Die houden we er in: elke dag geen bloed = goede moed! Heeft de gyn nooit kunnen ontdekken waarom het 3x mis is gegaan bij jou?
nee een bbz is pech zeggen ze en verder willen ze pas gaan kijken als je langer dan 6 weken bent zwanger geweest. Eerste keer ging mis bij 5,5 week, 2e keer bij 9,5 week en 3e keer bij 4 weken en 3 dagen.
mmmmhhh....mijn gyn zei ook waarschijnlijk gewoon pech dat t 2x mis is gegaan....maar ze heeft ons wel geadviseerd om een chromosonenonderzoek te laten doen...de kans dat hier wat uit komt is volgens haar niet zo groot, maar je weet maar nooit....Heb jij dat al laten doen?
Hey meiden, Ik heb inderdaad een vrij korte luteale fase. Ik ben nog nooit verder dan 12 dagen gekomen...helaas. Zo'n eitje krijgt dan ook automatisch minder kans om zich te nestelen. Ik zal het zeker bespreken met de gyn. Joehoe, wat hebben jullie veel gebabbeld vandaag! Heerlijk, had ik wat te lezen na mijn werk. Van mij mag de ongi nu wel doorkomen, ben zo in de war van deze cyclus. Snel een nieuwe starten! Voor jullie blijft het nog even spannend he? @Lotte: hoe is het nu met je? Wordt het minder pijnlijk als je ongi goed doorgebroken is? Jeetje, dat jij dan ook echt aan de zware pijnstillers moet!
@scorpion: jouw kaart ziet er echt top uit! @sim: jouw kaart is ook nog een absolute kanshebber! Duimen!
Op dag 5 een innestelingsdip, niet meer onder de 37 graden geweest en op dag 11 nog een stukje omhoog zelfs? Er is niets aan dit kaartje dat duidt op een naderende menstruatie! Ik vind je kaartje mooi stabiel. Ik hoop voor je dat je de hoge temps mag houden en dat je zondag + test!
Hahah scorpion helemaal blij! En terecht; je kaartje ziet er harstikke prima uit hoor! En je hebt natuurlijk niet voor niets je eigen zwanger gependeld!
ja maar tot nu toe hebben de pendels wel gelijk gehad, maar ik juig niet te snel. heb daar al te veel voor mee gemaakt! maar ik voel me helemaal niet zwanger dat is het rare. Dus of ik ben niet zwanger, of ik ben goed zwanger.
@scorpion: ze hebben gelijk hoor, jouw kaartje ziet er super uit! @baboe: thanx, voor de positieve woorden....hopelijk morgen temp omhoog,want hier nog steeds geen enkel teken van ongi. En als die omhoog is gegaan, gooi ik er nog even testje tegen aan en zijn jullie de eersten die de uitslag horen! Maar ik heb totaal niet t gevoel dat t raak is......
goedenmorgen allemaal, Ben er vroeg bij, want moet vandaag aan t werk. temp vandaag weer gezakt... Het zal nu toch niet meer lang op zich laten wachten... Ik ga er maar van uit dat mijn ei niet op dag 13 is geweest, maar op dag 17, dus als ik maandag uiterlijk nog niet ongi ben, bel ik ff HA. Denk dat mijn lichaam nog wat van slag is na MK.... Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!! Tot gauw!!!
Hier temp minimaal gestegen naar 36.7..das niet best. Maar goed, dat wist ik eigenlijk ook al wel. Ah, Sim, wat jammer van je temp! Ik check jullie strax weer hoor!
haa sim, jammer van je temp meid Mijn cyclus was ook ietsjes langer na mn mk ja.. @ baboe: nouja..zoals we al riepen: stijgen = stijgen en als ie nog omhoog blijft gaan de komende dagen, dan is het op zich wel goed! Blijft even afwachten voor jou! haha. @ hier: Ben vanaf vanmiddag een weekendje weg! Misshcien kom ik vanmiddag vanuit mijn werk nog ff kijken maar weet t niet zeker! Anders heeeeel veel succes met testen en hopelijk mag ik zondag of maandag komen feliciteren!!
@baboe: jammer dat ie niet iets verder is gestegen, maar een stijging is een stijging!! Als het nu een daling was geweest waren de kansen bijna helemaal weg!! ben benieuwd hoe je temp morgen is!!!! ik gun het je zooooooo!!! @ sim: jammer dat je temp verder is gezakt... ik had het jou ook zo gegund!!!Kan best dat je ei idd 17e is geweest.... nog even afwachten tot maandag, maar misschien gaat ie alsnog stijgen morgen ??? Dames veel sterkte met de spanningen!