Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi pina:)

vind het allemaal heel spannend klinken.
    Het kunnen ind vroege zwangerschapsklachten zijn.
    Ik zou er morgen gewoon weer een test tegen aan doen als ik jou was.
    Ik zelf had de beste resultaten met cb testen de digitale.
    Nou pina nog even geduld hebben meid.
    Ik teste eerst smorgens negatief en savonds was hij positief,was met mijn eerste zwangerschap.
    Kun je zien hoe hormonen kunnnen regeren om gek van worden af en toe

Groetjes Anky

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Dag lieve meiden,
    zie onder.

Life is cruel.

Snik.

x

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Neeeeee hè? Damn!

2010 wordt dus ook jou jaar, let maar op!

4. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi pina..

Wat vind ik dit klote voor je,had er zo goed gevoel over.:(
    Meid we blijven voor jou en de andere meiden hopen dat jullie gauw zwanger mogen raken.

Liefs,Anky

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    POTVERDIKKE!!!!!

Klote meis! Hopelijk wordt dus 2010 jullie jaar!

Liefs

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ja echt klote. Ik was er zo van overtuigd.
    Het is nu in ieder geval dikke puinhoop. Verlies een hoop troep, zeer donker rood, bijna zwart. En heb gisteren avond en vandaag de hele dag al felle steken in mijn baarmoeder. Er was toch wel iets gaande denk ik hoor. Mijn lf was nu ook 15 dagen ipv 13 dagen. Ach..wat zijn 2 dagen nou..

Op naar 2010. Jakkes. Goh, wat wordt je daar weemoedig van zeg. Gatver. Ik zit meteen aan de vette bakken koffie. punt.
    En ga denk vanavond me bezatten.

tot dinsdag vrij. he..lekker.

xxx kus voor iedereen die me zo lief gesteund hebben..

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Balen Pina! Maar met zo'n mooie cyclus kan het haast niet anders of binnenkort ben jij ook aan de beurt, let maar op:)

Katalaya, heel veel sterkte vandaag.

Bij deze wil ik alvast iedereen fijne dagen wensen. Ben zelf waarschijnlijk een poos niet on line want upc levert niet in Brabant en overstappen duurt langer dan ik dacht. Dus vanaf zondag geen internet meer. En sowieso te druk met het nieuwe huis. Maar als het meezit , en het is meteen raak (zondag mijn vruchtbare dag en slapen we voor het eerst in het nieuwe huis) begint 2010 goed. En geen computer, tv dus lekker op tijd naar bed :p Dus wie weet:)

Liefs,
    Lente

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Tnx Lente!

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Allemaal een hele fijne kerst!
    Ik ben komende week minder op ZP aangezien ik iets minder eraan wil denken. ZP begint anders te grote aandeel in mijn leven te nemen. Ff minder en dan strakjes ben ik er wel weer hoor. Iedereen heel veel succes, Kat ook.

Alsnog fijne kerst en rij voorzichtig vanavond want het wordt glad!
    Liefs Pina

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Meiden ik weet het zeker...2010 wordt jullie jaar. Even afstand van ZP en flink aan de klus.....

Pina jou ronde was zo mooi dit keer het zal toch vast niet lang meer duren...

Kat, zal zoveel duimen de komende maanden dat m'n vel van mijn duim af komt. Op een heel mooi 2010!

Lenthe: Verstandig laat over stappen bij de UPC dan kom je nog eens toe aan hele andere dingen...succes en ook voor jou een heel mooi en vruchtbaar 2010 toegewenst.

Liefs en dikke kus meiden

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Heyho, hier ben ik weer. Even.

Ik voel me hondsberoerd, kotsen etc, dus ik hou het kort.
    Maar (nog) geen erge schouderpijn. Komt die meteen of later pas?

De uitslag was best een klap: toen ik net bij was vertelden ze me het volgende:
    - linker eileider finaal aan gort. Gezwollen, totaal verkleeft, moet operatief verwijderd worden.
    - rechter eileider iets verkleefd en raar gedraaid. Op deze manier kan deze eileider never nooit niet een eitje opvangen. Daar is nog hoop dat ze dat operatief kunnen herstellen. Misschien.

