Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heeeeeeeeeee lieve meiden.

Wat heb ik jullie gemist zeg pffff.
    Heeee pina wat zie ik nou meid,je bent ZWANGER geweldig wauw wat vind ik dat gaaf.
    Van harte meid,geniet er van.

Ja ik heb helaas wat minder goed nieuws,woensdag voelde ik mei niet lekker,had idee van lijkt wel of ik buikgriep krijg,maar het werd steeds krachtigger.
    Verloskundigge gebeld,was er met een half uur,inwendig onderzoek,ze kon de baarmoedermond niet voelen,dat was dus wel goed teken,kreeg weer een kramp en zei zag dat het dus wel degelijk een wee was.
    Ziekenhuis gebeld,moest gelijk komen.
    Weer inwendig onderzoek,en aan een apparaat gelegd,en jawel ik had ween.
    Inwendigge echo gehad,en bleek dat mijn baarmoedermond van 5 naar 4 was,maar geen ontsluiting.
    Eenmaal terug op afdeling kreeg ik weenremmers,de dag erop niet om tekijken wat mijn baarmoeder zal gaan doen.
    Moet inderdaad plat,mocht naar huis,maar zodra het weer erger werd gelijk weer opname,en dat verwachten zij ook.
    Mocht ik gaan bevallen,moet ik met spoed naar utrecht,zwolle of groningen,als het nu gebeurd gaat de kleine het niet halen,moet week 28 halen en ze gaan voor week 32.
    Maar gynaecoloog zei,we hebben hier ook een dame gehad met het zelfde als jou,en die hebben we in week 42 moeten inleiden,dus er is nog hoop,maar ik moet deze weken doorkomen tot in iedergeval week 27/28.
    Vrijdag gaan ze weer kijken hoe het er voor staat pfff wat een vreselijke spanning ik jank ook aan 1 stuk door als ik er aan denk.
    Maar goed ik wil positief blijven,en mijn meisje moet het gaan halen..

Groetjes en spreek jullie gauw..:)

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Lieve Anky,

Fijn je hebt ons gevonden....Lees net je hyves berichtje, ben er soort van stil van....

Hoop dat ze je goed dicht kunnen houden en dat ze je moeten inleiden met 42 weken. Bij ons bij de mei mama's hebben we een mama die het zelfde heeft als jij. Ze heeft nu 2 of 3 weken in het ziekenhuis gelegen en had al ontsluiting maar mocht nu ook weer even naar huis. Dus het kan hoor....Hou jij je maar goed stil en hou je rustig. Zal hier eens flink duimen dat die klote weeën niet terug komen. En kom hier je ellende maar eens goed van je afschrijven....Zit ook volledig thuis dus ik heb toch niets beters te doen dan berichtjes lezen hier op ZP....

Liefs en dikke kus Marjan

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ohhh en Pina,

Dat soort grapjes moet je s moeder ook niet te vaak doen he. Dat is niet goed voor de stress...Heftig hoor meis. Hou je ook maar een beetje rustig.

Liefs en knufff

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi lieve allemaal,

Anky, tjee heb het zwaar met je te doen. Heb je een beetje hulp in en om je huis? word je goed verzorgd? Is zitten ook al slecht of..?
    En ze zeggen altijd dat het eerste trimester het spannends is en daarna niet meer. nou met jouw verhaal in mijn achterhoofd blijf ik de HELE zwangerschap op mijn hoede!

Marjan, zo nu kunnen jullie pagina's vol schrijven (heb ik flink wat te lezen als ik thuis kom van werk)
    En ja, met mijn sch moeder gaat het al beter heb ik vandaag gehoord.
    We hebben vandaag weer woningen bezichtigd, zat van de 4, EEN potentieel bij ! Die onthouden we.

Nou ik ga eten maken. doei !!
    xx PINA

5. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Pina:)

Het scheelt ik woon naast mijn schoonouders,maar het is wel erg moeilijk met een peuter van 2,5.
    Zitten gaat als het niet telang is,lig eigenlijk het meest.
    Ik zit mij rot tezoeken vanaf wanneer een kindje kan overleven buiten de baarmoeder.
    In het ziekenhuis zeiden ze dat in week 24 zowiezo niet,en vanaf week 27 is er al wel meer kans als alles ingezet word op de IC couveuse afdeling in iedergeval in een accademisch.

Maar goed ik moet moed houden ookal is dat heel moeilijk,vandaag ging het gelukkig wel aardig goed.:)

Groetjes anky:)

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Anky wat erg dat je al weeën had. Hoop dat alles vanaf nu goed gaat en dat je moeder een wakend oog op je houdt. We hebben je hier gemist.

Kom zelf niet zo heel vaak meer omdat ik binnenkort hoor of ik wel of niet voor ivf in aanmerking kom. Dus erg spannend en schrijf vaak mee op een topic met meiden die in dezelfde situatie zitten. Maar vergeten ben ik jullie niet hoor!

