Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    #801 loesssie, 27 mei 2010
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
    lente, gelukkig maar dat ze meevallen die spuiten....
    en je leerlingen: de spreekwoordelijke zweep erover...dat zijn de mensen waarmee onze (toekomstige) kinderen te maken hebben in de politiek (maar veel kinderlijker dan het nu in de politiek aantoe gaat kan bijna niet, bedenk ik me nu)...

zó lief! ik kwam vannacht thuis van het werk, en mn mannetje had de héle indeling van onze woonkamer veranderd, nu valt alles op zijn plek én is er plenty of space voor de box van de kleine... helemaal fijn om thuis te zijn. (NOG 2 DAGEN WERKEN hihi)... helemaal verliefd (gek is dat, dat dat gevoel opgewekt kan worden door het opruimen en organiseren van het gezamelijk nest. Zou het bij vogels dan ook zo werken)

Nu extreem vroeg op, want we moeten plantjes halen én nog meer verf, laatste dingetjes doen voor het familietuinfeest van as zaterdag. jippie! geld uitgeven!

tot later...:p

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lente

Heb inderdaad ween gehad,maar zakte weer weg.
    Ben nu ook erg moe en erg misselijk loop nu regelmatig naar de wc en spuug dan alles onder.
    Als ik nu koffie drink,komt de maag inhoud er alweer uit pffff,dus gaat lekker hier.
    Maar goed de kleine heeft blijkbaar geen zin om te komen hahaha.
    Met mijn eerste ben ik met 39 weken bevallen,hopelijk nu ook zo rond die tijd,maar mijn schoonmoeder die is zo zenuweachtig,die denkt dat het elk moment kan komen hahaha:p
    ALS DIE WEEN NU MAAR EENS DOORZETTEN,BEN HET EEN BEETJE ZAT AAN HET WORDEN:x

Als ik nu zo 2 a 3 meter loop heb ik al een harde buik,is dat normaal hahaa:(

Groetjes Anky:)

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Loesssie, wat leuk dat je zo verrast bent en helemaal in love. Wat is het leven toch mooi:)

Hee Anky, die kleine houdt je wel lekker bezig zo:D Wordt wat als ze gaat puberen;) Maar dan moet ze er wel eerst uitkomen. Dus hup kom nu maar eens te voorschijn, mama en wij willen je nou wel eens zien.

De tweede spuit was veel kleiner en makkelijker waardoor de eerste ineens groot leek. Dus vanavond maar andersom. En de uitgangsecho was goed dus mag door:)

en hoe is het Koen, lekker druk met mama's borsten in de weer:D

Katalaya, hoe is het eigenlijk met je moeder? Is er nog nieuws?
    En hoe is het met je voorbereidingen van je huwelijk? Mogen we al weten welke dag het is?

Pina, hoe is het met je exceem en het werken gegaan? Rustig aan doen hoor!

X
    Lente

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo lieffie's!!!!!!

@Lenthe: Wow spannend, lijkt mij zooooo eng een naald in mijn eigen lijf stoppen. (Moest van de week een melkblaar door prikken op mijn tepel, man scheet al bijna in mijn broek van angst....) Dus eh RESPECT!!!!!

@Loessie: Wat lekker he?! Als je huis al zo baby klaar wordt...Vond het ook zo'n heerlijk gevoel! Geniet daar maar lekker van!

@Pina: Of het echt zo'n lekker gevoel is.....Eerlijk???

NEE!!!!! er is echt niks aan (bij mij dan). Koen is die 2 dagen overstuur geweest, en kwam om de 1,5 / 2 uur dan 3 kwartier drinken en dan na een half uur weer overstuur... Ik dus ook 2 dagen janken en overstuur. Erik kon Koen ook niet meer troosten want dan werd hij nog onristiger....Dus vanmorgen heb ik de knoop door gehakt....ik kolf weer en heb oom 8 uur het eerste flesje weer gegeven en sinds dien is Koen weer de Koen die ik kende...Heerlijk tevreden. En ook af en toe slapen. Erik krijgt hem ook weer stil. Dus voor mij geen tiet meer. Ik denk dat het te lang heeft geduurd misschien is het anders als het vanaf dag 1 wel goed gaat....

@Anky: Ja dat van die harde buiken is normaal...Je hoort het ook nog wel eens dat als je een paar dagen flink wandelt het de bevalling kan opwekken...Hoop dat het nu ook eens gaat doorzetten bij jou...Ben benieuwd.

@Katje: Gaat het wel goed met jou???? Waar ben je ik mis je cynisme...

XXXXX

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hey, zag ik mijn naam daar een paar keer voorbijkomen?

Hier alles kits. (Nog niet kids, nee. Voorbereidingen daarvoor beginnen weer zo'n beetje.)

Metalconcertjes waren fantastisch begin maart, en ééntje extra in april. (Therapeutisch!) Moeders is de operatie meegevallen, en er zijn geen berichten over rare uitzaaiingen.

