Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    knikt ook, tuurlijk staan we hier voor elkaar klaar...Het leven is nu eenmaal niet alleen maar leuk. Dus durf het eens om hier je verhaal niet meer te komen vertellen!!! Ik heb je adres dus kom je zo een schop onder de kont verkopen...

2. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    haalo dames!

ben geloof ik een beetje te druk aan het doen met mn werk, en wel zo dat ik in mijn weekendje vrijwel uitgeteld op de bank lig. Horeca en koninginnenach en -dag zijn niet leuk als je zwanger bent, en niet eens in de eerste plaats omdat je niet mag drinken (okee, bijna gedeelde 1e plaats) maar meer omdat je je als een zeekoe (of mammoet, :p) in het feestgedruis moet storten onder het mom van: hier word ik voor betaald. Formaat buik begint al drastische vormen aan te nemen (marjand, je had helemaal gelijk :) ben nu bijna 13 kilo al aangekomen) en ga sinds deze week maar 4 dagen werken ipv 5. pfff. had gehoopt dat ik het langer vol zou houden. iets te veel hooi op mn vork.

En ik krijg ineens geen notificaties meer als jullie wat schrijven, dus was soort van radiostilte op een onverklaarbare wijze...stom internet ook.

Pina, ondertrouw, wihoe!!! gefeliciteerd!
    Lente gaat zwanger zijn hihaho...eind deze maand! ik gun het jullie zo!
    Anky: ik hoop dat je kindje nog eventjes blijft zitten, daar heeft het toch de beste kansen... maar leuk is anders en hoop dat ze snel de oorzaak achterhalen wat betreft je gewichtsverlies en het niet goed groeien van je kindje...duimduimduim...
    Katje, hoest met jou?

Blijkt nog even dat die idioot van gister op de dam waarschijnlijk onze terrasgek was of althans hij zit altijd bij de naastgelegen winkel op een bankje met zijn eigen drankjes, dus hoop dat ie er vandaag niet is...zóóó geen zin in...

ik ga snel werken!
    liefs en toi toi toi
    marjan, nog 11 daagjes tot je uitgerekend bent! maar da wist je vast al wel...hihi.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Succes Loessie!!!! Denk wel aan je zelf hoor!!! Is echt belangrijk!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    okeeeeee ff spam van green peace: er is een mammoet gezien in nederland! :D

5. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heeee marjan:)

Leuke foto hahaha,staat je goed die mooie ronde toeter hahaha:p
    Ik ben nog steeds kabeltje aan het zoeken van mijn toestel ,voor fotos op pc tezetten.
    Ik denk altans mijn gevoel zegd dat het een jongetje word.
    We zullen zien we zullen zien spannend hoor.
    Overgens nog bedankt voor jullie lieve woorden,kan nu toch niet laten om niet meer op het forum tekomen.
    Mijn vriend zei gewoon blijven doen je haald er steun uit,kon hij merken aan mij.

Groetjes Anky:)

6. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi marjan..:)

Haha bij jullie denk ik een jongetje,ik zag dat ik weer eens krom aan het schrijven was hahaha:)

Groetjes.;)

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Whoehoew: ik ben vandaag geslaagd voor mijn bruidsjurk!

8. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heeee katje:)
    Wat leuk dat je geslaagd bent voor een bruidsjurk.
    En hoe ziet hij eruit,ben wel benieuwd hoor.

Groetjes,Anky:)

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh katje wat gaaf ben bij jou ook heel benieuwd wat het is geworden......

@Anky: ik denk ook een jongen...maar weet niet waarom. Denk het vanaf dag 1 al....

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    @kat:

foto foto fotooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geef iets weg ! vertel !

Heb vandaag echt een TE drukke dag gehad. Dus ga vroeg naar bed :S

xx Pina

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wie zegt 'jurk'?

*grijns*

(meelezers)

*edit: Owja... ik. :) Ahem...

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja jij ja!

Je mag het ook ff in mijn oor fluisteren......ik zeg het echt tegen niemand :D

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik zal t.z.t. wat foto's rondmailen, okay?

(Ik weet dat ik hier gespot ben door wat familieleden, dus sindsdien moet ik op mijn woorden passen... Daarom kon ik jullie ook niet vertellen van mijn stiekeme aanzoek-plannen, want dan zou hij het van zijn broer horen of zo...)

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ja is goed hoor katje, jammer altijd begluurd worden.

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja mag ook PB'en hoor :)

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    katje heeft een jurk, katje heeft een jurk katje heeft een jurk!

marjand: veel groter dan dit zul je toch niet worden? positief toch? ik doneer meteen aan greenpeace, misschien kunnen ze mij dan nog redden...:)
    nee geintje meis, ik vind dat je er prachtig op staat en ik zou me gelukkig prijzen met zo'n mooie buik!
    En idd ik ben het met jou en anky eens, en mijn buik is dat ook: een jongetje! Al een beetje zenuwachtig?

liefs

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee niet nerveus maar het mag van mij onderhand wel gaan gebeuren.....Wil die baby nu wel eens zien.....:D Maar ach geduld is een schone zaak! (zeggen ze)

18. lente67

lente67 Niet meer actief

nog 1 weekje Marjand, Joehoe kleintje je mag er bijna uit (nu ook al hoor:D)

Vandaag nog even flink geoefend;) en over 2 weken waarschijnlijk starten met ivf.

Volgend jaar vieren er hier in ieder geval 4 vrouwen hun eigen moederdag en wie weet wel 6:)

Helaas valt er hier helemaal geen moederdag te vieren. Onze beide moeders zijn er niet meer:( Helaas geldt dat voor meer meiden hier.

Hoe gaat het met je Anky. Veel suc6 morgen in het zkh en hopelijk positieve berichten. Ik denk aan je

X
    Lente

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Laten we dan maar afspreken dat we volgend jaar alle 6 moederdag vieren....ok?!

Enne nee niet nog een week...laat hem/haar nu maar komen!

20. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi Marjan.

Word nu wel spannend he,kan elk moment gebeuren.
    Ik kan mij goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van laat maar komen.
    Ik heb die gedachten nu ook hoor,als bij mij de ween weer komen,wil ik ook geen weenremmers meer,mits het voor de kleine beter is natuurlijk van wel.

:)Hoi Lente:)

Het gaat wel redelijk,gisteren wat last van rugween gehad,en die zijn niet echt lekker zeg maar.
    Voor de rest even bij het graf van mijn moeder geweest,even wat vossenbesplantjes er in gezet.:(
    Heb het wel even moeilijk mee gehad,had ik zelf niet verwacht,had haar liefst persoonlijk een leuk cadeau gegeven en lekker verwend op moederdag.:(
    Ik krijg om 11.15 onderzoek(echo!!!) ben ook heel benieuwd,verlies nu ook al een paar dagen veel glazigge afscheiding.:(
    Mijn schoonpa en mijn vriend hebben gisteren het bed op klossen gezet,man ik vind dat vreselijk ,beetje erg hoog hahaha:$.en tas staat klaar voor eventueel als het gaat doorzetten.
    Ik zal heel eerlijk zijn ik knijp hem voor het onderzoek,hooooooop zo dat alles goed is met de kleine meid.
    Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten..

Groetjes en tot later:):):)

Deel Deze Pagina