:x:x:x:x HET ROMMELD WEER FLINK,ALS HET NIET DOOR ZET,MOGEN JULLIE MIJ LEK SCHIETEN.. IK WORD EEN BEETJE VERVELEND,VAN DIT GEPEST..
och anky....heb het met je te doen... wat een geplaag! duurt al een tijdje zo he? nou houd het maar in de gaten hoor ! wat heb je trouwens af gesproken met je verlos? kan dit zo gewoon doorgaan? En nog vraagje wat bedoel je met gerommel? heb je dan buikkramp ofzo? Ja probeer me beetje voor te stellen liefs Pina
Lief Nijlpaardje, ik denk aan je en hoop dat je het gauw achter de rug mag hebben. ze is wel een eigenwijsje met nu al een eigen willetje Eerst wou ze er met alle geweld er uit en nu is ze er met geen geweld uit te krijgen Stop nu maar met moedertje pesten en kom eindelijk tevoor schijn, ik wil je nu wel eens zien Liefs, Lente
Hoi pina Vannacht 2 uur en 50 minuten voorweeen gehad,eerst om 10/11 minuten en daarna om 7 minuten en die begonnen toch sterker aan te voelen en langer,maar later alleen wat zeurderig gevoel. Dat is gerommel Normaal gesproken strippen ze pas als je overloopt,maar omdat deze zwangerschap zo slopend verloopt met al die weeen noem maar op hebben ze iets van als het echt niet meer gaat,dan gaan ze strippen,maar volgens de verloskundigge duurde het niet lang,en verwacht zij het toch deze week,vandaar dat ze het even afwachten. Voor mij zal het een opluchting zijn,maar wij willen toch wachten tot het spontaan gaat doorzetten. En elke keer heb je zoiets van heee gaat het dan nu doorzetten,omdat het wat scherper kwa gevoel word,stopt het weer,en dan heb je het wel even gehad. Maar goed het zal hoe dan ook wel komen,en of het nou deze week is of niet,ik blijf gewoon volhouden,al is het nu haast niet meer tedoen. Maar zolang de kleine meid het goed heeft,ben ik zeer tevreden toch. Het had in week 24 van de zwangerschap ook heel anders kunnen aflopen met de kleine. Groetjes Anky
Hoi lente.. Ik hoop dat ze naar je geluisterd heeft hahaha We zullen zien... Hoe is het verder met jou! Groetjes,Anky de nijlpaard..
anky toch... over 4 daagjes je uitgerekende datum... loopt je hond je nog steeds achterna? en je schoonmoeder hihi misschien heeft zij wel erg zware bevalling(en) gehad en is ze daarom zo nerveus. Maar wel fijn dat ze naast je woont, heb je in elk geval iemand over de vloer al is het midden in de nacht. Die slijmprop... ja vreemd is dat. Dacht eergister serieus dat ik m ook verloren was maar zat geen bloed bij. Sorry voor de ranzigheid zo op de vroege morgen maar het leek wel gelatine. Maar denk dat het te weinig was voor een slijmprop en ook een beetje te vroeg... we zullen het gaan zien.Of niet natuurlijk... had dit in elk geval de hele zwangerschap nog niet gezien... ik hou je in de gaten, anky... komt goed! liefs
Auwauwauw... de tietenterror is hier weer begonnen... Deze keer wel weer gruwlijk aanwezig, maar alweer niks wat nog niet eerder was. 9dpo en niks bijzonders op het kaartje. 1885b7 Ovulation Charts
Ik zeg even hallo!!!!! Kom een deze dagen weer ff een echt berichtje plaatsen maar man wat ben ik druk!!!! Solly..... Vind jullie echt nog wel lief!!! To morgen ofzo....XXXX
Hmm... ik denk niet dat deze maand 'm wordt. De daling is al ingezet, net zo vroeg maar beslist als vorige maanden. 1885b7 Ovulation Charts
