Hoi pina Als ik snachts of overdag ween heb en ze zijn behoorlijk pijnlijk,dan moet ik afdeling 5 noord gynaecologie bellen in het spitaal ,dan moet ik gelijk komen,leggen ze mij aan de monitor,en inwendig onderzoek of ik evt ontsluiting heb. Mochten de ween erg sterk zijn dan word ik opgenomen en word ik aan de weenremmers gelegd en gelijk weer urine onderzoek er achteraan. Stel dat de ween niet echt heeel krachtig zijn maar wel om de 5 minuten dan word ik ook opgenomen voor observatie. Krijg nu wel meer onderzoek of de kleine goed groeid en de hartslag word extra gecontroleerd. Dit gevoel van ongesteldheid en misselijkheid is voor mij nu wel nieuw,altans het is slimmer geworden,dus wat dat betekend!!!!!! ik heb zelf ook daarbij mijn bedenk tekens,ben ook wel bang dat dat een teken is van beginnende bevalling.. Baarmoedermond is wel van 5 naar 4 gegaan. Heb op dit moment ook veel last van glazigge vloed. Krijg als ik het haal met week 36 weer kweek voor die streptokokken B. Groetjes Anky
Lieve Anky, Wat heb jij een zware weg te gaan zeg. Bah, had zo gehoopt dat het beter zou gaan. En wat raar is slimmer geworden Laten we hopen dat het niet doorzet want het is een goed teken dat de opening met 1 verkleind is toch Nou meid, heel veel sterkte en ik denk aan je en hoop dat het kindje nog even lijft zitten. Liefs, Lente
Zat lekker in de zon met mijn kop!!!! Moet nu gaan aankleden omdat mijn s-ouders 40 jaar getrouwd zijn...Dus moet op visite....
lente: slimmer=erger hihi spreek ook een woordje achterhoeks want ben eigenlijk een onvervalste boerin van ut plattelánd... anky! ik denk aan je! en vooralsnog blijf je gewoon gezellig bij ons! marjan, ben je nou eigenlijk zwanger of nie? wil het nou wel eens weten.... hier alles goed,maar libido is nu verplaatst van koelkast naar vriezer door vriendlief. ik stuiter door het huis. mét buik. *zucht*
mmmh. dr s niks grappigs aan... denk al aan een harem iemand die wél wil? ik zou het nooit doen, daar niet van...
whaha... beyond that phase... mmm misschien moet ik gewoon naar de jellinek met mn nieuw ontwikkelde sexverslaving...
Hey, pssst: Ik heb 'de vraag' gesteld, officiëel op m'n knieën.. en hij zei JA! (Was 'm geraaien ook!)
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Wow dat meen je niet! Wat gaaf....enne wanneer is de planning? Gefeliciteerd meid!!! Dat dit jullie jaar maar mag worden...ik bedoel een baby, trouwen! Super tof joh!
OK zet het vast op de kalender.....leuk heb wel zin in een feessie!!! Gaaf joh, ga je ook voor een jurk enzo?
Ach Katje, Hier was het andersom. Erik wilde niet echt trouwen.. Maar ja ik droomde al bijna 10 jaar van trouwen met hem. Van mij hoefde het niet mega groot. Maar ik wilde wel echt een jurk enzo, Erik niet die zei inderdaad ff naar het gemeentehuis en dan tekenen en klaar. Maar toen de knoop van trouwen eindelijk was door gehakt hebben we besloten dat we toch voor het echie gingen dus jurk, pak, auto, kasteel enz... Had wel een jurk maar wel anders als anders.... En wij hadden een groep mensen bij die voor ons gewoon belangrijk zijn dus een cluppie van 40 man ongeveer. En ik moet zeggen het was echt SUPER!!! Net een jaar geleden nu en ik zou het zo weer doen!
katalaya !!!!!!!!!! jippiee ! gefeliciteerd, wat een feest en wat SUPER STOER dat je het gedaan hebt! (toevallig gespiekt bij de vorige aflevering van de Pfaffs??? ) Wij hier gisteren besloten dat we onszelf als partners later registeren ivm hypotheek, kind etc. En dat we later over een tijdje als alles achter de rug is, het partnerschap laten omzetten in huwelijk en dan het gaan vieren. Net zo makkelijk. Ik ga nu weg, ff zwemmen en daarna meubels kijken en boodschappen doen. Fijne dag allemaal ! x Pina
Super Katalaya, gefeliciteerd! Hahahaha, dus je ging voor hem op je knieën Omdat ze van jou juist gothic verwachten is een traditionele jurk juist tegendraads want dat verwachten ze niet van jou. Echt gaaf. Nu stap je nog eerder in het huwelijksbootje dan mij En je wist het al een week en nu pas ons vertellen:x Wanneer gaan jullie in ondertrouw? Veel plezier met rondshoppen. X Lente
Marjan, wat een gave foto's! Zo'n jurk had ik in eerste instantie ook in gedachten, maar we sluiten verder niks uit. (Behalve wit) @Pina: Pfffffffavs? Neuh, owjee... ben ik ongewild copy-cat? Ik zag laatst die reclame weer over die vrouw die in dat restaurant op haar knieën gaat, en dan het volgende shot waarin die vent vertelt dat ze tijdens het WK voetbal op huwlijksreis naar Zuid-Afrika gaan... Ik liep al langer met het idee rond... @Lente: ik moest echt op m'n toetsenbord gaan zitten om het niet te vertellen, maar onze familie wist het nog niet. En er zitten bekenden hier, dus om heibel te voorkomen... Jeweetwel. Ondertrouw... geen idee nog. Zoveel te regelen! Eerst morgen kleding shoppen met mijn moeder. Die wordt donderdag geopereerd (tumor in buik), dus dat kan op de valreep nog net...