Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Pina, wat lief dat je dat zegt!! Had ik ff nodig. We wachten af! Ik ben trouwens wel een beetje trots, vorige ronde was mijn LF erg kort, dus minder kans. Nu issie langer!! Whoehoe! En anders goed bewijsmateriaal voor de huisarts over een maand of 2.

xxx

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Dag dames..

Wil jullie mede delen dat mijn moeder gister om 11.30 is overleden.
    De laatste strijd was erg heftig en zwaar.
    Vrijdag word ze begraven.
    Lieve meiden die mij gesteund hebben bedankt.

Groetjes anky

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ach lieve Anky,

Gecondoleerd....Heb weinig goede woorden. Hopelijk heeft ze haar rust gevonden want de strijd die ze moest boeren was oneerlijk. Heel veel sterkte en kracht deze tijd. Als je me nodig hebt weet je me te vinden he?

Liefs en dikke knuffel,

Marjan

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Anky,

Wat erg voor je dat je moeder is overleden. Ik vroeg me al af hoe het met haar ging maar helaas is het afscheid veel te vroeg gekomen.
    Het lijden van je moeder is nu verlost maar voor de nabestaanden komt nu het grote gemis.

Heel veel sterkte gewenst de komende periode.

Liefs,
    Lente

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Lieve Anky,
    Hier was ik niet van op de hoogte dus bij mij valt het anders dan voor jou. ik heb begrepen dat het er zat aan te komen. ik hoop dat je op een fijne manier afscheid hebt kunnen nemen. als dit niet zo is geweest, wens ik je heel veel sterkte in deze verwerking.
    We zijn er voor je hoor. ;)
    x
    Pina

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Heel veel kracht voor nu en in de toekomst, Anky...

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Goedemorgen. Vannacht echt weer onrustig geslapen. 4 uur weer wakker ( de hele week al ) en plassen,dorst...en moeilijk weer in slaap vallen. Bah , balen. Moet ook al zo vroeg op :(

Maaarrrr...heb wel een dip! tenminste, hoop dat dat het wordt :)
    We dream on. Heb wel erg veel gerommel en geplof gevoeld vannacht. Naja..we zien wel.

Hebben jullie goed geslapen? *waarsch Anky iets minder..,

Werkze vandaag, tot vanmiddag/vanavond!

Liefs Pina

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Spannend Pina!

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Marlayne, en.... wat doet je temp. vandaag. Zo'n eenmalige daling (of zelfs meerdere) kan geen kwaad. Als het maar geen contante daling is.
    Ben je nog maar kort aan het meten?

Gisteren weer mijn eerste pukkel en dat is tot nu toe een voorbode dat ongi eraan komt. Ook weer meer afscheiding dus vrijdag (dag 25) zou mijn nod kunnen zijn. Ga er maar van uit dan kan het alleen maar meevallen.
    Zo naar mijn nieuwe school om alvast de planning door te nemen, dan weer naar mijn eigen school en vanavond met de kids kerstavond op school. Hmmmm..... taco chips, stokbrood en salade. Echt een pubermaaltijd dus :D De leerlingen zorgen zelf (al dan niet tegen vergoeding) voor het eten en bij de tweede klassen is het vaak pizza en salades.

Pina, ik ben benieuwd!

Liefs,
    Lente

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Anky!

Ik lees het nu pas! Wat 'n verschrikkelijk nieuws! Ik had gehoopt dat je kindje eerder geboren zou worden dan dat je moeder zou gaan... maar zeker weten dat ze in de hemel meekijkt. Vergeet dat niet!
    Ik wens jullie alle sterkte toe bij de verwerking van dit verschrikkelijke verlies...

heel veel liefs + dikke knuf

11. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ha lieve meiden,

Allereerst Anky, veel sterkte. Ik denk aan je!

Lente; Mijn temp? :) Hij is weer een beetje opgeklommen. Ik temp nu sinds 2 maanden. De eerste maand was een beetje zoeken naar de juiste tijd. Ik werk in de gezondheidszorg met wisselende diensten. Maar temp nu elke ochtend braaf om 6:00 uur en dat gaat goed.
    We zijn nu bijna een jaar ''bezig'' dus temp bijhouden gaf mij wat meer duidelijkheid.

xxx

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Meiden daar ben ik weer!

Vraagje voor de zwangeren onderons: lichte krampjes in de bm, nemen toe bij het naar de wc gaan (drukken). Herkennen jullie dit? Oja zowaar net bewust steken gehad toen ik op de bank zat. Links en rechts onderin. Gek he.
    Volgens mij begin ik me echt zwanger te voelen. Ook omdat ik zo kalm eronder blijf. Misschien merken jullie dat niet zo online, maar ik vind van wel. Een soort rust heerst er over me, heel gek.

