Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Vandaag een heel lui dagje:)
    Gisterenavond een keer tegelijk naar bed en weer eens lekker de beest uitgehangen en vandaag nog eens overgedaan:p. Toch wel leuk die nachtdienst van mijn vriend en zelf 4 dagen werken;). Heb wel 4 uur lekker extra geslapen vandaag. Zalig zo'n dagje vrij. Heb heel veel te doen maar heb geen zak gedaan:D Had ik ff nodig blijkbaar.
    Ga zo een flinke pan spaghetti maken want sta flink in het rood:$
    En mijn salaris komt pas de 23e. HELP!
    Maar ook daar komen we wel weer overheen. En door de verhuizing vieren we geen kerst dus dat scheelt weer een hoop poen. En op kerstavond trek ik een oude jurk uit de kast, jasje erop en Klaar:)
    Volgens mij binnenkort 3 nod's dus ben benieuwd.
    Loesssie fijn dat je het nu weer kan afsluiten. Hoe rijdt je Vespa:)?

Liefs,
    Lente

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Goh Kat, wat een rot nieuws. Wat een stomme balzak zeg! Goh, ik wist dat niet, maar tis nogal wat. Wat een eikel.
    maar ff tussendoor, je hebt hem er pas geleden uitgezet? want je wacht op je NOD toch??? sorry als ik het mis heb..
    Hoe lang was je samen?

Liefs Pina

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hey Pina,

Nee, dat speelde ruim 2,5 jaar geleden, was enorm drama. Om herkenbaarheid te voorkomen schrijf ik geen verdere details, maar als je meer wilt weten mag je pb-en.

Gelukkig is mijn huidige vriend wel voorzien van goed fatsoen en eerlijkheid.

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    o gelukkig.
    we houden het zo. Geen drama. Het gaat erom dat je NU gelukkig bent.

Liefs Pina

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje Kat,

Wat een klote nieuws, en wat een paardenlul! Hopelijk valt de schade mee en is het zo op te lossen... Weet verder ook niet zo goed wat ik kan zeggen om je te troosten...

Liefs Marjan

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dit lees ik op de site van de Nederlandse Vereniging voor Gyneacologie:

Nogal eens blijkt er dan sprake te zijn van onterecht alarm, omdat
    ook luchtweginfecties met een andere soort Chlamydia-bacterie zo’n bloeduitslag geven.

Let it be!

Maar morgenochtend eerst nader onderzoek.

Mijn vriend heeft zijn personeelsfeestje laten schieten en is meteen naar huis gekomen. Ik voel me al een stuk beter, gewoon omdat hij er is...

(Ookal ligt hij nu op de bank te ronken...)

Hij heeft die toestand met mijn ex destijds van zeer dichtbij meegemaakt, dus ik hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen.

Toen wij aan onze relatie begonnen, hebben we ons beide eerst helemaal laten doortesten voordat we de condooms weglieten.

Tja, ik was altijd zooo voorzichtig...

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Katalaya,

Wat fijn dat je vriend meteen gekomen is. En idd. al is ie maar in de buurt. Hopelijk is het bij jouw ook vals alarm. En ben blij dat je je nu weer ietsjes beter voelt.
    Sterkte ermee.

Liefs,
    Lente

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    #1508 Pina82, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
    Hey meiden,
    Nou vandaag naar de GYN geweest. Eerst intake door een Co assistent. Toen met Gyn gesproken. Vriend was er ook bij.
    Ze vond van de 6 cyclussen (grafieken van ff) 3 stuks heel mooi en ze heeft er wel vertrouwen in. De andere 3 hebben geen eisprong waarschijnlijk.
    Maar om toch een en ander vast te stellen heeft ze bloedafgenomen om te kijken naar progesteron waarde op deze cyclus dag (10) en inwendig gekeken/gevoeld en ze wilde toch voor de zekerheid op chlamidia testen. Dat laatste verbaasde me nogal, maar ach wat maakt het uit. Kan maar duidelijk zijn.
    Mijn vriend..jaja.. hij dacht ik ga even mee. nou hij heeft het geweten. Hij zei: dacht dat ik voor jou mee ging, wordt hij ook in slachtofferrol geduwd ! hahaha. Hij moet ' voor de zekerheid' een potje met zwemmertjes vullen. hahaha. zo lachen. dat hadden we niet gedacht. Als ik dus ongi wordt levert hij dat in. Maar goed het is een ' eenvoudig ' onderzoek en geeft duidelijk andtwoorden mocht het opluchten.. Dan weten we waar we het voor doen he.