Ondertussen gaat hier het leven in sneltreinvaart weer door:

Dit weekend vlieg ik even budget op-en-neer naar een Europese hoofdstad om bij te kletsen met een oude vriendin.

De uitnodigingen voor de bruiloft zijn de volgende stap, en beginnen een beetje in gedachten vorm te krijgen. Jurk, trouw- en feestlocatie en schoenen zijn in de pocket. Op 15 juni gaan we in ondertrouw. De grote dag is al op 6 september, dus we moeten de vaart er een beetje in houden.

Vandaag heb ik gehoord dat ik op mijn werk voorgedragen ben voor de selectieronde voor een soort van prijs! Net nu ik het eigenlijk helemaal gehad had met het financiele beleid. Ik denk dat ik nog maar heel even wacht met mijn open sollicitaties...

Maandag hebben we de afspraak met de gyn/chirurg, en dan ga ik toch eens aandringen om op de wachtlijst voor IVF te komen, en ondertussen maar eens hengelen naar IUI.

Chick on a mission!

En in juni nog naar Muse in Nijmegen.

Mwoah, mijn voor-zomer is zo slecht nog niet!

En ondertussen lees ik lekker jullie verhaaltjes mee. Maar ik heb zo weinig ervaringsdeskundigheid om zinnig uit de hoek te komen...

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    wat een goed nieuws van je moeder....verder zie ik dat je helemaal goed bezig bent verder....

enne jij zinnig uit de hoek komen ehhhhhh das nog nooit gebeurt en dat hebben we hier allemaal a;;ang geaccepteerd hoor! :D

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Naaaaaauw....

*huil*

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    maar vind je wel heeeeeeeel lief hoor!

*geeft een zak doekkie aan.....*

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ok zo als jullie kunnen zien is mijn lijf volledig naar de fillisteinen...maar hij is zoooo leuk!

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Aaaaaah!!!!

11. lente67

lente67 Niet meer actief

marjand en Koen wat liggen jullie er zalig bij, mag ik erbij komen liggen:D

Je hebt groot gelijk dat je weer op kolven bent overgestapt. Zo blijft het moedermelk (vind ik al heel goed dat je het zo doet) en zijn jullie alletwee relaxed.

Katalaya, wat heerlijk dat het goed met je moeder gaat en dat je even naar een vriendin vliegt. Wauw, dat is nog eens iets anders dan op de fiets. En toch de stoute schoenen ivm ivf. Go for it girl!
    En mocht je vragen hebben dan zal ik proberen je te helpen. Is voor mij ook nog allemaal nieuw. Hoop natuurlijk dat ik je helemaal niet hoef te helpen en dat je de andere meiden om advies moet vragen over kwaaltje zus en kwaaltje zo:D

Hee Anky, is ze der al?????;)

Loessie laatste dag, HOERA:) Of is dit morgen:( Maar vanaf zondag in ieder geval voorlopig vrij:)

Morgen gaan we op kraamvisite in Zwolle. De kleine is dan 3 maanden. Ben benieuwd. Altijd leuk die kleintjes om vast te houden.

Vanavond gaat mijn vriend me prikken (met de spuiten hahahaha;))
    hij wil het heel graag. Zo heeft ie toch het idee dat hij ook wat bijdraagt. Ben benieuwd. Ben al ietsjes zwaarder maar of het daar door komt is moeilijk te zeggen. Je kan er 2 kilo van aankomen. Maar wat is nou 2 kilo, valt mee toch. Als ik ooit zwanger wordt dan lach ik erom;)

Nou meiden ik ga maar eens mijn huis poetsen. Maar eerst ff in het zonnetje koffie drinken8)

x
    Lente

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @lenthe: ja hoor kom er maar bij...ik schuif wel een tukkie op hoor....

en inderdaad 2 kilo....ik wou dat ik dat kon zeggen...het zijn er hier 16 geworden en ik ben er nu 10 kwijt maar die buik....ben benieuwd of dat ooit weer een beetje goed komt. hij hangt nu een stukkie over...heeeeeeel charmant. ach koen kan het niks schelen...nu ik nog.

13. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lente..

Ik heb erg last van de ween,vannacht om 2.00 uur maar onder de warme douche gaan staan.
    Loop mij eigen rot naar de wc,en de misselijkheid is volop aanwezig,moet veel spugen.en mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest hahaha,dat is wel een voordeel hihi.
    Gisteren hebben wij maar gauw even voor geboorte kaartjes gekeken.:)
    Wel leuk want,we hadden een mooie foto van een ooienvaarsnest met moeder en twee jongen,die word gedrukt,met mooie tekst,dus daar krijgen we nog een voorbeeld van.:)
    Ik krijg nu na gisteren helemaal het gevoel dat het niet lang meer op zich laat wachten,maar ik houd gewoon week 41 maar in mijn gedachte,en maar zien hoe ik die laatste weekjes door kom.
    Dit is niet leuk meer bha:x

Groetjes Anky:)

