hEEEEEEEE loessie Spannend hoor,haha heb je nog wel wat nagels over dan,met al dat gebijt hahaha He meid ik ben aan het duimendraaien hoor ooooo wat is dit weer spannend. Nou meid kalm aan
Whoeaaaaaa Spannend Loesssie, hou je het nog uit tot volgende week pas testen? Elke dag kijk ik eventjes en dan hoop ik zo goed nieuws van je te lezen. Tot morgen dan maar weer. Enne je kan altijd je teennagels nog onder handen (voeten) nemen Blijf voor je duimen! Liefs, Lente
lente, grapjas **smile** met een nagelknippertje dan wel! Mijn tepels voelen ondertussen aan alsof ze blauw zijn, maar alleen mijn tepels... klinkt dat bekend onder de zwangeren onder ons? En ben onwijs aan de dunne, terwijl ik toch echt van dat 1001 granen bruinbrood eet... geen bloed geeft moed... liefs
ow ja ik probeer het vol te houden om pas op 8 dec te testen... dan is het cd 40 en zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad... we houden vol lief dat jullie zo meeleven xx
Ja dat van die tepels had ik ook....en was ook net na en net voor m'n nod flink aan de sch..t. Oh wat spannend!!!!! Hoop het zo voor je.....Zou het zo zijn!!!! Duim weer verder hoor! Liefs en succes met wachten, knap dat dat je lukt...
OOOOOOOO loessie Wat vind ik dit spannend. Dat van je tepels ja dat klinkt zeker bekend,heb er nu nog last van hahahaha. Lieve loessie ik ga duimen draaien en trommen tot ik er bij neerval. Groetjes, en een dikke knuffel denk aan je...
hey dames! Pina,welkom terug! hoe was het? lekker beetje uitgerust? Heb je geskied? Of lag er nog geen sneeuw? Zoals je hierboven kan lezen ben ik druk bezig met allerhande kwaaltjes aan het opnoemen, en die komen bekend voor hier op het forum.Nu wordt het idd wel spannend, maar hopen durf ik nog niet. En testen durf ik pas als ik op cd 40 zit. Als je mn rondetijden ziet onderin mijn bericht snap je wel waarom... Moet zeggen dat het wachten me nog wel meevalt, op een paar nagels na Ik zit elk uur voorzichtig aan mijn (.)(.) te voelen of ze nog beurs aanvoelen (dat was met miskraam toen ineens over, vandaar, maar ook om te checken of ik het me niet verbeeld) en het is nog steeds zo. Waar ik me wel een beetje druk om maak is dat ik me nog niet moe voel 's avonds tegen een uur of half 12, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap wel. Maar het schijnt dat iedere zwangerschap anders voelt, ook bij dezelfde persoon. Dus behalve mn tieten en mijn sch..t en mijn vooralsnog uitblijvende ongesteldheid is er niks wat op een zwangerschap duidt. Lekker positief weer... Komt vast door de vastloper die ik had met mijn scooter vandaag... en 'm daar heb moeten laten staan ... Had erger gekund, moest 2 grote bruggen over en net daarna stond ie ineens stil. Maar leuk is anders, had graag die 200 euri's aan iets anders besteed net voor de feestdagen! ach... op naar dag 37! welterusten, en spreek jullie morgen! liefs
Hey lieve Loes, ja ben op zich wel uitgerust hoor, alhoewel we daar lekker actief zijn geweest. Mountainbikes waren mee en hebben hardgelopen in de bossen. Verder nog een keer getennist. Zaten nl in centerparcs. Een dag had het gesneeuwt. Echt super om zo wakker te worden Spannend voor jou. ik hou je in de gaten !!
