hahahaha Jou termometer heeft een eigen willetje. Ja daar kun jij ook niks aan doen natuurlijk...Zal dit weekend op je letten. En als er getempt gaat worden kan jij daar niks aan doen. Hij leeft gewoon graag in je holletje....(sorry draaf ik door?)
Gaat ook pijn doen denk ik.....hmmm wordt een vaag gesprekje voor de gene die hier midden invallen....
*** HAHAHAHAHAHAHAHA***Moisschien toch maar terug naar de oorthermometer dan... die heeft vast niet zo'n indringend willetje... dacht dat alleen ik zo ranzig kon zijn Marjand, heb je ook last van zweetaanvallen in bed? Altijd als ik al wakker ben geworden en weer in slaap ben gevallen word ik dus wakker op een natte matras...en een natte deken. Leuk hoor, dat boven de 37 graden zitten...
Nee dat valt bij mij nog wel mee, maar ben altijd heel kouwelijk. Dus vind het nu wel lekker dat ik het wat aangenamer heb.... Lek wel al af en toe melk....Hmmm beetje jammer. En zit nu bij de fysio omdat ik zo'n last van mijn rug heb. En dat is volgens de VK niet normaal nu al. Vandaag voor het eerst geweest en het komt door m'n bekken....maandag weer dan gaat ze me oefeningen en tips geven, ben benieuwd. Jij verder ok? Voelt het al een beetje werkelijk?
tja moet ook gebeuren.... nog effies en laten we hopen dat 18 wk zwangerschapsverlof er per 1 jan 2010 door komt of die regelgeving van zweden is ook leuk jaartje niet werken en papa heeft ons zwangerschapsverlof geloof ik krijg van de verzekering maar 1250 max terug van het minstens 3x zo grote geld bedrag wat ik hier had liggen... Maar me laptop wel natuurlijk, sieraden ook... Maar uiteindelijk toch maar de helft van de totale schade... Bummer. Ik ben echt schichtig en slecht van vertrouwen geworden... geloof dat ik moet gaan slapen... liefs
Jeetje dat is raar....hoe kan dat nou? Kijken ze naar de dag waarde ofzo? (even heel slecht, kun je niet mee r opgeven dan? Zodat iig jou schade vergoed is?_ Liefs
Hee Katalaya, Ik denk dat je ei op dag 20 is geweest, dus spannend komende dagen. Hahaha, de eerste twee maanden deed ik ook nog stiekum meten rond de eisprong en nod. Nu voor het eerst niet Als het goed is heb ik volgend weekend mijn nod. Net voor of tijdens de verhuizing. Laat de rode duivel maar mooi in Hellevoetsluis blijven Dus Loesssie heeft het heet? Tja, met zo'n vriend die zijn blijdschap zo toont zou ik het ook heet hebben hihihi. Hopelijk kan ik rond de kerst ook die van kruitvat testen. Marjand beterschap met je rug. Wie weet helpt het minder werken ook. Ga maar weer eens verder, over een uur weer richting Brabant. Het schiet nog niet echt op. Liefs, Lente
Hallo, Ben deze maand mijn tempratuur ook bij gaan houden en is vermoedenlijk 4 dagen na eisprong omhoog gegaan 37,2 en 37,3(gelukkig wand dacht dat ik er geen had) Maar nu sinds 2 dagen 37,0 en vandaag 36,9 Ongesteld hoef ik echt nog niet te worden. Wie heeft die ook gehad? Maak ik dan deze ronde toch nog een kans! Hopenlijk mooi kerst cadeau!!
Helaas geen mooi kerst cadeau. Kreeg vage steken en opeens iets gliberigs langs men benen. Tot verbazing kei veel bloed. Dacht echt dat ik zwanger was Zo hevig heb ik het nog nooit gehad. Voel me wel Kut zeg,vorige ronden ging het ook al mis na week overtijd.
hee marjand en lente, mijn inboedelverzekering vergoed alles naar dagwaarde, maar van de spullen die gestolen zijn is dat niet erg, die waren geen van allen ouder dan 2 jaar. Er was alleen een regeltje in de polisvoorwaarden dat ze niet meer dan 1250 vergoeden aan cash geld. Nja weten we dat ook weer. Zo veel meer spullen dan er gejat zijn heb ik niet dus meer opgeven kan niet... Ben er ook niet zo voor, ben slecht in liegen. Kijk wel wat er gebeurt... Lente: ik heb het idd altiíjd HEET hihi. Madelieve: als dit je eerste maand is ,met tempen kan het zijn dat je nog even moet wennen aan de regelmaat. Exact zelfde tijd thermometer, en echt het aller aller eerste wat je doet smorgens. Dan leer je na een aantal maanden wat meer inzicht te krijgen in je cyclus en mochten er problemen zijn kun je die laten zien aan je HA. Dus als jij denkt dat je geen eisprong hebt, kun je dat hiermee bekrachtigen. Maar hij ging wel omhoog je temp, dus ik denk dat je gewoon een iets te korte luteale fase hebt. Het kan inderdaad voorkomen dat er een dag is ergens ná je eisprong dat je een dip hebt in je temperatuur, maar meestak gaat ie dan later weer omhoog. Als ie echt lager is dan je horizontale lijn kan je er bijna vanuit gaan dat je binnen 24 uur ongesteld wordt. Maar hey kijk mij: ben gestopt met tempen en heb mn mannetje aan het werk gezet: Bingo! Heel veel succes! en sterkte! Pina, hoe st met jou?? Liefs
Hey Girls, met mij alles goed hoor! mijn lijntje is goning way up. hopelijk morgen een dipje, dat zou mooi zijn. en een druppeltje roze graag als ik het mag zeggen ! Heb minder klachten, geen pijn meer aan mijn boobies (gisteren nog wel) Dus ik wacht het lekker af. Wat zijn jullie NOD's? Katalaya?? Lente? Mijne 22 december. liefs Pina
Dat ziet er keurig uit, Pina. Hier's de mijne: 1885b7 Ovulation Charts Nog niks van te zeggen. Meestal ga ik exact 2 weken na mijn positieve ovutest de volgende ronde in. Dat zou dus aanstaande maandag zijn.
