Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @loessie: jep haal hem er weer af...maar je kunt bij hun hele leuke niet standaard dingen maken...

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Dag dames...

Zo heb jullie wel gemist hoor...
    Met mij gaat het redelijk,ben heel erg moe en mijn hoofdpijn wil nog niet echt weg.
    Heb nog niet de kracht terug in mijn rechter arm en mijn rechter been wil niet helemaal zo als ik het wil.
    Ben ook steeds stukjes kwijd ,dus mijn geheugen doet het ook niet helemaal goed,en die was al niet echt goed hahaha.
    Ze noemen wat ik heb gehad cinus trombose in de hersenen.
    Ik heb gewoon echt geluk gehad,en dat begin ik nu ook pas echt te beseffen.
    Als ik mijn kinderen dan aankijk,schiet ik alweer vol.
    Sta nu onder een hele strenge controle,bij de neuroloog.
    Achteraf had ik Jo-Ann dus gewoon op de kamer mogen hebben in het ziekenhuis,maar die neuroloog had daar geloof ik geen begrip voor,want dat kon niet als ik weg moest voor mri scan ,dan zou zij alleen op mijn kamer liggen,maar toen zij een dame van de kraamafdeling die mij elke dag even onderzocht ,van als jij weg had gemoeten voor onderzoek,hadden ze alleen maar even een belletje moeten doen naar de afdeling ,en dan hadden wij Jo-Ann opgehaald,en later weer terug gebracht was zij gewoon bij hun op de kinderkamer neer gezet.
    Dus ik had hem goed zitten,en pist off op die neuroloog.
    Maar ik ben weer lekker thuis gelukkig.
    Mijn vriend had laatst een poging geprobeerd om wat op het forum te zetten,maar niet gelukt,is niet echt vriendjes met de computer hahaha:)
    Krijg zo die zeikers van het bureau langs,en daar heb ik echt even geen zin aan,die proberen je van alles wijs temaken.

Groetjes Anky;)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    oww anky, wat ben ik blij dat je weer thuis bent! Lekker met je kiddies en je man... veel beter dan dat stomme zkh met die stomme neuroloog. Al is het wel TE warm, bah.

ik hoop[ dat je snel herstelt... voor zover dat snel gaat... maar ik duim in elk geval!
    Welk bureau komt er langs? consultatie? hoor allemaal 'leuke' verhalen daarover hier in amsterdam...

nou ja, succes... ik moet thuis blijven om te wachten op mijn nieuwe mobiele telefoon en WII (jippie, bowlen:p) maar die zal wel rond de wedstrijd komen die ik helemaal niet wil zien... wil naar waaaaater!

succes en toitoitoi
    liefs

4. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi Loessie

Klopt het consultatie bureau is langs geweest.
    Ze kunnen leuk zijn,maar wij hebben ervaring met hun gehad.
    Ze proberen altijd het beter te weten.
    Nu kreeg ik kommentaar dat wij Jo-Ann op de zij laten slapen,en na elke voeding op andere zij leggen,deden wij ook bij jesse.
    Maar moest van haar op de rug.
    Na een goed gesprek mocht ik haar op de zij laten liggen.
    Jo-ann heeft namelijk een voorkeurshouding naar rechts,en mijn neefje en nichtje hadden dat ook en die hebben nu een plat en scheef hoofdje.
    Maar goed verder was het wel erg leuk.
    Jo-Ann wil heel slecht een fles van 90 cc opmaken,krijg er amper 40 cc in en soms 70,dus wou zij zien hoe zij dronk,en wat dacht je drinkt de kleine meid dus gewoon in een kwartier 90 cc naar binnen hahaah;)terwijl wij 40 cc in 1.5 uur naar binnen krijgen,maar goed ik heb wel een tip gekregen hoe ik haar het beste de fles kan geven.
    Ze is goed aan gekomen,ze weegd nu 3040 dus dat is al heel mooi.:)
    Ze krijgd om 23.30 haar laatste avond fles en slaapt tot 5.00 of tot 5.30 door dus dat is ook super van haar.
    Ik kan op 1 of andere manier geen fotos hier op krijgen,moet ik geabbonneerd zijn geeft de site aan !!!!!!.:x
    Maar hoe gaat het verder met jou zwangerschap meid,nog heel even he en dan heb jij ook de kleine lekker in je armen.:)

Groetjes Anky:)

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi iedereen!!!!!

Speciaal voor ANKY: welkom terug! meis ik hoop dat die hoofdpijn snel weg gaat ! hou jehet vol thuis? niet te heet, ook niet voor de kleine meid?
    Loes: nee het is heet he? ik krijg hittte uitslag, jeukbultjes (zonder dat ik in de zon zit) dus dan is het helemaal feest.
    Marjan, hoe his het met jou?
    Katje,jij ? hoe lang nog toch de spannende periode?:( Wanneer kunnen we weer mee aftellen?
    Lente, hoe gaat het spuiten? wanneer terugplaatsing? Was dat niet vandaag?

