jippie ! goed nieuws dus Kat. lang leve het rund. Ik heb gisteren een woning bezichtigd dat veel potentie heeft. we hebben het huis voor ons gevoel al helemaal ingericht. haha. maandag nog een paar bezichtigingen en dan knopen hakken hopelijk. Ank, hoe is je keel? Loes, werk je niet te hard ! Ik ga zo fietsen en vandaag moet er zwaar gepoetst worden want het is een klerezooi haha. Nou fijne dag allemaal !! xx Pina
Hoi pina Gister naar huisarts geweest,maar ze wou nog even aankijken zonder antibiotica,omdat ik nu ook antibiotica voor blaas had,en het schijnt dat een keel heel snel geneest. Als het volgendeweek niet over was,moest ik even terug komen. Kwam door ontstoken holtes,infectie luchtwegen,dus ik moet maar vlink met mijn inhalers aan het werk,maar ik heb nu wel iets minder pijn bij slikken gelukkig. Het schijnt dat je tijdens zwangerschap minder weerstand hebt,ik dacht juist meer hahaha. Pina een fijn weekend gewenst,groetjes Anky
Vandaag de badkamer een flinke Harpic-behandeling gegeven... druk met het huis een beetje op orde krijgen voor vrijdag. Ik zou me doodschamen als de 'in geval van ziekte huishoudelijke hulp' de huidige ranzigheid aantreft. En mijn man is ook niet zo van 'de hoekjes'... Hij heeft de neiging schoon te maken wat eigenlijk al schoon was; bijvoorbeeld alleen de looppaden te stofzuigen onder het motto 'even snel'. Terwijl de stof- en haarballen (4 katten) onder begeleiding van een western-muziekje van hoek naar hoek rollen.
don't worry. mijn man denkt ook zo. overal omheen zuigen. en je mag er dan ook eigenlijk niets van zeggen. Mijn vriend moet zat.dag altijd werken, dus heb atlijd heerlijk tijd voor mezelf. dan draai ik 3 wassen, stofzuigen, dweilen, wc's, stoffen, badkamer, boodschappen... en hij zegt dat ik me lekker rustig moet houden. Tja, wanneer gebeurt het anders? Wat zijn wij vrouwen toch eigenljk SUPER productief he?
whahaha... ik heb een man uit duizenden... hij zuigt stof (hihi) en dan ook onder de bank, maakt het aanrecht schoon nadat ie gekookt heeft (teringbende natuurlijk) pakt de vaatwasser in als de vaat niet meer op het aanrecht en in de gootsteen past (kwestie van wachten) en ik doe de was en de badkamer en de slaapkamers... misschien moet ik m eens een bloemetje kopen... Oke, hij werkt 1 á 2 dagen minder dan ik... zal ik mn walkincloset nog ff gaan behangen...? 4 m2 was ruim geschat kom ik nu achter, meer iets van 1.65mx1.20m... kleinere ruimte, grotere uitdaging... liefs
Owja: kennen jullie deze - als ik aankondig dat er nu even iets in het huis moet gebeuren: - Maar schat, het is ávond! - Maar schat, het is wíekend / zóndag! - Maar schat, het is vakántie! Denk er de verbaasde/verontwaardigde/hulpeloze blik bij van 'héb ik eindelijk zuurverdiend vrij, moet ik alsnog iets doen...'
