Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    moest het jullie laten weten dus vandaar helemaal naar de computer op mijn werk...
    Ben heel blij, maar heb wel een beetje last van de donderwolk boven mijn hoofd vanwege die inbraak enzo. Echt zwaarZWAAR ZWAAAAAR kut. Zo blijkt maar weer dat elk gevoel relatief is....

Hopen dat de verzekering snel doekoes op mijn rekening stort, want ik kan niet zonder mijn laptop.....

liefs

zwanger!!! is geloof ik nog niet helemaal tot me doorgedrongen... hihi

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Goed man!!!!!!Ehhhh dan toch maar gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee hoor ben mega blij voor je!!!! Alleen kut van de inbraak....Maar ach over 9 maanden ben je dat ook weer vergeten....

Hopelijk gaat alles wel goed met je en krijg je niet te veel stress door de inbraak. Ik spreek je later...

Maar echt mega GEFELICITEERD!!!!!!!!!

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow, van harte Loesssie! Ben reuze blij voor je:)

Dus elke dag seksen werkt:) Nou ben benieuwd want we zijn ook aardig druk bezig geweest en dan nog jouw hormonen deze kant op dus ;) :) Laat baby boy/girl maar komen:D

En wat een laffe streek om op pakjesavond in te breken. Waardeloos. Echt een domper voor jullie. Wanneer heb je getest en wat dacht je toen je het zag en welke test heb je gebruikt.
    En knap dat je hebt gewacht en nu ZWANGER! SUPER!

Liefs,
    Lente

4. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :):)Lieve loessie:):)

Wat geweldig nieuws meid SUPER.
    Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap,en nu heerlijk gaan genieten he;)
    Wel ontzettend ... dat er bij jullie is ingebroken:x
    Nou lieve loessie het duimen en trommen van ons allemaal heeft dus wel geholpen hahaha.

SUPER NOGMAALS GEFELICITEERD.

DIKKE KNUFFEL VAN ANKY:)

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    JEEEEEEUUUUUJJJJ!!!!!

*doet de wave*

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Loessie !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ole ole oleeeee!
    Van harte meid! Wauw wauw.
    Lente, ik hoop dat wij haar achterna gaan. Ik zit op dag 13 en nog geen ongi gelukkig. ik ben al 2 dagen niet helemaal top. Vanavond misselijk op de bank. Wellicht een VETTE ei ?! Hope so. We hebben net nog even functioneel geklust. Mijn vriend stond al klaar toen ik het zei. ik zei: Echt??! " Ja TUurlijk, moet gebeuren" zei hij. Lache toch.

Maar Loes ben echt super blij voor je (niet van de inbraak da's kut zeg!!) sterkte.

liefs ook aan de anderen!
    Pina

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    schatjes jullie zijn echt retelief!
    Mun vriendinnetje is nu bij me en heeft dr laptop meegenomen dus ben weer ff blij.

Net mn eerste craving aan eten meegemaakt, maf is dat... drop!
    En nou lees ik dat drop eigenlijk niet goed voor je is als je zwanger bent...:(
    Dan maar patat hihihi.
    Ik hoop dat jullie ook snel mogen genieten van vluchtige maar hevige ochtendmisselijkheid...

Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger... maar nog ff geen tijd voor een nieuwe banner..

spreek jullie later!
    liefs

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey lieve loessie,

Dropjes mag je inderdaad niet te veel eten, maar een paar dropjes kan echt geen kwaad hoor...Hier ook echt wel af en toe wat drp naar binnen hoor...

Enne patatjes zijn ook erug lekker...hmmmm

Hopelijk niet te misselijk...Geniet er maar lekker van.

Nu de rest nog, meiden ik hoop ook voor jullie dat er dikke eieren gelegd worden die jullie mannetjes lekker kunnen bevruchten!!!! Kukelekuuuuu!!!!

Liefs en dikke kus

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik heb het nog niet eens gezegd volgens mij, maar ben dagje thuis. Gisteravond begon het. Vanacht 3x overgegeven. Spierpijn. Pijn onderin mijn buik en met name links onder enorm opgezwollen. Had geen koorts, maar temp is wel gestegen t.o.v. gisteren. Zou prachtig zijn als het mijn ei zou zijn geweest, niet?
    We hebben goed geklust, om de dag. Gistern ook nog, ondanks ik mijn buikje wel voelde.
    Nou meiden....we keep in touch. :)

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Wanneer kan ik een Kruis verwachten in mijn FF grafiekje??
    Weet iemand dit?

