Ja,ja dat wordt het zeker want jij gaat zeker weer niet mee werken..... Jammer hoor.... (Ik zal mijn nagels wel weer afbijten tot ik een paar stompie's over heb)
waaaah pina! spannende week wordt dit... lang geleden.... met name dat gevoel van machteloosheid herkende ik... maarja, dat kan ook weer betekenen dat je ongi moet worden. Zodra je andere tiet ook pijn gaat doen wordt het tijd om jip & janneke champ te halen.... duim duimduim bijt bijt bijt.... liefs
Ik denk toch heel regelmatig dat ik hier met een stel debielen op een topic zit....Wat denken de meiden die dit zomaar een keer serieus lezen.....Hahahahahaha
hoezo? tiet, jip & janneke, champ? Maak jij van deze woorden eens een normale zin dan... Bedoelde natuurlijk champagne, maar je mag natuurlijk ook champignons gebruiken in deze context... latorrr liefs
Ja ehhh nou ikke ehhh ach we zijn gewoon hartstikke leuk en lief dus boeien.... Champ.....ion?! (klinkt toch bijna als kampioen....)
Met gemende gevoelens, omdat de uitslagen van Kat afgelopen maand niet zo best waren, wil ik toch zeggen dat alle uitslagen goed waren; zaad 100 %, geen chlamydia, en progesteron zat op 68 (terwijl boven 20 moest zitten). Dus eigenlijk hebben we nog niets, maar we zijn wel blij dat we in ieder geval goed zaad hebben ! Dus we gaan gestaag door
Niet ff een echo gevraagd voor ons....of een bloedtestje ......Zitten we hier nu van jan doedel te wachten....
ja nee ze had vast gezegd; tuurlijk meid ! zullen we je bloed ff afnemen kunnen we meteen zien of je zwanger bent !?? hahaha, leuk Marjan xx
Wat een opluchting dat je uitslagen in orde zijn. Die progesteron is vorige maand gemeten? Toen had je wel een keurige cyclus volgens de boekjes, heh? Hebben ze het nog over iets van HCG gehad? Of wat zijn de plannen verder? (Niet dat het nodig is, want ik voel aan m'n muiswiel dat je zo zwanger als wat bent!)
Hoi Katalaya, Ja inderdaad opgelucht. vooral mijn vriend. hij had een gevoel dat het niet goed was, zijn zaad dan. Weinig en waterig leek het. Maar ze zei dat het goed was. Prog. werd in december geprikt op 10 DPO, een keurige cyclus toen, dus de waarde was toen 68. Zegt jou dat iets? (heel toevallig zit ik dus vandaag weer op 10 DPO! toeval he). Proest..ik ben snip verkouden sinds een dag of 4. Neusspray wat af. Wat zouden ze over HCG gezegd kunnen hebben? Of is dit een complot samen met Marjan? Lief dat jou gevoel goed is. Je krijgt van mij ALLLE HCG'S als je gelijkt hebt ! xx Pina
Damn, ik bedoelde HSG. Sorry voor de verwarring. Progesteron is in mijn geval 3 keer geprikt. Eén keer aan het begin van de cyclus, één keer een week na eisprong en één keer een dag of 3 later. Aan het verloop ervan konden ze zien of er een eisprong was geweest. Wacht, ik zal m'n samenvatting even opzoeken en hier posten:
Hier zijn mijn uitslagen van december: FSH: 7,0 Moet tussen 5 en 10 liggen. Hoger is (dreiging van) vervroegde overgang (geprikt op cd2) Prolactine: 237 Schildklierhormoon, moet tussen de 50 en 620 liggen (geprikt op cd2) Oestradiol: 139 Heeft ook met overgang te maken, moet tussen 80 - 300 liggen (geprikt op cd2) TSH: 3,1 Ook schildklier. Hou ouder, hoe lager. Moet tussen 0,4 - 3,5 liggen (geprikt op cd2) Progesteron cd 23: 34,2 Onder de 20 is twijfelachtig of er een eisprong is geweest. 20-30=goed, meer dan 30 is zeer goed Progesteron cd 25: 23,5