Conclusie: waarschijnlijk nog een operatie en dan IVF.

Ze waren mijn vriend vergeten te bellen, gvd! Ik lag naar mijn gevoel al een uur weer op de afdeling toen ik vroeg of ze 'm al gebeld hadden. Nee, dat zouden ze bij de verkoeverkamer al gedaan hebben. Maar daar zeiden ze juist dat ze dat op de afdeling zouden doen. Dus belden ze alsnog, en 5 minuten later stond mijn vriend aan mijn bed. Hij zat al in de auto toen ze 'm belden, hij vond het allemaal veel te lang duren.

Ze hadden me beloofd dat ik naar huis mocht als ik geplast had. Dus ik meteen naar het toilet, en plassen was geen probleem.

Maar omdat ik zonet zo'n wazige uitslag had gekregen, konden we nog op de gyn zelf wachten. Maar het kon nog wel tot 22.00 duren voordat ze zou komen.
    Een verpleegster herhaalde nog even waar mijn vriend bij zat wat de uitslag was, en omdat we toch over 2 weken weer een afspraak met de gyn hebben, besloten we naar huis te gaan.

Het was wel ongebruikelijk dat iemand zo snel al weg ging, maar alle controles waren goed, en ik wilde maar 1 ding: dat ellendige infuus eruit en naar huis.

Onderweg bleek wel waarom mensen normaal gesproken niet zo snel naar huis gaan; ik was duizelig en gammel als de hel, maar met wat rolgestoelte en een hele lieve vriend heb ik toch de bank gehaald. Daar heb ik gisteravond totaal voor pampus op gelegen.

Toen belde de gyn zelf; ze zwakte de uitslag wat af. De linkereileider zouden ze misschien operatief kunnen herstellen, en anders dus verwijderen, voor de rechter had ze wel goede hoop. Baarmoeder en eierstokken zagen er verder prima uit, dus IVF is in elk geval een alternatief.

Er komt in ieder geval nog een (zwaardere) operatie.

Ik ben best overdonderd door deze uitslag, maar ik besef het denk ik nog niet helemaal. Ik wil dit niet weten.

Net weer boven de plee gehangen, voel me knap beroerd. Ik hoop wel dat dat snel overgaat, dit is te vergelijken met de ergste kater die ik ooit heb gehad. De wond bij mijn navel steekt iets, die boven mijn schaambeen heb ik geen last van. Het trillerige gevoel is op dit momet het vervelendst. Ik kan totaal niet ontspannen en weet niet hoe ik in godsnaam deze kerst door moet komen...

Ach, alles gaat voorbij, zo ook dit.

12. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    MERRY X-MAS iedereen!

Pina, ik lees het een beetje laat maar... WHHAAA. Waarom toch! Misschien steunt het je: ik had ook 2 ernstig afwijkende cycli, toen 2 keurige en toen was ik zwanger. Zegt niks natuurlijk maar misschien ook weer wel...

Kat, kat, kat... Wat erg... En dit is dus het gevolg van die chlamydia? En dus van... OMG. Ik wens je alle sterkte toe, met het verwerken hiervan... Klein positief puntje: je krijgt nu wel alle hulp die je nodig hebt met zwanger worden. En je weet dat het niet aan jullie ligt. Ik denk aan je, probeer een beetje positief te blijven lief.

dikke kus aan allemaal!
    Lente, tot over een week of 5 dan... UPC is erg traag....:( kan je wel mooi alle tijd <in> je zelf steken ipv de computer of de tv...hihi

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Lieve allemaal. Merry X mas!

Loes, ja ik spiek af en toe nog wel hoor.

KAT!!!!! wat heftig! heb even geen woorden. neem de tijd om dit te verwerken en laat je goed verwennen. Ik kan me er idd geen voorstelling van maken hoe je je moet voelen maar kan me er iets van bij voorstellen..
    Goh..jezus meid.

Liefs pINA

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Katalaya,

Wat erg om zo'n uitslag te horen. Ik kan me voorstellen dat je het allemaal nog niet beseft. En wat kan kerst jou schelen, F*ck kerst, eerst maar eens bij komen van alles. Gelukkig dat ivf wel nog kan, hoewel je dit nooit had verwacht dus sowieso ontzettend balen. Veel sterkte meis.

