Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lieve marjan..

Ik heb je verhaal ook met wat natte ogen gelezen hoor..
    Ik heb zelf al een bevalling gehad,maar ik knijp hem nu met tweede wel heel erg,omdat je gewoon weet hoe het gaat voelen,en weer naar dat ... ziekenhuis,waar ik ook helaas niet zo leuke ervaring mee heb,maar goed ik moet helaas dit keer ook in ziekenhuis bevallen,maar hoooooop zo dat mijn vriend er op tijd kan zijn,want tja hij is vrachtwagenchauffeur internationaal.
    Maar meid het mooiste van al die pijn en ellende tijdens het puffen en persen ,is dat jij nu een heel lief mooi ,en het mooiste wonder in jou armen kunt houden.
    Lieve marjan kraamtranen laten gaan meid:)
    Geniet lekker met zijn drieen.
    Dikke knuffel Anky:)

:)Heee lieve lente:)

Als ik jou bericht lees krijg ik de zenuwen van het bevallen,want het komt nu wel erg dichtbij pfffff:)
    Het is ook erg onrustig in mijn buik,dus wie weet,maak ik al heeel gauw plaats voor de volgende..

Ik heb een gekke vraag..
    Mijn kindje is ingedaald en ligd vast in bekken.
    Maar heb nu nog steeds erge menstruatie gevoel,en ben misselijk en afscheiding veel meer,zou dat een teken kunnen zijn dat het inderdaad niet lang meer duurt,heb het met de eerste nooit gehad namelijk.
    Ik heb geen blaasontsteking,dus was al op google aan het surfen,maar niet echt informatie.
    Ooo ja ik heb vreselijke nesteldrang om gek van te worden hahahahaha.:)

Groetjes en allemaal een heel goed weekend gewenst:)

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey Anky, volgens mij wel. Ten minste, wat ook een symptoom schijnt te zijn is het gevoel dat je 'n grote boodschap moet doen. Dat is tenminste wat ik van mijn zus weet die 3 maanden langer zwanger is dan ik.
    Het klinkt in ieder geval logisch.
    Fijn weekend meid, rust goed uit zodat je er helemaal klaar voor gaat zijn ;)

Liefs Pina

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meisjes.

De kraamtranen heb ik afgedroogd en nu doe ik weinig behalve kroelen en kolven. Koen wil nog steeds niet aan de tiet. Maar ik heb melk genoeg dus berta 36 zit nu dagelijks aan de melkmachine.

En lieffie's echt niet bang zijn want echt waar ik wil er nog wel 1...Liever niet morgen maar hoeft van mij niet lang te duren. En als je er zelf in zit, voelt het zo erg niet. De meeste bevallingen verlopen toch echt wat soepeler...En daarbij komt het is toch ook wel weer super cool!!!!

Bij mij begon het ook met aan de schijt gaan en en zeurderig lijf...Niet echt te omschrijven...

En ja lenthe en katje, schuiven jullie nu eens op die kut bank...Ik ben er vanaf met mn dikke reet dus dat moet makkelijk kunnen....

4. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :) Hoi pina..

Hahaha nou dan kan ik mijn lol op denk ik,want van die grote boodschap herken ik wel heel erg.
    Vandaag ff naar stad geweest maar het ging gewoon dom weg helemaal niet,leek wel een walrus wat liep nou ja liep strompellen en waggelen eerder,en het deed gewoon zeer bij mijn schaamstreek en kreeg paar keer tijdens het lopen harde buik.
    Alleen ik heb geen glazigge afscheiding,maar gewone zeg maar alleen wel heeeel veel,net alsof je zo af en toe urine laat lopen zeg maar.
    maar goed wie weet moet ik wel ingeleid worden hahaha,terwijl ik al ween remmers heb gehad,zal wel wat wezen zeg ...
    Alleen ik voel de kleine veeeel minder,en dat blijf ik gewoon eng vinden,ben zooooo blij als het er is pfffff.
    Maar hoe gaat het verder met jou,nog lekker fit en zo,of word dat ook wat minder nu.

Groetjes anky:)

5. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi Marjan of beter gezegd Berta 36 hahaha:)

Wel fijn dat je genoeg melk hebt.
    Alleen wel jammer dat kleine koen niet aan de tiet wil.
    Maar goed wie weet gaat jou kleine ventje dat nog wel doen hoor.
    En is je man ook helemaal gewend om papa te zijn leuk he.
    Vind het altijd zo schattig hoe mannen met zo kleintje omgaan,heerlijk gewoon om tezien.:)
    Heb je nu nog kraamzorg,of is dat nu weer voorbij ,8 dagen of zo toch..

Nou meid spreek je gauw weer..

Groetjes Anky:)

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Erik is echt een super papa, luiers verschonen, kroelen, badderen niks is te veel...Hij is zoooo lief voor Koen en mij, dak gewoon helemaal verliefd ben op mijn 2 mannen....

De kraamzorg was vandaag lekker voor het laatst, jeeeee vlag uit. Mijn eigen huis en leven terug. Morgen doen we lekker helemaal geen bezoek. De eerste dag dat we helemaal met zn drieen zijn...Lekker aan modderen.....