Nou ik hier met krampjes in mijn onderbuik. gigantisch prikkelbaar. enorm. heb het met mijn collega's/fam. te doen. hahah. en trek. en geen zin om te sporten. pffff nog 5 dagen...4 nachten....zucht.
    Ik heb zo'n geen zin om de MMM in te gaan en mijn vriend zo'n geen zin om het potje te vullen dus we WILLEN nu gewoon van alles af zijn en zwanger zijn!!

:) KUS!
    Pina

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Herkenbaar! Ga ervoor! Dwing het gewoon af! That's the spirit.

Maar fijn dat ze helder, duidelijk en resoluut zijn.

Je hebt trouwens een deksels mooi kaartje...!

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent....

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Pina,

Wat een kordate arts. Pakt hem meteen bij zijn lurven beet ;) hahahaha
    Maar wel goed dat ze geen onzekerheden laat staan en alles goed wil onderzoeken en fijn dat ze de kaartjes goed vond. Hoop ook van harte dat je lekker zwanger mag zijn. Je hebt er een mooi kaartje voor dus hoog houden die lijn.
    Hier nog steeds een witte slip en mijn puistje is als sneeuw voor de zon verdwenen. Nu maar hopen dat de menstruatie voorlopig (volgend jaar winter) wegblijft. Vandaag 6 leerlingen een uur gespijbeld voor sneeuwballen gevecht met andere school. Maar helaas hadden ze hun eigen mentor en konden ze alsnog de gemiste rep. inhalen en 2 uur na de vakantie terug komen. Vonden ze niet leuk:D
    Ach, en een jongetje die me niet meer heeft had een heel lief briefje geschreven dat ie me gaat missen. En toen ik hem een zoen gaf op zijn wang wist ie niet hoe snel hij die eraf moest vegen. Zijn moeder mag hem al een jaar niet meer zoenen ook niet als hij jarig is. Alleen een vriendinnetje :D Leuk die jonge pubers, zo schattig:).
    Hoe gaat het nu met je Katalaya? Al over de ergste schok heen?

Liefs,
    Lente

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    meiden. ik heb ook puistjes sinds vandaag. en ik heb hele avond met kleding onder de dekens gelegen en blijf het koud hebben, rillen....koude voeten brrr. en grote rode blos op de wangen. Waarom lijkt deze cyclus voor mij gevoel zo anders? Of maakt mijn lichaam me echt goed gek? dat doet ie dan wel heel goed !!

Lente, spannend voor jou! Morgen je NOD?? x

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ooooow Pina, hopen dat gerechtigheid nu écht jou kant op komt!

*kluift nagels tot op stompjes af*

@Lente: ja, de eerste schok is bezonken. Uiteindelijk 'het thuisfront' ook maar ingelicht. Ik moet toch kunnen verklaren waarom ik nog niet kan toezeggen of ik fris&fruitig aan de kerstdis kan verschijnen.

Ik heb dus maar afscheid genomen van het idee dat ik mijn familie kan verrassen met een 'ik ben zwanger'.

Mijn moeder heeft mij het meest opgelucht door te zeggen dat het geen schande is dat ik die chlamydia van mijn walgelijke ex heb opgelopen, omdat ik toch jarenlang een relatie met hem heb gehad, en hem mócht vertrouwen.

Ik voelde me toch iets van een vieze sloerie, dat uitgerekend IK een soa had... Da's niet fijn opbiechten naar je ouders, dat kan ik jullie vertellen.

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee Katalaya!

Wat verschrikkelijk... wat een droplul van een ex zeg! Heb je 't hem al laten weten? Voor t geval dat ie nog meer meisjes besmet die zwanger willen worden? Knal gewoon een tik op zijn hyves ofzo. Of nog beter, een krabbel op de hyves van een vriend/vriendin van hem, dan kan ie m niet verwijderen.
    Gelukkig is chlamydia goed te behandelen met een antibiotica kuur... en daarnaast is het niet gek dat (uitgerekend jij) zoiets oploopt, er zijn er geloof ik 3 op de 10 die het hebben, dus zo ontzettend veel! Maar idd je had hem mogen vertrouwen, niet jouw fout, dus het is en blijft een L()L.

