Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dan spuiten ze contrastvloeistof in de baarmoeder en eileiders om te zien of er geen verstoppingen zijn.

Brr..

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh spannend en een beetje eng....Maar goed hopelijk komt het dan helemaal goed met jou! En ben je ook snel zwanger!!!

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    katalaya:

nou de eerste stap is gezet... zo moet je het maar zien.
    En ik ben heel blij dat ik zelf besloten heb geen thermometer meer aan te raken, want dan sta je letterlijk op met 'zwanger raken' en je bent er de hele dag mee bezig.
    Heb nu de hele vruchtbare week gesext en dat zonder nutteloos zaadvergieten van mijn man, dus bij mij kan het niet beter!

hoop dat het snel raak is bij jou en dat je geen HSG hoeft...
    liefs

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja ik geloof je meteen loessie.....Heerlijk he gewoon sexen omdat het leuk is en niet omdat de thermometer dat zegt...

5. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Katalaya:)

Ik vind het fijn dat ze nu onderzoeken gaan doen bij jou.
    Ik heb zelf ook een paar jaar terug een hsg onderzoek gehad.Werd ook letterlijk van top tot teen onderzocht.
    Ik denk aan je meid:)

Groetjes Anky:)

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Er zijn een hoop ontwikkelingen gaande bij jullie. Katalaya wat fijn dat tot nu toe alles goed zit. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Ik heb ook de hsg gehad en mijn tip is om pijnstillers voor het onderzoek te vragen. Niet elk ziekenhuis doet dat. Maar wie weet is het bij jou helemaal niet nodig:D Bij mij bleek een eileider dicht te zitten en de ander was ook niet super open maar wel iets. En de dichte eileider schijnt zelf een andere weg te kiezen. De natuur is een groot wonder.
    Loesssie weer lekker vanouds aan het seksen. Hoe is het met het onderzoek afgelopen?
    Hier wat minder gesekst door drukte en wisselende diensten. Weet ook niet zo goed wanneer mijn ei is maar heb rond dag 14 seks gehad en mijn cyclus was laatst 28 dagen dus wie weet toch raak. Ik eet me klem aan chocolade maar dat komt meer door de stress van druk met het huis. Die twee dagen zijn in het onderwijs en weer lesgeven maar nu aan oudere pubers:D
    En hoe is het met de zwangere onder ons. Knellen de broeken al? Voelen jullie al iets? Ben benieuwd.

Liefs,
    Lente

7. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lente:)

Hier gaat het wel lekker met de zwangerschap.
    Vandaag moeten bloedprikken.
    30 november heb ik intake gesprek met de verloskundigge,en 4 december heb ik nekplooimeting en een laatste gesprek met gynaecoloog in het ziekenhuis,en dan ben ik helemaal onder verloskundigge,en geen gynacoloog en ziekenhuis meer.:)
    Ik heb erg last van opgezette buik,komt door darmen,en ik heb sinds zondag toch mijn zwangerschapsbroek uit de kast getrokken,en dat zit wel heel wat beter.
    Heb behoorlijk last van de hormonen,maar verder mag ik niet klagen,en heel erg moe:)

Groetjes Anky;)

8. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    he lente,

mijn mannetje blijkt veel meer zaadcellen te hebben dan wat gemiddeld is, maar relatief iets minder 'goede' zwemmers dan normaal. Dus in principe goed nieuws!

ik moet snel weer verder, dus ik houd jullie op de hoogte!
    toitoitoi iedereen!

liefs

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Met deze zwangere gaat het prima, heb al een flinke buik. En draag al een week of 3/4 positie broeken. Wat een verademing....

Verder dus al 2 goede echo's en ik mag 1 dec voor een normale controle bij de vk, en 7 jan voor de 20 weken echo (ben dan al iets verder maar goed kwam zo uit)

Verder niks te liegen....;)

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Wat een goed nieuws Loesssie! En na al het vrijen deze ronde ben ik benieuwd wat deze maand je brengt.
    Ik zit nu in mijn wachtdagen en volgende week donderdag is waarschijnlijk mijn nod. Vorige keer rond de nod gemeten en wist toen dus dat het niet raak is. Ga deze ronde proberen dit niet te doen. Het blijft verleidelijk om af en toe te kijken hoe het er voor staat. Tot mijn eisprong was de temp. 3 dagen 37,1 en daarna (dag 13 niet meer gemeten). Dus wie weet:)
    Goh, Anky en Marjand jullie hebben er al een kwart op zitten. En al andere broeken aan. Haha, die van mij zitten ook wat strakker maar dat is van de chocolade:p Fijn dat het goed gaat en voor jou Anky binnenkort geen ziekenhuis meer. Heerlijk meid! Hoe gaat het met je moeder? Houdt ze het nog vol? Ik hoop het zo voor jullie en hoop dat ze de kracht heeft om jullie kindje te verwelkomen.
    Veel suc6 en veel geluk allemaal!

Ben weer even off-line. Maar verlies jullie niet uit het oog;)

Liefs,
    Lente

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wij jou ook niet hoor lenthe.... Enne ik heb er al meer als een kwart op zitten....al ruim een derde! Gaat zo snel.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dit is ook het enige topic wat ik echt volg. Lekker overzichtelijk.