Dinsdag komt hier de lactatiekundige over de vloer om te kijken wat we nu met kleine Koen en de tiet kunnen....We zien het wel, anders blijf ik gewoon met liefde kolven....Ben toch thuis dus waarom niet?

KUSSS

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ANKY, als ik je verhaal lees zou ik eigenljk zeggen: bel je verloskundige! ik vind het apart welke symptomen je nu hebt,alsof je lichaam zich echt aan het klaar maken is, je voelt je anders enz enz en je maakt je een beetje zorgen dat jeje kind minder voelt. Dat laatste is wel belangrijk, want alleen JIJ bent degene die dat kan opmerken!
    Dus meid, ook al is het weekend: vraag advies aan je verlos! Gewoon doen. je hebt andere afscheiding, gevoel van te moetn drukken...
    Kun je samen met je verlos ff luisteren naar het hartje of het allemaal goed gaat en ben je gerust met de komende feestdagen (pinksteren).

Succes lieverd!

Marjan! wat ben ik beretrots op jullie! wat een kanjers en jullie doen gaan gewoon morgen alles zelf doen! wat genieten zeg! en dan is het ook nog zulk lekker weer, echt helemaal jullie dag wordt het! :)
    En ik kan niet wachten tot ik mijn tweede man naast me heb liggen !! oooo echt niet :)

Ik heb een kwaaltje. Zit onder de rode jeukplekken/ blaasjes (plakkaatjes zeg mar) op buik onder borsten, bij oksels ... lekker is dat. errug vervelend. En dan ook nog rode puntjes op mijn buik. zal wel met de gal te maken hebben. Ik las zoiets.. :(
    Kent iemand dit?

Ik ga morgen een weekend nr de camping dus ben even niet bereikbaar t/m maandag.
    Iedereen fijne zonnige dagen en tot gauw !!

liefs Pina

En

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee sorry Pina ik ken het niet...Maar smeren met Bepanthen zalf werkt bijna overal voor...Smeer het hier nu de hele dag op mijn uiers...

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Mamamarjand, veel plezier met je gezinnetje vandaag. Lekker geen pottenkijkers;) Ik ben supertrots op jullie:)

Pina, het zullen toch geen waterpokken zijn??? Goed in de gaten houden. Veel plezier op de camping.

Ha Anky, en ben je al begonnen:D

Loesssie hoe gaat het met je. Trek je het nog allemaal met je werk?

Katalaya, al weer bijna richting klussen?

Als het goed is vandaag mijn nod of uiterlijk dinsdag. Maar het gemiddelde ligt op 26 dagen en zit nu op dag 27 dus wie weet vanavond de eerste spuit erin.

Helaas moet mijn vriend werken dit weekend dus vanmiddag lekker een eindje fietsen.

X
    Lente

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    whahaha lente... ik en mn werk trekken... het wordt per dag zwaarder, en gister heb ik besloten dat ik nog 1 weekje werk... had toch al een week vakantie aangevraagd en dan kan ik mooi meteen de vangnetregeling in. In plaats dat het me nog meer vakantiedagen kost, want die regeling is een soort ziektewet, maar ipv 1 a 2 'wachtdagen' (ofwel, ziekte dagen die van je vakantiedagen afgaan) kost deze regeling er 10. dus dan maar 2 vliegen in 1 klap.
    En mn werk is dermate onzeker (jullie hebben vast wel het nieuws rond k.o.o.i.s.t.r.a gevolgd... de eigenaar van de tent waar ik (nog steeds) werk.)... ik word er extra moe van... dus bye bye, ik piep er lekker tussenuit :) en ik zie wel wat er gebeurt.
    Per direct ook last van aambei (what the f* is dat ineens), + enkels waar een olifant blij mee zou zijn...INEENS. Gister nergens last van. maar voor de rest happpie met het weer, eindelijk zon :p

marjan: geniet van de eerste dag van de rest van je leven... zonder kraamzorg. wat een hel lijkt me dat hihi.

Pina, veel plezier op de camping...enjoy!

liefs

11. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lente..

Gisteravond veel last gehad van harde buiken,en steken.
    Later op de avond weer wat meer slijm verlies,en harde buiken wat gevoeligger.
    Het gevoel is in de buik alsof je diaree krijgd hahaha,maar je kunt naar de wc lopen,maar gebeurd niets,tja net als loessie een aambei getrasseerd hahaha...
    Voor de rest flinke menstruatiegevoel en met vlagen misselijk.
    Zal er allemaal wel bij horen,denk ik:)
    Dinsdag weer naar de verloskundigge.
    ooowja ook last van onderrug alsof er een band aangetrokken word.

Dames wat een lekker weertje he,heerlijk.
    .

