Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou als je het ziet als er groeit iets in mij wat er oorspronkelijk niet zat en of hoorde is het een ziekte.....

Maar ik vind die ziekte wel fijn....(behalve dan de eerste weken van die ziekte....Maar nu super!)

XXX (duim,duim,duim,duim...)

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    #1302 Katalaya, 9 nov 2009
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
    Ik moet nu echt toegeven dat ik zweef tussen hoop en vrees. Een fantastisch kaartje, maar de angst om vrijdag ongesteld en wel op de intake van de fertiliteitspoli te zitten...

Oren dicht allemaal:

AAAAAARRRRGHHH!!!!

Heh, dat lucht op!

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    whauw! Je kaartje ziet er echt nog steeds heel mooi uit he?! Blijf duimen hier!!!!!

Nog een dag of 2/3 wachten en dan weten we het....

KUS

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    :(
    Mijn hoop vliegt alweer weg: temperatuur gezakt, en nu heeft FF ook nog eens mijn ei twee dagen later gezet. :(

Daarbij heb ik de kenmerkende 'ik-word-ongesteld-hoofdpijn'.
    Bah. Wreed.

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Katalaya, ... he wat balen. j temp is idd 2 dagen gezakt. Misschien is er nog hoop dat de temp nog stijgt. je zit ruim voor je NOD dus. Houd moed lieverd.
    x Pina

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Tot dat ik FF invoerde, was ik in de veronderstelling dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden. Maar als nu de temperatuur zo ver van te voren begint te dalen... Ik bereid me vast voor op de mmm.

K*U*T!!!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey hey, houdt moed!!!! Je ben nog niet zover gezakt dat hij onder je kruis is gezakt.... Ik blijf toch nog even door duimen....

Succes

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey ja ik ben het met Marjan eens. (maar ik herken je gevoel hoor)

Mag ik ook even ego'en? ik heb oranje/heeeel licht bruine afscheiding bij afvegen. Hebben jullie ervaring met afscheiding rondom ei?
    Nog steeds geen pos. ovu test overigens. Wel temp daling.

Hoe is het met jou marjan?

x Pina

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah......blijf ook voor je duimen, maar meestal voel je het zelf al.

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey pina,

Nee sorry geen ervaring mee, heb dus ook geen idee wat dat kan betekenen. Ik hoop een hoop goeds voor deze maand....

Hier gaat alles goed, voor zover ik dat zelf kan beoordelen. Laatste echo was ook weer goed. En ik ga me weer steeds beter voelen. Wel moe maar ach als dat alles is....

Hoe gaat het nu met jou?

X

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey hoi, fijn dat je alleen maar moe bent. geen misselijkheid etc? ow heerlijk zeg.

Ik heb krampjes in mijn buik en de afscheiding is iets mee rgeworden.druppelt alsof ik ongi worden moet. niet rood, maar meer koper/bruin van kleur. (zo'n lekker ranzige kleur dus)

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hmmmm beetje vaag....hopelijk dus iets goeds....zal weer duimen.

Nee was wel misselijk hier, maar de laatste 2 weken is dat eigenlijk helemaal over. En dat s echt heel fijn. Nu wachten op een teken van leven. Lijkt me leuk....

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Katalaya,

Een hele dikke knuffel, ik leef met je mee. Maar blijf moed houden. Ook wij zullen ooit tot de gelukkige horen.

Hier gaat het goed ondanks dat ik nog niet zwanger ben. Inmiddels voor 2 dagen in de week een baan aangeboden gekregen in Brabant, gisteren zijn de foto's van mijn huis gemaakt en als het goed is had ik gisteren of vandaag of morgen mijn ei. Het is best lastig om niet te temperaturen dus de afgelopen 2 dagen toch;) gedaan maar ja daar word je niet wijzer van. Twee keer 37,1, dus ei al geweest? of komt ie nog? Hoop het laatste want door de drukte zaterdag voor het laatst (en gisteren) een wip:D gemaakt. Dus mocht het ei dinsdag zijn geweest dan is de kans erg klein. Ga mijn thermometer beneden in de kast leggen want de verleiding blijft groot.

Marjand wat fijn dat het goed gaat en Pina hopelijk raak deze ronde. En Loesssie hoop dat het goed met je gaat.

Nou meiden dat was ie weer. Ik mis jullie xxx

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Lenthe,

Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat.... Jij mocht je ook wel eens goed gaan voelen he?!

Nou meis hou je taai en geniet van het klussen!!!! Hoor je wel weer hier, hou jullie stiekem allemaal in de gaten.

Liefs

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee dames,

hier gaat ook alles goed, al heb ik geen idee wat en hoe in mijn cyclus. Onvoorstelbaar dat je je halve leven geleefd hebt zonder te tempen, en nu je zwanger wil worden zonder tempen voel je je bijna onthand. Ik weet alleen dat ik vandaag, gister en eergister sex heb gehad (allemaal met zwemmers) en dat ik vandaag op cd 14 zit. Dus morgen en overmorgen nog ff knallen en wie weet. En oh ja, mijn vriend heb eergister in een potje gerukt :p om zijn zwemmers te laten onderzoeken, dat horen we maandag... SPannend!
    Lente, fijn dat je een baan aangeboden hebt gekregen. Ook weer op een school of is het wat anders?
    Pina: is het 'bloeden' al opgehouden? Kan zijn dat het bloed is van je eisprong. Komt niet heel vaak voor, maar tog. Als je het zeker wil weten ga dan eff langs de HA.
    Katalaya: En? En ? En? Is je daling doorgezet of is ie weer omhoog geschoten? Je houdt ons wel in spanning!
    Marjand: het gaat zo snel bij jou! Wat fijn dat je bijna geen klachten meer hebt, zo kan je lekker genieten van je zwangerschap. Begin je al iets te zien aan je buik?

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat... ik lees al jullie verhalen maar beetje op de achtergrond... toitoitoi voor iedereen!

liefs

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Loessie,

Spannend voor jullie zeg!!!! t'Is voor een man niet niks zijn zwemmers onder de loep. Hoop dat het snel raak zal zijn.....

Ik moest hier nodig zeggen dat het goed gaat, vandaag voor de aller eerste keer de wcpot geknuffeld. Enne dat is geen aanrader...

Spreek je snel weer....XXX

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey meiden.
    Ik heb idd de huisarts gebeld. Ik heb een anovulatory. Geen eisprong deze maand. Vandaar na 21 dagen al ongi! Gek he? nooit van gehoord eerder. Mijn temp steeg ook niet, dat was al zo gek.
    Het is niet ernstig, als je het maar niet te vaak hebt anders duurt het zwanger worden wel erg lang he.
    Dus OP naar mijn volgende ei!!

x Pina

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh nooit van gehoord. Maar nu inderdaad op naar je EI!!!!!

Succes!

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Gisteren voor het eerst op de fertiliteitspoli geweest. Echo zag er goed uit, tempkaartjes zagen er goed uit. Bloedonderzoek gehad, en voor en na ei gaan ze weer bloed onderzoeken.

Als alles dan nog steeds in orde is, gaan ze verder zoeken d.m.v. een HSG. (Brrr.)

De thermometer komt er bij mij voorlopig niet meer in. Letterlijk.
    Wat een rust geeft dat!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    HSG?????? Eh vast heel dom maar wat is dat?

XXX

Deel Deze Pagina