Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lente,
    idd marjand heeft gelijk. Ik ben ook al 2x naar de wc gerend om te kijken of ik niet alsnog out-of-the-blue ongesteld was geworden. Maar af en toe loopt t idd langs je benen. Ik heb nu altijd schoon ondergoed mee naarmijn werk... (en groene thee met aardbeiensmaak, en elke dag een pak bastognekoeken hihi)

Wat betreft die inbrekers: ik heb maar aan 2 familieleden verteld dat ik geld had liggen, want zij hadden een mooie vespa te koop staan en ik dacht: als dat kleintje er is begin je niet meer aan dit soort dingen.. en ik had het geld liggen. Ik zeg ook: als die dieven een weekje later waren geweest was het lang niet zo'n jackpot geweest :p

Maar niets aan te doen

liefs

2. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    en die 2 familieleden waren het niet, én ik heb mijn vespa, op afbetaling, dat wel...:)
    heb ff getwijfeld of ik dat nou wel zou doen... maar werk hard, heb een goeie baan en had er 3 jaar voor gespaard,steeds uitgesteld door mien hollandsche zunigheid.... mijn geld en alles weg door die inbrekers en toen dacht ik: ik laat ze niet ook nog datgene afnemen waarvoor ik gespaard heb. dus ik rij nu rond op een hoeresloep van een skoet.En het voelt machtig mooi! Kijken of ik een bijpassende babybuggy kan vinden :)

liefs

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hoop alleen wel dat de inbrekers niet meelezen op mijn ouwe laptop...

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Brrrr... het idee alleen al!

Maar ik vind het getuigen van karakter dat je je er niet onder laat krijgen!

Hier weet ik niet zo wat ik van mijn temperatuur moet denken. Toen gisteren de daling inzette naar 36,9 dacht ik 'okay, morgen totale afdaling en ongesteld. Aan de vroege kant dit keer'.

Vanmorgen tempte ik met de gedachte dat ik wat wijzer zou worden. Hoogstwaarschijnlijk een verdere afdaling dus, of in geval van stijging weer hoop. Issie gelijk gebleven. Grmpf. Weet nu nog niks.

Ik schat de kans nu 80% in dat ik ongesteld word morgen. Ik heb als sinds gisteren de bekende krampen.

Woensdag krijg ik van het zkh de uitslagen van de bloedtesten van de afgelopen maand, en gaan we het verdere plan (HCG waarschijnlijk, en dan 3 maanden afwachten, dan IUI) bespreken.

Iemand ervaring op welke korte termijn dat zou kunnen? Het zou mij goed uitkomen als het in de kerstvakantie zou kunnen. Dan is mijn ei nog niet geweest, en ben ik toch 2 weken vrij van mijn werk. Dan hoef ik daar nog geen open kaart te spelen waarom ik 'alweer' naar het zkh moet.

Dankzij mijn 5-days-free-trial kunnen jullie even meekijken naar mijn temperatuurprestaties van de afgelopen maanden:

http://img01.imagefra.me/img/img01/1/12/13/f_jbsqy91igm_4365900.png

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey allemaal,
    heb vandaag een lekker dagje gehad. zijn samen naar Haarlem geweest en daar een ontbijt voor 2 genomen. er was een enorme kerstmarkt in hartje centrum en hebben ons lekker verwend met leuke dingen. Echt super gezellig geweest! en koud !

Mijn temp is nog hoog. Geen dippen helaas. Ik heb vlagen met krampjes. GIsteren vooral tijdens de sint-viering. Toen ze vroegen wat ik wilde drinken; Nou ! Doe mij maar een rose'tje!! hahaaha. Om hun op een andere been te zetten. Echt leuk vind ik dat. Maar later op de avond kon ik niet meer normaal zitten. alleen maar helemaal rechtop, om mijn onderbuik vrij te maken.
    en net gegeten en beetje misselijk. ben helemaal niet hongerig.
    Voor de rest geen klachten.

Wel sinds 3 dagen elke nacht weer rond 3 uur wakker - plassen-dorst en weer slapen. Ook 2 nachten raar gedroomd. Wat weet ik niet meer, maar ik werd er wel wakker van.
    Geen pijnlijke borsten/tepels, en dat had ik vorige keer wel voor NOD. Naaaaajaa.. ik hoop dat ik rond 17 dec (als ik naar Gyn moet) gewoon goed nieuws te melden heb!!! Zou top zijn he.

x
    x
    x

ps sorry voor het ego berichtje..

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Loesssie,

Te gek joh een Vespa. Wat voor een en kleur? Kan je lekker scheuren:D
    Ach je leeft maar een keer dus genieten zou ik zeggen.
    Katalaya ik kon met de hsg meteen terecht dus wie weet jij ook. Maar misschien dat het nu met de kerst anders is.
    Pina over krampen gesproken. Ik zat net in de auto en toen misselijk. Reden we achter een diesel:x stinkbakken, bah.
    Met airco verder gereden en thuis meteen naar de wc. Kwam er een super grote drol tevoorschijn :$ hahahahaha:D die zat dus dwars.
    Leuk zo met zijn tweetjes naar de kerstmarkt. Wij hebben voor de afwisseling iets uitgeslapen en s' middags Jawel Geverfd! Nog een half muurtje en dan is de slaapkamer klaar. En de vloer nog in de lak.
    Katalaya ik duim voor je dat ie weer stijgt.

Liefs,
    Lente

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier gaan we ronde 13 in. Nu richt ik me op woensdag; de uitslag van de bloedonderzoeken van de afgelopen maand.

