Ja leuk hoor Anky.....Ben bang dat het er ook zo uitgezien heeft....Zeker toen ik hard tegen de muur aanliep....
Hee meiden, Goed nieuws! We komen op de hele korte wachtlijst en waarschijnlijk uiterlijk april al onze oproep en wie weet onze diagnostische ivf in juni/juli. Hoera! Nu wordt het nog spannender. En blijven klussen tot die tijd Marjand wil je een massage voor je been O ja, bij de boerenbond een broedkastje gekocht voor het compenseren voor de klimop die ik zo weer verder ga snoeien. Liefs, Lente
Hey Dat is nog eens goed nieuws!!!!! Super voor jullie zeg! Dat is in elk geval weer een stapje in de goede richting.... Ohhh en die massage...graag
Heeeeeeeee Lente JAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat vind ik dit geweldig nieuws FANTASTISCH JES,o meid wat ben ik blij voor jullie,Super. Ga je zeker wel ff vieren he met je mannetje. Eindelijk kom je nu al een heeel eind bij je lang verwachte wens in de buurt. Ik had al de hele middag naar de pc gekeken,of er al nieuws was,dan duurt wachten lang hoor. Als ik niet zwanger was had ik er 1 op jullie gedronken en geproost.. Super dikke knuffel Anky
Even snel een ego-bliksemberiggie: De planning had gisteren inderdaad gebeld om de operatietijd door te geven... Vrijdag 19 maart, 11.15 melden in het zkh. Anderhalve week vroeger dan verwacht, dus ik kom echt letterlijk om in het werk nu. Maar ik lees trouw mee! XxH.
Jeeee nou het lijkt hier wel goed nieuws dag!!!! Goed meid!!! Lekker hoor dat het zo snel al is, hoe eerder hoe beter.... XXX
niet veel tijd maar tijd genoeg om LENTE te feliciteren met haar groene lichtje! en Katalaya ook natuurlijk! ook snel actie! Gefeliciteerd meiden! Mijn vriend's werk in NB gaat niet door, we blijven in deze omgeving. toch wel prettig ook met familie etc. en dichtbij zee. ook weer zijn voordelen. En GEEN Qkoorts gebied. ook niet onbelangrijk. Nou morgen uit eten dus zaterdag ben ik er denk ik pas weer ! dikke kussen slaap lekker, Pina
hee meiden, bedankt voor de felicitaties, enne Anky ik heb jouw glas ook maar leeggedronken Fijn dat er nu tenminste meer wegen open staan. Ben benieuwd wanneer we de oproep krijgen en tot die tijd weer ovu testen gebruiken. Beviel me wel de laatste keer. Volgende week ermee starten. Ga zo slapen want mijn vriend heeft een vroege dienst dus om half 5 de wekker. Slaap lekker meiden, Lente
Hoi Katalaya Fijn dat het bij jou ook niet lang meer duurt meid. Is toch weer een stap verder in de goeie richting. Ik ga om 08.00 uur de huisarts maar even bellen. Vannacht hele tijd in de keuken gezeten,met zeer pijnlijke keel,erg opgezet en er zitten gele plekken en is wat bloederig,en ben het nu een beetje zat,dus hopelijk kan ik er vandaag nog tussen pffff,heb nu ook oorpijn dus tja gaat weer lekker hier in eerbeek hahaha.VAN MIJ MAG HET NU WEL ZOMER WORDEN Groetjes,Anky
Nou dat is weer lekker dan Anky, ga het inderdaad maar eens snel oplossen daar bij de dokter...Enne ik ben ook VOOR de zomer! Succes
Hoi marjan.. Moet er om .9.50 zijn,hopelijk krijg ik er wat voor. Doen ze niet gauw met keel..we zullen zien. Groetjes anky
Hoi Anky, hoe is het bij de dokter afgelopen, beterschap! Katalaya, ik zei het toch dat het waarschijnlijk het tijdstip zou zijn. Nou gelukkig maar en nu maar hopen dat het snel achter de rug is. Liefs, Lente
heloow dames, ben er weer te lang niet geweest... sinds die inbraak in december berg ik mijn laptop op ergens achter een deur die opslot kan, en als je dan 5-6 dagen per week werkt (lees slaapslaapslaapwerkslaap en dat 5 a 6 x per week) vergeet je nog wel eens je computer te pakken en jullie verhalen te checken... *SORRY* maar wel goed nieuws allemaal, op de heup van marjand en de keel van anky na dan... Anky: als ik jou was zou ik ff stoppen met gorgelen met zoutwater, tenzij je echt het gevoel hebt dat het verlichting geeft. Zoutwater helpt alleen bij bacteriële infecties, niet bij virale. En kan het dus zijn dat dat zoute water je keel alleen maar meer irriteert op lange duur. (gele stippen en bloederig, volgens mij angina-> antibiotica nodig voor je keel) Heb het als kind echt 1000x gehad. Maar had een dokter die mijn amandelen niet wilde knippen. Katje: wat een goed nieuws. Niet gaan stressen nu, iedereen mag toch weten dat je bezig bent je voort te planten? En buiten dat, een operatie aan je eileiders/ovaria kan ook omdat het verrekte pijn kan doen. Ze zullen het er maar mee moeten doen, DÛH. Rielèks. Ik weet het, ik heb makkelijk praten...sterkte... Lente... ook hip hip hurray voor jou, ik zeg het je, voor het eind van 2010 is iedereen hier zwanger! ik gun het je gister al! Nee nog eerder! Nu weer verder met mijn washok annex mini-walk-in-closet plannen.... uhm... 4 m2, met wasmachine én wasdroger... hihi. uitdaging. liefs
Ik heb als verklaring dat ik ooit een infectie/ontsteking heb gehad, en dat bij het genezen ervan er wat dingetjes aan elkaar gegroeid zijn die niet aan elkaar horen. Dat ze wat gaan rechtleggen enzo. Dit is het verhaal naar klanten en bedrijven als ze erom vragen. Vrienden en collega's weten dat het om mijn eileiders gaat. Alleen hele naaste vrienden weten dat het om chlamydia ging.
OK Loessie het is je vergeven en succes met je walk in closet. Katje: Je hoeft toch niet iedereen alles te vertellen....daar heb je deze anonieme vriendinnen voor....
En vandaag is het rode feestbeest ook met veel bombarie binnen komen vallen! Dus geen stress dat de hele boel afgeblazen wordt doordat ik vrijdag nog als een rund lig te bloeden. Op naar vrijdag dus.
Fijn Katalaya, een van de weinige keren dat je blij bent dat de :x komt. Gelukkig dat nu alles door kan gaan. Nu gaat het lekker opschieten en voor je het weet lig je in de uitslaapkamer. Fijn weekend allemaal, Liefs, Lent