Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden, daar ben ik weer. Vanochtend mijn auto verkocht en lekker in het zonnetje naar het centrum gewandeld. Zo lekker in de tuin zitten ff wat vitamine d opdoen. Lekker wezen shoppen Pina en Marjand alvast aan het voorbereiden voor de kleine :)

Nu maar afwachten wat ze donderdag gaan zeggen. Hopelijk lukt het allemaal. En voor jou wordt het ook spannend Katalaya.

Voel me al weer een stuk beter dan vanochtend. Het is niet anders.

Geniet van het mooie weer meiden.

Liefs,
    Lente

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Wat fijn dat je je nu al weer wat beter voelt...Enne het is zo 11 maart he! Tot die tijd draaien hier mijn duimen over uren....

Liefs en dikke knufff

3. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Dank je wel Marjand

Mijn menstruatie is dit keer anders dan anders. Meer stolsels zeg maar. Zou er dan toch iets geweest zijn:(

Ben nu een overwoekerende klimop aan het snoeien. Ben al 3 uur bezig en nog niet eens op de helft. Heerlijk om te doen8)

Ga zo weer verder.

Alles goed met jullie en allemaal buiten aan het spelen:D

Liefs Lente

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi allemaal ,ook heerlijk van de lente aan het genieten?
    heb vandaag hoop sportiefs gedaan, vanmorgen 5 km gelopen (mijn vriend een loopwedstrijdje) en vanmiddag op de racefiets. echt genieten !! En voel me helemaal goed, maar hoe kan dat ook anders met dit weer.
    Morgen komt mijn neefje, die gaan we dan bij een kinderopvaing vh ziekenhuis dumpen aangezien we om 11u de echo hebben.tja als het een inwendige echo is wiil je denk toch maar niet je neefje van 2 erbij hebben, lijkt me..

noou tot later..!
    xx pina

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Heerlijk het zonnetje, ben net klaar met 10 meter klimop snoeien:$
    wat een berg komt eraf.

En nu lekker een kopje thee:p.

Zo Pina, lekker sportief! Groot gelijk ,lekker genieten.

Ben benieuwd morgen de echo.

Liefs,
    Lente

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Pina,

Kom je wel ff je foto van de echo spammen hier???

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja als alles goed is....:( spannend hoor. ik moet op mijn neefje passen, zal 'm wel ff dumpen bij de kinderopvang want heb net gelezen dat het niet slim is om een kind mee te nemen voor je 1e echo.
    Druk dagje morgen !

tot morgen !!
    xPina

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja hoor echo is helemaal goed gegaan. hartje klopt en kleintje beweegt! 2.4 cm.

Ik krijg alleen niet mijn echo foto online geplaatst :S
    zal 's zoeken op internet hoe dat moet.

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    gelukt

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat een mooie foto!!!! Enne voelt het nu al wat echter?

11. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi pina

Wat een leuke echo foto.:)
    En is het gelukt met je neefje in het ziekenhuis,wou hij leuk gaan spelen daar;)
    Mijn zoontje jesse heeft vanmiddag eindelijk even een keer lekker geslapen en daar heb ik mooi even gebruik van gemaakt hahaa ben ff lekker op de bank gaan liggen(helemaal van de wereld) haha heeeerlijk ff rust.

Pina fijn dat alles goed was met de kleine,

Groetjes Anky;)

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hoe is het nu met jou???? Gaat het allemaal weer een beetje normaal?

XXX

13. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi marjan..:)

Gaat redelijk,ween zijn stukken minder,je word er wel heel erg moe van,maar als het hier bij blijfd ben ik al blij;)
    En verder met jou dan..

Groetjes anky:)

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Als ik rustig aan doe gaat het goed, anders veel harde buiken en mijn bekken zijn echt horror....Maar ja nog een week of 10 :D (Hoop ik)

15. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi marjan..

Gaat het eigenlijk snel he.
    Voor je het weet ben je aan het bevallen.
    De eerste 3 maand lijknen niet voorbij tegaan,maar nu vliegd de tijd.
    Bekken heb ik met mijn zoontke ook gehad,nu heb ik alleen last van krakend schaambot als ik opsta of verkeerd beweeg en last van als ik te druk ben geweest.
    heb jij ook een bekkenband dan.

gr

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Nee mijn fysio wil er mij geen geven omdat ze altijd kijkt naar de persoon die ze voor zich heeft. Ik heb geen rem en als ik een bekken band krijg ga ik waarschijnlijk heel snel veel te ver. Dus nu moet ik wel luisteren naar mijn lijf. Als ik nu pijn krijg moet ik wel stoppen en met zo'n band gaat die bel veel te laat....

17. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi marjan:)

Ik heb normaal ook geen rem tot vervelends toe hoor haha,maar zo band zit ook echt niet lekker,kneld echt vreselijk,deed hem met sporten wel om.
    Ze hadden twee soorten zo dunne gordel en een hogere waarvan je de banden kruislings moest sluiten,die had ik toen.
    Bha ik moet zo bij mijn schoonouders eten,en heb helemaal geen trek haha:(
    Gelukkig heb ik de pc nu in onze slaapkamer staan,en kan ik tenminste savonds ff lekker achter de pc,nu word mijn zoontje tenminste niet wakker haha.:p

Groetjes anky:)

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik heb ook geen zin in eten. Ben voor Erik al bezig maar heb zelf nog geen idee wat ik wil gaan eten....Bleggg nergens zin in.

Fijn de pc boven, heb hier een laptop dus is ook wel prettig...

Fijne avond vast voor jou!

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Pinaaa dr zit een klein pinaaatje in je buik hahaa. wat een mooie foto! zat natuurlijk meteen die van mij van 9 weken te vergelijken met die van jou en bedacht me ineens dat het alweer zo lang geleden ismijn laatste echo (9w1d)... als ik nu wakker word en ineens rechtop in bed ga zitten voel ik iemand protesteren in mijn buik... het was echt van: wat dóe je!?! ik lag net zo lekker.... en dan voel ik die uk van de ene kant naar de andere kant gaan als ik mn hand op mijn buik leg.

Maar ja dan denk iik weer: is dat niet een beetje vroeg voor een eerste kindje met 17 weken (voelde voor t eerst getik met 16 w 2 dagen) maar ik voel m (sochtends met name; de rest van de dag nog niet echt) écht... zou ik dan toch gewoon op 6 augustus uitgerekend zijn ipv vrijdag de 13e....

Maar anky, hoop zo dat het zo rustig blijft met die weeen... daar moeten we nog even niet aan denken...

Marjand: wat een domme bazin heb jij zeg... WHAHAHAHA. Nog iets van dr gehoord na jullie laatste gesprek? wat cool dat je ondanks alle hormonen je hoofd zo koel hebt weten te houden... Super!

Liefs

20. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    owww eten... ik wel hoor! Mijn vriendlief heeft hier altijd het keukenschort aan, en hij heeft nasi gemaakt, maar de echte, niet de hollandse. Dus geen kruidenzakjes hiero. Gaan zo heerlijk eten...:p Hongerrrrrr.
    Ik eet echt alles wat los en vast zit, niet normaal. Maar zit nog steeds op +9 kilo, net als vorige week. Dus uk zal het wel nodig hebben ofzo... hihi.

eet smakelijk voor zo!

liefs

Deel Deze Pagina