Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    maakt nie uit... zie ook wel eens wat over t hoofd...of over mn buik :p

weet niet waar ik moet beginnen... spaarrekening, trouwjurk, trouwlocatie? bloemen, uitnodigingen, diner, misschien gewoon een jutezak aan en trouwen in de achtertuin, uitnodigingen per mail? ik ga er nog maar ff over na denken :p

hoest daar?

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    LOESSSSSIE !!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig! wat een lieverd en dat met traantjes!
    liefs Pina

ps. hoe vind ik ons gezamelijk hyves-pagina dan?

3. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Hihi dat was ik Loesssie, wat gaaf dat je ten huwelijk bent gevraagd! Gefeliciteerd!
    Super, en zo snel al. Eerst Katje, dan jij en dan ik! Of zal Pina er ook nog tussen door piepen;) Van mij mogen jullie hoor!

Hier goed nieuws! Heb nu al 7 follikels waarvan 4 grote ipv 1 armzalige de vorige keer op dag 8. Nu woensdag terugkomen en wie weet vrijdag de punctie. ZOu mooi uit komen want zaterdag is open huis en wie weet (als alles goed gaat) zondag de TP en maandag weer werken. Wat een planning zou dat zijn:D

Groetjes,
    Lente

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meiden....

die hyves pagina moet ik nog een keer bekijken want ik heb alleen maar ruzie met hyves op het moment.

@Loes: Gefeliciteerd meid!

@Lenthe: Gefeliciteerd meid!

Hier ff nieuws van Anky ik kreeg de volgende sms van haar:

Hoi Marjan. Ben ff tijdje niet op forum, lig in het ZH, heb MRI scan gehad en word neurologisch onderzocht. Mis nu mijn kleintje zo. gr. Anky

Ik heb daarop geantwoord: Wat denken ze dan dat het is en mag die kleine niet bij jou?

Ze dachten aan een bloedpropje in hersenen, maar die zit er gelukkig niet. Morgen ruggenprik, en lig aan de hartbewaking. Ze gaan nu echt onderzoek doen, ben helemaal van de wereld geweest. Nee mag Jo-Ann niet op de kamer hebben dus baal vreselijk. gr. Anky.

Als er weer meer nieuws is van haar kom ik dat meteen plaatsen...

liefs Marjan!

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    och jeess..wat is dat nu allemaal met anky? goh..nou wat zit het haar tegen zeg! vreselijk. en die lieve jo-anne zonder mama, alleen met papa. wat een rot nieuws zeg.

Anky, als je dit leest: ik wens je echt HEEEEEEl veeel sterkte!! en hoop pje gauw weer op zp te spreken !

Lente; ik ben 2 weken geleden met vriend geregistreerd als partner. heb nu dus ook zijn achternaam :) We trouwen op een speciaal moment een keertje...als ik gevraagd wordt ofzo hahah..

Loes, wat een activiteit in je buik he, vooral als je even rust neemt en om je rug gaat liggen. Tjoh... schoppen en douwen joh haha. Lig eens stil zeg!!!

x Pina

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Lente; jij bent echt zo gek als een deur volgens mij he :D:D !!!!
    Je hyves foto !! HAHA lollig zeg.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nog een keer nieuws van Anky:

Hoi Marjan, heb waarschijnlijk tia gehad, heb nu ruggemerg punctie gehad, niet fijn. Kan alleen rechter arm en been nog niet onder controle krijgen. Maar hoofdpijn neemt af en vermoeidheid ook. Mis het forum wel. Nou ik ga mijn best doen met herstellen. gr. Anky

Heb haar namens ons allemaal sterkte en beterschap gewenst. Heb ook weer haar adres gevraagd kunnen we kaartjes sturen. (ik had het al maar ben het ff kwijt geraakt in de zwangerschap...heerlijk die hormonen)

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik had Anky gestuurd dat we allemaal aan haar denken. Toen kreeg ik nog een berichtje:

Dank je fijn om te horen. Alle symtomen zijn er, alleen prop niet meer te zien op mri scan, ze vermoeden dat het net voor de bevalling is gebeurd. Wou zekerheid maar symtomen en die uitval van been en arm en wat schudden met hoofd hoort daar ook bij.

Oh en of we even nog niks op d'r hyves willen zetten...i.v.m. telefoontjes enzo...

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Anky ben je online???Zie je naam onderaan staan....

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    och mensen..nou Anky, gelukkig dat het niet een CVA is ! van een TIA kun je goed herstellen, och meis, kost wel energie en snap heel goed dat je daar echt niet op zat te wachten :(
    x pina

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Marjan Goed van je, bedankt he.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hey pina hoest nu met jou????

lekker dik aan het zijn? wil ook wel weer zwanger zijn....niet op het laatst maar gewoon leuk halver wege.....

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    He, Anky, wa's da nou? Ben ik even weg, ga je rare dingen doen!

Rustig aan en stap-voor-stap de goede kant weer op, okay?

*hugg*

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hey katje....

hoe ist met u?

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Jemig anky...

wat ontzettend naar! Ik vond het al zo vreemd dat je er niet was... take your time, als het inderdaad een TIA is geweest kan je daar met een beetje tijd en geduld 100% van herstellen, maar wat een angst zul je gehad hebben...Kan het me niet eens indenken... HEEL VEEL STERKTE en een dikke knuffel!

