hee meiden hier is Sneeuwwitje met de zeven dwergen Heb nu 7 follikels waarvan 5 grote dus dat ziet er vooralsnog goed uit. Maandag de punctie en wie weet woensdag de tp. Poeh, wat erg voor Anky. Ik had haar een privé-bericht op hyves gestuurd. Wat fijn Marjand dat je haar namens ons een hart onder de riem steekt. Gelukkig heb ik de vage tantes al met mijn trouwen nu ruim 6 jaar geleden al geskipt evenals mijn vage neven en nichten, 10 jaar geleden al. Had toen een bruiloft van mijn broer waarop die vage neven zeiden dat ze maar eens bij ons langs moesten komen. Woonde toen al ruim 6 jaar op mezelf en had nooit meer wat van ze gehoord en dacht dus meteen NO WAY. En heb dat toen ook eerlijk gezegd, vonden ze niet leuk maar wel lekker rustig zo. Inmiddels zijn al mijn tantes al gaan hemelen dus die zullen ook niet komen. Kan ik lekker cocoonen met mijn dwergje(s). Marjan wat fijn dat je weer intiem bent geweest en op de pot gaat Mochten we ooit zo ver zijn dan weten we dat alles weer goed komt, ooit Pina en Loesssie nog lekker genieten van het zwanger zijn en Katje hopelijk zijn we ook binnenkort aan de beurt. Kunnen we het stokje samen overnemen en wie weet schuift Marjan dan ook weer aan hahahaha Nou meiden ga mijn tuin water geven en daarna weer aan de spuit. Nog 4 dagen en dan een dag niets. X Lente
nee niet slik....het valt dus uiteindelijk allemaal wel mee.... Niet bang worden nu... @Lenthe: Heerlijk eerlijk zijn tegen vage familieleden.....Enne goed bezig met je 7 dwergen!!! Duim, Duim, Duim!!!! @Katje: Alles ok verder? Hoever zit je op je temp kaartje??? Ben het ff kwijt. @Loessie: Sta je al op springen? Doe jij ook eens ff een buik spammen joh...ben benieuwd! @Pina: Doe weer eens een buik foto...jij hebt zo'n net buikkie...(niet de walrusbuik die ik had)
whaha ik refereerde die roze wolk aan het feit dat ik ga trouwen... maar idd, het je vóórstellen dat je een kleintje hebt is wat anders dan er daadwerkelijk 1 te hebben...dat besef ik heel goed.Maar ervaren doe ik het straks pas... Dan maar trouwen met wallen op mn knieën... ik zat al te googlen op sex na de bevalling...dat leverde wisselende resultaten op dus je weet het niet. Maar ik denk, ik met mijn overgezonde libido zal vast wel weer snel op track zitten....WHAA we zullen het wel zien als het zover is. En er zijn zoveel mensen met 2 of 3 of nog meer kinderen, dus het móet mogelijk zijn nog iets van anky vernomen? liefs
Mooi buukske! Ik zit op cd12, temp nog niet. Tegen de tijd dat het spannend wordt, trek ik aan de bel.
En nog een meer close up. zal ze ook ff bij de buikfoto's zetten. Loes jij hebt ook een echt mooi buikje zeg!! Bekijk bijlage 81126
Meiden wat zien jullie er goed uit! Ik wil ook zo'n uitstulpje en niet dat slappe gevalletje waar ik nu elke avond mijn spuiten inzet die nu behoorlijk beginnen te prikken AU! Gelukkig heb ik een vetrandje ; ) X Lente
das zeker ooook een mooi buukske! hihi... als je mij van de achterkant zou zien zou je niet denken dat ik zwanger ben, en dan draai ik me om en zijn de mensen altijd verbouwereerd door die onwijze toeter... rond en naar voren dragend... laatst kwam ik uit het ziekenhuis om bloed te laten prikken, sta wat te klunzen bij mijn scooter (gevaarlijk, zwanger en scootersleutels en buddyseat) loopt er een zwerver voorbij: "dat wordt vast een mooi jongetje..." bleek hij uit een gezin van 8 broers te komen.... pina, is bij jou je navel al geplopt, of ook nog nie? bij mij staat ie strak maar ploppen gaat ie nie doen volgens mij. to do list: morgen ontharingsstrips halen voor buik... ik HAAT haren op een witte zonloze buik! ik hoor dat het 1-0 staat, ik ga ff kijken.... liefs!
