Hey Katje, Oe spannend met je moeder. Ik dacht zelf heel traditioneel te trouwen in het wit/creme...aar toen ik deze aan had was er geen discussie meer mogelijk...haha
Hoi allemaal, Hoe gaat het met je moeder Katalaya? Ik hoop dat de operatie geslaagd is en dat ze de tumor hebben kunnen verwijderen en dat ze het goed maakt. Veel sterkte. Ook hoop ik dat je een gezellige dag hebt gehad met je moeder met het shoppen voor je jurk. Vreugde en verdriet ligt vaak dicht bij elkaar. Gisteren een sollicitatiegesprek gehad met o.a. directrice de Keizer en ze kwam idd. ook zo over. Echt zo'n reizige gestalte (kaarsrecht, net in het pak, onberispelijke manieren en ogen die recht door je heen kijken) best wel intimiderend. Geukkig zaten er ook twee heren bij die wel gewoon over kwamen. Het was een snel gesprek, een half uur en voordat ik het wist stond ik buiten met mijn jas en spullen in mijn hand geduwd. Prompt verdwaalde ik op de campus waarbij een conciërge me de weg moest wijzen. Qua reistijd is het een ramp. Elke dag in de file en dus ruim 2 uur onderweg. Maar gelukkig ben ik een goede tweede en hoef ik dus niet zelf nee te zeggen. Want dacht bij mezelf dit moet ik niet doen als ik ga starten met ivf enzo. Daar zullen ze dan echt niet blij mee zijn en al die stress lijkt me ook niet goed. De hoofdreden was bij hun ook de reistijd dus gelukkig. Voor de rest weinig nieuws. Weer ongesteld geworden (maar dat is niets nieuws meer) en nog 2 dagen en dan horen we meer in het ziekenhuis. Spannend...... Hoe gaat het met jullie allemaal : ) X Lente
hoi zijn jullie er ook nog ? alweer enkele dagen later... Anky, hoe is het inmiddels met jou? zit je al over de 34 weken? ben het even kwijt.. En met je harde buiken/weeen? Marjan, met jou alles nog even goed? en even vrolijk? Loes, met jou ook goed? Katalay? cyclus weer op gang? al nieuws verder. En lente jij? Ben ik nog iemand vergeten...uhm. x Pina
Heeee pina Hier gaat het nu wel weer even redelijk gelukkig. Morgen naar de gynaecoloog toe,ben benieuwd hoe het met de kleine gaat. Ze gaan kijken waarom ik zo afval in gewicht. Voor de rest zit ik alweer in week 34 dus dat gaat de goeie kant op. Voor de rest gaat het wel zijn gangetje,kan niet zeggen dat ik van het mooie weer kan genieten,want het weer is hier hopeloosregen regen en nog eens regen. Ben toe aan het mooie zomer weer heeeeeeeeeeerlijk. Hoe gaat het verder met jou dan.. Groetjes anky
Hey meisjes!!!! Pina: ja zit nog steeds op zn plek en nog steeds redelijk vrolijk (al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nu wel geloof) dat dikke lijf raak je wel een keer zat, en ik wil mn kind nu wel eens zien. Bij de meimama's beginnen de baby's nu rond je oren te vliegen dus ik wil ook!!!! Maar hoe is het met jou? Want dat lees ik niet in jou berichtje....
Hoi marjan Nog even volhouden meid,voor je het weet heb jij je kleintje in je armen. Gaat eigenlijk wel heel snel he. Heb jij je bed al op klossen,wij nog niet,ik wil er zo lang mogelijk mee wachten,want vorigge keer ging ook niet helemaal goed met het bed hahahaha Af en toe wou ik wel eens dat kinderen klein bleven hahaha,vooral in de peuter pubertijd is dat wel handig hihi. Nou marjan kalm aan en spreek je weer gauw. Groetjes Anky
Marjan de tijd vliegt, voor je het weet is het zover denk ik. NOg 12 dagen goh. Heb je alles al gereed? Zou op zich wel prettig zijn als het kindje gewoon rond nu en snel komt he? dan pik je lekker wat dagen mee, die je anders had uitgezeten .. Dit weekend babykamer besteld. Gisteren beslissing voor behang gemaakt. Nu de slaapkamer nog.. We hebben vorig weekend een bank besteld, met twee lampen en een gaaf schilderij. Echt te veel voor woorden haha. Gelukkig dat we zo goed als niets aan het huis hoeven te veranderen/verbouwen! Alleen 2 muren een likje verf: in de woonkamer en slaapkamer. FIJN he. Toekijken is toch al niets voor mij Moet zo om 9 u bij Gemeente zijn. Gaan kind erkennen en in ondertrouw.. ja zo heet dat.. we gaano ns partnerschap registreren. Dan om 11 u naar Verlos. Leuk leuk ! en dan nog wat rommeldingejtes.DUs ik ga opschieten !! tot snel ! xxx PIna
@Anky: Ja gaat aan de ene kant heel snel en aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan....Het bed staat hier al weken op klossen door dat ik van die ernstige bekken klachten heb, nu moet ik zeggen dat het instappen voor mij net zo meilijk gaat als toen die laag stond maar uit stappen is een stuk makkelijker want ik laat me nu gewoon uit bed glijden. Ook wil ik soort van NU bevallen omdat ik heel graag wil bevallen voor dat mijn vader die spannende operatie moet ondergaan. Het idee dat ik niet ff naar hem toe zou kunnen...bleg niet aan denken. Jij gaat ook lekker 34 weken al weer.....schiet ook lekker op! @Pina: Heerlijk woonshoppen voor jullie nieuwe huis!!!! En wat heb je voor baby kamertje gekocht? Ben benieuwd wat jij gaat doen.... Lekker druk dagje voor jullie....maar zo te lezen alleen maar leuke dingen. Succes op het gemeentehuis en bij de VK. Ja ik wil graag zo snel mogelijk bevallen, heel eerlijk gezegt geloof ik het allemaal wel nu. Die dikke buik tja vind hem nog wel leuk maar als ik heel eerlijk ben ben ik hem nu wel zat. Incl. het maagzuur en het niet normaal kunnen bewegen. Maar ja weet je je mag niet klagen. En ik wil al helemaal niet ondankbaar doen ofzo...maar ik geloof het nu allemaal wel. En wat ik net bij Anky al schreef ik wil heel graag voor dat mijn vader geopereerd moet worden bevallen. Het idee dat mijn vader de kleine pas na een paar weken voor het eerst zou kunnen zien...nee daar moet ik maar niet aan denken.... Ben vorige week nog wel lekker naar de feesttent geweest....tja wel erg dik maar het was rete gezellie!!!! Hier met erik.....(moet wel zeggen je beleeft b-artiesten nuchter toch heel anders als dat je normaal met een goede slok op beleef )
Goed! Druk bezig met de regelarij voor de bruiloft. 4 maanden is toch niet zo heel veel tijd... Moeders heeft de operatie goed doorstaan en is in afwachting van de uitslagen. En tot die tijd zijn wij eieren aan het klutsen. Alles z'n gangetje dus...!