ahh niets geen berichtjes van Anky vandaag...betekent dat iets? zou ze.... Spannend he? Vandaag heb ik mijn 2e keer 20w echo gehad, moest terug komen ivm vergeten te kijken nr placenta-lokalisatie. Mijn placenta ligt niet voor de 'uitgang' dus alles was goed. TOch leuk nog zo'n extra 20w echo Kat, OP naar volgende maand :S Maar andere andere kant..nog geen bloed gezien he? Je hebt wel redelijk vlotte cyclussen toch? Beter dan van die onzeker onregelmatige cyclussen. Soms 43 dagen wachten...is ook niet fijn. Loes, jij nog spannende dingen? PS. die tip om iets op je buik te leggen is ECHT leuk! ik leg de afstandsbediening op mijn buik en die beweegt dan, echt grappig. Ik tegen mijn liefje gezegd savonds: kijk leuk moet je zien! Mijn vriend: jaa dat is gewoon toeval ! grrr die nuchtere mannen xx Pina
Hee meiden, hup Anky hup, al op de roze wolk Katje balen dat de daling is ingezet of hoor je bij die meiden waarin ie ineens weer omhoog gaat, je weet nooit! Is bij mij helaas nooit gebeurd maar wie weet ben jij de uitzondering. Als nederland speelt zit ik weer in het ziekenhuis voor de evaluatie. En dan hopelijk binnenkort zelf 2 x scoren fijn weekend allemaal, lente
Hoi dames Er is nog niets,maar heb nu hele nacht voorweeen, en heb nu ook het gevoel dat ik ongelooflijk aan de diaree ben en krampen,dus het gaat nu de goeie richting in Gisteren overdag sloeg de vermoeidheid toe,ben ff tegen de vlakte gegaan,moet nu veel appelstroop eten Houd jullie op de hoogte.. Ben erg onrustig... Groetjes,Anky
whaa anky... wat vermoeiend... wij dachten natuurlijk al dat je halverwege was hihi. nog even volhouden meid... waarschijnlijk denk ik straks zelf: jemig, hoezo nog ff volhouden. dit is niet vol te houden.... mijn handen jeuken, mn ventje is al naar zijn werk bij wijze van uitzondering sochtends, hij was vannacht pas om 3 uur thuis en oom 9 uur alweer aanwezig...bikkel. maar wat ik wou zeggen: de kattebak STINKT haha..heb de neiging om m zelf maar schoon te maken...maarja... hoest met de andere dames hier? behalve kattebak heb ik niet zo veel te melden... behalve dat ik van de week echt weer bijna onderuit ging...knikkende knietjes, heel moe ineens en warm en floep...tis dat mn mannetje achter me stond.. Lente: ik heb liever dat jij je raak laat schieten dan dat hele nederlands elftal... dus ga braaf ff liggen wil je.. marjand: hoe'st met koentje? en met jou...ben je 't al zat katalaya: als ik het goed heb heb jij me uitgenodigd op hyves... toch? hihi volgens mij wel want het ging over trouwen hihi... kee ik ga m e weer ff focussen op de 7yr old van mijn vent (OPPASSEN>JUJ) liefs
Haha, ja, dat was ik. Ik wist ook niet helemaal zeker of jij het was, maar omdat ik er nog iemand van hier zag staan, en er iets over een zwangere buik stond... heb ik de gok durven nemen. Welk festival zie ik daar trouwens op je hyves?
ow ja whaha... dat was latin village 2009... zo'n beetje de laatste keer dat ik echt wasted was...ging een beetje sneller dan gepland, maar ja dat krijg je als er allemaal dichte flessen met wodka en bacardi op een elektriciteitskastje vóór de entree staan, omdat je geen drank mee naar binnen mocht nemen... we hadden de grootste lol voordat we naar binnengingen, tot groot vermaak ook van de in grote getale aanwezige agenten... althans dat dénken we hoesie verder met jouwes? liefs