Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi lieve iedereen!

Loess. je mag best een beetje onzeker zijn, maar inderdaad ook wel een zegen dat je weinig klachten hebt. Zo kun je het denk ik ook beter verborgen houden voor iedereen he?

Marjan, je kindje is echt al een ECHT kindje geworden. Die afbeelding wordt steeds maar mooier. Echt leuk om te zien.

Kat, hoe voel je je?

Allemaaal: vanmorgen 2 huizen bezichtigd. Een ervan is zoooo rete mooi! dat moet m worden. Binnenkort wordt ons appartement bekeken en hopelijk (zonder makelaar) vlug verkocht. Tis nieuwbouw dus hopelijk ligt dat goed.
    Als ik nieuws heb horen jullie het uiteraard.

Nou nu ga ik het huis schoonmaken.
    Tot snel.
    LIEFS Pina

oja..ik heb af en toe lichte buikpijn onderin. Beetje zeurderig. Houdt nog altijd aan vanaf ongi. En ik heb nog steeds beige afscheiding. Raar he. Toch maar even in de gaten houden. Na dat bericht van katalaya moet ik zeggen het ook wel griezelig te vinden...het kan maar zo... Dezelfde test is ook bij mij gedaan..

21 jan moeten we weer naar de GYN en als ik het goed heb op 10 jan mag mijn vriendje zijn Z.A.A.D. in leveren. haha. lol.

xx

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hey Pina! (&rest)

Met mij gaat het bovenverwachting goed, moet ik zeggen. Nog wel last van vermoeidheid en de concentratie van een ui, maar ik ben alweer vrolijk, optimistisch en sarcastisch. En da's in mijn geval een goed teken.

Sinds de operatie-uitslag koppel ik de oorzaak los van de streek van m'n ex.
    Ik kan namenlijk wel in de 'zelfmedelijden-rol' kruipen, maar ik heb niet het idee dat dat helpt met de acceptatie.

Ik heb eigenlijk een heel strijdbaar gevoel: de oorzaak van dat het niet wilde lukken is gevonden, nu op naar de oplossing!

Maandag 18 januari staat de vervolgafspraak met de gyn, ik hoop dan te horen dat ik zo snel mogelijk onder het mes kan voor de hersteloperatie. (En dat er dan wat te herstellen valt, natuurlijk...)

Pina, maak je niet zo druk over de uitslag van jou bloedonderzoeken. Geloof me; ik heb de afgelopen dagen het hele internet gespeld op oorzaak/gevolg, en kom tot de conclusie dat ik wel heel extreem de 'hoofdprijs' heb gewonnen.

Jottem... ;)

Ik lees meer berichten van dat het meevalt dan tegen. En dan nog zijn de wonderen de wereld niet uit.

Wanneer krijg jij de uitslag? Is dat de 21e?

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ik heb toch echt liever de staatsloterij.....;)

4. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Is het zo dat je temperatuur altijd daalt als je ongesteld bent?
    Mijn temperatuur is na mijn eisprong 37 graden maar is niet veranderd. Ik meet nu nog steeds 37 graden. Hebben meer mensen dit?

Vind het toch een beetje vreemd...

Groetjes, Eliz

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Meestal daalt-ie van te voren, in sommige gevallen inderdaad pas iets ná de eerste dag van je menstruatie.

Ik denk dat je de daling snel kunt verwachten.

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    out of the blue... moet er toch altijd even aan wennen. maar goed.

@Kat. Oke..misschien valt het wel mee die uitslagen. en als het zo ernstig is dan hadden ze al wel gebeld denk ik. 21e dan gaan 'we' er weer heen ja.
    @Loes, al misselijk ??? (uh grapjuh :p

bij mij echt niets nieuws zoo saai.

x
    x
    Pina

ps. ANKY>>>>> waar ben je?? hoe is het met je??

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee damessss

marjand: kee weet het, is natuurlijk ook vragen naar de bekende weg. Maar zoals iedereen had ik graag een "teken van leven'' gevoeld/gehad.Kan ik op houden met dat broekloeren. Het liefst nog in de vorm van een felroze gekleurde pinknagel ipv blauwe tietjes zodat iedereen kwan zien dat je zwanger bent. Had onze Schepper daar niet aan kunnen denken? Hoeven we ook nooit meer over een stripje te piesen. Is t gewoon ineens van "Schat! Je pinknagel! Gefeliciteerd!" Maar realiseer me nu dat niet iedereen daar om zit te springen.

