Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Wow, wat een flinke buik:$ Marjand, ongelooflijk. En wat een mooie foto's van jou en je man. Gek, ik dacht altijd dat je een brunette was. Nog circa 8 weken en dan ben je mama:)

Hee Pina, wat een leuk compliment voor je en wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord.

Mijn vriend moest er 7 uithalen en niet ik gelukkig en nu zitten we samen (helaas) bloedend op de bank:x Ondanks de juiste timing en mantras geen zwangerschap dus vrees dat ik op ivf moet wachten.
    Gelukkig gaat het met mijn vriend goed, vanochtend een prettige rustgevende pil, daarna morfine en nu autoracen op de bank. Komt helemaal goed. En een helium balon in de vorm van een groot hart tegen het plafond:) We waren om 10 over 7 de deur uit en om kwart voor 5 weer thuis.

Anky een hele dikke knuffel. Bah, wat vervelend allemaal.

O ja, geen reactie nog van de kijkers. Denk dat ze wachten op een prijsdaling. Ze hield het huis al vanaf december in de gaten en vroeg quasi nochalant of het geen moeilijke tijd was om te verkopen. Ha, daar trap ik mooi niet:p in en wacht dus rustig af.

Ga zo maar de afwas doen. Voorlopig nog geen vaatwasser...

X
    Lente

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pina: Heeeel veeel plezier!!!!1

@Anky: Wat klote dat het allemaal niet zo lekker gaat.....Hopelijk snel weer wat beter nieuws hier over jou. Sterkte meis!!!

@Lenthe: Grappig de meeste meimama's dachten ook dat ik een brunette zou zijn...Kom dan toch blijkbaar nog best slim over!!!! :D:D:D

Gelukkig gaat het redelijk met je vriendje, kan me voorstellen dat hij flink wat pijn heeft....Beterschap. En jeetje wat een teleurstelling weer....hopelijk snel aan de beurt bij de dokter en dan snel zwanger...

Liefs en dikke XXXXX

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh ja en inderdaad over MAXIMAAL 8 weken ben ik mama....Zoooooo vaag. Over ruim 3 weken mag de baby al thuis geboren worden! Daar wordt ik wel soort van nerveus van want ik moet nog zoveel doen.....

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ben je er al helmaal klaar voor marjan? heb je nog tips voor ons als aanstaande mama's? ik schaf namelijk nu nog niets aan, ik denk dat er genoeg tijd is.. of vind je het uiteindelijk nog 'stressen' om alles klaar te hebben? Zeg jij: begin maar lekker op tijd met je spulletjes te kopen. (heb er nl stiekem wel zin in)
    x

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Is het gezond dat je nu al af en toe harde buiken hebt? lig op de bank en voel het heel duidelijk. Heb overigens ook last van mn onderrug en heb vnaomorgen al oma bezocht, kasten opgeruimd, administratie gedaan en meer eigenlijk niet. maar ik ben zo moe.

Elke ochtend heb ik wel een harde buik, meestal omdat ik dan moet plassen en mijn blaas mijn bm doet omhoog drukken (vermoed ik). Vind het stiekem toch ook wel eng, die harde buiken nu al.. :(

gisterenavond gezwommen en na afloop last van mijn rug. schoolslag met de benen geeft mij last van mn bekken. gek is dat he. had ik nog nooit van gehoord.

hmmm fysiek zit ik niet zo lekker vandaag :S

Hoe is het met jullie allemaal??

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pina: Tips....Doe gewoon lekker waar jij je goed bij voelt. Ik ben heel erg op tijd begonnen met alles kopen enzo. Vond ik erg prettig zeker omdat op best veel dingen een lange levertijd zit...Maar wil jij wachten moet je dat lekker doen. Ik bedoel een baby kan ook geboren worden zonder dat jij een boxkleed hebt gekocht of een kinderwagen...

Verder geef ik geen tips want ik heb er zo'n hekel aan dat al mijn vriendinnen die al moeder zijn nu met van die goed bedoelde ik weet alles beter tips komen. Laat mij het zelf maar uitzoeken.

