Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Maar ik ben ook bloedserieus hoor!

....

:D

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ehhh ja dat bedoel ik....hahaha

Jammer hoor....

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ik vind humor geweldig... leef ervan. In mijn beroep leer je ook wel assertief te zijn. Sommige mensen denken namelijk echt dat ze thuis zijn.
    Laatst was er iemand in een groepje van 4 heel emotioneel met zijn handen aan het praten (zelf nooit last van) en veegt zó het kaarsje van tafel, húp, op de leren bank.
    Hij pakte het kaarsje op, zette het op tafel en wenkte mij. Ik dacht om sorry te zeggen, oid, maar nee, of ik ff het kaarsje weer aan kon steken. Daar was ik toch voor??
    En ik antwoordde alleen maar dat hij er vast was om het kaarsvet uit de leren bank te krijgen... of om de rekening te betalen en nooit meer terug te komen.
    Was ie boos.
    Stel nou dat iemand op jouw leren bank een kaars laat donderen, dan ga je toch ook door het lint? kee, de een 10 sec, de ander anderhalve week, maar toch.
    Misschien moeten ze mij maar in real life in de ban doen... op het net gedraag ik me redelijk :p

*jeukjeukjeukjeuk*****

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hierbij geef ik toestemming dat in dit topic, de hoofdrolspelers/vaste stamgasten, mogen zeggen wat zij willen. Betreden van dit topic geschied op eigen risico.

Nou Kat, volgens mij mag je vanaf nu af aan jezelf zijn!!

x Pina

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    en andere stamgasten natuurlijk ;)

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ohhhh fijn dank je Pina!!!! Nou dan ga ik binnenkort ook helemaal los....Ga jullie maar vast voorbereiden.

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hhahaha. ja nu kan niemand ons meer iets maken. hihi.

Hoe is het met jou Marjan? Met mij goed. Gisteren loopwedstrijdje gehad en het ging lekker. Vandaag geklust. Gevoel of mijn eitje komt. Hele ochtend vage buikpijn gehad. Vanmiddag was dat weg. Misschien dan toch geluk dat er een eitje komt. Zal zo ff een ovu test doen. heb ik nog niet gedaan deze cyclus. Ben beetje laks. Het was ook ineens cd 13. Mijn vriend ook verbaast. haha. Klussen!!!

xx

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jij sloerie! ;)

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou Kat je haalt de woorden uit mijn mond....Jonge jonge....

Hier wordt niet zo heel erg meer ge-sloeriet. Maar ach je kan als man / vrouw ook doe-het zelven he!

FF serieus, pina als jij die vage pijn al hebt gehad. Hoef je volgens mij geen ovu test meer te doen....Daarbij komt, je hebt je al suf gen..kt dus dat zou wel goed moeten zitten....

Hmmm we wachten hier weer vol spanning af voor je....

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Doe-het-zelven??!! :$

Een vrouw in jou positie hoort zedig in een schommelstoel voor het raam babysokjes te breien!

Tssssk...

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ehhh doe ik er ondertussen ook nog bij....ben zo handig....

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Whaha. Ja inderdaad! hier spreekt oppersloerie. Zeg ik zou het echt soort van eng vinden om te seksen als je zwanger ben hoor. Toen ik alleen alleen al dacht dat ik zwanger was durfde ik het al niet. Vreselijk toch? Kan toch niet een jaar zonder seks? (9 mnd+3 mnd herstel??)
    Hoe doen jullie dat? Marjan, Anky, Loes??

Maar Marjan, bedankt voor je tip om geen test te doen. Ik zit ook steeds al te plassen als ik bedenk een test te gaan doen: te laat dus...de testen liggen in de badkamer grrrr.

Zeg Kat, gedraag je je een beetje :p

Hoe zou het trouwens met Lente zijn? Die is inmiddels helemaal gesetteld in haar nieuwe stekkie denk ik.

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hej Marjan, zie dat jij mijn leeftijd hebt, 27 toch?

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou als we dan toch open gaan doen....Zitten jullie stevig...

In het begin was ik zo geil als de nete...:):):) Maar hubbie vond het soort van eng en dacht dat het echt niet kon. Nu voel ik babe elke dag en nu heb ik gewoon een eng gevoel erbij....en nu is hubbie niet te stuiten...Hmmm luxe probleem. Daarbij komt, je voelt je na een tijdje niet echt sexy meer hoor......En ja hoe je het doet....dat weet je inmiddels zelf toch wel?! Of moet ik hier nog wat uit leggen aan oppersloerie? Je zegt het maar hoor. Als ik het niet weet google ik het wel even voor je ;).