Marjan geniet vandaag lekker met je gezinnetje,en doe kalm aan.:)

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Loesssie, gelijk heb je, laat ze het maar lekker uitzoeken terwijl jij lekker thuis zit en olifantengeluiden tettert:D Ben je mooi klaar mee als dat jullie baas is:x

Nou ik ben benieuwd Anky of je het wel tot dinsdag volhoudt zal me niks verbazen als dochtertjelief er eerder is ;)

Hier nog geen ongi dus ook geen spuit vanavond. Heb ik de laatste 5 maanden een cyclus van 25 a 26 dagen zal je net zien dat ik nu een cyclus heb van 27 of 28 dagen. Of een van 9 maanden .......;) Whaahahaha dat zou een mooie stunt zijn met al die medicijnen in de koelkast die op me wachten:D

Heb net iets van 25 km gefietst en ga zo lekker spaghetti eten.

X
    Lente

13. lente67

lente67 Niet meer actief

He dames,

Voor de zekerheid een testje er tegenaan gegooid maar helaas niets dus laat het nu maar komen dan kan vanavond de eerste spuit erin. Heb voor morgen ook al de afspraak voor de uitgangsecho staan en hoop dus dat die door kan gaan maar dan moet ik vandaag wel ongesteld worden:(

En Anky..... hoe gaat het nu????

X
    Lente

14. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :) Hoi lente..

Ik voel me niet lekker.
    Steeds krampen,en steken onder in de buik en een band gevoel net zo beetje boven de navel,en ben erg misselijk,en ik heb geloof ik erg last van de hormoontjes,ben een beetje kort aangebrand:(
    En de misselijkheid wil maar niet weg pfffff.
    Schiet mij maar lek,ik weet het niet meer:(

Maar hoe gaat het verder met jou dan..
    Ik had stiekem wel gehoopt dat je zwanger zou zijn.
    Maar lente nu je kan starten,ben ik er van overtuigd dat het bij jou ook niet lang meer zou duren,daar ga ik zeker voor duimen meid.:)

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Anky, beloof je me naar de dokter te gaan als het niet meer gaat! Of als je het niet vertrouwd. Beter een keer teveel gaan als achteraf spijt. Nou je maakt het wel spannend hier. Poeh ik ben benieuwd wat de verloskundige morgen zegt.

Hier nog niets te zien. Als ik de test niet had gedaan zou ik bijna gaan jubelen maar nu wacht ik maar af met een piepklein stemmetje die zegt wie weet nog niet genoeg hcc hahaha;) pfff wachten is niet leuk:( Wat je allemaal niet kan verzinnen, gek wordt je ervan.
    Ga zo mijn huis maar eens opruimen enzo. beetje afleiding zoeken.
    Twee vliegen in een klap dus.

X
    Lente

16. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lente..

Jij maakt het ook spannend hoor,maar ik zou als ik jou was gaan testen 2 dagen na nod .
    Is dit je langste cycles..
    Zou toch wel heeeel gaaf zijn hoor oooooooow houd je ons op de hoogte.

Groetjes anky:)

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Anky, ik heb in de afgelopn jaar 2 keer een cyclus van 28 dagen gehad waarbij ik bij een met predictor een pos. test had maar met clear blue een neg. en 3 keer een cyclus van 27 dagen Dus wie weet nu weer 28 of idd. donderdag een testje wagen.

Maar hoe is het vandaag met jou verder?

X
    lente

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Lente, al ongesteld???

zou toch echt een bak zijn....en de typische ironie van het leven...als je nu toch echt zwanger zou zijn... Kan je je medicijnen doorverkopen hihi.

en ow ja meneer K is niet mijn baas maar de eigenaar van de tent waar ik werk. Hij verhuurt het bedrijf aan mijn baas. Maarr evengoed, t blijft delicaat....

Anky, ik hoop dat je ondertussen al je vk hebt gebeld...ookal is het 2e pinksterdag...:)

sterkte...

veel liefs allemaal

19. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :) Hoi lente en loessie:)

Nou ik ga zeker voor jou duimen,dat je ongi weg blijft en een positie
    ve test krijgd.
    Zou toch helemaal geweldig zijn:):)
    Met mij gaat het niet lekker,heb giega dikke enkels en scheenbenen,en ik ben langzamer dan een schildpad met lopen.
    Ik heb nu wel af en toe het idee dat het niet lang meer gaat duren.
    Morgen naar de verloskundigge,ben heel benieuwd,of zij mij meer kan zeggen.

Dames tot morgen,groetjes Anky:)

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Anky en Loesssie,

Helaas of eindelijk een piepklein vlekje rood in mijn stringetje. Dus reken morgen maar als dag 1 en heb nu spotting ingevuld. Of zal ik light invullen bij ff en vandaag mijn eerste spuit zetten:(. Toch maar niet, want als ik er vroeg was gaan slapen had ik het niet eens gemerkt. Dus geen zwarte handel in medicijnen:D
    Morgen meteen maar bellen voor de uitgangsecho. Dus morgen officeel van start en meteen in mijn uppie de spuit zetten want mijn vriend heeft de nacht:( Kan wel een collega bellen maar probeer het eerst zelf. Ze heeft het al aangeboden dus mocht ik een aanval van acute prikangst krijgen dan kan ik haar altijd nog bellen.

Anky ik zal blij zijn als je morgen terug bent van de verloskundige. Ik vind dat wachten maar niks zo. Kan je nagaan hoe jij je moet voelen;)

Welterusten voor straks,

X
    Lente

Deel Deze Pagina