Lente, wil je mn blubberbovenbenen zien? dr zit 17 kg aan mijn lijf die er eerst niet zat, en die zit helaas niet alleen op mijn titties... maar goed, ze zeggen dat je het allemaal weer kwijt raakt... ik heb medelijden met jou en je verdomde spuiten! liefs
Ha Loesssie blubberbenen of flubberbuik Tja, het is alletwee nou niet van Wauw wat sexy, het enige voordeel van een flubberbuik is dat je er mee kan buikdansen maar ja dan moet je het wel kunnen Zo, even mijn spuit uit de koelkast halen, nog 5 te gaan dus kan gaan aftellen en het resultaat mag er dit keer zijn. O ja, krijg er vlgns. mij een verhoogd libido van dus dat belooft wat als ik zwanger zou raken Hoera Holland heeft gewonnen 2 - 1 X Lente
ik HAAAAAT geboortekaartjes uitkiezen... iemand nog ideeën? word er echt simpel van... straks deel 2: trouwjurk uitkiezen deel 3: bruiloftsuitnodigingen uitkiezen ...
Loessie... Ik ooK! Wat een rot klus geboorte kaartjes kiezen. en wat saai en afgezaagd allemaal he? je komt overal dezelfde (type) tegen, lijkt wel censuur. We twijfelen om een foto van de kleine te laten bedrukken op kaart, dat zie je nog het minst vaak in onze omgeving.. Ik heb ook flubberbenen hoor! en mijn nafel is gelukkig niet geplopt, maar heb wel een mini naveltje gekregen. hihi. schattig hoor. Ik hoop dat jij nafel binnen boord blijft ZO'n zwart jurkje kleed af, maar in gewoon kleding voel ik me ook net een walrus hoor ! Ik ga vanaf vandaag iets mer op het snoepen letten, ik wil nog wel s achteloos te keer gaan, omdat ik me moeilijk kan weerhouden, wat ik eerst nooit had. Maar de rem moet er even op, want ik moet nog een zomer door en dat doe ik liever zonder overbodige kilo's! dUS... ik ga nu vlug tandne poetsen en @work !! laaaatste dag..och heerlijk. Liefs Pina al iets meer van Anky gehoord?
@Loessie: Deel 4: trouwlocatie uitkiezen Deel 5: feestlocatie uitkiezen Deel zoveel: muziek, haar, sierraden, schoenen, blablabla... Gelukkig hebben we de bruidegom al een tijdje geleden gekozen, haha!
Wij hebben ons kaartje besteld bij poobies erg leuk kun je het zelf ontwerpen en vandaag voor 3 uur besteld is morgen binnen dus net zo snel als bij de drukker... Mijn navel is gelukkig ook binnen boord gebleven stond wel strak maar niet geplopt... Mooie buiken meiden...echt super! Lenthe: echt gaat volgens mij helemaal goed komen met die eieren van jou!!!! Doe maar meteen een 2-ling joh!
marjand! wat een leuk kaartje! nu staat alleen wel je foonnr op internet... zou het er ff afhalen... ik ga zeker even kijken op hun site. kat: dank u voor uw bijdrage aan een stressvol bestaan... denk dat ik maar de plaatstelijke voetbalkantine afhuur. ofzo. en bier tegen inkoopprijs. Een bruiloft á la tokkie. Laken om mijn schouders en witte ziekenhuisklompen als outfit. hihi. liefs