KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pinatje, ik hoop dat je er snel terecht kunt en dan snel weet wat er scheelt. Sterkte en dikke kus
pina! geloof het gewoon niet... Kan het echt niet zo zijn dat je cyclus nog gewoon verder gaat en je misschien alsnog je ei krijgt?15 dagen is wel ultrakort ineens... heb je last van meer stress dan normaal, slik je antibiotica ofzoiets, heb je een griepprik gehad ivm je werk bijvoorbeeld, of ben je juist van werk veranderd?? Ik ga ff voor je zoeken op internet... maar misschien (waarschijnlijk) heb je dat zelf ook al gedaan. beetje late reactie misschien... heb het zooow druk gehad met werk en verplicht BHV-en... (wat een flutcursus is dat ook by the way, kan me niet voorstellen dat dat levens moet redden) maar goed, sinds vanmorgen 9 in touw,wat voor onmundig vroeg is en voor mij voelt alsof ik op vakantie moet en echt met mijn koffertje in de verkeerde incheckrij sta op schiphol (met zúlke ogen+dito wallen)... tot half 5 smiddags luisteren naar een of andere halve zool die met zwaar Grunnings accent uiterst monotoon 7 uur lang uitlegt wat het verschil is tussen steek- schaaf- snij- en brandwonden. En reanimeren. Rautek. Heimlich. en daarna door naar mijn werk en lekker tot net (half 3) gewerkt... dooooood. Dus ik ga morgen voor je kijken. Sterkte voor nu en maak je niet te veel zorgen, iedereen is wel eens van de leg, en jij zit nu net met een vergrootglas op je cyclus te loeren. Maar ik hoop dat t allemaal gewoon omhooschiet morgen en je bloeding ophoudt... liefs en sterkte!
Hai Loesssie !!! Wat onwijs lief van je! en de anderen natuurlijk ook hoor. Is inderdaad erg vroeg 15 dagen. Ik ben nu nog steeds ongesteld, al 4.5 dagen zelfde hoeveelheid. heel waterig en stroomt eruit. Alsof ik lek ben ofzo. Super kut dus. Ik mag 17 dec (al) naar de gynacoloog. Ik denk dat er iets mis is. Ik moet wel zeggen nu jij aan het zoeken bent naar oorzaken: 1. ik sport weer wat fanatieker (afgelopen 2 weken bijna elke dag weer) 2. ik heb het heeel druk op werk, vorige maand 30 overuren, deze maand ook al weer een hoop. Dus dat zou wellicht een oorzaak kunnen zijn. ik maak me ook wel druk, en wind me veel op. ook wel een beetje onzeker vanwege cyclus. Dus alles bij elkaar... denk je dat dit invloed kan hebben dan?? Ben benieuwd wat je vindt...! oja ik ben aankomende week vrij en ga op vakantie naar Duitsland. Lekker weg. hopelijk helpt dat. BHV heb ik ook gedaan!! ook super suf!! ben alles al weer vergeten! wat in utrecht. en het onderdeel brandpreventie was helemaal prut. ik ga nu bij mijn vriendje liggen !! liefssss Pina
pina! heb me verslapen... (tis kwart over 3 smiddags) maar ik moet naar mn werk... ik kom er nog zeker op terug! ik heb altijd bij grote stress dat ik ook nog a la minuut ongesteld wordt, dus bij ongevallen, ziekenhuisopnames (van mezelf of anderen) bij medicatie... ik zou je sportfrequentie iets naar beneden schroeven... ben je gewicht kwijt geraakt de afgelopen 2 weken? hier nog niks by te way... wel pukkels overal en emotioneel, maar dat heb/ben ik normaal juist niet... tot morgen en kop op! liefs
Hey meiden, wat een toestand allemaal. Hoop dat het snel weer normaal wordt pina. En loessie ik blijf wel ff duimen voor je....kan best helpen..
hoi loessie, geen probleem hoor. werk maar rustig en ik spreek je wel als je weer iets meer tijd hebt. ik ben vanaf maandag een weekje weg (lekker vakantie) dus zal niet op zp zijn. Wel heeel jammer want dan weet ik dus niet of je positief zal testen! ahh echt jammer....tot zaterdag dan maar. fijne avond, xPina nou zaterdag ben ik er pas weer.
