@ Baboe: hè, wat balen dat je gezakt is Had zo gehoopt voor je meis... @ Sim: ook al gedaald... balen pff.. Dat was niet de afspraak meiden! We zouden hier een vruchtbaar topic van maken! @ Scorpion: Goed dat je temp weer gestegen is.. jammer van die nega test.. hopelijk is ie zondag helemaal goed! @ hier: vanmorgen nog eens getst om te kijken of ie goed donker was en jawel na 3 seconden kwam er al een mooie donkere streep te voorschijn en na 2 minuutjes en streep net zo donker als de teststreep Dus heb weer een klein beetje meer een geruststelling!
Linda, wat een geruststelling hè?!!! Een mooi donkere streep! Super! Nogmaals, van harte gefeliciteerd! Goed nieuws! En over dat dit een vruchtbaar topic zou zijn: dat is het ook...jij zwanger en scorpion zwanger, Baboe, Lotte en ik volgen jullie gewoon, misschien niet deze ronde, maar dat gaat wel goed komen!!!
nou ik zeg echt nog niet dat ik zwanger ben hoor! Eerst een goede echo! Maar nu na 1,5 uur staat er wel een streepje misschien was ik nog niet helemaal wakker met kijken.
haha ja da's waar sim; jullie volgen gewoon heeeel snel! Deal! @ Scorpion: welke test heb je gebruikt?
ik gebruikte altijd matcare (lekker goedkoop) maar toen kwam ik erachter dat zonder urine zijn die testen al positief want het lijntje staat al voorgedrukt. En mijn man die had denk ik al 3 keer bevallen Maar kv is idd de beste, en ik duim dat hij lekker donkerder word
Ik duim met je mee! (net vk gebeld: joehoe; mag de 30e op intake gesprek en dadelijk word ik gebeld voor het maken van een afspraak voor de echo ergens in die week of een week erna )
@baboe: jammer meid... had het zo voor je gehoopt! Gelukkig kan je snel naar de gyn!! Hou je me op de hoogte?? @Sim: jammer dat ook jouw temp is gedaald... succes in de volgende ronde!!! Ik duim voor je!! @scorpion: We hebben nu alle hoop op jou gevestigd Knap hoor dat je pas zondag gaat testen! Ik heb een goed voorgevoel als ik het zo hoor!! @Linda: fijn dat je al zo snel bij vk terecht kan! Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe!! Hier is (gelukkig) de ongie goed doorgekomen, had het gister wel ff benauwd!! Ben ook weer erg ziek vanmorgen...bah... ben 'sochtends al ziek sinds zondag omdat toen mn darm weer geirriteerd raakte, wx door wegvallen progesteron (was wel met daling temp)... tja endometriose is echt heeeeel erg vervelend, gelukkig valt de pijn wel mee, maar de darmkrampen en misselijkheid bah... ik heb al sinds zondag haast niet meer gegeten....Sorry dit moest ik echt ff kwijt...
Hi Lotte, Vervelend allemaal :x Hopelijk voel je je snel weer wat beter!!! Wens jou beterschap! Doe maar lekker kalm aan! En je zag t al hè: temp gedaald vandaag....maar nog steeds geen ongi. Erg vreemd....zat net al te denken; er zijn een paar opties: 1. ongi zet vandaag of morgen door ( hoop van niet) 2. of misschien morgen wel weer een stijging (daar hoop ik natuurlijk op ) 3. of ik heb mijn ei toch dag 17 gehad en word ik maandag ongi.... ( hoop ik niet, want niet goed geklust in deze dagen)
@ Lotte: fijn dat je ongi goed doorgekomen is, al is het ntuurlijk nog steeds een teleurstelling... @ Sim: hmmm.. afwachten afwachten.... vervelend he!!
Hoi Sim, Maarre vorige keer had je op deze dag ook een daling... als die inderdaad morgen maar gewoon lekker stijgt !!!! Ik ga gewoon nog door met duimen (al krijg ik beetje kramp ihihih) Ik kom zeker morgen ffies je temp checken hier!!
Grrrrr.....nog steeds geen tekenen van ongi....... Loop elk uur wel naar WC om te checken, hahaha! Hoe maak ik me zelf gek??!!!
hahiahiahaha beetje wel denk ik, maar is heeeeeel begrijpelijk hoor!!! Heeft iedere dame hier wel denk ik!!
sim je word niet ongesteld Ik voel me raar vandaag. alles behalve eventueel zwanger. heb ook echt ongi krampen.
Ben nog niet ongi geworden. Zou ook te vroeg zijn. Normaal daalt mijn temp altijd pas een paar dagen nadat ik ongi geworden ben. Heel vreemd allemaal. Ik zou zaterdag (volgens FF) of woensdag (volgens mijn eigen tempprogramma van ovusoft) ongi moeten worden...Rare cyclus zeg!
@baboe...als je nu ongi wordt, dan zou je wel snel na je ei ongi worden...tenminste als je ei dag 24 is geweest....En volgens mij "moet" een LF tenminste 10 dagen zijn, korter dan 10 dagen is niet goed.....maar je gaat volgende week naar gyn, toch? Misschien kan hij\zij wat meer duidelijkheid verschaffen. @scorpion...je bent voor mij zo positief, moet je ook voor jezelf zijn!!!! En ongi krampen in het begin van zwangerschap zijn echt heel normaal! Mijn zus heeft haar hele zwangerschap hier last van gehad, en heel erg grappig, het kwam steeds terug in de periode dat ze ongi had moeten krijgen......Echt, het is heel normaal, hoort erbij....Maak je niet te druk!