mijn tieten zitten in de weg... luxe probleem, ik weet 't... hier naar omstandigheden alles goed... Liefs!
Waar komt dat nu ineens vandaan? Tja ik heb normaal kupje 70b-c dus ik kan niet wachten nee.! geen dipje vandaag. maar mijn ei was niet maandag maar dinsdag ochtend vroeg dus misschien dat mijn innesteling dan morgen kan zijn. hihi. vanavond verlaat sint feestje maar heb ik ander topic gelezen dat je best wat drinken mag. en dat ga ik ZEKER doen, zo kan ik iedereen op het verkeerde been jagen vanavond! !!!! schoonzus, zwager, schoonouders etc ! HAHAHA. x x
hihi mijn boobs passen nu al bijna niet meer in mijn bh... Mooi bijkomstigheidje, alleen moet ik binnenkort andere blouses halen voor mijn werk, want het tieteknoopje staat op springen. Maja... blijven ze de hele tijd nou zo'n pijn doen of wen je daaraan??? mijn vriend en ik vinden dat het net lijkt alsof ik siliconen heb genomen hahaha... ge-wel-dig. Pina: ik duim voor je! Lente, hoe's t met jouw ei? Liefs
Nedine en Madelieve welkom op dit topic. Nedine misschien dat je ei op dag 19 of 20 is geweest. Balen Madelieve dat het niet raak is. Heb zelf 5 maanden getemperatuurd en ben er wel wat wijze door geworden. Mijn eisprong ligt tussen dag 10 en 16 dus vanaf dag 8 voor de zekerheid om minstens de twee dagen seksen. Mijn langste cyclus is 28 en de kortste 24 dagen dus dat verklaart wel het verschil. Ben nu ermee gestopt omdat het teveel gedoe werd en zit midden in een verhuizing en een nieuwe baan per januari dus dat temperaturen op vaste tijd is lastig. Loesssie hoe het met mijn ei zit weet ik niet. Hopelijk is ie bevrucht maar ik pas nog in mijn bh's en ze zijn niet gevoeliger dus ik verwacht er ook nu niets van, zucht.... Soms denk ik wel eens of het wel mogelijk is bij ons maar ja bij jouw heeft het ook 18 rondes geduurd en twee jaar is gezien mijn leeftijd niet gek. Dus afwachten. Mijn nod is rond 19 december. Precies als mijn vakantie begint. Wisten andere van het geld in huis bij jullie? Wie weet waren het wel bekenden. En zat het in een kluis? Echt balen als je je bedenkt wat voor een leuke spullen je voor je baby had kunnen kopen. En Katalaya, nog geen rode duivel:x, ik hoop dat het raak voor je is. Hoe gaat het met je rug Marjand? O ja, de verhuizing een week uitgesteld want er gaat toch wel heel veel tijd (en helaas ook geld) in zitten. Maar daardoor nu wel tijd om even bij te lezen. Pina, jij ook suc6 deze ronde. Ongeveer dezelfde tijd nod. Hoe was Sinterklaas? Trapten ze erin? Nog een vraagje aan de zwangere dames onder ons. Als je zwanger bent heb je dan ook nog afscheiding? En zo ja, hoe ziet dat eruit? O, ik wil ook zwanger zijn! Ik zal maar gauw een shake maken van de hormonen van Loesssie Liefs, Lente
Hey Lente, En of je afscheiding hebt....soms denk je wat voel ik nu toch lopen...en dan heb je een onderbroek vol witte afscheiding. Beetje jammer hoor.. De eerste keer dacht ik dat het fout ging want ik voelde zoveel lopen dat ik dacht dat het bloed moest zijn. Dus ja afscheiding blijft en als ik sommige andere mag geloven wordt dat alleen maar gekker naar het eind toe. Mijn rug is een beetje jammer, bij de fysio ontdekt dat het nu al mijn bekken zijn. En daar hoor je eigenlijk in deze fase van de zwangerschap nog geen pijn aan te hebben, maar ja. Dinsdag weer naar de fysio en dan gaan we kijken wat we kunnen doen om de schade binnen de perken te houden. Nu werk ik nog maar voor 50% en hoop dat het daardoor ook wel beter zal gaan...we wachten af. Verder voel ik me wel heel goed eigenlijk. Veel moe maar dat komt dus ook door de bekken. Ik hoop dat jij een leuk begin van je vakantie gaat krijgen...zal duimen.