Ik hoop dat ik ook meteen voor het HSG terecht kan. Geen tijd om me druk te maken.

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ben je ongi geworden?????????????? je temp is toch nog veel tte hoog?
    of snap ik je niet?

x

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, zojuist had ik bij het afvegen helder rood. Mijn temperatuur loopt een beetje achter blijkbaar. Ik verwacht morgen een flink lagere temperatuur.

In theorie had het ook een paar uur later, dus vannacht door kunnen breken. Dan was ik er morgenochtend na het tempen achter gekomen. Dat had een iets ander beeld gegeven.

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    nou maar zo snel geef ik jouw hoop nog niet op hoor!! dan moet het eerst flink doorzetten EN een lage temp! zo niet: dan is er nog kans. Maar goed dat weet je zelf ook wel, en ik snap je gedachte wel hoor.

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Pina, je ego-bericht leest heel goed :)
    Je hebt een mooie temperatuur. Lekker voor je hoor, want de vorige 2 cyclussen was het wel even heel anders he ;).

Wat is jou gemiddelde LF ook alweer?

Groets, ZvdH

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi zvdh,

mijn lf is meestal wel een dag of 13-14. zoals volgens de boeken.
    ik heb hele avond al een beetje trekkerig ongi achtig gevoel onder in. net na plassen ff gevoeld: BM zit laag! en het is ook vrij vochtig. Gek he? Ik dacht dat het echt super droog hoort te zijn. Hij is niet heel erg dicht, maar eigenlijk is mijne gedurende hele cyclus niet potdicht.
    hmmm...eens kijken of ik er iets over lezen kan.

Zvdh, jij weer nieuwe cyclus zag ik. jij hebt ook onregelm cyclussen zie ik. maar verder is je cyclus wel in orde of niet? sorry dat ik dit niet onthouden heb..

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Balen Katalaya, ronde 13 :x alweer voor je. Elke ronde is er 1 teveel:(.
    Ben benieuwd naar je uitslagen woensdag en hoop dat je idd. snel voor je hsg terecht kan. En niet bij iedereen is de temp. dezelfde dag laag kan namelijk ook pas een dag later dalen.
    Dikke knuffel vanuit Hellevoet!
    Lente

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Temp was vandaag 36,5. Nu klopt het weer. En flikker ik de thermometer weer in de lade tot het volgende spannende moment.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

KUT dat is het katalaya!!!! Hopelijk volgende ronde meer geluk...

Liefs marjan

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi allleaal,
    goedemorgen! vandaag heerlijk vrij en wat is het mooi buiten!!

Hier een update, voor mezelf, ik die steeds maar twijfelt of deze cyclus nu wel of niet anders is dan andere cycli...ik heb alleen meer een raar gevoel onderin mijn buik lichtelijke krampjes maar eigenlijk stelt het niets voor. ruim twee dagen denk ik zo.. verder geeeen zere tepels en dat heb ik altijd wel. En ook maar geen dipjes in mijn temperatuur.
    Heb nergens zin in en zit almaar te snoepen. Lijkt wel of ik ongi moet worden.

Hoe is het met jullie? Lente, al klachten??

17. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Pina, nog 3 a 4 daagjes wachten dus voordat je enigzins meer info hebt...
    Het is wel een mooie chart aan het worden, lekker stabiel die tempjes van je! En wie weet... Bij mij begonnen mijn (.)(.) pas pijn te doen ná mijn NOD, maar toen wist ik nog niet of ik een cyclus van 29 dagen of 39 dagen zou hebben, dus wachtte ik maar ff met testen.
    Het begon zo rond dag 33. Dus dat je nu nog geen last hebt hoeft dus niks te betekenen, en misschien is het juist positief dat je ze nu nog niet voelt!
    Ik hoop het zo voor jullie, dan zijn mijn wagonladingen met hormonen goed aangekomen.
    Katalaya, wat balen voor je meid! Hopelijk heb je deze ronde meer geluk.
    Lente, wat ben je druk met je huissie! Schiet het al een beetje op? Ik mag vanmiddag naar de HA en als het goed is gaat ze voor mij ff een echo regelen... Althans dat heb ik duidelijk gemaakt bij de assistente en ik geloof dat ze dat wel begreep.
    Ben benieuwd!
    Van mij mogen die boobies zo blijven de rest van mijn leven. hihi.

Ons raam is nog steeds niet gefikst, ondanks verwoede telefoontjes met de woningbouwvereniging.
    En dus neem ik nog steeds alles van waarde mee naar mijn werk als we beide wegzijn. Niet normaal toch??

We wachten af...
    Liefs

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meiden!

Pina zegt niks hoor geen klachten, sommige meiden hebben helemaal geen klachten dus hoop dat die snoep buien een heel goed teken zijn....enne je kaartje ziet er mooi uit!

Loessie dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling dat je nog steeds geen nieuw raam hebt, en zo moeilijk is dat niet om te regelen. Wij hebben een koop huis en heb toen gebeld met een glaszetter en binnen een halve dag waren ze eral met een nieuwe ruit. Dus waar doet die woningbouw zo moeilijk over? Denkj dat je moet zeuren bij ze ofzo iets....Succes!

Liefs

19. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hoi meiden, mijn temp is van 37.0 op 6 dpo naar 36.6 op 8 dpo gegaan. Is dit einde hoop?

xxx

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    nee hoor ! hoop nog niet opgeven! kan een dipje zijn ! ik wou dat ik die had!!
    x
    x

Deel Deze Pagina