Katalaya, heerlijk lekker geluierd in de vakantie;)

Ben zelf met vriendlief een heerlijk dagje in een hotel geweest. Ff er helemaal uit met sauna, zwembad en mooie natuur. Heeeeeeeeerlijk!

Overmorgen mijn nod en volgende week de afspraak in het ziekenhuis. Beide spannend hoewel ik van het eerste niet veel verwacht en van het tweede niet veel durf te verwachten. Zal dus nog even geduld moeten hebben.

Hoop dat het met iedereen goed blijft gaan.
    Anky veel sterkte meid, probeer je rust te nemen zover het gaat.

Liefs,
    Lente

7. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lente:)
    Bedankt voor je steunende woorden,alle dames trouwens.
    Ik hoop met heel mijn hart dat je groen licht krijgd voor ivf meid.:)
    Ik ga zeker duimen draaien voor jou,want jou kinderwens is ook heel erg groot en daarom hoop ik dat je ondanks alle onderzoeken dat het groen licht word voor ivf en dat je straks ook een lieve mama word,ik ga duimen voor je..
    Lente doe kalm aan ,en ik denk aan je..

Groetjes Anky:)

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Anky,

Doe maar niet te veel zoeken over overlevingskansen. Het zegt namelijk niks. Ze kijken op het moment van de geboorte naar de sterkte van jou kindje. Heb jij een heel sterk kindje gaan ze er alles aan doen. Heb laatst een docu gezien op tv...(had ik toen beter nog niet kunnen doen) Maar er zijn in nl ziekenhuizen waar ze al knokken voor je kindje met 24 weken....Maar kijken eerst altijd naar hoe sterk het kindje is (dus echt elk geval wordt appart bekeken). Hou jij je nu maar rustig en hou de boel maar eens goed opslot!!! Jou kindje blijft gewoon zitten tot 40 weken (of nou ja 37 is ook goed)

Liefs

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Anky,

Bedankt voor je lieve woorden, doen me goed. Ik werk nu nog maar 2 ipv 4 dagen en hoef nu niet meer naar Hellevoetsluis op en neer voor mijn werk dus de rust komt er wel. Het wordt ook weer lekkerder weer dus kan in de tuin aan de slag, is namelijk ernstig verwaasloosd. Goed voor de ontspanning en meteen een frisse neus. Kom net terug van de kapper en dat was ook lekker ontspannen (het grijs was niet meer aan te zien:$).
    Jij ook goed op jezelf passen. Fijn dat je weer terug bent.

Liefs,
    Lente

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Anky! ben ik er eens een weekje niet, is ons verloren schaap weer terug op stal! Maar wat erg! Gelukkig gaat alles redelijk nu, en ik hoop met heel mijn hart dat dat zo blijft... probeer zo veel mogelijk te relaxen en je niet druk te maken (hoevaak heb je dat al wel niet gehoord, denk ik nu) en ik blijf duimen voor je!

hier gaat alles goed, moet zo even afspraak maken voor 20 weken echo, zo spannend. weet ik eindelijk wat het is... en of alles ok is met die kleine E.T..... doodeng vind ik het.

ik laat het jullie weten...

duimduim voor anky en lente...en kat, en pina natuurlijk (dat je je hormonen de baas blijft hihi...leuk he, dat zwanger zijn!)

liefs
    liefs

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    http://www.fertilityfriend.com/home/1885b7

Ik heb even jullie hulp nodig...

Normaal gesproken had ik altijd exact 2 weken na mijn positieve ovutest het rode feestbeest op bezoek.

Vorige maand had ik voor het eerst andere ovutesten, (vage rommelstokjes) en kwam mijn menstruatie ruim 2 dagen te vroeg.

Deze maand heb ik er voor de zekerheid maar even bij getempt, omdat ik het ziekenhuis wil vertellen dat ik al weet wanneer mijn nieuwe cyclus begint.

Nu lijk ik de temp-stijging te hebben vóór de positieve ovutest??!!

Ik wil het ziekenhuis bellen om een operatiedatum af te dwingen, maar dan moet ik nu dus gaan bluffen. Wat is wijsheid?

2 weken na de ovutest aanhouden, met het risico dat ik er een aantal dagen naast zit?
    Of als eisprong me toch baseren op cd17, en dus erop gokken dat mijn volgende cyclus weer een paar dagen eerder begint?

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

BLUFFEN!!!! Je weet het nooit dalijk zit je er net naast als je nu niet bluft ben je weer een maand verder.....

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Uiteraard ga ik bluffen! Maar wát ga ik bluffen, da's de vraag.

Ik denk dat ik 16 maart aanhou als nieuwe ronde-datum. Ik heb nog even een studie gemaakt van al mijn vorige cycli, en dan kan ik er nooit ver naast zitten...

