Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sssst.... niet me helemaal beter verklaren... Moet ik nog gaan werken, ook!

Vandaag komt de thuiszorg voor de 2e en tevens laatste keer. Ik kan in huis alles wel weer, en kan het met mijn geweten niet verkroppen dat 'opa en oma' geen thuiszorg krijgen, omdat ik te lui ben om te stofzuigeren.

Maar eerst mag ze nog de ramen lappen, de vloer dweilen en de tuin omspitten, hehheh...

Trouwens, ze heet 'de Dood' van achternaam. Zou ze met een zeis komen? Dan kan ze meteen het gras maaien!

Echt, je zult terminaal zijn. Komt De Dood persoonlijk bij je langs. Brrrr....

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

whahahahahaha echt iets voor jou om de DOOD op bezoek te krijgen....Dat mens moet wel humor hebben om met zo'n naam, zo'n beroep te kiezen.

OK we verklaren je geest weer redelijk ok, je lichaam nog niet. Zo goed dan mag je nog wel ff thuis blijven. t'Is nu zilk mooi weer....lekker de zon in met je kontje!!!

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En jullie dan niet klagen over de instant-zonsverduistering, hè? Als ik met mijn 'poezelige bipsje' al het zonlicht opslok... 8)

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Heb ji dan al zon gezien?! Ben ook steeds in de tuin...en mijn poezeligge bibs is echt niet normaal meer tegenwoordig. Hij was al niet echt aan de kleine kant te noemen, maar nu!!!! :$:$:$:$:$ Soms denkt Erik dat er een mammoet de kamer binnen komt lopen...

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    HOi Meiden, gisteren dokter geweest. verwijzing voor Gyn/uroloog. Ff laten onderzoeken. Na tig ziekenhuizen te hebben gebeld kan ik terecht in Den Haag... vandaag dus ! gelukkig begreep deze vrouw mijn situatie en noodzaak itt de andere grotere ziekenhuizen!!! daar mocht ik pas april/mei komen.

Als ik nieuws heb laat ik het weten. Voel me wel wat beter (behalve mijn bekken dan, maar laten we het daar maar niet over hebben, een ding is genoeg)

Ben gisteren trouwens voor het 1e X dit jaar nr strand geweest. HEb er drie uur gezeten!! hmmmm.. over zonsverduistering gesproken :) Mijn neefje vermaakte zich daar heerlijk met alle kindjes en wij daardoor ook :)

Lieverds...! ik ga werken, kort dagje heerlijk dus. Geniet va njullie dag liefs Pina

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Dat is goed nieuws!!!! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen tegen je en wat er nu aan de hand is.

Verder heerlijk naar het strand! Ik moest het doen met de achtertuin...ook wel lekker maar strand...hmmmm.

Doe je rustig aan vandaag?! Ik kom vanmiddag snel lezen of je al nieuws hebt. Ik ga zo lekker met mijn zusje naar het zwembad (jeeee ik heb een slachtoffer gevonden!)

Schatjes jullie ook een fijne dag!

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Nou maandag na beindigen van Antibio.kuur opnieuw urinetest maar dan op kweek in lab. Dit heerft dus nog NOOOIT iemand bedacht. Heb 3x urine test gedaan en na een herhaalde infectie lijkt het me toch meer dan logisch dat dat gedaan wordt. maar goed, dat zei de GYN ook.

Super mens! helemaal goed. En echo ..... GEEN probleem, tuurlijk gaan we even kijken hoe het met de kleine gaat :$:D
    Ik helemaal blij. Ze heeft wel 15 min gespeeld met dat echo ding en drie foto's mee gekrgen. Ik was helemaal euforisch de rest van de dag ! Toch wellekker hoor geruststelling.

Volgende week zien we wel de uitslagen van de testen... :)

xx PIna

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hehe fijn hoor, ff baby gluren. En er wordt wat gedaan met je blaasontsteking. Nou wat wil een mens nog meer....

Mooie foto van de baby!!!

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey marjan, lekker gezwommen??

kat, hoe is het met je bruine billen? viel 'de dood' mee? :)

loes, waar ben je? ik mis je !!

lente, met jou ook alles goed? met je vriend al wat beter. ze hebben zijn verstand er toch niet uitgetrokken?je houdt weinig kiezen over als er 7 uit zijn. toch?

anky, hoe is het met je? je bent de magische 25weken grens over he? ik bedoel toen je die weeen had was je nog enkele weken te vroeg toch? nou je moet het nog maar 's uit leggen ;) Ben missch ff in de war.

Slaap lekker allemaal ! ik ga mijn bedje in, ben helemaal op.

Liefs Pina

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pina: Heerlijk gedobberd.....lekker in het zonnetje na de bad sessie een tosti gegeten...Dus helemaal goed dagje gehad...

Truste!!!

