Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Katalaya,

Wat een suprise dat je er weer bent. En wat een super nieuws dat één eileider hersteld is en behouden. Gelukkig meid. En nu snel herstellen en weer lekker naar huis. Ben heel blij voor je.

Liefs,
    Lente

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik wil nu zwanger zijn, ik wil nu zwanger zijn, ik wil nu zwanger zijn:D

Morgen weer mijn oude huis opruimen, volgende week open huis.

Zal blij zijn als het verkocht is. Vandaag te horen gekregen dat ik na de meivakantie extra kan werken. Kies voor 4 dagen (kon er 5) en ben blij dat ik dan weer meer geld heb. Tot dan zoveel mogelijk in mijn nieuwe huis doen en volgende week de belastingaangifte:(

Fijn weekend!

X Lente

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Joehoe!!!!!! Katje!!!

Dat is goed nieuws en heerlijk dat je internet hebt daar. We hebben nu dus 1 goede eileider, wat gaaf netjes hersteld heerlijk!!!

Fijn he die troep die ze in je spuiten in het ZH.....Nou laat je lekker verwennen en laat die eileider maar heel even bijkomen van al dat menselijk werk....dan kunnen jullie daarna gaan klussen....

Heel veel liefs en dikke X

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Gisteravond flinke terugslag gehad. Kotsen en veel pijn. Moet ook nog wat langer hier in het ziekenhuis blijven.

De overgebleven eileider is welliswaar gerepareerd, maar natuurlijk niet als nieuw. De chirurg schat de kans op zwangerschap binnen 1,5 jaar op 50%

Ach, beter dan niks. Hoef maar één keer raak te schieten.

(de andere eileider zat een cyste van 10 cm in!)

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Katalaya,
    Balen dat je een terugslag had. Hoe lang moet je nu waarschijnlijk nog liggen?
    50% in 1,5 jaar klinkt niet slecht. Kan dus ook eerder zijn maar het is te overzien. Of zeg ik nu iets stoms?

Zijn er nog leuke broeders:D

Beterschap X Lente

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Whoehoew! Ik mag naar huis!

Gisteren vanaf 19.00 tot vanmorgen geslapen, op de een of andere manier had ik dat nodig. Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Hou het eten weer binnen, bloeddruk normaal, catheter en infuus uit, en net heerlijk gedouched.

Doc gesproken: in de linker eileider zat dus een cyste van 10 cm, welke de hele eileider vernietigd heeft. Dus was verwijderen de enigste optie.

De rechter eileider had ook een cyste en zat vastgegroeid aan de eierstok. Ze hebben 'm losgemaakt en het vastgegroeide gedeelte verwijderd, en zo weer een kunstmatige opening gemaakt. De binnenkant ervan zag er niet helemaal florissant uit, maar doc schat toch in dat de kans op zwangerschap 50% bedraagt over een tijdsbestek van 18 maand.
    Hmmm.... Alles beter dan niets zullen we maar zeggen.

Nog even fijntjes erop gewezen dat ik bijna 34 ben, en inderdaad, na een jaartje moesten we dan nog maar eens verder zien. In principe mag ik meteen verder met knutselen, maar vanwege verhoogde kans op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap moet ik me bij 6 tot 8 weken zwangerschap melden voor een echo.

Over 6 weken moet ik op nacontrole, en dan krijg ik ook de foto's te zien. Mijn linker eileider is opgestuurd naar een Chinees Restaurant of zo. In ieder geval naar een instantie met moeilijke naam, die ik met mijn verwarde harses hier niet neergetypt krijg.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik vind 100% in 3 jaar beter klinken... ;) Maarja, zo zal het dan wel weer niet werken...

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Heerlijk Kat lekker naar huis...

En ja ben het met je eens 100% klinkt beter maar goed 50% voor 18mnd...Hmmm kan er mee door....Doe je rustig aan?! Eerst goed herstellen hoor. En beter met 6/8 weken al een echo...Geeft niks kun je vast koekeloeren weet je zeker of er iets gaande is...

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Katalaya, fijn dat je vandaag weer thuis bent.

Hier voor de rest niets te melden. Wacht rustig mijn oproep af en ondertussen
    Ik wil nu zwanger zijn, ik wil nu zwanger zijn, ik wil nu zwanger zijn

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    lente het is vandaag LENTE !!!!!!!!!! LENTE MOET ZWANGER WORDEN !!!! ole ole ole

11. lente67

lente67 Niet meer actief

:D Lente doet een vreugdedansje, hoera het is weer lente8)
    Ik wil nu zwanger zijn, ik wil nu zwanger zijn, ik wil nu zwanger zijn

Hoe is het afgelopen met je huis Pina?

X Lente

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    In onderhandeling! vandaag weer een bod doen. Deze week zal ik wel weten of we het huis hebben!

