Hoi dames.. Moet vanmiddag om 13.45 bij verlos komen,gaat niet lekker met mij. Symtomen lijken op zwangerschapsvergiftiging ,maar kan ook bezig zijn met aankomende bevalling. Ik hoop zelf het tweede,maar omdat mijn ween niet regelmatig zijn vermoed zij dat het geen ontsluitingsween zijn. We zullen zien... Groetjes,Anky
het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste het laatste TOITOITOITOTOI
Anky, ik duim voor je dat het goed zit en dat de bevalling zich aan dient. Voorzichtig meis. Bij mij slecht nieuws. Helaas, geen eitjes in de follikels De punctie verliep goed (helemaal geen pijn gehad) en daarna richting Rotterdam. Wat een :x ziekenhuis. Mijn vriend werd meteen naar een kamertje gestuurd terwijl er was afgesproken eerst te controleren of er eitjes waren. Je hebt daar totaal geen privacy en ook andere mensen (die niets met ivf o.i.d.) te maken hebben zitten precies voor die deur van het kamertje. Enfin ik werd geroepen toen mijn vriend zijn potje inleverde en kreeg gewoon aan de balie meegedeeld dat er niets zat En hup daar werden we weer op pad gestuurd. We hadden niet eens tijd om het te laten doordringen. Aangekomen in Breda moesten we alletwee hard huilen. Ze vingen ons super op en de arts was piswoest op Rotterdam en zou het in de vergadering zeker gaan bespreken. Ook stelde ze ons gerust dat we toch nog 2 pogingen krijgen ondanks dat dit diagnostisch ivf was, poeh wat een opluchting. 14 juni een gesprek van hoe en wat verder. Alle lof voor Breda X Lente
Jeetje meis... Ben er stil van. Had zo gehoopt dat er in elk geval een ei zat die te gebruiken was. Fijn dat jullie in Breda zo goed opgevangen zijn..En dat er nog 2 pogingen staan voor jullie... Een hele dikke digitale knuffel van mij voor jou....
Hoi dames Ben net terug,ik ben inderdaad bezig met vlinke voorween. Kan nu elk moment gebeuren,ga de 40 weken niet halen. Heb bloed moeten prikken en als ik niets hoor vanmiddag is het goed,en anders word ik gebeld. dus ik hoop dit weekend. Prop was weg en baarmoeder was al week. Nu wachten tot het erger word en anders word ik gestript,omdat ik er zo beroerd aan toe ben.. Groetjes,Anky
Suc6 Anky, ik denk aan je Katalaya en Marjand bedankt voor jullie lieve reakties. Gelukkig is het nog niet voorbij en waarschijnlijk eind van de maand een nieuwe poging. Blijf hoop houden X Lente
Hoi lieve lente.. Ik las net je berichtje,wat baal ik hier van zeg meid. Verdorie ik had het zo gehoopt. Ik kan mij jullie verdriet heel goed voorstellen,doet al zo zeer als zwanger worden niet vanzelf wil. Mijn vriend en ik hebben dat ook meegemaakt,en dat doet zo zeer. Och lieve lente als ik nu bij je kon zijn,had ik jullie graag een knuffel willen geven,klinkt raar maar ik meen het,want ik ken dat kut gevoel. Lieve lente ik ga duimen draaien dat de volgende ronde wel doorgaat,meid ik ga een kaarsje voor je branden,wie weet helpt het. Groetjes,en een hele dikke knuffel,en ik denk aan je.Anky
Lieve Anky, Dat doet me goed en zoals het ernaar uit ziet mag ik eind van de maand alweer proberen. Maar dat horen we de 14e. Ben er niet van slag van. Het is gelukkig nog niet voorbij. Jij veel sterkte en dat je dochter maar gauw mag komen en dat de bevalling voorspoedig mag gaan. Liefs, Lente
@Lenthe: Tuurlijk jullie gaan nog ff knallen in jullie volgende ronde!!!! Zet hem op lieffie!!! @Anky: Ben benieuwd......Wil jullie meissie ook wel eens gaan bekijken.... @Katje: Hoe gaat het bij jou?????
