En nog steeds ben ik niks wijzer. Temp altijd om 6.00 Gisteren: 36,86 Om 5.15 was ik wakker. Toch maar alvast getempt: 36,77 Weer gaan slapen. Om 6 uur: 36,91 Welke temperatuur moet ik nu aanhouden? http://www.fertilityfriend.com/home/1885b7 Temp had toch allang door het dak moeten gaan?
ik weet niet welk temp je moet aanhouden, maar al zou je het gemiddelde nemen van die twee, dan weet je nog niets.. Blijft spannend meis! tot de laatste dag! je zit nu op dpo 12 of 13 zag ik. Wel een nette cyclus. Hoe voel jeje? Liefs Pina ps. bij mij zakte mijn temp 1 a 2 dagen voor ongi al naar beneden. Ik weet niet of het bij jou altijd in 1 dag keldert? tjeee..nog geen testje? dan weet je het
Bij mij zakt de temp een paar dagen voor game-over ook. Zodat ik meestal al 2 of 3 dagen van te voren weet dat ik me niet op raadselachtige pijntjes hoef te focussen.
Hoi katalaya Het beste is het om je eerste temp aan te houden,die van 5.15 uur. Ik mocht ook alleen tempen toen van gynaecoloog zodra ik wakker was en het liefs niet teveel bewegen voor die tijd hahaha En het mooiste is als er 8 uur slaap tussen zit. Maar hoe voel jij je nu.. Vind het wel spannend meid. Groetjes Anky
Marjand van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wie weet krijg je vandaag wel een heel bijzonder verjardagscadeau Katalaya, ziet er niet slecht uit, zolang ie niet naar beneden gaat zou ik zeggen dat er een goede kans is. Weet je al wanneer je eventueel gaat testen of wacht je nog een paar dagen af? Fijn weekend allemaal, de zon schijnt al lekker hier8) X Lente
Hmmm... als ik mijn eerste temp aan moet houden is-ie wel iets gedaald ten opzichte van gisteren. (36,86 -> 36,77) Ik heb die eerste keer getempt omdat er natuurlijk een kans zou zijn dat ik wakker zou blijven liggen, en daardoor mijn lichaam op 'iets meer dan standby' zou draaien, met temperatuurverhoging als gevolg. Maar ik ben wel weer in slaap gevallen, om precies om 6.00 weer wakker te worden. Moelijk, moeilijk. Ik voel verder niks bijzonders. De trekkende spierpijn in mijn liezen van woensdag is verdwenen. De rest van de 'klaggies' waar ik gek van zou kunnen worden, heb ik allemaal eerder gehad. Ik ben niet van plan daarin te trappen. En zo modderen we weer een dagje verder.. Maar hoest hier? Marjan: meldplicht!!! (+gefelici!)
Hoi Marjan Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en nog vele gezonde jaren toegewenst. Maak er een leuke dag van Groetjes Anky
Hier is m'n temp gekelderd naar 36,60. Ik weet genoeg. Bright side: - Ik kan nog even doorgaan met afvallen voor de bruiloft. (-4 kg, nog 11 te gaan, en geloof me; dat is niet overbodig..!) - We zouden binnenkort weer eens gaan stappen. - Volgende maand weer een spannende maand... (jottem...!) - Mijn eventuele verlof vreet straks niet de kerstvakantie op. Allllways loo-hook at the braaaajt saaaaajt!
