Hey Lieve meiden.... Ja lenthe, dat klinkt bekend maar goed even afwachten. Ik gun het je van harte!!!! Verder nog leuke eieren hier?! Bevrucht of onbevrucht?
Heee Marjand, idd. even afwachten en wie weet een bevrucht ei en anders komt ie donderdag vanzelf opduikelen. Grrrrr...Loesssie Wild thing, hahaha normaal geen last van herfstdip maar mijn vriend is al een week ziek (gaat morgen voor het eerst weer werken) en in mijn eigen mentorklas zijn er gemiddeld 7 ziek (1/3) en dat al drie weken achter elkaar dus ja zal me niks verbazen als ik daar iets van mee heb gekregen. Dus ben niet depri ofzo maar 's avonds vallen mijn ogen dicht en als ik dan op de bank ga liggen ben ik meteen weg maar dan weer op zaterdagochtend om kwart voor 8 klaar wakker. Ben toch meer een ochtendmens en mijn vriend een nachtdier dus ja we houden elkaar aardig wakker op die manier. We hebben rond de ei-sprong waarschijnlijk genoeg gesekst dus ben benieuwd wat deze ronde brengt. Denk vooraf nergens op rekenen maar als de week van de nod eraan komt voel ik het weer kriebelen dus vandaar dat ik weer meer schrijf. Dus volgend weekend weet ik meer. Nog een hele week...... ZUCHT Liefs
Hey Marjan en anderen ! Met mijn ei- in - productie gaat het goed. Gevoelsmatig. Sinds vandaag afscheiding gesignaleerd, creamy, de winderigheid steekt weer de kop op (ineens) en een vaag buikpijntje rechts laat zich voelen. De 'vage' periode komt er weer aan, ik voel het. Eerder dan anders, maar dat is waarsch omdat ik vorige maand een anovulatory had en cyclus van 22 dgn. Een maandje geen eisprong (had mijn ha hier advies om gevraagd, na bezorgdheid van mij). De baarm.slijmvlies is toen ook niet afgebroken, alleen helder bloed, dus de opbouw is er snel vermoed ik. Laten we het allemaal hopen. 4e maand in dus ik vind dat ik wel mag nu. Jullie overigens ook hoor ! maar ik merk dat dit weer zo'n ego berichtje aan het worden is. Fijne avond en slaap lekker! Kus Pina
Hoi hoi!!!! Lenthe ik zal de hele week voor je duimen, wie weet helpt het. Pina, Je mag af en toe best ego zijn toch? Dit is toch gewoon wat je graag wil?! Ik hoop het zo voor je..... Liefs en dikke kus
Zou wel kunnen, als morgen je temp weer omhoog gaat! Maar hoeft niet percé iets te zeggen hoor, ik had het ook 1x, en toen was er niks. En toen nog een keer, en toen was het raak
lente, en toch... ontzettend moe zijn ineens is ook een van de voortekenen... Ik had het bij mijn beide zwangerschappen ruim voor mijn NOD. Dus wie weet een leuke sinterklaas voor jou hihi. Pina: don't worry... je mag hier heel goed ego zijn en bovendien is t iets wat we allemaal graag willen... dus we helpen je hopen! Hier nog niks veranderd, zit op cd 25, dus over 3 a 4 dagen en anders over 6 dagen weet ik meer. liefs
dag hitchke, een vroeg nestel dip zou kunnen . succes. ik zag je ook actief bij de andere topics @loessie en anderen: thanks voor het mogen ego'en x x x Pina
hey pina, bedankt voor je reactie, men temp ging vanmorgen weer omhoog maar niet zo hoog als ervoor... dus maak me een beetje zorgen...
Bah, al weer ongesteld en nu op dag 25 De laatste keer dag 29, daarvoor 2 keer 27 en nu weer 25. Schiet niet op zo. Dan maar weer vanaf dag 8 volop aan de slag, desnoods om de dag. En dan mijn vriend die deze week van 6 tot 6 moet werken en nog niet helemaal beter is. Gezelliger wordt het er niet op, hier in Hellevoetsluis. Hopelijk hebben jullie meer geluk. Wil wel weer eens wat leuks op dit topic. Dus meiden als jullie me deze maand is met zijn allen voor gaan dan hobbel ik in de laatste maand van het jaar er nog snel achteraan Bah, K*tzooi:x
Hoi lieve lente.. Wil als eerste zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind ,dat je weer ongesteld bent geworden. Jouw ciclus loopt inderdaad appart,wel vervelend voor je. Maar lieve lente we blijven voor je duimen,en voor de andere meiden natuurlijk ook. Groetjes en een hele dikke knuffel ,Anky
hoi Lieve meiden. gisteren avond en vanmorgen bloedverlies, waterig dat wel. zit op dag 14-15 uit mijn hoofd, nog geen ei gehad. Vorige maand eindde mijn cyclus op dag 22, zonder eisprong. Ik ben bang dat het weer het zelfde is... Dit is echt niet leuk. Mijn temp is ook zo opvallend laag, zonder pieken. ik maak me zorgen. echt. heeft iemand dit ook mee gemaakt of ervan gehoord? X KUS Pina
hmmm pina, wel een beetje raar. En sorry maar ik heb daar geen ervaring mee. Kan dus niets nuttigs zeggen. Hoop eigenlijk dat je ei gewoon nog arriveert. XXX
Jeetje, Pina. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ben je al eens bij een doc geweest? Misschien dat je - net zoals ik - wat bloedonderzoekjes losgepraat krijgt om je te geruststellen dat het hormonaal in orde is...? Ik weet niet, ik zeg maar wat...
nou best zwaar kut vind ik zelf. ongesteld na 14 dagen. vorige maand al 22 dagen...ZOO lang geleden dat ik een ei gehad heb. Zwaar klote .
Ik hoop dat de gyn. meer duidelijkheid kan geven. Ik heb er nog niet eerder over gehoord dus kan je helaas niet verder helpen. Suc6 alvast met de eventuele onderzoeken. Knuffel Lente
Uiteraard zwaar kut. Understatement. Ik doelde op het feit dat je zonder grote problemen door 'mag' naar de gyn. Had ik al gezegd dat het écht kut is? Zwaar kut zelfs.