Ik al 28 hoor....

En ja Lenthe die doet denk ik waar wij nu over praten....sterren van de hemel n..ken 8):D Groot gelijk heeft ze....

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dames! Jullie waardigheid??!!

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    All clear en over.
    Ga ff grappige topics lezen. Er staan weer een paar lachwekkende bij.

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wijs we gaan nu echt te ver.....

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    tjemig

is er weer schuin gepraat staat er niks van mij bij....
    dat kan niet hoor. op een pagina lees ik de woorden schommelstoel babysokjes en breien, tesamen met oppersloerie, gevolgd door opeenvolgende ritmische bewegingen die je zelf of samen steeds sneller maakt waardoor er sterren uit de hemel vallen.... Spannend.

Pina: je kan echt geen jaar zonder sex hoor! Zeker niet als je gemiddelde sapuitwisseling de viva-frequentie daarvoor veruit oversteeg.... om die verdomde zaadcel bij die eicel van je te krijgen hihi. Dus... ik n..k nog steeds de sterren van de hemel, afgewisseld door ontelbare vluggertjes. Whaha. moet lachen als ik dit zo terug lees. Als mijn vriend me een knipoog geeft weet ik dat ik hem zo snel mogelijk moet volgen ...
    Was dat andersom maar zo als ik dacht dat ik mn eisprong zou gaan hebben... Weer wetenschappelijk vastgesteld dat wij vrouwen volgzamer zijn dan de mannen.

Vandaag voor t eerst bij de VK geweest. Een heleboel info wist ik natuurlijk al (had bijv twee nachten terug gedroomd dat ik al moest bevallen, de volgende morgen zat ik te googlen wat je moet doen als je persweeen hebt, altijd handig in een volgende droom) maar voor de rest komt er ook een boel nieuws op je af...Kraamzorg regelen enzo. En een hele zooi boekjes en een tas van zwiKsal gekregen (mag je dat hier noemen???) met een tubetje billenzalf en een puppa voor de kleine. Dat knuffelding is nu nog 20 x zo groot als de kleine, maar goed.
    Over 6 weekjes ben ik weer aan de beurt. Ze is me vergeten te vragen naar ziekenhuis of thuis, heeft niet aan me gezeten terwijl ik in alle boekjes die ze me meegaf lees dat dat altijd wél gebeurt. Naja.
    En ow ja ik mag van de VK gewoon dropjes eten, tenzij mijn vreetbui 3 kg drop in een keer verlangt. Ook fijn. Meteen naar de supermarkt om dropjes te halen :)
    Zaterdag 2e echo :)

waahhh mn laatste vrije dag is alweer om....
    Marjand, anky, ook van die dwalingen in de supermarkt gehad of ben ik de enige? Niet alleen niet meer weten wat je moest, maar ook: ow das lekker, en dat ook en dat ook ow! en dat helemaal! ?
    Echt funest voor je vrije dag is dat, 2 uur later thuis dan gepland...

ik ga mn dag inhalen...
    liefs

19. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Dag lieve dames:)

Ik wil jullie allemaal de beste wensen wensen,en een vruchtbaar 2010.
    Hier alles rustig alleen erg duizelig en naar in de hoofd.

Groetjes anky:)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Loessie, supermarkt dwalingen?! Supermarkt ik weet soms niet eens meer waar hij is. Zo ging ik zaterdag nog even naar de supermarkt. Auto ijsvrij gemaakt, sta ik voor de deur van de supermarkt. KUT geen tas en dus geen portemonnee bij me. Dus weer naar huis....terug naar de winkel...boodschapjes gepakt. Sta ik buiten bij de auto, shit lampje vergeten. Terug de winkel in lampje gekocht...hup in de auto...Bijna thuis, shit de helft van de boodschappen vergeten die ik echt nodig had om het gerecht te maken, straatje om weer de winkel in en de laatste dingen gekocht....Hup weer naar huis, man lief: dat duurde lang...was het druk? Ik: ehhhh, ja....

En dan hebben we het nog niet eens over de dagen dat het wel goed gaat en ik de halve snoep/chips afdeling in de kar heb gestopt...Om er thuis achter te komen dat het allemaal helemaal niet zo lekker is als ik in de winkel had bedacht.....

Loessie: Ja je leest even niet mee en dit hele forum wordt bevuild door vieze schunnige praatjes....HEERLIJK!!!!

Anky: Ook voor jou de beste wensen voor 2010, dat het een mooi en gezond jaar voor jullie mag worden. Met hopelijk minder ellende als het vorige...

Liefs

Deel Deze Pagina