Heee lieve katje Je temp is wel gezakt,maar hij zit nog wel boven de rode lijn ,dus het kan eventueel nog meid. Heb je verder last van menstruatie klachten dan,of valt dat wel mee. Ik weet dat bij iedereen de templijst anders loopt,maar bij mij was het toen dat mijn temp ook daalde op de dag van verwachte menstruatie,en de volgendedag weer steeg. Nou toch blijf ik nog ff duimen voor je hoor,wie weet,stijgd hij toch nog Groetjes Anky
marjan@ nog gefeliciteerd met je verjaardag! zoals altijd ben ik natuurlijk fashionably late, maar laat ik je dan ook maar gelijk feliciteren met je mijlpaal: 40 weken! hoe voel je je? Misschien ben je nu al wel aan het persen... Heb nu weer weekend dus zal heel regelmatig zp checken, ik ben zo benieuwd... Lente, ik zag dat je morgen weer een afspraak hebt... toitoitoi! Katje, hoe is het met de duivels? onthou: de wonderen zijn de wereld nog niet uit...ik was er ook zeker van dat ik gewoon ongesteld zou worden en dat liet zich vrijwel zonder klachten niet vand e wijs brengen, en ziehier... toch alweer bijna 28 weekjes geleden! Pina: je hebt je kleine vent gevoeld! raar is dat he, als je m voor t eerst voelt. hier heb ik hem sinds gister nog maar weinig gevoeld, op wat gerommel vannacht na dan en vanmorgen 1 enkele trap (maar wel hard genoeg om me wakker te maken, dus het zal allemaal wel goed zitten). De andere 2 kids van mijn vriend waren allebei stuitjes, en al is het nog wat vroeg, maar heb zo'n idee dat deze zich ook niet uit zichzelf gaat draaien. Tis nu echt een dwarsliggertje met hoofdje links en billen rechts van mijn buik... we wachten af... liefs
anky! tis idd fijn om te weten dat het redelijk goed met je gaat... of heb je nog ander nieuws...? toch alweer een weekje erbij gesmokkeld hé! liefs
zeg Kat, laat je ff-link even gezellig staan Wij houden wel moed. Ben volverwachting op zp gekomen om je grafiek te bekijken, hebbie 'm er af gehaald Dat bepalen WIJ wel he xx PIna
He Katalaya wat jammer dat ie zo gedaald is (zie blz. terug Pina voor ff) maar gelukkig zie je het nog van de bride sight Poeh, moet je echt nog zoveel afvallen? Maar je had je jurk toch al? Moet ie dadelijk niet te los gaan zitten en mooie vrouwelijke vormen is ook prachtig. En geen crash dieet gaan volgen voor die 3 maanden. In ieder geval suc6 met afvallen maar doe het rustig aan. Hee Loesssie ook weer online Hoe is het met de flauwtes. Bedankt alvast voor het suc6 wensen maar denk dat het morgen meer een formaliteit is en wat papieren tekenen. Staan 20 minuten voor dus lekker vroeg klaar ipv tot 4 uur les Als alls mee zit rond drie uur thuis ipv rond 5 uur. Marjand nog een stripsessie gehad? Dag meiden, ga alvast sollicitatiebrieven opstellen. Fijne zondag, X Lente
lente: de flauwtes zijn af en toe flauw aanwezig, moet nu echt oppassen met te snel opstaan enzo, maar op de werkvloer heb ik ze de laatste 2 dagen niet meer gehad. Gelukkig ben ik er nu op bedacht en kan ik op tijd ff gaan zitten als ik me weer eens 'zweverig' voel... Voel me net weer een puber in de laatste groeispurt... Hebben jullie ook een vk die alles maar normaal vindt? Echt alles wat ik opnoem: oh maar dat is normaal... Heb de laatste maand erg last van doof en tintelend gevoel in ringvinger, pink en pols van linkerhand, sommige dagen is het er de hele dag. Zij: oh dat is normaal... je houdt vocht vast en dat klemt de zenuwen in je arm af...misschien een carpaal tunnel syndroompje... (zoiets als vergevorderde RSI) waar heeft dat mens het over? ik bén verdorie fysiotherapeut... oké, dat wás ik ooit. Ik: zie je mijn vingers? geen vocht te bekennen en mijn ringetjes (ook maatje 0) gaan er nog zonder wrikken vanaf... stom mens. Ben ineens aan het twijfelen geslagen of ik niet toch thuis wil bevallen... lijkt me wel veel relaxter, maar aan de andere kant: tis mn eerste dus heb geen idee wat ik moet verwachten (behalve beetje pijn) dus dan is zkh wel weer fijner denk ik...owww ik weet het ook niet. Goed nieuws: mijn libido is geloof ik gezakt hihihi. Of ik ben gewoon met meer met andere dingen bezig. kan ook. tot straks... liefs