Haha, ja. Of: 'Vies? Valt wel mee, toch?' (Mijn man is kraakpand gewend... Alhoewel ik tot mijn geruststelling mag constateren dat zijn 'referentiewaarde' m.b.t. schoon huis stijgt! )
Deze dan " doe ik morgen". (morgen is dan zijn vrije middag) Maar die kennen we he..gebeurt dus niet. Maar pannen laat ik net zo lang staan tot hij ze afgewassen heeft. Ojongens wat ben ik kreupel..vaste rug, pijn recht onderin mijn rug/bekken, vooral als ik loop. Maar geen hakschoentjes meer aan doen.. Ik ga nu nog even dweilen want alleen dat moet nog gebeuren. en dan de finale/aankomst van Parijs-Nice kijken. Op de bank. vanavond is de man bij zijn vriendjes dus lekker een avondje alleen. en xxxx
Deze dan " doe ik morgen". (morgen is dan zijn vrije middag) Maar die kennen we he..gebeurt dus niet. Maar pannen laat ik net zo lang staan tot hij ze afgewassen heeft. Ojongens wat ben ik kreupel..vaste rug, pijn recht onderin mijn rug/bekken, vooral als ik loop. Maar geen hakschoentjes meer aan doen.. Ik ga nu nog even dweilen want alleen dat moet nog gebeuren. en dan de finale/aankomst van Parijs-Nice kijken. Op de bank. vanavond is de man bij zijn vriendjes dus lekker een avondje alleen. xxxx
hahaha, heel herkenbaar meiden. Die van mij ziet het gewoon niet of als ie het al ziet valt het reuze mee qua rotzooi. Het is maar waar je je grens legt Zelf ben ik ook al niet zo'n poetser dus af en toe is het hier een bende. Maar als je dan opruimt. Wauw, je ziet meteen resultaat. Ik probeer me er maar niet aan te storen want hij is wel harstikke handig en sterk. Maakt het dak om half 12 's nachts, rukt een halve boom met zijn blote handen eruit, maakt auto's, wc's, hangt lampen op, boort gaten, doet de kattenbakken en werkt ook nog eens continue diensten. Ik zou het niet kunnen, 6 dagen achter elkaar en dan om half 5 opstaan of om kwart over 6 's ochtends thuis komen en dan ook nog af en toe extra werken. Ach, dan loop ik met plezier achter de stofzuiger of hang ik met de borstel in de wc's Fijne zondag, zo lekker verse broodjes halen XLente
Het was juist andersom, hij heeft juist het karwei afgemaakt. En weer volop aan het oefenen vanaf morgen t/m volgende week zondag kans op een eisprong en wie niet waagt wie niet wint. Vanaf morgen ook weer ovu testen. Dit keer van Kruidvat. toch weer bijna de helft goedkoper dan die van predictor Ben waarschijnlijk de vorige keer te kort doorgegaan. Was van een cyclus van 25 dagen uitgegaan en had eerlijk gezegd maar op de dag van de pos. test dus nu ietsjes langer doorgaan. Ach het kwam toen zo uit en nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga zo het huishouden doen. Vriend is werken tot vananvond 10 uur. Het is er weer voor. Saaie grijze lucht. Groetjes, Lente ps: Hoe is het met je keel Anky?
Wat zijn we weer leuk bezig hier....Heel herkenbaar.... Lenthe jij blijft maar vrolijke berichten typen he....smiley
Hoi lente Heb van de huisartsenpost antibiotica kuur gekregen,stond vannacht op de kop van pijn in de keel en oren,holtes helemaal dicht en behoorlijk last van mijn astma. Heb dus een fikse luchtweg infectie,koorts is nu gelukkig weg en heb vocht achter de trommelvliezen zitten.. De kuur zou ongeveer na drie dagen moeten aanslaan. Als dit over is steek ik de vlag uit,je word er zo saggie van pffff.:x Groetjes,anky....
Hoi Anky, Bah, het zit je niet mee. Hopelijk heb je vannacht goed geslapen en slaat de kuur goed aan. Beterschap, en vanaf morgen wordt het weer lekkerder weer en hopelijk kan je er met een open neus van genieten. Liefs, Lente
Moge!!! @Anky: Klote zeg. Hopelijk werken de medicijnen een beetje snel....Beterschap. @Lenthe: Wat een saai berichtje....waar zijn al je smiley's nou?
hahahahahahahaha had weinig tijd dus de reageer snel toets gebruikt. Bah, had vandaag weinig tot geen zin:x ben blij dat ik thuis ben. Heb nog 1 laars aan en mijn chocomelk staat al bijna klaar. Bleh, ik wil NU zwanger zijn. Ga me de hele week suf hijg hijg Hoe is het met je been Marjand? Heeft de massage gewerkt Liefs, Lente
:xgetverdemme wil ik de senseo chocomelk aanduwen douw ik dwars mijn vinger erdoor heen. Wat een smurrie op mijn aanrecht. Maar ik heb nu wel warme chocomelk