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    De dood had autopech, ik heb haar aangeraden om eerst haar auto te laten repareren en haar verder bedankt voor haar diensten.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Dus de DOOD komt niet meer bij jou langs?! :D:D:D

13. lente67

lente67 Niet meer actief

@Pina, wat een lieve foto van je baby'tje. Ik wordt er helemaal week van. Heel mooi!

Hier valt het een beetje tegen. Vriend heeft ontzettend veel pijn gehad en nog steeds dus hebben niet echt kunnen genieten van het mooie weer. En dat wachten op ivf valt ook niet mee. Maar ik zal geduld moeten hebben. Net zoals bij mij huis. Wel kijkers maar nog steeds geen kopers. En voor de zekerheid solliciaties schrijven voor het geval er niet genoeg uren komen. Sluitingsdatums zijn vaak al in april en in mei krijg ik meer duidelijkheid. Dus veel te laat. Het is in ieder geval niet saai hier. Verandering en onzekerheid volop.

X
    Lente

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Bweh... maar niet van die activerende, vrolijkheid- en energiegevende veranderingen...

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Het zit jullie niet mee op het moment...Sterkte daar. Duim voor betere tijden.

Liefs en dikke X

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Zeg wat is dit? 2 dagen geen reacties?? Dan zal ik maar beginnen.
    Lees net in een ander topic dat iemand een 16 weken echo heeft gehad en ze daar achter kwamen dat het hoofdje (veel) te klein was, dus achterstand in hersenen. ze overwegen om het weg te laten halen. Goh, erg he?
    Mijn echo dinsdag was gelukkig oke. Hoofdomtrek oke, buikje was 1-2 dagen kleiner maar dat was niet erg, armpje/beentjes waren goed op lengte. GOh NU realiseer ik eigenlijk wat een GOED nieuws ik heb gehad...
    OEF, ga er maar aan staan.

Ik ben definitief voorstander van MEER echo's om deze reden dus.

Maar oke. Ik zit in het zonnetje met een boekje en drankje te geniten! heeeerlijk. Heb vanmiddag een bikini (tankini) gekocht. helemaal goed, VEEEl te duur maar super leuk. en je doet er een hele zomer mee he?
    laat het maar beginnen :)

Hoe is het met jullie allemaal?

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Da's fijn nieuws!

Hier is't eigenlijk prima. Zit weer in de spannende dagen, maar ben een beetje kritisch t.o.v. mijn cyclus sinds de kijkoperatie: ineens een luteale fase van 9 en 11 dagen. :(

Temp is vanmorgen een tiende omlaag gegaan, dus ik denk dat 'Deel 2, ronde 1' bijna voorbij is. Hopenlijk laat het nog wel een beetje op zich wachten, zodat ik me over mijn luteale fase geen zorgen hoef te maken.

Ik heb al de bekende buikpijn, dusss...

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Pina,

Dus je hebt een nieuwe bikini! Leuk, kan je die je hele zwangerschap dragen?
    Ja, heftig voor het stel om te horen dat de baby een achterstand heeft. Heel zwaar voor ze om zo'n beslissing te maken.
    Dan doet je het beseffen wat voor een wonder het blijft. Maar je geest laat je gelukkig niet vooraf nadenken wat er allemaal mis kan gaan. Dus logisch dat je pas na het horen van zo'n bericht denkt dat het bij jou ook zo had kunnen zijn. Gelukkig dat het allemaal goed gaat bij je.

Hier weer bijna in de vruchtbare fase maar verwacht er dit keer maar niets van, sta namelijk niet voor niets op de wachtlijst. Blijf natuurlijk wel mijn best doen maar niet meer omdat het moet. Dat blijven hopen is namelijk best vermoeiend elke keer, probeer he nu dus los te laten. Zeg ik dapper.

Meiden, nog een fijne zondag. De zon schijnt hier al volop.

X
    Lente

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meisjes!!!!

Katje, ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen bij jou en met je cyclus enzo....Duim, duim, duim...

Pina: Ja erg he zulke berichten. We weten het allemaal wel maar goed dat we er niet dagelijks bij stil staan. Dan wordt je gek....Bij ons was het met de 20 wk echo zo dat alles precies klopte behalve het buikje die was iets te dun voor de termijn...Erik denkt nu dat ik een kind heb verwekt bij een ander. Gezien het feit dat dunne buiken hier in huis niet standaard zijn....

Lenthe ik zeg vooral maar doorgaan je weet maar nooit, je staat zeker niet voor niks op die lijst maar je weet maar nooit toch?

Hier even een paar depri dagen gehad. Ze zeggen dat het er bij hoort. Flink lopen janken, en was er echt even allemaal helemaal klaar mee....Nu gaat het wel weer. Goed gesprek gehad met Erik. En dat lucht op.

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *schuift glaasje Roosvicee naar Marjanneke*

Hier nog steeds een matige maar stabiele temp op 36,9. Maar nog geen volgende ronde. (Is ook nog maar 9 of 10 dpo, dus elke dag dat mijn lf nu langer blijkt, is een beetje meer opluchting)

Deel Deze Pagina