Hoi loessie hahaha ja dat verhaal van supermarkt heb ik ook,en het lijkt wel of het steeds erger word hahaha. Soms ben ik zo vergeetachtig dat mijn vriend wel eens denkt of ik het niet bewus doe hahaa helemaal verstrooid zeg maar. Hoe voel jij je verder,kwa zwangerschap.. Groetjes Anky
Yeay! Gefeliciteerd! En nu verder gaan met genieten, hé? Springen er bij jullie ook altijd ongemerkt chocoladerepen en zakken ribbelchips in je supermarktmandje?
Ja en je kunt er helemaal niks aan doen, ze zijn zo opdringerig....Zie het vaak pas bij de kassa.....dan denk ik hoe komt al die zooi nou in mijn karretje....Wel lekker
Hoi Meiden..ik ben weer dipperig. Zit me helemaal niet lekker. Heb een rare buikpijn, als of er een ballon in mijn bm opgeblazen wordt. Heb alleen maar negatieve ovu testen dus dat schiet ook niet op. Laat ik nou maar ongi worden, dan is deze cyclus snel weer voorbij. Bah.. ben er echt chaggi van. Vorige maand was zo leuk en spannend. Snik. Sorry voor mijn gezeik hoor. Maar moest het even kwijt. Volgende keer ben ik weer leuker..... x
halllow dames pina, ik kan me indenken hoe je je voelt... schatteke, u zijt nog maar op dag 17 aanbelandt! Nog alle kans dat dat ei van jou ligt te schreeuwen om een zaderig kameraadje om mee te rollebollen. Of misschien doen ze dat al wel... Keep up, lieffie. Marjand: was t niet toevallig helemaal niet jouw karretje waarmee je bij de kassa stond? Ik had het een tijdje terug al dat ik tot 2x toe t karretje van dezelfde onbekende vrouw te pakken had, en zelfs toen zij aan dat ding begin te sjorren dacht ik dat ze mn boodschappen wilde stelen ofzo (heb je he, met al die zwervers--al zag ze dr best verzorgd uit)... Beetje gênante ervaring. Anky: hier alles goed. Heb nergens last van nog steeds, alleen eetbuien en blauwe tieten. (gaat dat ooit nog weg, voor mijn doos als geboortekanaal wordt gebruikt?) Zag dat ik de afgelopen week 2,5 kg ben aangekomen. Serieus, heb vanmorgen wel 20x op de weegschaal gestaan. Geloofde t nie....hihi. Overmorgen 2e echo.... heel spannend. Ow ja marjand, blij dat je 20 weken echo zo goed was. Toch een beetje eng, lijkt me, even een evaluatie of jullie wel bij de les waren toen jullie aan het kleien sloegen... Maar gelukkig gaat bij jou alles goed! ik ga slapies doen... liefs en tot morgen xx
Nou inderdaad....tist toch een soort apk voor de baby die wij in elkaar hebben gezet...Maar goed, goedgekeurd dus.... Volgens mij heb ik echt mijn karretje afgerekend....Maar als je het zo zegt kan het misschien best zo zijn dat die kar van iemand anders was.... Blauwe tieten gaan niet meer weg, zag laatst die van mijn vriendinnetje en die is zo'n 3/4 maanden geleden bevallen en geeft nog BV maar net zo blauw als bij mij hoor.... Pina, je mag best even niet vrolijk zijn, maar dat ei ligt gewoon nog even om de hoek...Als er zo weer een lading zaad voorbij komt...wordt het ei vast wel wakker en komt in beweging...
Hoi mag ik even inbreken?? We zijn de 1e ronde bezig en met ff ook ,als jullie eens kijken naar mijn chart dan zien jullie na de eisprong een klimming en nu weer daling ,is er een verklaring voor?? Ik voel ook onophoudelijk steken in mijn liezen ,witverlies enz... ovulatie is duidelijk geweest zie fotoalbum met mijn ovulatietestjes. Alvast bedankt!
Hoi hoi Lilalien, Zou een innestelingsdipje kunnen zijn...Maar eigenlijk moet je een paar dagen verder zijn omdat te kunnen zeggen.... Spannend hoor
Hoi Lilalien, als je temperatuur zo mooi hoog blijft de aankomende tijd maar in elk geval boven die rode lijn blijft, ziet het er veelbelovend uit! Is het de eerste keer dat je gebruik maakt van FF? Marjand, vandaag 2e echo gehad. Lag het te slapen... en toen schrok het wakker... zo leuk om te zien... 2 handjes en 2 voetjes. Ben wel teruggezet naar 9 weken en 1 dag, al snap ik er niks van. ALs ik terugreken is het impossible dat ik toen zwanger ben geraakt. Zal het die kleine ff vragen als het geboren is.... nu op naar familiefeesie! liefs
hoi meiden. hier nog helemaal niets bijzonders te melden. ja dat ik geschaatst heb ik Kortehoef maar daar hebben jullie zo weinig aan. x
Ja maar loessie, soms dobberen ze nog een week rond...Dus kan best zijn dat jij je wippie ruim een week eerder heb gemaakt....Maar dat ze dachten ik zwem hier nog prima...En vanaf dat ze innestelen in je baarmoederwand gaat de groei pas echt beginnen geloof ik...Maar weet het niet precies allemaal...Het is toch al zo ingewikkeld...Leuk ook ja als ze zo debiel liggen te doen...Bij mijn 12 weken echo was dat ook zo, dit keer was hij/zij heel relaxed....lag met de benen gekruist en z'n handen voor z'n gezicht (nu al ster allures) een beetje te chillen.... Pina, lekker hoor schaatsen (als je het kan), ik kan er niks van en durf nu al helemaal niet....Stel dat ik verkeerd val....
Hoi , Ja is de 1x dat ik gebruik maak van FF en ik wist geeneens dat die temperatuur boven de rode lijn moest blijven haha daarom het kruis wat men zet
Ja klopt, als je daar boven blijft ben je waarschijnlijk zwanger. Je temperatuur is hoger als je in verwachting bent.... Dus hou hem maar boven het lijntje joh!
Hoi gisteren een kv-testje gedaan natuurlijk negatief en tegen de avond ongipijnen ,nu vanmorgen ook en misselijkheid/braakneigingen Temperatuur is fiks hoog gebleven zie FF. Groetjes
Meid, het kan best zijn dat je pas wat later posi test he, je zit pas 9 dpo.. Geef de moed nog niet op want je kaart ziet er echt supermooi uit!
Trisch ,dank je ja die test van gisteren ,was een soort test op zijn eigen omdat ze zo van kv praten allemaal