Hoi dames. Hoe gaat het met de dames. Is wel rustig op deze forum hoor Pina In eerbeek heb je echt hele leuke dorpswinkels het is ook echt gezellig,dat vind ik nou het leuke aan een dorp. Er is ook altijd van alles tedoen. Ik heb vandaag mijn echo gehad,was heel erg zenuweachtig,maar het was allemaal goed,het hartje klopte en groeide mooi in de aantal weken dat ik zwanger ben. 9 november heb ik mijn tweede echo,dus nog even twee weken wachten. Groetjes Anky
Hee anky! Wat fijn te horen dat alles goed is na de eerste echo! En over 2 weekjes de volgende... Ik hoop dat als ik ooit zwanger ben dat ik dan ook met 7 weken mijn eerste echo heb... Hoe voel je je? Hier jumpt mijn temp omhoog terwijl ik last van mijn onderrug heb, terwijl ik nog niet ongi moet worden...Heb nog nooit 37.4 gemeten. Als FF gelijk heeft en mijn ovu was idd op dag 18, dan word ik pas ongi op CD 33.... Spannend! Pina, alles goed met jou? racemonster....hihi. Liefs
Hoi Loessie Ik heb laats al zitten kijken op je tempkaartje,maar ik denk ook dat je ei op dag 18 hebt gehad Ja is inderdaad wel fijn dat ik zo vroeg echos krijg,maar dat is omdat ik al een tijdje onder behandeling sta bij de gynaecoloog,dat is dan wel weer een voordeel zeg maar. Is ook omdat ik al meerder miskramen heb gehad. Is gewoon extra in de gaten houden zeg maar,maar daar ben ik wel blij mee kan nooit geen kwaad. Maar hoe is het verder met je! Vind het wel erg rustig op het forum. Als ik pc opstart kijk ik altijd als eerste op dit forum hihi. Nou loessie kalm aan. Groetjes en dikke knuffel anky
hey ik ben er ook. anky, staan wel paar huizen te koop in eerbeek ja. maar beetje gedateerd helaas. ik zoek verder in de omgeving
Ha meiden, Ik ben er nog steeds hoor, zo nu en dan Vandaag mijn nod en ja hoor mijn temp. was vanochtend 36,8 en weet nu dat ik er deze maand niet op hoeft te rekenen. Mijn cyclus is heel makkelijk te onthouden. Namelijk na precies 28 dagen mijn nod en rond 14 dagen mijn eisprong. Vanochtend meteen een broodje rosbief gegeten en dadelijk in mijn tuin (zonder handschoenen) het onkruid weghalen en de tuin winter- en verkoop klaar maken. Anky wat geweldig dat het met de baby goed gaat. Fijn hoor! En Pina wat jammer dat het nu niet raak was maar idd. blijven lachen En Loesssie voor jou weer super spannend! Ik ga voor je duimen meid. Wacht nog op antwoord (liefst een uitnodiging) voor een sollicitatie en over twee weken komen ze foto's maken voor de verkoop. Ik voel me nu ik het veel meer heb los gelaten veel beter en hoop dat ik dit kan vasthouden maar vind het leuk om jullie af en toe te 'spreken'. Liefs voor jullie allemaal, 8) heerlijk weer vandaag en ook nog eens mijn vrije dag, Joepie X
Hallo dames, Hoe zit dan nu met die dipjes na je ei?? Willen jullie even naar mijn tempkaartje kijken?
hellooww ladies, anky: ja maar op dag 18 was mijn BM alweer bijna 'dicht', niet in de vruchtbare staat, snappie? daarom snap ik er gewoon niets van. En gister 37.4 en vandaag weer 37.0 Vreemd! Lente: wat leuk dat je er weer ff bent.. en wat fijn dat je nu zo kan genieten van een broodje rosbief hihi. Werken in de tuin doe ik eigenlijk alleen in de zomer... wanneer ik er ook kan zitten, zeg ma. verder gaat het goed, dus we wachten af... liefs
gister weer ongi geworden... ik hou op met tempen, ben dat ding helemaal zat. Ik zal zo nu en dan wel nog even hier komen kletsen om te kijken hoe het met jullie gaat... liefs en succes, hoop dat jullie snel zwanger zijn...
Lieve meiden, Ik stop voorlopig helemaal met lezen. Groot nieuws kunnen jullie mailen, graag zelfs en Loesssie een grote knuffel vanaf hier en Katalaya veel suc6 met de behandelingen. Sinds mijn beslissing om te stoppen met temperaturen voel ik me veel beter en daarbij heb ik het gigantisch druk met van alles. Maar mocht het bij mij gelukt zijn dan laat ik het jullie meteen weten. Heel veel liefs voor jullie allemaal, Lente
@katalaya: heb jij nou twee eisprongen gehad deze maand?? Bijzonder! @loessie: ook ronde 16 en even geen meetapparatuur dit keer? Zie mijn onderschrift, lijkt wel wat op elkaar. Katalaya, spannend die dip. Succes...!!
Ja, raar die ovutesten, hé? Maar ik denk dat het kruis wel klopt. Ik heb alleen deze maand abnormaal veel last gehad van ovulatiepijn, en ook de bekende 'ei-is-geweest-symptomen' in het kwadraat. Tja, en verder heb ik alle symptomen het afgelopen jaar wel in meerdere of mindere mate gehad, dus daar kan ik echt niks van afleiden. Tuurlijk, ik ben wat meer moe dan anders - drukke week gehad. Ik was af en toe een beetje misselijk - zou me anders nooit opgevallen zijn. Ik heb sinds de dip een stekerige pijn vrij hoog in mijn buik, bij mijn heupbotten - gooi maar op de grote hoop van alle vage toestanden. Ik verwacht woensdag de ontknoping. Ondertussen volg ik gewoon wat mijn temperatuur doet, en zie ik wel. (Ik zou mijn temperatuur in negatief kunnen zetten, maar ik denk dat dat net zo veel uithaalt als... )
Volgens mij word ik ziek. Dit is wel een heel wreed moment om verhoging te krijgen... Is zwangerschap ook een ziekte, eigenlijk?