ja inderdaad 4 maanden is zooo om.. Hopelijk krijgt je moeder alleen maar goede uitslagen...duimen draaien en niet te hard klutsen met die eieren
Ha meiden, jullie zijn er weer. Gezellig! Maar waar is Loesssie??? Fijn dat de operatie goed gelukt is Katalaya dat is alvast hoopgevend. 4 maanden is idd. al snel. Wij zijn nu al bezig en sommige locaties staan al volgeboekt Marjand nog eventjes geduld, komt goed. Pina in ondertrouw, gefeliciteerd Anky hou vol meid! En goed nieuws met pinksteren mogen we starten met ivf! Woeha wordt wel heel spannend nu. Wie weet volgende maand zwanger X Lente
Tip: trouw op maandag! Nadeel: iedereen denkt dan dat je 't doet omdat het dan vast wel gratis zou zijn. Is niet zo. We trouwen op 'normaal' tijdstip, i.p.v. om 9.00 's ochtends. In ons geval zijn we dan exact 3 jaar officiëel samen. Bijzondere datum dus.
Of op donderdag...(in ons geval omdat het vliegtuig op vrijdag morgen wegging) @Lenthe: Joehoe!!! Wat spannend!!!!!
Heeee lente Wat vind ik dit leuk om te lezen,eindelijk is het dan zo ver meid,heerlijk. Voor jou kunnen nu de dagen zeker niet snel genoeg voorbij gaan, of niet. Ik krijg maandag groeiecho,want de kleine is in twee weken tijd niet gegroeid,en het afvallen gaat door. Heb toen ik vanmorgen terug kwam van gyn even een flinke huilbui gekregen in de auto,waarom nou allemaal zo,lijkt wel of er een vloek over ons heerst pfffff. Ik denk dat het beter is dat ik niet meer op het forum kom hoor,heb alleen maar rotnieuws,en jullie zullen ook wel denken. Nou maar ik ben SUPER BLIJ voor je lente,Gaaf. Ik ga weer DUIMDRAAIEN voor jou. Groetjes en een hele dikke knuffel Anky
Lieve Anky, Wat ontzettend vervelend voor je. Ik vind het overigens niet erg dat je af en toe je hart komt luchten, ookal is dat minder goed nieuws. Je hoeft ons niet te verlaten vanwege dat, indien je het zelf niet prettig meer vindt dan is dat je goed recht natuurlijk. Iedereen zal er begrip voor hebben. Maar ik ben toch ook wel benieuwd hoe het met je vergaat. Is het niet zo dat je kindje wel gewoon door-rijpt? (klinkt heel stom maar je weet denk wel wta ik bedoel) ookal groeit het niet in lengte, je kindje wordt toch ouder? en steeds meer klaar om geboren te worden? Je bent toch geen risicofactor verder? je rookt niet? drinkt niet ? Toch? ik ga er echt vanuit dat het allemaal goed komt meid! misschien nog een dag of 10 en dan kan het geboren/gehaald gaan worden... Ik hoop het zo voor je. Dan kun jeje kindje zien en is het in goede handen. Meis het allerbeste hoor en ik hoop vlug weer van je te horen. liefs Pina
Lieve Anky, Bedankt voor je lief berichtje en hoe gek het ook klinkt ik vind het juist heel snel gaan nu. Kan het bijna niet geloven dat ik volgende maand de kans heb om zwanger te zijn. Zo bizar. Maar wat erg dat het zo tegen zit. Je moet niet aan een vloek denken hoor en ik hoop dat alles goed is met het kindje. Vanmiddag heb ik hier in de Bassiliek een kaarsje aangestoken bij een Mariabeeld (hopelijk geeft dit jou en je kindje kracht) voor alle (overleden) moeders (of toekomstige moeders)dus ook voor jou. Als je behoefte hebt kan je altijd komen praten. We zijn er voor je in goede en in slechte dagen. Leef erg met je mee. Een hele dikke knuffel, Liefs, Lente