Ja hoor pina, hier alles goed. Lekker moe maar dat hoort zeggen ze....Verder niks te klagen hoor. Jij een hele fijne vakantie!!! Geniet er lekker van en tot over een week...
pina! veel plezier op vakantie en zet alles ff lekker van je af. Ik heb ff rondgekeken maar het lijkt het meest op een innestelingsbloeding, volgens het www. Lijkt me niet, omdat jij zegt dat je gewoon aanhet menstrueren bent... Ik denk dat deze vakantie op het juiste moment komt en jij gewoon ff lekker moet gaan genieten van alle leuke en lekkere dingen in het leven, ff niet aan sport denken (tenzij het je werk is natuurlijk) en al helemaal niet aan menstruatie, eitjes en dat soort dingen. Ik denk dat je aankomende periode een prachtcyclus tegemoet gaat! Relax! Mocht ik nog wat vinden dan laat ik je dat weten natuurlijk... En mocht ik zelf over een testje piesen dan ook! So far so good! liefs
Hey Loessie, Wat lief dat jij dat allemaal hebt opgezocht....Ik denk het ook hoor. Niet te zwart denken, dat kan altijd nog en ik hoop dus dat het een flinke innestelings bloeding is geweest.....duimer de duim.
hey marjand... ach... ik heb niks bruikbaars gevonden op internet... Zelf vraag ik me af hoe het kan dat je gewoon ongesteld wordt als er geen eisprong heeft plaatsgevonden en waarom je nooit weet óf er wel een eitje springt.Daar is echt bijna niks over te vinden. Ikzelf zit nu in mijn wachtdagen, en als ik nu niet zwanger ben weet ik het ook niet meer. Heb de hele vruchtbare week elke dag gesext, met zaadlozing op de goeie plek zeg maar. En mijn vorige 2 cycli waren kort (28 en 29 dagen) en ik zit nu op CD 33. Ik durf niet te testen. Wacht nog wel een weekje. Ben nu 17 maanden bezig, dus deze kan er ook nog wel bij. Maar oh what a joy als het raak zou zijn deze maand... Een leeuwtje! ik laat het jullie weten, nu nog geen spoor van aankomende ongesteldheid... liefs
hahaha ik en een dikke buik... bijna een onmogelijke combi. We zullen zien... ga even photoshoppen om mijn aandacht af te leiden. Hoe lang zou een vrouw gemiddeld kunnen wachten voor haar spanningsboog ten einde is? Bedoel, denk nu al 5 dagen aan het feit dat ik ongesteld moet worden, hoe lang hou ik dat nog vol voor ik wanhopig word en naar een test grijp om vervolgens a la minuut ongesteld te worden? Blablabla. ik draaf door. Spannend is het wel. Maar mijn langste cyclus was 4 maanden geleden met 39 dagen... tot die tijd NIET testen??? Nog een weekje dus maar lief dat jullie tot die tijd op de trom roffelen. Passen jullie wel op voor aan rsi gerelateerde aandoeningen liefs
Heeeeeee loessie He wat spannend allemaal weer,was even een tijdje niet op het forum geweest maar ik ga ook mee trommelen hoor hahaha Ik las dat jij had opgezocht of het kon dat je ongesteld word ,maar geen eisprong hebd gehad. Nou ik heb dat ook gehad,ik kreeg altijd menstruatie alleen heel erg onregelmatig. Ben daar mee naar huisarts geweest en doorverwezen naar gynaecoloog en daar bleek dus dat ik pcos heb. De meeste vrouwen met pcos krijgen helemaal geen maandelijkse bloeding maar sommigge wel,en daar hoor ik ook bij dat noemen ze ook gewoon alleen ontrekkingsbloeding.laat alleen het slijm los in baarmoeder. Maar he loessie ik ga duimen voor je hoor SPANNEND Groetjes Anky
Wow wat spannend Loesssie en wat sterk van je dat je nog niet getest hebt. En ook niet stiekem je temp. gemeten? Ik hoop zo dat het raak is voor je. We zijn nu alvast aan het seksen geslagen want de vorige keer op dag 25 mijn menstruatie dus al vanaf dag 7 (2 dagen) minimaal om de dag seksen. Poeh, werken, klussen in huis (JA de sleutels sinds gisteren) en dan hopelijk raak schieten. Zit nu op dag 9 maar heb weleens mijn eisprong op dag 10 gehad. Zal je zien dat mijn cyclus nu 29 dagen weer is. Maar Loesssie als jij nu mooi zwanger bent (zelfde ronde dan mij) dan stuur je wat hormonen naar mij en Pina en dan doen wij dit jaar ook mee. Ik ga voor je duimen! Liefs, Lente
hee lente, wat fijn dat jullie al de sleutels van jullie nieuwe huis hebben, klopt ook want gister was het 1 dec natuurlijk. je krijgt het er niet rustiger op haha. Maar wel goed geregeld, heb je je nestje tenminste al klaar voor eventueel offspring. hier nog niks, pukkeltjes zijn weer weggetrokken, had gisteravond wel wat last van mijn rug maar dat is nu weer over. Mijn borsten zijn gevoeliger maar niet gespannen. Dus dat zal wel komen omdat ik er constant aan zit hihi. Mocht het zo zijn dan stuur ik zeker wagonladingen hormonen jullie kant op... Ik ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld word, ik ben elke ochtend nog verbaasd dat ik geen bloed zie. En nee, niet getempt. Wel een keer bijna, maar me gerealiseerd dat dat toch geen antwoorden geeft, alleen maar meer onzekerheid... Jij dubbel klusze, en pina, hoe ist met jou? nog steeds bloederig? liefs