Verder tja ben ik er klaar voor....Nee nu nog niet want ik moet nog zoveel van mezelf...(Hou daar wel rekening mee) op het eind verzin je van alles wat er nog moet gebeuren...Zo moet ik de trap en de gang nog verven, ik moet de hele tuin nog doen, ik moet eigenlijk de badkamer nog doen en ik moet de bovenste helft van de keuken nog leeg ruimen en opruimen....Tja bedenk wel dat je van die achtelijke dingen gaat verzinnen....

Verder over jou harde buiken...let er AUB goed mee op. Ik heb ze ook veel gehad vanaf het begin af aan en ik heb heel snel moeten stoppen met werken enzo (16 wk 50%, 24 wk 100% ziektewet) Jou lijf geeft aan dat het allemaal te veel is...En dat is niet goed. Kijk nu is het bij mij normaal heel de dag door harde buiken mijn lijf bereid zich voor op een bevalling. Maar jou lijf mag daar nog lang niet aan denken!!! Doe dus nog een stapje minder als het zo blijft en vertel het wel echt aan de VK. Die hebben soms ook goede tips...

Liefs Marjan

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    waar is iedereen toch?

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Hier;) Mijn vriend voelt zich aardig beroerd ben dus niet zoveel online. Geen leuke pasen dus hier.
    Jullie wel hopelijk.
    X
    Lente

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    veel paracetamols geven ! dan slaapt ie veel en daar knap je echt van op. Gewoon doen ! ;)
    Sterkte jullie beide.

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    dan maar even een fototje van mijn nog bescheiden buikje:D

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Lekka kontjah! ;)

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Goh, komt zij een keer om de hoek zetten hoor :p

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Pina,

Hij ligt alweer bijna 2 uur te slapen en ondertussen hier beneden rotzooi uitgezocht. Maar ja, 7 gaten in je mond daar wordt je natuurlijk niet echt vrolijk van.

maar wat zie jij er super uit! en wat een lief buikje. Lijkt verdacht veel op de mijne:D maar ja dat komt meer van het snoepen hihi
    Nee zonder gekheid heel mooi:)

Iedereen druk met boodschappen doen?

X
    Lente

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mooie BUIK Pina!!!

Lenthe, hoop dat je mannetje zich snel weer wat beter voelt....Beterschap daar..

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hier ellende.. zaterdag wakker met rugpijn, uitgeput/moe, hoofdpijn en in rust harde buiken (ECHT hardebuiken, weet hoe dat voelt inmiddels). dus VK gebeld. pff ontlading. Ze weet neit wat het is. Toch maar even op haar verzoek (weer) naar Huisartsenpost (zaterdag dus) voor urine controle. Afgelopen donderdag was ik 'schoon' verklaard.
    Maar...blijkt dus niet zo te zijn. WEER blaasontsteking, weer antibiotica...

Afgelopen weekend ook nog verstopt geraakt, dat kon er nog wel bij.
    Morgen ga ik vroeg naar huisarts en ga ik een echo eisen. WIl mijn blaas zien en mijn kindje gezond zien bewegen. Ben het nu zat ... als die harde buiken.. :(

Sorry voor mijn gemopper. Ben net terug van weekend belgie. Was op zich heerlijk. hebben ook nog gefietst samen en de wielerronde aanschouwd.

Hoe is het met jullie?
    Liefs Pina

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *grinnik*

Ik heb het op een ander forum aan de stok omdat ik zei dat de crematie van Sugar Lee Hooper op 9, 10 en 11 april zou zijn.

Vét respectloos, hehheh?

(Maar ook steunbetuigingen via pb)

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Moest me ook al in houden...Maar jij doet het gewoon weer he....:D:D:D:D:D

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hoop dat je snel terecht kunt...enne mopperen mag best hoor...

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Kat is weer beter he? gelukkig..

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja helemaal terug de oude!!!:D:D:D:D

Nu jij nog lekker in je vel!!! Ga je zo naar de dokter?

Deel Deze Pagina