Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Kijk meiden, goed bezig. Heb echt een hoop moeten bij lezen.
    Tip voor libido killers: blaasontstekingen.. :( Er mag niets naar binnen. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Oja mijn pens ook in mijn album. wel bloot. jullie zijn gewaarschuwd.

Ga nu liggen p de bank. heb visite gehad en ben helemaal. klaar mee..ga nu NIETS meer doen.. :(

Spreek jullie later, dan ben ik weer leuker.
    xPina

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hou wel van een blote vrouwen buik,....

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey Loesie,
    mooie echo foto's ! en duidelijk een jongetje ja. mooi hoor;)

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    vandaag naar A'dam Arena geweest. Eerst naar Prenatal. Mijn vriend en ik hebben heerlijk gesnuffeld daar. We weten welke wagen we willen en ik ga volgende week daar weer heen om hem te bestellen (samen met mijn sponsor. lees: ouders) die week is er een 20%kortingsactie. kijk dat scheelt. dan ook veel andere dingetjes kopen. :)
    helemaal leuk!

volgende week ook weer echo. oh heerlijk.

Hoe is het me tjullie lieve meiden????

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Leuk hoor Pina,

Dat maakt het allemaal wel echter hoor....Ik als het goed is morgen een echo.....

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Een eigen echo? pretecho?
    leuk hoor!
    ik hoor het wel.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee liggings echo....De baby laat niet echt voelen hoe hij/zij ligt dus willen ze checken. Nu dus klein beetje nerveus of hij goed ligt ben bang dat hij verkeerd om ligt en dan....Maar goed we gaan het straks zien....

Duim maar ff voor me....:D

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nee, de hele dag dúimen is normaal...?!

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    whahahahaha.....

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marjand,

Suc6 vandaag. Hopelijk ligt frummeltje goed.

Pina waar heb je de echo van Loesssie gespot? Ik wil ook kijken.

Ha, weer goed getimed deze ronde, 1 ovu test gebruikt en meteen een dikke + heb mijn lijf aardig leren kennen de laatste twintig+ rondes. Nu maar hopen op een wondertje, heb zo geen zin in die circus met ivf. Dus afwachten hier.

Katalaya al de rode duivel gespot of laat ie nog even op zich wachten?

Hoe gaat het met je Anky ? Hoop goed!

X
    Lente

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het rode feestbeest hoor ik in de verte aankomen, ja.

Skiënd over de zwarte piste op het eind van mijn temperatuurcurve.

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Lente: ik had de echo's van Loes in haar album gezien. Ze heeft ze er eergisteren opgezet als ik het goed heb.

Anky: waar zit je? mis je!

Kat: kijk!! mooie LF denk ik he? Hoeveel dagen zit je nu 11 of 12? Da's netjes lijkt me. Liefste 13-14 maar ja..

Marjan: Ohh .... ben zooooooooooooo benieuwd!! vertel meid, ik hoop dat het goed ligt. Zeg...weten wij eigenlijk al of het een BOY of een GIRL wordt??? is dat verteld? weet je het?
    Nou ik wacht met spanning af.

Ik heb zwaar beroerd geslapen, soort waakzaam 'ergens voor', maar waarvoor. Weinig plassen, weinig aandrang, wel dorst, rugpijn, opstaan met hoofdspijn...bla bla..Ga morgen of overmorgen mijn urine (vervroegd) inleveren. Toch niet WEEEEEEEEEEEEER een B.O. ? Ik wil GEEN AB meer hoor! heb nu al zat op! Straks krijg ik een JUNK.

DUIM DUIM DUIM Voor Marjan... EN voor LENTE dat zij gewoon ZWAAR zwanger wordt deze maand! :) En ook voor Kat natuurlijk, TUURLIJK :)

13. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Marjand wat fijn dat het frummeltje goed ligt. Straks kan het grote dalen beginnen.

Pina wat vervelend dat je je nog zo rot voelt, bah hopelijk gaat dit snel beter worden.

Hier weten steeds meer collega's van mijn komende ivf en tot nu toe fijne reakties. Kan ik straks ook op mijn werk mijn verhaal kwijt. Bah, kan nog niet wennen aan het idee van een ivf maar ja het zit er toch dik in dat dit gaat gebeuren. Brrrrrr.... vind het maar eng allemaal.

X
    Lente

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Kan me best voorstellen dat het allemaal eng is...Kan er ook niks opbeurends over zeggen. Behalve dan dat ik zeker weet dat jullie het wel aan kunnen....Maar gespannen zijn dat mag gewoon hoor het is ook niet niks toch?!

Liefs en dikke knuff...

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    @Lente: ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt. Ik moest ook open kaart spelen vanwege de operatie, en IVF is toch een optie waar ik steeds meer rekening mee moet houden.

Begrijp me niet verkeerd; leuk dat het bestaat, maar zo totaal anders als wat we in gedachten hadden toen we heel romantisch besloten voor een kleintje te gaan...

De doc zei na mijn operatie dat we dus 50% kans hadden om over anderhalf jaar zwanger te kunnen zijn. Dan moesten we maar eens verder zien...
    Ik heb doc er even fijntjes op gewezen dat ik bijna 33 ben, toen zei hij aarzelend dat we dan misschien over een jaar wel eens...

Ja doag! De wachttijd voor IVF is hier een half jaar. Eind mei moet ik voor controle weer naar het zkh, en ik ga er zeer op aandringen dat ik alvast op de wachtlijst geplaatst word. Dan zou ik eind dit jaar aan de beurt zijn. Hopenlijk dat het dan niet meer hoeft.

Hier is de eerste ronde na operatie officieel voorbij, 'gelukkig' met een normale lf.

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi katalaya, ik hoop dat je fijn binnen nu en een half jaar zwanger mag worden zodat heel die poespas je bespaard blijft. Vind het hoopvol klinken 50% en ben erg benieuwd hoe het zal gaan lopen.

Ook wij willen bij de rest horen en pronken met onze buiken;)

Hoe gaat het aanstaande mama's?

X
    Lente

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Joehoe waar is iedereen?

Op zwangerschapsverlof;)

De afspraken staan er, nu kan het niet lang meer duren nog een kleine kans en daarna in mei starten met mijn ivf.

x
    Lente

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

HIEEEEEEEHIIIIEEEER!!!!!

Wat fijn joh! Eindelijk schot in de zaak.....Hopelijk snel het gewenste resultaat. Want ook wij vinden dat jullie(lees: kat en jij) nu eens mee moeten gaan doen! En snel een beetje! :D

XXX

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Aye-aye, ma'am!

*springt in de houding*

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goed zo!!!! Welke houding? Gebukt is genomen of vandaag weer eens wat anders? :D

Deel Deze Pagina