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ehh nee dat weet ik niet....Maar ach wat kan jou dat kut kruis schelen....wordt maar gewoon lekker zwanger!!! :D:D:D:D:D:D

Nee ff serieus ik kan je niet helpen geloof ik...

12. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lieve pina:)

Ik heb net even naar je tempkaartje gekeken,maar ziet er mooi uit meid,als ik hem zo zie dan zou je zeggen dat je morgen of donderdag je kruis krijgd,maar helemaal zeker kan ik niet zijn,maaaaar:)
    Hoe gaat het verder met je..

Groetjes Anky:)

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hAI Anky,
    ik denk dat mijn kruis dan ook komt ja. nog 2 dagen denk ik.
    heb dus vanacht zo'n pijn gehad, met overgeven, dus dat moet wel een ei zijn. (was ookal weer 2 maanden geleden dat ik een ei gehad heb he, die vorige cycli had ik geen eitje)
    ik ben vandaag nog wat appelig. nu nog hoofdpijn, en beetje weeig gevoel. heb wel gezegd dat ik morgen alweer kom werken, dus een beetje druk heb ik wel.
    We zien wel.

Meiden hoe gaat het met jullie? Hoe werden jullie zwanger? was je in die maand er wel of niet veel mee bezig?? voelden jullie direct al dat je zw was, of was het echt een verrassing?

liefs Pina

14. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi pina:)

Ik hoop dat je gauw van die misselijkheid af bent,weet er alles van,had ik ook zo erg last van tijdens de eisprong.
    In de maand dat ik zwanger werd,vermoede ik wel wat, kwa kwaaltjes,maar ik had zelf het idee van kan niet want ik had late eisprong en twee dagen ervoor sex gehad,dus had zoiets van zal wel niet raak wezen,maar goed zo zie je maar weer was dus wel zwanger.
    En toch ben je er automatisch mee bezig;)
    Maar ik herkende het aan mijn borsten dat ik zwanger zou kunnen zijn die deden erg zeer:)

Groetjes en dikke knuffel anky:)

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Pina,

Ik denk dat je ei idd. vandaag of gisteren is geweest. Zelf voel ik het nooit. Denk dat de mijne al is geweest want zit nu al op dag 16 en mijn gemiddelde cyclus is rond de 26 dagen. Vanaf juni 2008 geen spiraaltje meer dus hopelijk mag ik ook binnenkort tot het clubje zwangeren horen.
    Pas in februari beslis ik wat ik verder ga doen als het dan nog niet raak is of wie weet pas in juni. Het gekke is hoe langer het duurt hoe minder ik me druk erom maak. De natuur laat zich niet dwingen.
    In ieder geval ben ik blij voor je dat je nu wel waarschijnlijk een eisprong heb en hopelijk is het voor jou dit keer raak:).
    Katalaya, ik hoop dat het goed met je gaat en ook dat het bezoek in het ziekenhuis meevalt en nog meer hoop ik dat je dit jaar ook zwanger bent.
    Nou meiden vanaf nu krijg ik het nog drukker en ben vanaf morgenochtend t/m zondag steeds in mijn nieuwe huis bezig en volgende week ook nog naar mijn nieuwe school en kerst diner met de kids, sportdag (lekker zwemmen), verjaardag vieren, 6 katten verhuizen en mezelf verhuizen:D
    Poeh, dus ff geen tijd om hier te zijn.

Veel liefs allemaal en geniet van jullie zwangerschap!
    Lente

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    #1416 Pina82, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    jeah goede temp,is nog steeds hoog. dit moet een ei zijn geweest. maandag op dinsdag. dus nod is nog voor kerst. Geweldig toch?
    heb even gegoogled...hihi..missch zijn het wel 2 eitjes bij ovuluatie geworden. heb zo'n pijn gehad snachts.
    We will see.
    doei ik ga werken!
    x Pina

NOD dus 22 december! heb al even temp ingetest voor morgenochtend en of ie nou stijgt of daalt: ei is met dikke rode kruis op maandag (nacht denk ik zelf) !! jippie!

