Hey Loessie, Ik voelde de baby ook vanaf week 17 ofzo hoor. Is vroeg maar kan echt...Leuk dat je jou kindje nog voelt schommelen. Hier is de buik al zoooo vol dat hij/zij alleen nog maar kan schoppen en wiebelen. Er wordt hier niet meer gezwommen... Enne juist door mijn hormonen ben ik zoooo relaxed gebleven. Normaal spring ik er meteen bovenop hoor. En nu ik wist niet wat me over kwam zeg...zo rustig. Ik ga haar morgen of overmorgen bellen want ik wil het afgerond hebben....
Loessie ik vrat met 20 weken ook alles wat los en vast zat. Maar de laatste weken.....brrr van mij hoeft het allemaal niet...Maar ja het moet!
Wow, wat een bijzondere foto Pina. Echt gaaf! Misschien hoor ik woensdag of ik een vaste aanstelling krijg. Kreeg vandaag lesbezoek. Gelukkig niet een les eerder want toen ging ik even uit mijn dak:x Daarna vroeg een collega wat vindt jij van die klas. Hahahaha, was dus niet de enige. Echt vreselijke pubers die niets willen en alleen maar rottigheid willen uithalen. Maar mij krijgen ze niet klein dat ben ik al hahaha Morgen is mijn vriend jarig en zijn we lekker vrij. Liefs, Lente
Lenthe GEFELICITEERD met je vriendje!!!!! Fijne dag, hier begint de zon al weer te schijnen dus dat moet lukken.....
Hoi Lente Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje Wat Marjan al zegd,je hebt het weer wel mee,heerlijk dat zonnetje,echt lente gevoel.. Nou maak er een leuke dag van Groetjes,Anky
Goeiemorgen dames Ik zie dat het rustig is op het forum. Ik heb een griepje te pakken,en kan jammer genoeg niets innemen daarvoor,heb gevoel dat mijn keel op knappen staat hahaha Hebben hier wat meiden tips voor wat goed werkt en mag tijdens zwangerschap. Ik gorgel al met zoutwater,en stomen met zoutwater... Hopelijk gauw mooi weer,begin dit weer nu wel wat zat teworden. Lente nog 1 daggie he,ben benieuwd of je groen licht krijgd meid. Groetjes,Anky
Gewoon dropjes eten...Mag wel als je maar geen kiloooooo's eet. Verder die hoestdrank van vsm tussistan ofzo heet dat. Dat mag je ook nemen als je zwanger bent... Beterschap. Hoe is het verder met de baby?
Heee marjan. Bedankt voor te tip.. Ga ik gelijk maar eens halen,want ik word hier kriebelig van hahaha. Ja gaat lekker,heb al twee dagen helemaal geen last van ween gehad en de kleine is nu lekker druk in de buik,aan het schoppen Antibiotica nog 3 dagen en dan heb ik dat er ook op zitten,moet dan weer even urine afgeven om te testen. Dus ik mag niet klagen.. Groetjes Anky
Nog bedankt voor de felicitaties meiden. Heb gisteren twee baby-duiven de dood ingejaagd. Die stakkertjes zaten in mijn meters dikke klimop verstopt en zag het pas toen het te laat was. Ze hebben de koude nacht niet overleeft. Snik... Ze hadden het waatschijnlijk toch niet overleeft maar het was wel zielig om die twee zo te zien. Kan ik morgen wel verder snoeien Ach, de natuur is wreed. Morgenmiddag uitslag dus ik denk dat tegen die tijd die klimop er helemaal af is. Goede afleiding. En.... per mei weer meer uren werk en dus ook weer een auto Liefs, Lente Katalaya, al iets gehoord????
Hoi lente Als je nog meer klimop wilt snoeien je bent welkom hier hoor,ook meters van die dingen bij ons in tuin staan hahah was grapje hoor. Aaa is wel zielig voor die duifjes,tja helaas kun je er niets aan doen. Trouwens is dat niet vroeg nu...(jonge duifen). Nou meid ik ben zo benieuwd morgen wat de uitslag voor je is,ik ga duimen duimen duimen en nog eens duimen dat het doorgaat. Laat je het ons gauw weten!! Groetjes Anky.. Zijn hier ook meiden die op hyves staan...
AArgh, uitgerekend de afgelopen dagen geen internet gehad! Gisteren de planning van het zkh gebeld. De chirurg wil vrijdag 19 maart al opereren als ik daadwerkelijk uiterlijk dinsdag 16 maart ongesteld wordt. Elke dag daarna neemt de kans op afblazen toe. Dus ik kan niet anders dan het hele circus in werking te zetten. Er moet zoveel gebeuren op mijn werk: collega's, klanten, contacten, en zelfs bedrijven ingelicht. Ik vind het zelfs een tikje genant. Zeker als ik me bedenk dat een late ongesteldheid nog alles kan verpesten. Dan moet ik overal gaan vertellen dat ik tóch niet geopereerd word... Die gedachte kon ik redelijk wegdrukken, tot vanmiddag. Ik had een voicemail van de planner, of ik terug wilde bellen. Ik was te laat om nog te bellen. Shit, wat zou er zijn? Zouden ze het nu al aflassen? Ben ik nét met de billen bloot gegaan... Dikke stress hier, dus.