Pina: Nee nog niet misselijk :) Still going strong hihi. Volgens mijn man ben ik wel eigenwijzer dan normaal, maar bewijs maar eens dat dat met een bevruchte eicel te maken heeft. (hoezo eerst zien dan geloven)

Ben net in het ziekenhuis geweest om 'zwangerenbloed' te laten prikken, 5 hele buisjes vol???Ze zag me kijken en stelde dat bloed prikken géén hobby van me was waarop ik antwoordde dat dat niet uitmaakte, zolang het maar háár hobby was...Heb toch liever een lachende verpleegkundige dan een grumpy one...

Maja... meteen bloed laten prikken voor de 12 weken screening, hoef ik dat ook niet meer te doen.
    4 januari moet ik voorhet eerst naar de VK, maar ik heb een beetje een praktijk uitgekozen waar communicatie niet erg sterk is... Heb ze nog nooit gezien, ben nog nooit binnengestapt en tog heb ik al 3 verschillende afspraken, 9 telefoongesprekken en 2 formulieren voor bloedprikken gehad...
    Stelletje warhoofden.

En 9 januari mn 2e echo....
    In mn profiel zie je mn eerste...:p (met 7 weken)

moet zo alweer werken...bah! ben snipverkouden....geen zin!

liefs

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Grote rose of blauwe vlek op je kont dan?! :D Wel zo handig...gewoon ff achteruit kijken in de spiegel...

9. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    marjand, weet je al wat het word? hihi ik ben zóo benieuwd. Wanneer krijg je die echo?

liefs

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ik heb de 20 weken echo volgende week donderdag avond, maar we gaan zeer waarschijnlijk niet vragen wat het wordt....Dus over 20 weken weet je het...

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ahh slim!

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja maar als we het zouden weten doen we er niet geheimzinnig over hoor....Maar we zeggen nu nog dat we het niet willen weten.

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dat zou hier tot conflict leiden: ík zou het wel willen weten, m'n vriend niet...

Ach, tegen die tijd haal ik 'm wel over, hehheh...!

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Er zijn stellen (ook bij de meimama's) waarvan de ene het wel weet en de andere niet.....

Hier wilde mijn man het eerst wel weten en ik niet....Toen zei hij ach wat maakt het ook uit. En nu ik bijna voor de 20 weken echo mag, wil ik het gewoon weten. (maar eigenlijk ook niet) Want wat heb ik er aan....Het voegt niks toe.....

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey meiden..ff iets anders. kan eigenlijk nergens antwoord vinden. groei(d)en er bij jullie wel eens haartjes rondom je tepels?
    weet iemand door welk hormoon dit komt?
    (wat een vraag he? echt schaamtelijk..!haha)

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hmmm borsthaar? Weet ik eigenlijk niet....Nooit op gelet eigenlijk.

Ik lek nu gewoon af en toe moedermelk, ook leuk. Maar over haartjes weet ik niks...sorry.

Gewoon dons haar, of ehhh echte mannen haartjes?

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    blonde donshaartjes, maar soms dan zit er een donkere lange bij. gek he?? ja ik heb weer wat.

niet echt herkenbaar dus..

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ehh nee nooit gehad...Wel vaag....

19. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi pina:)

Bekend verhaal van de borsthaartjes,het komt van de progesteron.
    Omdat ik pcos heb is dat heel normaal,gelukkig heb ik het niet zo erg dat ik ik moet scheren haha,maar is wel vervelend.
    Komt dat hormaaonhuishouding verstoort is,altans bij mij dan.
    Vraagje heb jij ook een onregelmatigge menstruatie...

Groetjes Anky:)

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    JAA.
    Onregelmatig maar ook enkele keer geen eisprong.
    ik kwam ]die info ook tegen over PCOS.
    dat betekent dat je misschien verhoudingsgewijs wat meer mannelijke hormonen hebt? ieuw...:$

Cyclus is normatliter tussen 28-35 dagen maar soms ineens korter of slaat een keer over. Ik merkte gister avond dat ik eigenlijk regelmatig in een cyclus een soort kramp krijg onder in mijn buik alsof mijn buik vol gas zit (bm dan), als ik dan op mmijn buik druk doet het zeer. Dit ben ik eigenlijkj vergeten te zeggen tegen de gyn. hmm:(

Na kijk het wel even aan. Wat merk jij aan de PCO? leer ik er iets van.
    x
    Pina

Deel Deze Pagina