Hier:
    Vandaag pretecho gehad in Amsterdam. Maar de kleine lag met de rug naar de camera, de meest onpraktische houding voor een 3/4d echo, dus....volgende week terug komen..:( Echt zoooooo jammer !
    Had me er echt op verheugd. De kleine lag perfect in positie zoals het geboren hoort te worden, maar dus niet voor een echo. :(
    Wel beweegt de jongeman erg goed, erg leuk :)

Mijn zus is haar laatste loodjes aan het uitzitten. Nog 10dgn voor uitgerekende datum, maar aan haar te zien/merken zou het misshc wel eerder kunnen komen. Zou super zijn, kan ik vast goed af kijken hoe het gaat !!
    Nog 2 dagen werken en dan 10dgn vrij!!!!! --> verhuizen !!!
    Wat een weer ervoor he? Kies je ook niet uit :$ do/vrijdag weer 30+ hoorde ik Pffffff....Medelijden met mijn verhuis-hulpjes 8)

NOu ik ga douchen en dan het bedje in, tis alweer 23 uur !
    TOt snel liefs
    Pina

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Meissie's!!!!!!

@Anky: Wat fijn dat je er weer bent....Enne joh je moet niet alles vertellen tegen de mensen van het CB. Doe ik ook niet hoor...ik ga ze helemaal niet vertellen hoe Koen slaapt. Als jij je gevoel volgt is dat vaak goed..Dus ene oor in, andere oor uit. Ik ben gister even wezen wegen op CB (niet ik maar Koen want ik schrik me dood denk ik) Deze vent weegt al weer 5840 gram!!!! Wow kleine dikzak!!! Hij gaat goed!!! Dus ook op KV, ben nu zo blij dat ik gestopt ben na 5,5 wk met kolven. Heb dat klote apparaat gister met slingers weggebracht!!!

@Pina: Spannend van je zus...leuk hoor. En wat jammer dat die kleine eigenwijs in jou buik niet mee wilde werken..Ach doet hij volgende week wel hoor...Moet je ook eerst vertellen he dat ie andersom moet liggen dat kan hij niet ruiken...

Hier nog een klein feestje...Koen heeft vannacht door geslapen..Ik schrok me lam om half 7. Snel in de wieg gekeken en nee hoor gelukkig hij was niet dood...Echt hoor als je voor het eerst kunt door slapen denk je minstens dat je je kind dood hebt laten gaan..Maar gelukkig het viel mee..En meneertje ligt nu weer te slapen....Waar een mens al niet blij mee kan zijn...

Ik denk verder dat ik even iets minder hier zal zijn want mijn vader krijgt donderdag een open hart operatie...misschien dat ik dus even wat anders aan mijn hoofd heb (misschien ook niet en zit ik om de tijd te doden hier dag en nacht) Maar goed dan weten jullie dat....

XXXX voor onze bijna zwangeren..(toch???)

Lenthe: hoegaat het met de eieren???

Katje: kukelekuuuuu is jou ei al bezwangerd????

Hoop het zooooo jullie zijn nu ook wel eens aan de beurt...

Dikke kus meiden!!!

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Anky, welkom thuis meid! Ik heb je gemist en ben blij dat je er weer bent. Fijn dat het goed gaat met je kleine meid en met jouw grote meid komt het vast ook allemaal weer goed. Neem de tijd. Een hele dikke knuffel.

Marjand heel veel suc6 en sterkte met de operatie van je vader.

Pina suc6 met de verhuizing.

Hier goed nieuws namelijk gisteren 5 eitjes geoogst en die liggen nu in een oventje te broeden:) Als ik morgen voor 12 uur niet wordt gebeld dan gaan ze donderdag de bevruchte eitjes (2 stuks) terug plaatsen. Super spannend dus morgen.

X
    Lente

8. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi Hoi

Marjan ik ga voorlopig ook maar even niet op de weegschaal staan hahaha,ben nu pas bijna 6 kilo kwijd en moet nog 10 tot ik aan mijn gewicht van voor de zwangerschap sta,dus kan nog wel ff met afvallen:)
    Lichaam heeft een jaar nodig dus er is nog hoop hahahaa:D

:)Hoi lente:)

Meid ik hoop zo dat het doorgaat met jou twee mooie eitjes die dan terug geplaats worden erg spannend allemaal weer.
    Ik heb er ergens wel een heel goed gevoel bij, dat het deze keer wel eens raak kon zijn meid:)

:)Hoi pina:)

Hoe gaat het met jou vervelende jeuk bultjes,hopelijk heb je er niet zo heel veel last meer van.
    Kan me voorstellen dat je er gek van word..