Ach meid wat een gestress in eens....Kan het me allemaal best voorstellen. Maar als het straks in een keer loopt gaat het vanzelf denk ik. Hoop niet dat de planner roet in het eten gaat gooien.... Sterkte enne kom hier maar spuien hoor....zitten we voor. Liefs en dikke knuff
Hee Anke, Vergeet je helemaal van harte beterschap te wensen. Dus bij deze En wat goed dat het met de baby goed gaat de smiley blijven komen vreemd. Katalaya ga heel hard voor je duimen dat de operatie door gaat. En dat het belletje iets onbenulligs was. Bijv. tijdstip verplaatst. En de duiven waren echt veel te vroeg, komt van het bijvoederen in mijn tuin. Denken ze dat zit wel goed en dan hak ik het huisje weg. Voel me echt een dierenbeul Maar het was niet bij opzet. Rare computer. Liefs, Lente
Anky beterschap, gaat het al iets beter? mag je wel para's nemen? Lente, vandaag is de dag!! dat het licht op groen mag! Kat, jeeeeetje meid. hou die telefoon dan ook bij je! geen oproepen meer missen he! en als de operatie niet doorgaat geef je gewoon aan dat de chirurg ziek geworden was. Marjan, we keuvelen lekker verder toch ik ga werken tot snel ! xx Pina
Ja zeker....heerlijk dat geleuter....... Werkse! Hier gisteren een mus avontuur (waardoor ik nu bijna niet meer kan lopen)... Hoorde rare geluiden uit de keuken, maar ik dacht dat het de vuilniszak was die ik net uit de prullenbak had gehaald. Dus ik naar de keuken even flink schudden aan die zak en weer terug op mijn plekkie op de bank. Maar het geluid dat bleef...hond allemaal snuffen in de keuken... Hmmm toch maar weer eens kijken. Toen een hoop gefladder uit de kast waar de koelkast in staat...Ojee een vogel in huis, ik ben op dat moment nog aan het bedenken hoe ik het ga doen.... Schiet het beestje opeens door de keuken. Ik schrik me eigen dood (gek he want ik wist al dat er een vogel was) en loop keihard met mijn linker heup tegen de muur..(jajajaja lach maar, ik weet ook niet hoe ik het deed) AU pijn, wilde vogel in de keuken (lees een musje) hond helemaal blij die denkt he daar kunnen we mee spelen! Dus ik moest de achterdeur open gaan doen zodat het beestje naar nuiten kon, maar ja daar vloog hij heel de tijd tegen op...Hmmm ff denken KUT de hond er naar toe. Mus in de woonkamer helemaal in de stress natuurlijk vliegt van het ene raam naar het andere raam. Ik snel de achterdeur open doen. Hond nu een beetje in de war....Wat is dat nou toch voor een ding??? Dus toch nog maar 1 keer dichtbij kijken, poeffff vogel met noodgang tegen het voorraam. Ploff op z'n rug op de grond. Ik heel erg schelden tegen de hond... (beest helemaal bang naar buiten). En nu tja hij is niet dood....Oogje knippert nog. Dus theedoek gepakt vogeltje opgeraapt. Hond weer naar binnen gestuurd en even het vogeltje beet blijven houden tot z'n hartje weer wat rustiger klopte. Toen op mijn buitentafel gezet. Hij (het was een zij maar hij zegt makkelijker) vloog meteen naar het randje bij het wc raampje en daar heeft hij een half uurtje bij zitten komen om daarna weg te vliegen.... Ik denk dat ik nu helaas door deze strakke actie even de fysio moet bellen omdat ik mijn linker been nu niet goed meer naar voren kan bewegen (wat wel handig is als je wilt lopen).... Maar goed vogel doet het nog hond is ook al weer over de schrik heen....komt goed. Dus wie durft te zeggen dat thuis zitten saai is???
hahahahaha wat een verhaal Marjand. Ik jaag ze de dood en en jij redt ze. En wat een grappige foto. Fijn dat de mus het gered heeft. Hoe is het met je been. Kan je nog lopen? En zeker niet saai thuis zitten. Doet me denken aan een keer dat ik een kraai in de klas had en precies toen kwam de directeur binnen En ging ook weer weg Had vast de hitchcock film The birds gezien hahahahahaha. Hee Pina, bedankt voor het suc6 wensen. Laat vanavond weten hoe het is afgelopen. Ga nu aan de afwas en de tuin in. Liefs, Lente
Gaat wel met mijn been. Ik moet nu van de fysio rust houden tot het weekend en als het dan niet verbeterd moet ik naar de fysio..... Even afwachten dus.
Hoi Pina Ik neem liever geen paracetamol,de holtes gaan nu loskomen denk ik nu wat gelig ahahaha sorry voor het onsmakelijke woordalleen de keel doet vreselijk zeer met slikken,zal wel wat ontstoken zijn zit steeds wat bloed in slijm,maar ben druk aan het gorgelen met water en zout,ach gaat wel weer over voor dat ik een jongetje word hahah. Marjan onze mussenjager, hoe gaat het nu met je. Ik heb ook wel smakelijk om jou verhaal moeten lachen hoor,zie het al helemaal voor me hahahaha Marjan achter het arme beest aan en de hond staat daar van kom maar ik wil wel ff spelen hahahah,geweldig. Rust goed met je been he,dat is helaas wat minder. Lieve lente SUCCES vanmiddag,zal aan je denken. Groetjes,en tot later