*zwaait*

Maar zelf heb ik niks bijzonders te melden. Ik temperatuur niet meer (heerlijk), en heb het hele 'gedoe' wat dat betreft uit handen gegeven.

Straks na ei nog 2 keer bloed laten onderzoeken op hormoomwaarden, en dan krijg ik 16 december de uitslag en de verdere plannen te horen.

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Spannend hoor katalaya! Ben erg voor je aan het hopen en hoop dus ook zeker dat er goede dingen uit de onderzoeken komen. Iets waar ze iets mee kunnen....

Volg het hier ook altijd, blijft een lief klein clubje.

XXX

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    katalaya: ben zeer benieuwd...ik denk niet dat ik mezelf zou laten testen, maar je weet nooit natuurlijk. Al ben ik wel blij dat mijn mannetje het wel heeft gedaan en het met zijn zaad wel redelijk goed zit.
    Maar het niet tempen is zo heerlijk... Al wordt ik nu wel een beetje nieuwsgierig, waar in mijn cyclus zit ik, wordt het weer zo'n korte cyclus, of juist weer een lange..
    Denk dat ik toch op de dag van NOD stiekem ga tempen, just to see of ie al onder de 37 duikt. Maar misschien kan ik de verleiding weerstaan, want erg veel wijzer word je er dan toch niet van...
    Lekker veel gewauwel in mezelf, dit stukje...
    Verder alles goed hier! Hoop met jullie ook!
    liefs

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hai Katalaya,
    ik deel je mening. heerlijk dit topic. alleen belangrijke dingen melden we zodat je niet 10 paginas hoeft terug te lezen. en je kunt hier altijd iets kwijt. Gezellig meiden ;)
    Kat, ik mis je bolletjesketting ;) Maar ik begrijp wel dat je even niet meer tempt hoor.

Fijne dag allemaal !
    Liefs Pina

ps. oja, mijn temp gaat wel goed. hij is al heel lang erg laag 36.4/36.5 terwijl ik dat nog nooit zo lang heb gehad. Volgens mij krjig ik een VETTE ei. haha.
    Alleen het klussen laatste 4 dagen beetje op laag pitje. het is er even niet. maar vandaag zullen wel echt wat moeten doen, ook om het zaad kwaliteit goed te houden he, zeggen ze...
    x

16. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Pina:)

Ik hoop ook voor jou dat je een vette eisprong krijgd.
    Hoe gaat het verder met je!
    Ik wens jou alvast een heel leuk weekend.

Groetjes Anky:)

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Kukelekuuuuuuuu!!!! Hey Pina ik hoop ook een vet EI voor je.... (Ook voor de rest natuurlijk)

Liefs en fijn weekend allemaal!

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi lieve mensen!
    anky; ja het gaat goed met mij. vandaag alleen een stijve rug, wat rare kwaaltjes, meestal duidt dat o pkomende ei..maar we wachten af. Had het erg druk vandaag, rennen vliegen haasten.. van de ene naar andere kant van amsterdam..pff dus dat kan het ook zijn.

hoe gaat het met jou?

fijn weekend!
    x Pina

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Idd. een lekker klein clubje en overzichtelijk:)
    Pina, spannend wat je ei gaat doen.
    Marjand al 1/3 er op zitten, gaat zeker snel:)
    Katalaya hoop dat alle uitslagen positief zijn de 16e. Ben benieuwd!
    Hahahaha, Loesssie de vorige keer heb ik ook op mijn nod gemeten maar heb me voorgenomen dit nu niet te doen. Ja, het is echt afkicken als je gestopt bent. Het gaf toch wel inzicht maar ben alsnog blij dat ik niet meer temperatuur. De komende 6 dagen moet mijn vriend elke nacht om 4 uur eruit dus dat zou het weer aardig overhoop gegooid hebben. Nee, het geeft een hoop minder stres.
    Ben deze week meer moe dan anders en lig al twee avonden om half 10 op de bank te slapen en kan ook moeilijker naar de toilet.
    Klinkt dit bekend Marjand en Anky? Hahaha, zal wel niets te betekenen hebben en is het gewoon een herfstdip;)
    Fijn weekend allemaal,

Liefs

20. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    haai meiden,

pina: hoop dat je ei er(bijna) is en dat je aan de slag kunt :p

ik zat gister op cd 22, en had de hele avond last van een stekende pijn in mijn linkereierstok/baarmoeder. Dus ik dacht even dat ik gister mijn ei zou hebben, maar vanmorgen zat mijn BM potdicht...
    Mun vorige cyclus zat op 28 dagen en die ervoor op 29 en heb lopen sexen als een beest (haha) tussen cd 12 en cd 19 dus wie weet haha.. was wel eenbeetje raar gevoel..

lente, dat slapen op de bank... je ogen niet meer open kunnen houden... klinkt zeker bekend! maar ja, herfstdip kan natuurlijk ook als je daar vaker last van hebt.
    hoest met je huis?

liefs

Deel Deze Pagina