:)Hoi katje:)

Hoe gaat het met jou meid..
    Ben heel benieuwd hoe het met je ciclus gaat,ben ook weer heel erg voor jou aan het duimen hoor:)

:)Hoi loessie:)

Hoe gaat het met jou..
    Nog een beetje vol tehouden met dit warme weer,of valt het tegen:)

Ga zo de kleine meid ff lekker in badje doen,met hulp van schoonmoeder.
    Jo-Ann heeft nu een slaapzakje aan,die kleine meid word zo driftig als zij haar speen kwijd is,en moet dan willens en wetens haar speen hebben,en is ze zo aan het martelen geweest dat zij dus over dwars in ledikant lag.maar met slaapzakje die ik heb ingenomen bij nek en schouders gaat het gelukkig beter.
    De naam Jo-Ann spreek je zo uit overgens djo en.
    Heleboel zeggen het anders hahahaha:)
    Ben blij als het weekend is hopelijk mag ik dan heeeeeeerlijk uitslapen(zal wel niet hahahah)

9. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hellowww dames...

jemig wat een weer... gelukkig heb ik een zwembadje van plastic in de tuin, lekker beetje pootje baden...

ik hadeergisternacht en gister overdag ineens krampen/steken in de linkerkant van mijn buik, was wel even schrikken...geen idee wat het nou was maar als ik het moet toekennen op een pijn schaal van 1 tot 10 geef ik het een 6 1/2.
    (heb nog nooit echte weeën gehad he, dus dan krijg je dat) Maar het kwam en het ging, dus ik was ff flink ongerust... ik moet nog 6 weken!!! Ik ben maar een powernappie gaan doen en daarna weinig last meer gehad, maar doe de hele dag al weinig anders dan liggen...dat kan het ech niet zijn!

Gister de uitleenservice gebeld voor klossen onder mn bed, zegt dat mens doodleuk dat ik nog geen 37 weken zwanger ben en dat ik dan maar eens terug moet bellen. Echt serieus, mocht die kleine vent eerder komen dan heb ik dr naam en krijgt ze 'm van me. Wat is dat nou voor onzin??

Anky, blij dat alles langzaam beter gaat...en Jo-ann zal waarschijnlijk ook beter drinken naarmate jij je beterder (hihi) voelt...En CB hup zo snel mogelijk het huis uit.
    Lente, goeie oogst! Worden ze vandaag teruggeplaatst? toi toitoi!
    Marjand...pff een openhart operatie...heel veel succes en we denken allemaal aan je!
    Kat, hoe is het met jouw ei? ben je al weer in de buurt dat je kunt gaan hengelen?
    Pina... ben je bij dr papa geweest? ik wilde ook maar toen ik in mijn 24e week zat duurde het minimaal 5 weken als je een afspraak wilde maken.. dus dan zat ik al bijna in week 30 en heb ik het maar opgegegeven....

goed, ik ga koffie drinken en daarna weer verder slapen...hihi. toch cafeinevrij :p

geniet van het mooie weer!

liefs

10. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi loessie..

Als ik het zo lees heb jij last van indalingsweeen gehad,kan ook nog de banden van je baarmoeder zijn.
    Je had het alleen links van je buik toch..
    Dus je kreeg geen klossen..
    Heb je geen bierkratjes in huis werkt fantastisch..
    Hahaha mijn zoontje heeft ook zo zwembadje ,wil er heeeeel graag bij in,maar ben bang dat dat ding uitelkaar knapt met zo grote walrus als ik erin hahaha.
    Nou ga lekker genieten van het mooie weer meid.
    Ik heb mijn ogen inmiddels aan de enkels hangen,man wat zou ik een moord doen voor een lang tukkie pffff.

11. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi marjan..

Ik wou even zeggen dat ik aan jou en je vader denk vandaag.
    Het is niet niks zo open hart operatie..
    Hoe is het met koen..:)

12. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi lente

Ooooooow wat is het voor jou vandaag een spannende dag meid.
    Ik hoop zo dat je mooie eitjes bevrucht raken.
    Ik ga duimen duimen en nog eens duimen voor je..:):):):):):)

Groetjes en een hele dikke knuffel anky..;)

13. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee anky...

zou heel goed kunnen...dat van dat indalen. Linkerkant was alleen rechterkant en ook laag in mn onderrug. En als ik op de bank lig valt het me nog steeds op dat ik minimaal elk reclameblok moet plassen. Bandenpijn ken ik niet, maar las dat het dan doorschoot in je liezen en dat heb ik niet.

woaahh spannend. het gaat nu langzaamaan echt gebeuren...dat mama worden. ieeeek!

voor de rest van de dag aan het duimendraaien voor marjan en lente...:p in mn zwembadje hihi.

liefs

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden bedankt voor het duimen draaien. Vanmiddag de tp. Weet nog niet hoeveel embryo's er zijn en hoeveel er tp worden dus ben heel benieuwd en dan idd. hopen dat ze zich verder gaan delen. Maar het beginnetje is er dus al verder als dat ik tot nu toe ben gekomen.