We gaan overstappen op kpn want upc levert niet in Oudenbosch. Dus we zien wel wanneer we weer kunnen emailen enzo. Maar de seks is goed hahaha:p, we doen niet anders:D.

Morgen alvast de 6 katten verhuizen en zondag wij en de week daarna hopelijk het grote aquarium. En vanaf 4 januari mijn nieuwe baan.
    Misschien dat ik morgen nog ff kom spieken en anders tot volgend jaar ergens. ;)

Liefs.
    Lente

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Joehoeeee daar ben ik weer! Waar zijn jullie? Nog aan het bijkomen van de kerstdis. Onze maaltijd was andijvie stampot :D Dit jaar is kerst heel ver weg. Op kerstavond tot tien uur in ons huis gewerkt, gisteren tot half 7 en vandaag wordt stressen om de katten te vangen. Ga nu ontbijten en nog wat dingen inpakken. Gelukkig helpt morgen een zus en nichtje ook nog met inpakken en zijn er 5 mannen om te sjouwen. Poeh, zal blij zijn als morgen alles erop zit.

Aanstaande Mama's nog bedankt dat jullie ons zo blijven steunen en hopelijk blijven jullie lekker meekletsen. Laten we hopen dat 2010 voor ons allemaal een goed jaar wordt met allemaal een klein hummeltje:)

Allemaal een goed uiteinde en een mooi en gelukkig nieuw jaar!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Bweurk, wat ben ik beroerd... de hele dag lopen kotsen gisteren.
    Maar vandaag kon ik alweer douchen zonder tegen de vlakte te gaan, dus er zit schot in de zaak...

Bedankt voor jullie lieve meelevende reacties. Doet goed.

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Jeetje Kat, wat kan ik hier nou voor nuttigs op zeggen....Ben stil.......

Neem je rust en tijd om het allemaal een beetje op een rijtje te zetten. Gelukkig ben je nu in goede handen, en ja helaas hebben jullie wat hulp nodig en laat moeder natuur je nu in de steek. Maar er is wel goede hoop dat de mensen in het ZH nu iets voor jullie kunnen betekenen. Hou vol he!

Hopelijk na alle ellende een prachtig 2010 voor jullie met een kleintje in je armen!

Liefs en dikke kus.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Natuurlijk blijf ik hier mee kletsen en hopen voor jullie...We kennen elkaar nu al zo'n tijd....Ik hoop op een heel mooi 2010 voor jullie allemaal.

Liefs Marjan

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    helooww dames..

de kerst weer achter de rug... hoop dat iedereen een beetje fijne dagen heeft gehad.
    Ik heb eigenlijk een vraagje aan alle zwangeren hier: ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en ik ben NIET misselijk (alleen als ik moet niezen, heel gek) en NIET moe. Alleen last van 'blauwe' tietjes... Vind het zo gek...Mijn mannetje valt eerder in slaap dan ik... Ik weet dat het waarschijnlijk een zegen is, maar bliijft zo wel moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben...Maak me dus een beetje zorgen. Om niks waarschijnlijk...

alle dames een fijn uiteinde en een supervruchtbaar 2010,
    Kat, voor jou in het bijzonder!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Joh gekke Loessie,

Je hoeft helemaal niks te voelen, er zijn meiden die helemaal geen klachten gaan krijgen en er zijn meiden die veel klachten hebben....Maak je maar geen zorgen, het gaat vast goed. Als er nu in eens iets heel erg veranderd ten opzichte van eerst dan kun je bij twijfel even bellen met de VK. Maar onzekerheid hoort er de eerste tijd echt gewoon bij hoor....

Ik twijfel nog wel eens of het echt is....gewoon omdat het ook nog al onwerkelijk is allemaal. Zelfs nu ik de baby al 2/3 weken voel geloof ik het nog hel vaak niet. Dus allemaal heel normaal.

Wanneer mag je voor het eerst naar de VK? En krijg je dan ook meteen een echo?

Liefs en probeer je zelf maar niet onzeker te maken hoor....het gaat vast allemaal heel goed daar binnen....

Deel Deze Pagina