Pina! Zo daar wordt ff de koe bij de horens gevat... Heeft je vriend nou wel of niet zn kwakkie ingeleverd? Wel doen hoor! Sluit toch weer dingen uit. En waarom zouden ze jou alleen helemaal binnenste buiten keren als het misschien ook een beetje aan hem kan liggen? Vorige maand heeft mijn vriend idd een kwakkie ingeleverd, dr kwam uit dat er niks mis mee was en verdomd, de maand erop was ik zwanger!

Ow ja, morgen heb ik mijn 7 weken echo al! Ben zo benieuwd!

ik ga decaf koffie drinken...

Anky, hoe is het met je? Ik denk aan je hoor, maar woorden schieten tekort...

liefs

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Katalaya, wat fijn dat je er met je familie erover gepraat hebt. En idd. wat Loesssie zegt Jij kan er niets aan doen. Dan zou je nooit meer iemand kunnen vertrouwen. Er lopen nu eenmaal eikels rond en gelukkig heb jij de jouwe al de laan uit geschopt.

Oew spannend voor je Loesssie en zo lekker snel al. Ben benieuwd.

Hier helaas niet zwanger:( het nieuwe jaar in dus nu maar hopen dat 2010 een vruchtbaar jaar :) wordt voor mij.

Dus andere meiden nu is mijn hoop bij jullie voor dit jaar.

Vanaf morgen weer druk met mijn nieuwe huis. Schooljaar is voor twee weken afgesloten dus nu volledig richten op mijn nieuwe huis en per 4 januari mijn nieuwe baan. Genoeg afleiding dus;)

Liefs,
    Lente

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jammer Lente...

Maar 2010 wordt (ook) jou jaar! Let maar op!

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Pina! Pina! Pina! You go girl!!!! Zet hem op en hou hem hoog!!!!

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Lente he wat jammer zeg.. ben je ongi geworden of is je temp gezakt ofzo? heee. had zo leuk geweest, nieuw begin. Jammer..zucht.

Kat, ik word dus ook op chlm. getest. had jij enige vorm van klachten?? ik nl niet, gyn had ook geen aanleiding maar dacht waarschijnlijk je bent hier nu toch.. :)

Loes, mijn vriend levert zijn KWAAAAK pas in als ik definitief ongi geworden ben. (klink ik hoopvol??)

Nou vlug eten koken, liefje komt zo thuis....
    Kus en tot gauw!!
    Pina (wilde bijna mijn eigen naam schrijven..maar ben daar niet zo van..je weet noooit haha)

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nee, ik heb nooit chlamydia-klachten gehad... daarom maak ik me eigenlijk juist nog meer zorgen; wie weet hoe lang ik ermee rond gelopen heb!

Dat ik het nu niet meer heb, weet ik zeker. Voordat ik aan deze relatie begon, hebben we ons allebei laten testen. Toen kwam eruit dat we beide clean waren.

Daarom kwam de klap juist nog harder aan. We dachten allebei dat we ons de rest van ons leven nooit meer zorgen hoefden te maken over soa's.

Er zijn dus sporen gevonden, maar dat kan dus ook een besmetting uit het verleden zijn. Met een simpel antibiotica-kuurtje kan het ongemerkt al genezen zijn. Ik heb er meerdere gehad, voor blaasontstekingen bijvoorbeeld.

Er wordt nu onderzocht of het een oude of actieve besmetting is. Ik weet het antwoord allang, maar uiteraard doen ze toch dat onderzoek voor de vorm.

Daarvan krijg ik donderdag, voor de kijkoperatie de uitslag. Dan gaan ze dus kijken hoe groot de eventuele schade (verklevingen, verstoppingen) is.

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Loesssie heb je je echo al gehad? En........!
    Pina, je lijntje ziet er mooi uit. Spannend, ik ga voor je duimen meis:)
    Katalaya ook voor jou spannend maar dan op een andere manier. Mijn duimen draaien ook voor jou dat er geen schade is aangericht.

Hier even minder op het forum. Poeh, over een week de 6 katten verhuizen en zondag wij en daarna nog de vissen.

Liefs,
    Lente

Cyclus was weer mooi 25 dagen. De 13e jan. de volgende nod. Dus in het nieuwe huis tussen het verven door flink klussen:D

Deel Deze Pagina