Hey Pina, Klinkt lekker zo'n vakantie.....Heerlijk en dan ook nog eens sneeuw...Hoe is het verder nu met je? XXX
Hoi Marjan, Wat fijn dat je er naar vraagt... eerlijk gezegd..niet zo heel best. Ik heb almaar gevoel alsof Ongi eraan komt (cd 11) en dat maakt me onzeker. De afgelopen twee cycli waren al zo prut met 22 en 14 dagen, dus de moed zakt me in de schoenen wat betreft deze cyclus. Zucht. Kan ook ff neit gezellig zijn, je draagt toch een soort van geheim met je mee, je kunt er niet openlijk over praten met anderen. Maar gelukkig heb ik mijn vriendinnen op ZP Ik ga nu even stofzuigen en misschien de ramen nog ff zemen. Daarna op de bank even de ogen dicht en energie opdoen voor de sint vanavond bij familie. Weet je...al ik over enkele dagen toch mijn eisprong heb, dan is de grote kans dat ik rond kerst weet of ik zwanger ben of niet. Dat zou toch FABULEUS zijn??! Heb jij nog plannen dit weekend? Gaat bij jou alles naar wens? Liefs Pina
Hey lieve pina, Ja kan het me helemaal voorstellen dat je je gewoon klote voelt. En je gaat niet tegen jan en alleman zeggen dat je bezig bent en de laatste 2 cyclussen klote waren...Daar begrijpen de meeste dan toch niks van. En dan "moet" je eigenlijk deze dagen ook nog heel leuk en gezellig zijn....Snap je best hoor.... Zou aan de andere kant nu wel een heel mooi kerst cadeautje zijn als het nu wel lukt....Zal ook voor jou flink duimen!!! Hier gaat het best heel goed, veel last van mijn rug maar dat heb ik normaal al en wordt nu steeds erger. Mag donderdag naar de fysio, en vanaf aanstaande week heeft mijn bazin me voor 50% in de ziektewet gezet. Werk word nu al heel zwaar, maar ja wat wil je ik ben bakker en sta dus van de 9 en een half uur die ik werk 9 uur op mijn benen. Daarbij ook veel sjouwen en dat gaat gewoon nu niet meer. Dus heel fijn dat ze zo mee werkt. (ze heeft zelf 4 kinderen dus weet hoe het is). Verder voel ik me echt mega goed. Dus als ik die rug niet had was er niks aan de hand...Verder moet ik hier echt eens gaan beginnen aan het kamertje, stel het allemaal uit maar op een gegeven moment moet je toch echt aan de slag he... Hoop voor jou op een heel mooi einde van het jaar joh. En hier bij ons mag je altijd je verhaal doen he!!! Liefs en dikke kus
Pina, welkom terug in het regenachtige holland. Geef mij maar sneeuw en blauwe frisse lucht. Wat naar van die twee korte cyclussen en idd. laat het nu maar eens raak zijn. Weet je wat dan gaan we er met zijn drieën voor Dat zou toch een mooie afsluiting van dit jaar zijn. Allemaal zwanger en misselijk maar dan niet van de champagne met oliebollen We zijn aan de beurt met LOESSSIE voorop. Nog 2 dagen en dan mag je testen van jezelf. Oooooo spannend hoor! Hoe is het met je scooter? Heb je hem al weer terug? Vandaag met een speciale schoonmaakkit incl. spiegel de w.c. schoongeschrobd. Gatver wat was dat goor. Het is dat ik geen geldboom heb anders had ik er een nieuwe ingezet. En de keuken blinkt nu ook als een zonnetje maar hoe je een verbrande chromen oven schoonkrijgt, geen ideeJullie nog tips? Vet weg hielp niet. Morgen thuis maar eens de boel doen en nakijken en mijn papieren voor mij nieuwe baan uitzoeken. Er zitten te weinig uur in een dag/weekend/week/maand. Herkennen jullie dit? Marjand dat kamertje komt wel hoor. En wat fijn dat je minder gaat werken. Maak je het brood zelf en loop je met zware zakken bloem te sjouwen? Lijkt me idd. zwaar als je zwanger bent. Veel liefs allemaal en Loesssie ik hoop dat je droom uitkomt.
Dat zou zeker mooi zijn met z'n allen zwanger het nieuwe jaar in....Goede gedachten net voor de feestdagen. Hoop het zo..... Tips voor een vieze oven....mijn moeder heeft zo'n boek met grootmoederstips, misschien staat daar wat in. Zal wel even kijken voor je. Ja ik maak ook brood en degen enzo, dus je ik moet ook sjouwen met zakken meel en dat soort dingen, en dat gaat nu even niet zo goed. Gelukkig dat mijn werkgever zo goed mee werkt. Je leest hier op het forum wel een s heel andere dingen.. Nou we wachten hier nog even vol spanning af....
Loessie wat wordt het hier spannend zeg!!! Af en toe lees ik wel mee, maar reageren doe ik meestal niet! Maar nu, waaauw vind het zo spannend!! Ben je nog steeds niet ongi? Zie dat je week over tijd bent! Ik had niet echt last van mn tepels, maar mn borsten waren voller (en ondertussen al een halve cup groter ook ) En ze deden wel pijn, zo na mn NOD. Over oven: weet dat bij een microgolfoven dit wel helpt: een bakje met citroensap in de mgo zetten en dan half minuutje ofzo, kan ook wat langer zijn, weet niet juist. En dan kan je alles met een doekje zo afvegen Hoe hard het ook aangebakken is! (nuja, bij de meesten niet nodig normaal gezien, maar bij oven kan dat wel al eens) Weet alleen niet of het bij een oven ook zo zou gaan...
hellow dames MIJN HELE HUIS LEEGGEROOFD TIJDENS PAKJES AVOND...dus ook mijn laptop en zo, vandaar. ook een heleboel geld weg... Maar nu het goede nieuws: ik ben zwanger Liefs Kanniet meer schrijven ben nu op mijn werk en wil niet dat ze het weten Wagonladingen hormonen jullie kant op, pina en lente