Lente, 25 dec jouw NOD? hoe lang is je LF ?

x Pina

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Marlyne: SUPER van je temp stijging! zie je wel!
    Oja jij stijgt, ik daal sinds 5 dagen!
    Mag ik dan nu hopen dat ik morgen weer stijg?

x
    Pina

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Pina,

Niet de 25e is mijn nod maar a.s. vrijdag en dan zit ik op dag 25. Hoe lang mijn lf is weet ik niet precies. Van dag 9 tot en met 14. Afhankelijk van mijn cyclus. En aangezien ik niet meer temperatuur zou ik het echt niet durven te zeggen.
    Wat apart dat jij je zwanger voelt. Hopelijk komt je gevoel uit.
    Marlayne wat spannend nu met temperaturen en idd. lastig als je met onregelmatige tijden zit. Zelf had ik daar ook last van want mijn vriend draait continu-diensten en ik werk in het onderwijs. Heb zelf 5 maanden getemperatuurd en ben nu 1,5 jaar "bezig" waarvan het laatste jaar serieus zeg maar:). Heb al het een en ander aan onderzoeken gehad en doen nu de natuur zijn gang laten gaan en in februari als we opnieuw gesetteld zijn in een ander huis en ik met mijn andere baan dan evt. verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Wordt in maart namelijk al weer 43 en heb een werkende eileider en mijn vriend zijn zaad is ook niet van superkwaliteit dus onze kansen zijn iets kleiner dan gemiddeld zeg maar. Maar de kans is er dus we houden de moed erin;)
    Jij in ieder geval veel suc6 en hopelijk brengt deze ronde jouw geluk.

Liefs,
    Lente

15. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Dankjewel Lente!!!
    Jij ook heel veel succes, het gaat ons lukken! Hoop je , ondanks jullie verhuizing, nog vaker te spreken!!
    En de rest van de meiden ook hoor!!!!!!

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Lente, dat is dan erg snel je NOD as vrijdag. Maar ik begrijp ook als je 1.5 jr bezig bent dat je er ook iets nuchterder onder wordt of zie ik dat verkeerd.
    Oh meid ik hoop echt dat dit je geluksmaand is.

Ga vlug klaar maken voor the job 2day.

x Pina

ps Marlyne, wat deed jouw temp vandaag? ik heb dus een dip wat ik gisteren al dacht. :D

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ziet er mooi uit Pina.....Wacht hier vol spanning je volgende temp af...

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    he pina,

ik kan me niet herinneren dat ik ergens last van had voor mijn NOD. Dat lag waarschijnlijk aan het feit dat ik eigenlijk 2 NOD's had die maand, nl cd 29 en anders cd 39. Alle klachten na cd 29 konden nog steeds te maken hebben met een naderende ongi. Pas op Cd 33 kreeg ik last van mijn borsten en begon ik vaker naar de wc te gaan. Nu nog steeds last van borsten en op ieder kopje thee moet ik gemiddeld 2x naar de wc. Misselijkheid valt mee, erger dan een extreem legemaag gevoel is het niet. Heb het ook lang niet elke dag, voor een ander misschien een zegen, voor mij had het wel gemogen. Ben ook nog steeds niet moe, alleen als ik werk dan heb ik een dipje om 19.30. Standaard. Maar kan nog gerust tot half 4 tv kijken. Maar dan heb ik al een crash gehad en heb ik al 1,5 uur geslapen.
    AS dinsdag intake bij de VK, en dan ligt er al een verwijzing klaar voor een 8 weken-echo... waar ik zo een afspraak voor ga maken... Hopelijk nog voor kerst!
    Verzekerings man is net weg, krijg de helft van de schade vergoed. Toch meer dan niks. Ben blij dat dat achter de rug is.
    Raam zit er ook weer in, al is het gedaan door een stel beunhazen.
    Het duurde zo lang omdat de woningbouw ver. 2 aannemers had gecontracteerd voor hetzelfde, en ze vervolgens beide had geannuleerd ipv maar 1. Stelletje sukkels.

ik ga de vk bellen!
    liefs

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Vandaag de uitslag gehad van mijn onderzoeken:

- progesteron was zeer goed, maar...

...mijn pedofiele ex heeft mij blijkbaar met een chlamydia-infectie opgezadeld! Morgen krijg ik aanvullend onderzoek om te bepalen of het om een oude infectie of een actieve gaat.

Uiteraard is het een oude infectie, want nadat ik die Smeerzak mijn huis uit flikkerde toen ik erachter kwam dat hij mijn belazerde, heb ik een soa-test gedaan.

Maandag heb ik een afspraak met de anasthesist, en op kerstavond krijg ik een kijkoperatie om te bepalen hoe groot de schade is.

Ik zit flink te brullen, kan ik jullie zeggen...

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Katalaya,

Wat een verschrikkelijk nieuws! Bah, wordt je
    door je ex niet alleen bedrogen maar ook nog eens geïnfecteerd. Echt :x, geen woorden voor. Ik wou dat ik je kon troosten maar weet niet hoe. Kan alleen maar hopen dat de schade niet groot is of wie weet zelfs te verwaarlozen. Gelukkig kan je al snel voor het onderzoek terecht maar je kerstdagen komen zo wel in een heel ander licht te staan. Misschien een gekke vraag maar hoe kan die infectie schade aanrichten? Ik wens je heel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wil schroom dan niet om te schrijven.

Een hele dikke knuffel uit Hellevoetsluis.
    Lente

Deel Deze Pagina