiotica zijn. Pa heeft vandaag patscan in arnhem gehad om tekijken of er verdere schade is opgelopen in het lichaam door de streptokokken. ! hartklep is in iedergeval ernstig beschadigd en hij is goed als blind. Zijn autoimuumsysteem is waarschijnlijk ook niet goed en heeft er ook accute reuma van. Het hele lichaam is gewoon ontstoken. De artsen doen er alles aan,maar dit type streptokokken komt hier bijna niet voor wel in nieuwzeeland. Hij heeft type g. Groetjes Anky
jeetje, hoe kom je daar dan aan in nederland? En wat erg.....wordt er stil an. Hoeveel moet een mens aankunnen in z'n leven....Denk aan je meis en hoop dat het snel de goede kant uit zal gaan, voor zover dat het mogelijk is. Liefs en dikke cyber kus