Hey lieve meiden!!! Daar was de walrus ook weer even....Yeah Anky is eindelijk bevallen, kreeg een sms van haar dat het nog sneller was als dat ze hier had geschreven...namelijk 2 uur. Wow dat is echt snel...is weer eens wat anders als die 17 uur van mij. Maar goed Anky nogmaals gefeliciteerd.... @Hier: Koen doet het super als we het hebben over groeien....Alleen het princippe slapen snapt hij niet. Met mij gaat het de laatste dagen een stukkie minder, ik heb een mega borstontsteking en heb de laatste dagen met 39,7 graden koorts op bed gelegen. Vandaag voor het eerst koorts vrij dus weer op maar man wat kan een mens zich klote voelen.... @kilo's: Daar praten we maar niet over...ze zeggen toch dat BV de kilo's weg vreet...Nou das hier echt niet waar. Moet er nog 4 naar mijn start gewicht...Maar kan er minstens nog 15 kwijt. Jammer hoor.... Hey Katje doe mijn ook eens toevoegen joh! Gezellig hyven!
ANKY GEFELICITEERD!!! hoop dat jullie het goed maken en rust lekker uit, geniet ervan met jullie 4-tjes! heel veel liefs, Loes
Aaah, wat is ie toch een schatje Marjand! Hier goed nieuws, vandaag begin ik opnieuw met de eerste ivf behandeling. X Lente
@Lenthe: Succes meissie....Koen en ik draaien onze duimen! En ja Koen is wel een schatje maar de laatste 2 weken sliep hij haast niet meer overdag...Wat betekende janken, boos, verdrietig, gefrustreerd babytje...Nu heb ik een puckababy heb hem er gisteren ingestopt met slapen en...............hij slaapt en slaapt en slaapt. Echt weet niet wat ik mee maak. Heerlijk, ga nu soms ff kijken of tie nog wel ademt. Tja die over bezorgde moeders van tegenwoordig.... (zie er wel zielig uit, maar hij vind het heerlijk) @Katje: Bij Loessie...Ik zal jou ff zoeken..Maar heb zo vaak ruzie met hyves.... Doe mijn best.
ff foto's gejat van Bianca d'r hyves...voor de gene die geen hyves hebben en toch net als ik nieuwsgierig zijn naar kleine Jo-Ann
wat een goed nieuws allemaal ! Anky van harte. Klasse gedaan hoor. Marjan dank voor die foto's mooi grietje he? (hopelijk vind ze het niet erg hihi) Wat een klein poepie. Marjan, fijn dat je kindje nu wel slaapt als ie ingebakerd ligt. het ziet er zo schattig uit ! over larfjes gesproken. Lente, wat SUPEERRRRR dat je alweer ivf mag ! wat gaat dat vlug eigenlijk achter elkaar. wel heerlijk dat er goed aangewerkt wordt ! Dit jaar IS jouW jaar ENNNN die van Katalaya !! Beat them ! liefs Pina
Ik was jullie kwijt? Zijn we nou verplaatst of beginnen de medicijnen nu al bijwerkingen te geven Die Koen ziet er grappig uit zo. Zou er zelf claustrofobisch van worden hihi. We hadden ooit het zilveren kruis om mijn moeder met haar 8 kinderen te helpen na een zware baarmoederoperatie en die vrouw stopte de dekens zo strak in dat je je eigen bed niet in kwam en het eerste wat we deden was alles los trekken. Ze is niet lang gebleven Daar moest ik even aan denken. Maar Koen ligt er schattig bij hoor Pina het wordt ONS jaar, de spice girls waarvan jij miss Sporty Wist even geen andere naam, misschien moeten we maar eens een orginele naam voor ons 5 verzinnen. Dus kom maar op Weet je ik zit al een poosje te denken dat het leuk zou zijn om elkaar in de toekomst eens in het echie te zien. Een soort van blind date, wat vinden jullie ervan? Hoeft niet meteen morgen hoor X Lente PS: De eerste 3 spuiten zitten er al weer in en maandag een controle echo
Ik vind dat wel leuk Lenthe...Morgen gaat inderdaad niet lukken..hihihihi Enne tuurlijk wordt het het jaar van jou en katje! Is je geraden!!! Duimen draaien hier weer volop voor jullie....Heb het Koen voor gedaag maar die snapt er geen bal van. Oellewapper! (nee dat neem ik terug)
lente, lijkt me zeker leuk! en wihoe, 3 spuiten...je begint er bedreven in te worden... hier aan het wennen aan het niet werken... begin me een beetje te vervelen hihi. verder alles goed, weeg nog steeds geen 70 hihi. heb er gister geen bak ijs minder om gegeten dus... moet zo de kraamzorg terugbellen, want die bellen altijd om half 9...voor een intakegesprek geloof ik. jujjj. houd niet van vreemden in mijn huis, maar vrees dat ik ze nog nodig ga hebben dus zal maar braaf bellen... spreek jullie later weer! liefs liefs
Meisjes... Ik heb een hyves pagina voor onze groep aangemaakt. Hij is alleen te zien voor leden en niet te vinden in een zoekmachine...Dus veilig.
Gevonden en aangemeld! Maar hoe vind ik hem terug Blêh, na 5 dagen begin ik de spuiten (inmiddels 9) toch wel te voelen en leuker wordt ik er ook niet op. Maar wie weet volgend weekend wel geluk met de punctie. Nu maar hopen dat het niet tegelijkertijd met mijn open huis is. Ach nog een week te gaan, kan nog van alles gebeuren. Hoe gaat het met de moeders, aanstaande moeders en/of bruidjes? X Lente
Wie zei er ook weer wat over trouwen Mijn vriend heeft me vannacht ten huwelijk gevraagd....huilend...de schat... en nu loop ik met het allerliefste kinderringetje om mijn ringvinger en loop ik met mijn hoofd deels in de wolken en deels in chaos...(help) 02-10-2010 wihoe! liefs