Ha katje, ik kan je wel helpen aan een rood kruis, dat open rondje een tikkie hoger zetten en voila waarschijnlijk je rode kruis Vanochtend lekker tegen mijn vriend aangekropen. Een follikel konden ze gisteren niet vinden en dacht wie weet is ie nog actief. Weet helemaal niet of het kan met al die hormonen maar wie niet waagt wie niet wint. Bedacht me ook dat we eigenlijk pas in juni mochten beginnen maar omdat mijn menstruatie toen bijna kwam mocht ik meteen. Was dus een proef. Hopelijk telt dit niet als een poging. Heb al een mailtje naar de verzekering gestuurd. Ben benieuwd. Hee Pina en Loesssie hoe is het met jullie. Long time no see. Op mijn steenkolenengels X Lente
lente, hele dikke knuffel voor jou ... en de b*mmen op r*tterd*m. anky, heel veel sterkte en oerkracht gewenst voor jou... vertrouw op jezelf!
hoi hier ben ik weer eens. beetje lang geleden, maar had niet zoveel te vertellen. Anky, hoe is het met jou nu? al nieuws? ik DENK van wel en ben heeeel erg benieuwd meis. Lente, echt jammer..maar goed dat je heerlijk optimistisch blijft. Kat, wat een enorme directe GYN had jij. sterk dat jij je sterk hebt gehouden. en wat je zegt, hij doorprikt iedereeen waarschijnlijk; al die vrouwen daar zullen idd snel zwanger willen worden, maar dan nog! Loes, jij ook iets minder op ZP? Marjan? heb jij nog leuk nieuws? hoe doet je man het met Koen? is het een beetje eerlijk verdeeld, of kun je het moeilijk uit handen geven? Heb je ook een beetje rust voor jezelf? Liefs Pina
Hoi pina.. Vannacht dachten wij van he he gaat doorzetten,tja had drie kwartier pijnlijke weeen,maar toen zakte het weer weg. Nu wel steeds pijnlijke weeen,maar heel onregelmatig,dus het zit er nu tegen aan. Ben nu erg moe,heb geen oog dicht gedaan. Manlief zit vol stres in de vrachtwagen,die zei al zul je zien ben ik net weg,kan ik weer terug . Maar goed ben benieuwd wat deze dag gaat doen. Ga zo al mijn kracht maar eens inzetten,om nog gauw wat dingen schoon te maken. Hoe is het verder met jou dan.. Groetjes Anky
haai allemaal, pina: ik ben idd wat minder op ZP, week 30 tm 35 zijn een beetje saai volgens mij, meer nieuws dan een aambei had ik niet... en ben nog steeds druk druk druk met alles behálve werk... maar tjek jullie berichtjes wel hoor... anky: wanneer zou je man terug zijn van de rit? werk bedoel ik? volgens mij ga jij het lekker uitstellen tot precies die dag dat hij klaar is met werk... hoop dat je vannacht beter slaapt... veel liefs en sterkte...
Hoi loessie Het was vannacht zo aan de gang,en begind nu weer. Nee de planner van mijn vriend zou rekening met de rit houden,maar nu moet hij weer naar duitsland guterslo schrijf het niet goed,hahaa maar je begrijpt het wel he. Maar in guterslo kan hij vanavond pas vanaf 19.00 lossen,en staat dus 2.5 uur van huis af,en omdat ik met mijn zoontje binnen 5 uur was bevallen,verwachten zij nu dat ik hoogswaarschijnlijk binnen 2 uur ga bevallen,en omdat je een uur moet klokken,ja dan haalt hij dat niet. Ik kan wel eerder bellen,maar gisteren hield het ook op met drie kwartier,ja dan heb je zijn baas boos denk ik hahah. Het is dan gewoon te hopen dat als het vandaag evt begind dat het langer duurt met de bevalling.. Dan is het wel eens jammer dat vrachtwagens begrenst zijn.. Maar goed hier is het dus flink aan het rommelen,echt aan het rommelen..Van mij mag het nu beginnen hoor!!!!!!!!. Groetjes,anky
Spannend!!!!!!! @Loessie: Nee hoor ik kan het heel goed uit handen geven. Ik geloof dat ik iets te nuchter ben voor dat bezitterige....Erik ligt nu lekker op de bank te slapen met Koen. En als Koen weer eens krampjes heeft krijgt Erik hem heel snel stil, ik niet dus dan gaat hij vaak meteen naar Erik... Vandaag weer wezen wegen op het CB, Koen is deze week weer 320 gram gegroeid...wow meneer doet het echt super. Hij is nu al 60 cm lang en 5160 gram. Dat terwijl hij toen hij 3 weken geleden geboren werd 54 cm en 4420 gram was....Super dus...Die mamamelk is dus goed....