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Anky,

Poeh, wat zwaar steeds voor je met die weeën. Hoe weet je straks dat het echt gaat gebeuren? Dadelijk heb je ineens ontsluiting, of werkt dat niet zo:( Hoop dat het nu maar gauw gaat gebeuren of wie weet is ze er inmiddels al:)

Hee Marjand,
    Die 6 gaan er ook nog wel af hoor en anders doe je er twee als reserve:D Gisteren op kraamvisite geweest. Zo leuk, heb haar de hele 5 uur vastgehouden, flesje gegeven, op mijn buik laten liggen en mijn vriend deed even hard mee. We zijn er al helemaal klaar voor. Nu maar hopen dat het ons gaat lukken;) En de ouders lieten ons heerlijk begaan. Het leek wel onze baby. Ik zal een foto op hyves zetten. Dus bij deze zijn jullie uitgenodigd. Is sta er bij Anky ook op. De moeder was na de bevalling flink afgevallen maar daarna chocoladereepjes gaan eten dus die had weer een flinke buik. Ach dat komt allemaal weer in evenwicht. Eerst genieten van je kindje.

Fijne zondag allemaal en Loesssie geniet van je vrijheid;)

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

eh wil wel bij je kijken maar hoe heet je in het echt??? Tuurlijk zijn jullie er helemaal klaar voor, moet ook 1 deze dagen gewoon gaan lukken. Hoop het zo voor jullie....

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Dank je Marjand en een pb`tje is op weg naar jou.

Tot hyves;)

17. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    spannend spannend spannend anky! duim voor je...

hier aan het bijkomen van een familiefeest, het wordt nu wel te erg. heb al een kater van een feest zonder alcohol. Vast teveel ijs gegeten ofzo. Voor de rest ben ik alleen maar moe, moe, moe. Ben sinds half 12 wakker, maar heb tussen toen en nu om 18 uur al zeker 2 uur geslapen op de bank. Komt vast door die ellendige regen...

Tis me al 24 uur gelukt om mn aambei binnen te houden. tis een wonder... hihihihi. sorry voor de info, maar vind het te belachelijk voor woorden dat iedereen vanwege de genanterigheid zn mond erover houdt. dus... bij deze.

ik ga weer bankhangen zondagse stijl.

ow ja, mn tuin is alvast babyklaar, vanaf morgen hopelijk het huis ook....eerst een rustdaggie.

liefs

18. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lente..

Nou als de ween doorzetten en met ontsluiting nouuuuuuuuuw dat verschil voel je op een gegeven moment wel.
    Zie er alweer tegen op,maar goed ik hooooop zo dat ze eerdaags echt met fette ontsluiting gaan komen,kan niet wachten hahaha;)
    Het word gezellig op hyves zie ik, leuk.
    :)Leuk cluppie zijn we eigenlijk ook he;):)
    Moet dinsdag weer naar de verloskundigge om 13.00 uur,ben benieuwd..
    Vandaag even bij mijn pa geweest en die had het erg moeilijk met als straks de kleine geboren word,omdat hij dit nu niet kan delen met mijn moeder,en het stomme is dat ik gewoon helemaal niets meer kon zeggen,vond het zo sneu,normaal een stoere grote vent,en nu een heel verdrietig zielig mannetje,en dan sla ik nog dicht ook,man schaam me dood:(

Groetjes,anky:);)

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Vanmorgen de afspraak met de gyn in het zkh gehad.

We waren vastberaden om een plaatsje op de IVF-wachtlijst af te dwingen, en ondertussen proberen naar IUI te hengelen.

Nou, vergeet het maar. Gyn is duidelijk gewend om chicks-on-a-mission af te poeieren:

Alvast door voor IVF? Niks daarvan. Dan had hij ook geen moeite hoeven te doen om die ene eileider te repareren.
    IUI? Niks daarvan. Onze kansen liggen nu hoog genoeg om een jaar zelf te proberen. Volgend jaar eventueel 4 keer IUI in afwachting van IVF.

Op z'n vroegst volgend jaar maart bellen voor een afspraak in april.

In geval van positieve zwangerschapstest na 6/7 weken voor een echo komen. Niet eerder. Is toch niks te zien. Alleen bij klachten eerder aan de bel trekken.

Ajuus.

Binnen 10 minuten stonden we beduusd weer buiten. Er zat écht geen speelruimte in.

Maargoed, op dit moment springt mij ei. We weten wat ons te doen staat... ;)

20. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi katalaya..

Wat een rare kwast die gynaecoloog zeg,hoe bedoel je bot om de hoek komen jeetje wat een eikel.
    Hij had het toch zeker op een andere manier kunnen zeggen of niet dan.
    Nou meid wij gaan zeker voor jou duimen,en ik hoop met heel mijn hard dat jij gauw zwanger mag zijn:)
    Fijn dat je ei er alweer aan komt,dus je hebt huiswerk hihi:p
    Nou meid doe kalm aan..

Groetjes Anky;)

Deel Deze Pagina