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Pina,

Ja ik was er echt mega veel mee bezig toe ik zwanger raakte. Ik temperatuurde en ik deed ovulatie testen, op de dag dat ik een positive test had was mijn man eigenlijk bij een vriend om te verhuizen. Nou het kon me niets schelen wat gebeurde gebeurde maar hoelaat hij ook thuis zou komen ik zou erop gaan :D:D:D

De volgende morgen ook nog even mijn stoeipoezenpakje aan getrokken voor de zekerheid, en toen wachten.

Ik wist bijna een week voor mijn nod stiekem wel dat ik zwanger was, maar je twijfeld toch. Want ja hoop je er niet te veel op. Had een hoop klachtjes die ik normaal niet had, zere boobs, slaap enz,enz. Dus toen ik 3 dagen voor mijn nod stiekem op de wc een testje ging doen, pleurde ik bijna van de pot toen er heel snel een tweede streepje kwam. Ik denk dat ik er wel een half uur heb zitten kijken. Naar dat rare tweede streepje. Toen hubbie verteld....die zei: Nu al?! (mijn beste vriendinnetje deed er bijna 4 jaar over)

De volgende dag weer getest en voordat ik hem kon neer leggen knalde de 2de streep eraf....

Dus ga nu 2 weken duimen voor je, en hoop gewoon op 2 eieren voor jou!!!! En een hele mooie kerst!

Liefs en dikke kus

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Pina,

ik hoop het zo voor je.... 2 kersteitjes zouden wel heel top zijn!
    Ik heb gister maar een nwe laptop besteld, dus heb m nu al... kon gewoon niet zonder computer...
    blijkt dat ik op mijn oude laptop ewel een backup heb gemaakt, maar niet online heb opgeslagen...bye bye fotooooos. Nou ja, er stonden tog nog geen foto's van onze nieuwe kleine spruit op :)

<<having sex once a day, keeps the doctor away>> borrelde ineens op hihi. Heb wel goeie zin vandaag... gelukkig.

Ik zit melk te drinken. Voor die rijstkorrel in mijn buik. Ik vind melkproducten zóoo vies. HAHA.

ik hou jullie in de gaten...

ow ja las ik net ergens:
    Lente je vroeg wanneer ik testte en wat ik toen dacht en welke test ik gebruikt had:
    Ik heb op dag 38 getest, wist al dat ik waarschijnlijk zwanger was, want had nog nooit een week lang last gehad van blauwe tieten, duurde 10 seconden voor dat er een dikke streep stond, voelde vlinders in mijn buik van blijdschap en riep vervolgens naar mijn vriend boven dat het raak was en hij had a la minuut zin in sex... :p wie zei er ook weer dat mannen hun emoties niet laten zien... best wel, in hun boxer! :p

Het was trouwens 2 voor 5 van het kruidvat.

liefs

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Heeey meiden!!!! Ik voel me goed! Wat een verschil met een dag geleden. Alle hormonen zitten weer op hun plekkie in de juiste hoeveel heid. Dat was gisteren en dagen terug wel anders! Goh..pff. (ik zou bijna weer fanantiek aan de sport gaan :D Zondag mognelijk een wedstrijd, mijn vriend wil wel...ik twijfel nog. Wat zou ik doen... )

Loes: WHAHA echt zo'n leuke quote ! die rijstkorrel in mijn buik! haha. Je kunt overigens ook kalktabletten slikken. Dat smaakt naar een pepermuntje. Zelfde effect! :) Ik heb koemelkallergie gehad. ;)

Nou ik ga vlug weer even aan de arbeid. Ik doe mijn administratie nu thuis, maar lukt niet echt. zucht.
    Oja, wat vinden jullie trouwens van het kamerdebat vandaag: CDA wil zwangerschapsverlof verlengen. Kick Plan toch? lijkt me prima. Degenen die het te lang vinden, gaan toch wel eerder weer aan de bak! Als ze dat nou ff regelen per ingaande 2010 is iedereen happy,toch!:D

Liefs Pina

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    oja alle zwangeren trouwens bedankt voor hun reactie op mijn vraag 'voorgevoel om zwanger te worden ' ..thanks ! leuk om te lezen.

Deel Deze Pagina