En de 'marge' aan de 'achterkant' is groter dan vooruit.

Ik bedoel: de operatie moet tussen ongesteldheid en eisprong zijn. Mijn eisprong is altijd fashionably late, dus wat speling naar achteren is geen probleem. Als ik maar niet heftig vloeiend op de operatietafel lig, bewerend dat mijn menstruatie als ruim anderhalve week voorbij is... ;)

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ben net wakker sorry....Had niet helemaal goed gelezen :).

Enne ja dan zit je wel goed denk ik met de 16de....Ga je vandaag bellen? Of moet je er dan langs?

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik denk dat ik vandaag ga bellen.

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Neeeeeee! Je denkt niet dat je vandaag gaat bellen! Je GAAT vandaag bellen!

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen....

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Loessie, bedankt voor he duimen. Weet je de datum voor je echo al?

En Katalaya heb je al gebeld? Gewoon doen! Hij heeft zijn carnaval ook niet voor je uitgesteld. Anders ga je gewoon als duiveltje hahahaha

Marjand, hoe gaat het thuis zitten. Wordt je al gek?

Anky, hoop dat het beter gaat met je en dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft.

Pina hoe is het met de huizenjacht?

Liefs,
    Lente

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    helllowww ladies!

jemig katalaya... wat een berekeningen allemaal...maar als jouw cycli qua lengte niet zo heel veel verschillen, denk ik dat je idd redelijk safe zit. Wat spannend... heb je al gebeld?

ik heb net met de echoscopiste gebeld... 'wat ben je laat' zei ze. Had al 3 weken in mijn hoofd dat ik die afspraak moest maken maar vond het nog zo lang duren... nu heeft ze me ergens tussen gepropt en mag ik dinsdag 23 maart eindelijk uitvinden wat het wordt/is! Jippie... nou hoop ik heel erg op koffieboon/hamburgertje, ik weet niet wat dat is, ik zie mezelf gewoon nog niet echt als moeder van een jongetje... ben echt een meisjesmeisje. Maar volgens de chinese geslachtskalender krijg ik een jongen...die heeft het vast fout...

liefs

19. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Hee Loessie, wat leuk, de 23e al!
    Ben erg benieuwd wat het gaat worden.

Dus je wil een meisje, ik zou zelf juist weer een jongetje leuk vinden.
    Lekker ravotten en met autootjes spelen. Speelde vroeger al met mijn broers met autootjes, veel leuker als barbies:D En meisjes zijn vaak zo flauw en maken overal zo'n groot drama van. Nee, een jongen BAF die slaat een keer en Hup weer even goede vrienden. Wel zo makkelijk. Maar tutten met meisjes is ook erg leuk en ze kunnen zo lekker kletsen. Eigenlijk maakt het helemaal niet uit.
    Maaaaaaaaaaaaar eerst moet ik natuurlijk zwnager worden. Bah heb al de hele dag het gevoel dat ik iets voel, vat je hem:( Dat ie maar weg blijft:x Ga zo mijn auto wassen want die wordt zaterdag verkocht! Huis nog niet verkocht dus twee auto's is nu wel erg luxe.
    Zal hem vreselijk missen. Lekker door de polders naar school scheuren en straks op de fiets of met de trein. Gelukkig maar dat het voorjaar wordt:)

Liefs,
    Lente

20. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ow lente, spannend spannend spannend...je zit op eieren, ik snap het helemaal. ikweet dat je er niks aan kunt doen, maar probeer jezelf niet gek te maken... ik zat ook altijd in deze periode van... voel ik nou iets of moet ik alweer een grote boodschap... broekloeren, dat was het woord. maar je bent al 2 dagen overtijd, het zou zo maar kunnen....:p ik duim!

nee jongens... bah. Of nou ja, bah, we zullen zien. Ik heb gewoon heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt, al weet ik niet zeker of ik dat gevoel heb omdat ik het graag wil of dat het mn intuïtie is. Ik wil gewoon lekker trutten met mn kind hihi. meidenverhalen.. kopje thee.Misschien omdat ik dat zelf nooit gehad heb met mijn moeder, of omdat ik het vrouwelijke geslacht beter ken...Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat mensen het vaak raar vinden als ik zeg dat ik hoop dat het een meisje wordt. Dat zeg ik dus ook niet meer zo snel, maar mensen vrágen het toch? En ja, als ik de keuze had, zou het een meisje zijn. Al was het alleen maar om het meisjestekort in China op te heffen...:p

Maar lente, hoe lang duurt je cyclus normaal en ben je vaker overtijd, want sinds je niet meer tempt kan ik het niet zien... en nu staat er alleen maar hoeveel dagen je overtijd bent!

liefs

Deel Deze Pagina