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Lente, jij bent straks dubbelzwanger! whaha...

kom net terug van de VK, met curanol (jippie) en een carpaal tunnel syndroom. Heb weinig tot geen gevoel meer in linker pinkie en ringvinger, en in die kant van de hand. Hadden ze het een week of 6 geleden al over, vond het toen onzin, maar begin er nu in te geloven... Na de zwangerschap is het een keertje over... of niet. Zei ze erachter aan.
    Kleine is goed gegroeid, ligt met zijn hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald. Al moet ik nu al om de 10 min naar de wc, ben benieuwd hoevaak ik moet als ie wel is ingedaald. Maar, al met al, waar zeik ik over als ik net het verhaal van anky hoor.

hier nog op een roze wolk verder, helemaal in luv...:p

liefs

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ik heb dat met die handen na de bevalling gekregen...kan soms haast de fles niet vast houden gewoon omdat ik geen gevoel in mijn vingers heb. Maar volgens mijn zus gaat dat weer beter worden...

Enne dat met je blaas, als je baby volledig is ingedaald heb je daar geen last meer van, nu ligt het kopje op je blaas. Als het is ingedaald is het voorbij je blaas dus echt het wordt beter...

Zo leuk om te lezen hoever jullie nu zijn...krijg er weer zo'n zin van.. (jaja dat al na een dikke 5 weken) Wil ook wel weer zwanger zijn. Heerlijk dat getrappel...Eerst Koen maar een beetje groter zien te krijgen. Hij ligt voor het eerst in zijn ledikantje...mama is trots! :D Ziet er zo gek uit....in zo'n groot bed!

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    marjan, als ik die foto's van koen zie, denk ik laat het maar zo zijn, maar daar zit nog zo'n bevalling tussen... hihi. Omgekeerde wereld. Maar fijn om te weten dat je na 5 weken na die *&^%^bevalling alweer aan weer zwanger-zijn denkt, dat geeft een meid met bevallingsangst weer hoop... nou ja bevallingsangst... ben gewoon controlfreak, en ik heb gewoon geen id wat er gaat gebeuren, dus dat is het meer denk ik.

koen ligt dus al in zijn ledikantje, wihoe! Nog even en hij neemt meisjes mee naar huis... :p

liefs

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @loessie:

Kappen joh...hij gaat al zo snel. Past al bijna niet meer in de wieg en ook niet meer in de kinderwagen...Laat die meissie's nog maar even wachten.

En ik was ook echt een controlfreak maar echt die bevalling is echt goed te doen...Echt waar doe jij met 2 vingers in je neus. Ik dacht de hele tijd is dit het nu...(kijk super fijn is anders maar het was echt goed te doen) tot meneer dacht er verkeerd om in te gaan liggen...maar zelfs toe dacht ik nou ja het is niet anders... (voor de mannen is het echt erger) Ik wilde al wel weer 3 dagen na de bevalling...hihihi erik denk dat ik een klap van de molen heb gehad.

Vandaag voor het eerst weer geyogaat met erik...jezus dat is dood eng na je bevalling (met knip) net als of je voor het eerst met iemand naar bed gaat. Maar eigenlijk viel het reuze mee en was het gewoon weer als van ouds heel leuk...Dus ook dat komt gewoon weer terug na je bevalling...ik dacht tot gisteren avond dat ik het nooit weer zou doen. Was al een plan aan het bedenken hoe er ooit een 2de zou moeten komen, met pipetjes enzo...nou gelukkig niet nodig.

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh en schatje laat ik dan maar de trut zijn die het verteld...de eerste weken zijn niet roze...Maar ontzettend zwaar. Wel leuk echt waar hoor zo'n kleine, maar roze wolk...dikke bullshit! Je bent moe, je snapt niet waarom die kleine zo schreeuwt, je hebt wallen tot op je knieen, mensen blijven maar bellen (ook die vage tante's die je nooit ziet). Maar nu na ruim 5 weken begint het steeds leuker en rozer te worden, ikbegrijp Koen steeds vaker...maar denk niet als je misschien na de bevalling denkt jezus waarom wilde ik dit ook al weer dat je een slechte moeder bent. Ik dacht namelijk krijg ik een postnatale depressie ofzo, ben ik een slechte moeder omdat ik denk: Koen houd je kop nu eens even ben voor jou aan het kolven... Nee hoor dan gaan ineens de insiders (lees moeders) jou vertellen dat ze dat ook hebben gehad, en dat de eerste 6 weken loodzwaar zijn...Ik had het graag van te voren geweten dan had ik me niet zo slecht gevoeld over mezelf...

Verder is het echt te GAAAAAAFFFF voor woorden, zo gek zo'n mini mensje wat jij in elkaar hebt geklei. Dat daar ligt te knorren omdat er snot in zn neusje zit. Die een lach stuipje heeft (en jij net als elke nieuw bakken moeder) denkt dat hij naar jou lacht....Nee echt het is te cool maar wel zwaar...nou dat mag je best weten vooraf...

Oja en poepen is na de bevalling ook dood eng ik dacht ik ga de eerste 3 jaar niet poepen...na 2 dagen bedacht ik me..maar ja het is dood eng.

Maar zelfs ik kan het dus voor jullie bikkels een eitje!

Deel Deze Pagina