wat een gkke wijven zitten hier toch....hahahaha moet allemaal lachen om jullie. Oh en Pina waar jij last van hebt.....HORMONEN!!!!! Welkom bij de hormonen club....
hallo, even een vraagje. temperaturen jullie met een oorthermometer of met een gewone ouderwetse thermometer?
Moet rectaal. beste resultaat, nog voordat je opgestaan bent, dus liggend in bed. Elke dag zelfde tijdstip. succes ! ps. oja beste tip; bij etos / kruidvat hebben ze een thermom. die binnen 10 sec antwoord geeft! koop niet die van 60sec want dat duurt lang hoor, zo'n ding in je gat ! haha.
Fijn he.... Moet zeggen dat het bij mij wel minder is geworden naar mate ik langer zwanger was (ben)...of nou ja ik vind dat het minder is. Soms begint Erik ineens te tetteren dat ik nou ff normaal moet doen...maar dat ligt heus niet aan mij. Want op zo'n moment denk ik echt wat lul je nou? Maar goed komt allemaal goed
Zo'n oorthermometer heb ik ook een tijdje gebruikt, maar het was geen succes. Toen ik ging vergelijken met een 'goede', bleek er een enorme afwijking in het oor-onding te zitten. Anderhalve maand voor niks getempt!
Nee. Bij een positieve ovutest kan ik weer meer vertellen over mijn cyclus, en dan ga ik dus verder zeuren. Ik schat zo in midden volgende week.
whahahaha dat hoor ik hier zoooo vaak...Ach nemen ze toch lekker een man als die zo veel makkelijker zijn als vrouwen....Maar neeeeee dat hoeft dan ook weer niet.
Zo zit ik hier ook al weken knikkend en glimlachend in een hoekje, haha...! Hier; neem een stuk bon-bon-bloc-praliné!
ah lekker dank u. theetje erbij ik ga nu even DE punten tellen. je mot wat.. ik laat iedereen voor me sparen, maar zelf neem ik de moeite niet om ze uit te knippen, wat vind je daar nu van whahah