Loesssie wat spannend! Jaaaaaa bijna mama. Zou wel een foto van je willen zien in het badje8) Doe maar lekker rustig aan met die warmte. Geldt ook voor jou Anky, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk met twee kleintjes.

Ga maar eens douchen en me voorbereiden. Mijn vriend is lekker aan het slapen want moest vanochtend om 5 uur de deur uit maar mocht eerder stoppen dus die haalt nu wat slaap in. Hij is op van de zenuwen. Veel erger dan ik. Maar dat komt goed.

Marjand, veel sterkte vandaag en ik hoop dat de operatie goed zal verlopen.

Pina suc6 met de verhuizing!

Hoe is het met jou Katje? Lange tijd niets van je gehoord.

X
    Lente

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *steekt kaarsje aan voor Lente*

Hier net ei gehad of moet nog komen. Beetje vaag gedoe met de lh-testen.

Verder druk met werk (bijna vakantie) en warrum.....

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi !!
    loes, ja dr papa geweest ja. ik wist dat de wachttijd lang was, had me op tijd opgegeven. nu maandag terug komen, hopelijk ligt de kleine dan wel goed ! o ik ben zoo benieuwd!
    wel apart dat je die klachten had..voorbereiding zal het wel zijn, zoals Anky zegt.. zij kan het weten :)

Katje, ja heet he? had er op zich vandaag iets meer last van dan de dagen hiervoor. ik kijk bepaald niet uit naar morgen :( 35 graden bleh.

nou ik ga mijn ogen even dicht doen..ben moe van vandaag...
    liefs Pina

ojaaa Lente, ik duim natuuurlijk voor je !!

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoera meiden het is gelukt, ben in bezit van twee embryo's en nu afwachten of er een zwangerschap uit voort vloeit. Over twee weken zal ik het weten.

Bedankt voor jullie duimen, kaarsje aansteken. Heeft goed geholpen :)

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Yesss!!!!

Hier had ik afgelopen zondag en maandag 'half positieve' ovutesten. Net als vorige maand weer een paar dagen eerder dan op de gebruikelijke cd20.

Ik dacht dat de piek nog moest komen, maar aan de temperatuurstijging te zien, is mijn ei dus al een paar dagen geweest. Blijkbaar zat de piek er tussenin.

Gelukkig had dat onbewust de gewenste invloed op mijn libido, dus geen hek over schaap van de dam (of zo.)

Zit ik zo maar alweer een paar dagen dpo! :)

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    wihoe lente! 2 embryo's! ben zo blij voor je! Nu nog fftjes doorduimen tot over een week of 2? zeg ik dat goed? wanneer weet je ongeveer.... na ja totdat je ongesteld wordt zeg maar. Niet dus. Niet niet niet....

katje, voor jou ook duimen! zou toch leuk zijn!

ik zit hier op het moment achter mn laptop waar mn vingers van de toetsen afglijden, dan weer in mijn badje waar ik eigenlijk geen geduld voor heb, dan maar weer ijsje eten (okee, of 2) wel wel wel... WIE HEEFT DIT WEER BESTELD!Mijn tieten zitten aan mijn buik vastgeplakt g*dallemachtig!Heb zweet in plooien waar ik nog nooit eerder een rimpeling in mijn huid zag! morgen hopelijk ietsie minder...

zooo was t klaagmuurtje weer ff...

liefs

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Spannend Katje, ik hoop zo dat het raak is dan kunnen we misschien samen op het wachtbankje gaan zitten en dan gooien we Loesssie er gewoon vanaf:D Die zit toch alle dagen in het badje te poedelen. Denkt vast dat ze een grote baby is *grinnik grinnik*

Over twee weken weet ik meer of helaas eerder. Maar door de hormoonbolletjes die ik 's ochtends en 's avonds in me stop kan de menstruatie ook uitblijven dus dat zegt niet alles.
    Net zoals Katje afwachten dus...

Hoe is het met de verhuizing gegaan Pina, en hoe gaat het met je vader Marjand?

Anky, hou je het vol met de warmte, de twee kleintjes en je gezondheid? Is je man nog vrij voor de baby?

Veel liefs,
    Lente

Deel Deze Pagina