Hoe is het met je temp? en je ovu testen?
    Want is zie dat je alweer op het wachtbankje zit? Wat gaat de tijd toch hard. Heb je (voldoende) geklust?

En vanddaag zit ik alweer op 11 weken. Nog 1 week wachten...:)

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Pina,

Spannend of jullie bod het wordt. Hier hard aan het werk in het oude huis want zaterdag is open dag. En kreeg vandaag te horen dat ik donderdag van 3 tot 9 moet opdraven op mijn vrije dag voor startende docenten terwijl ik al 17 jaar voor de klas sta:x. Baal er stevig van en probeer er nog onder uit te komen. Zie echt het nut er niet van in. Echt tijdverspilling wat ik deze week dus niet kan gebruiken. Nieuwe baan of niet ik ga niet mezelf in de stress werken hiervoor.

Maar goed genoeg gezeurd daarover.

Voor en na de eisprong goed geklust dus daar kan het niet aan liggen. Meer het technische gedeelte zeg maar. Dus probeer er niets van te verwachten en denk volgende week vrijdag mijn menstruatie.

Jij nog een week en dan je echo. Ben heel benieuwd.

X
    Lente

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik krijg geen echo op 1 april. heeft mijn verlosk namelijk niet. hartje luisteren... ook leuk. :)

15. lente67

lente67 Niet meer actief

boem boem boem boem
    Zeker ook bijzonder, hoe voel je je verder Pina?

Katalaya, hoe gaat het met je? Heb je nog pijn? Hopelijk voel je je beter nu je thuis bent.

Zal donderdag toch maar naar die bijeenkomst gaan. Beetje goede wil tonen zeg maar;) Vriend had die dag vrijgenomen dus dubbel balen maar ja het moet maar.

Fijne dag allemaal,

Pff....heb het warm. Alsof ik gisteren in de zon heb gezeten 8) ipv gewerkt

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha, hoef er donderdag toch niet heen. Gelukkig toonde mijn chef begrip. Zo zie je maar weer, overal is wel een mouw aan te passen.

Waar is iedereen? Druk met zwanger zijn:D

X
    Lente

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik ben er. maar heb niets te melden... niets interessants.

Voel me goed.

Vandaag een werkafspraak met iemand (man) gehad die na afloop zei: goh mag ik een brutale vraag stellen? ben je in verwachting?

DAMN ! Wat zijn de mensen tegenwoordig brutaaaaal ! Dat vraag je toch niet? Stel je voor dat het niet zo is.

Maar goed, ik zei met brede glimlach natuurlijk JA ! 3 maanden (lekker een weekje extra gesmokkeld)

xx Pina

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jij kleine pinoccio.....:D Heerlijk deed ik ook in het begin...Zei ook vaak dat ik in de 8ste week zat ofzo. Je bent dan 7 weken zwanger maar het klinkt toch een hele week verder als je zegt in de 8ste week....;)

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    waha....was niet te missen op de echo:

wij krijgen een ZOONTJE . onvoorstelbaar dat er straks een mannelijke ik rondrent hier... :p Moest er even aan wennen hihi.

maar verder was alles goed... gelukkig...

hoe'st hier? kat alweer gesignaleerd? Pientje wat ga je snel! lijkt veel sneller te gaan dan bij mij :p

liefs

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oh Loes !! wat gaaaaaf voor je ! heel fijn dat alles goed gaat.
    En hoe voel jeje?

Katje, hoe is het met je? die ene keer dat je in het ziekenhuis internette toen zat je echt ZWAAR onder de druggs he? je bent er nu eventjes niet, dus ik denk dat het herstel toch wel zwaar valt. Hopelijk rust je lekker uit, en kun je van het goede weer genieten en bijtrekken.

Met mij niet zo heel best. Ik heb gisteren 3 wrkafspraken gehad en ik was uit mijn werk en savonds H.E.L.E.M.A.A.L op. Ik heb ontzettend bij in mijn onderrug gehad en mijn bekken. Ik kon niet meer op mijn rechterbeen staan om mijn broek en sokken uit te trekken. moest gaan zitten. Liggen, zitten, staan alles pijn.

Gelukkig was het vanmorgen over maar als ik in mijn auto zit dan voel ik het wel en ook hobbels enzo voelen niet prettig.
    Heb me vandaag kalm gehouden.

Ik moet er echt op letten, want ik wil NIET nu al met dit soort klachten zitten ! Ben wel bekend met enige vorm van hypermmobiliteit dus zit losjes in mijn gewrichten en had altijd al vlug last van ditjes en datjes, knietje, polsje, voetjes...

Ach..maar goed !...genoeg gemopperd!

Hoe is het verder met jullie? ?
    x Pina

Deel Deze Pagina