hey Loessie, herkenbaar dat verhaal van je veroskundig. Ik heb bij de intake een andere meid gehad waar ik en mijn vriend goed gevoel bij hadden. die is inmiddels zelf bevallen hopelijk is ze snel terug. heb nu iemand en die vind ik maar niets..heb niets met haar. en ze doen inderdaad allemaal zo makkelijk. Weet je, ze mogen best eens eerlijk zeggen van; hmm ja dat is wel gek en hou het in de gaten ofzo, laat het me nog even weten hoe het gaat over paar dagen ofzo.. Maar nee, je hoort daar niets van. Het is echt routinewerk voor hun he? Maar goed, wil echt thuisbevallen, dus moet toch maar 's aankaarten als die ene verlos terug is, dat ik wel echt HAAR wil. Dat kan toch wel neem ik aan?? En mijn libido is ook echt -10. Ik heb gister een mega emo-avond gehad. mijn vriend had mij door kleine dingen: te dikke pannenkoeken bakken, de laatste in de pan ; een enorme dikke terwijl hij weet dat ik dat smerig vind, en als je denkt dat je er nog een krijgt...Nou ik was laaaaaiend! En dan moest ik nog hardlopend boodsch halen want hij moest vandaag weg, en het was 10 voor 7, moest ik nog weg voor hem, kon hij dat zelf niet doen?? ik was zooo chagerijnig. En dan tot slot, ik heb echt een enorme afkeer naar mezelf. Ik vind mezelf echt NIET MOOI. ik ben het er nu over eens met mezelf: sorry dames, ik moet me blijkbaar mooi vinden als ik zwnger ben, maar ik vind dat vette echt helemaal NIETS aan. Zo... Ik heb echt een TE dikke buik. En dan zegt iedereen ook nog tegen me dat ik een dikke buik heb voor 20 weken...aarrggwww....:x:x JAAA dat weet ik, vind het ook vreselijk. Echt gisteren aan een stuk door zitten janken (mijn vriend heb ik nog niet verteld van dat laatste..hier zit niemand op te wachten). Hij heeft me alleen maar zitten troosten om tranen waarvan ik niet wist waarvan ze zouden zijn (zei ik)... OEPS...dit is wel heel erg..Zadel ik jullie een beetje op met mijn egoverhaal..wat hebben jullie hier nou weer aan, nou ja sorry.. xje
Hee Pina, Meid wat rot dat jij je zo voelt. En waarom laat je je mannetje niet zelf rennen naar de winkel Hij had toch iets nodig begrijp ik uit jouw verhaal. En anders heeft ie maar pech. Ja, soms kan je je echt rot voelen en nu zeker met al je hormonen erbij. En als je altijd lekker slank bent geweest dan kan zo'n buik natuurlijk vreselijk voor je zijn hoe mooi andere zich er ook door voelen. Het is jouw gevoel. Probeer je te richten op de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf. Wellicht de mooiere volle borsten, je glanzende haren of blozende gezicht o.i.d. Of weet dat je over ruim een jaar weer slanker bent. Gelukkig gaat die buik ook weer weg al zal het in het begin nog niet zo zijn. Hoop dat de bui overwaait en je er morgen weer om kunt lachen. Sterkte meis, Ha Loesssie je libido is gezakt, zal je vriend blij zijn Mijn vriend was de afspraak voor morgen vergeten dus gelukkig weet ie het nou weer anders sta ik morgen te wachten waar blijft ie nou? Nog een week dan gaat de eerste spuit erin tenzij ik zwanger ben Heb wel veel last van constipatie en licht in mijn hoofd deze week maar dat kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben en heel wisselende stemmingen maar over het algemeen een laat maar waaien gevoel. Wel relaxed eigenlijk. Woah, moet nog toetsen nakijken maar heb nog een spannend boek niet uit. Moelijk, ga eerst maar eens een (of meer) hoofdstukje lezen. X Lente
pina! herkenbaar herkenbaar... hier ook normaal een mooi droog lijfje (beetje té skinny volgens sommigen) maatje 32/34 en soms 36 (rampdag hihi) en hoewel ik heeeeeeeel blij ben met het feit dat ik zwanger ben (eindelijk) en ook weet dat dik worden nou eenmaal bij zwanger zijn hoort, het strookt niet met wat mijn mind zegt bij het zien van mijn eigen refelctie in de spiegel. Zó onlogisch! Werd er zelfs beetjeboel depressief van (spaghettigevoel, joggingbroek+bankcombi en liters aan tranen) en toen heb ik maar álles wat ik leuk voor mezelf vond bij de h&m webshop gekocht (in maat 38, wat een tenten voor mijn gevoel) maar nu zit het weer niet mee: wat heb ik aan leuke kleren als die f*** zon zo lang op zich laat wachten? Maar al die fleurige jurkjes in de kast, alleen al die aanblik daar word ik al een stuk vrolijker van, dus meid, denk niet alleen aan zwanger zijn en je ongeboren knulletje, maar zeker ook aan jezelf. Hij heeft ook meer aan een blije moeder toch, straks? Hier ook voornamelijk blij dat de stadsreiniging weer eens aan de slag gaat, want tegen iedere toerist die ik spreek moet ik ons 'volk' verdedigen dat we helemaal niet zo smerig zijn! Met name amerikanen wanen zich ineens in een derde wereldland... Marjand, leef je nog?? lente: whaa ik weet niet of mijn vriend zo blij is met mijn gezakte libido, hij had ineens zin van de week en ik niet (nog nooit voorgekomen hahahah) dus nu dat weer... liefs