Heeeee lieve lente.. Ten eerste van harte meid dat je twee mooie terugplaatsing hebt gehad JIPPIE... Nu draaien mijn duimen wel heeeeeel veel overuren.meid ik gun je het zo. Ik heb er zo vreselijk goed gevoel bij dat het gewoon raak is meid. Ik blijf kaarjes branden voor jou en natuurlijk voor onze kat,die nu eisprong heeft gehad geweldig ook Kan het inderdaad niet uithouden in deze hitte,dan barst ik alweer van de hoofdpijn. Nee mijn vriend is alweer een week aan het werk geweest,en daar baal ik wel ergens een beetje van. Het is gewoon slopend als je niet de oude bent,het gaat allemaal niet zo als ik het wil met mijn arm,en vermoeidheid,maar goed het is een leuke bezigheid,dus dat geeft de burger weer moed zeg maar hahaha Groetjes Anky
Lieve Anky, Wat ben je toch lief! Ook ik heb er een goed gevoel over maar zal helaas toch nog even geduld moeten hebben en er is natuurlijk een kans dat het niet gaat lukken. Maar het voelt in ieder geval goed. Gelukkig is de ergste warmte voorbij en is het hier afgekoeld naar 25 graden. Hopelijk gaat het met je hoofd ook beter. Helaas dat je man al weer moet werken maar ja hij moet wel een gezin onderhouden en in deze onzekere tijden is het niet altijd mogelijk vrij te nemen. En hoe meet je de ovulatie van je poes? Plast ze ook over een staafje Leuk kittens Hou je taai wijffie en probeer alle hulp in te schakelen die je nodig hebt. Je hebt tenslotte een zware tijd en bent nog maar net aan het herstellen. Veel liefs, Lente
Lieve meiden....heb niet echt bij gelezen... Zag alleen goed nieuws van lenthe...meid ik duim voor je!!!! Moet goed komen als we allemaal maar goed duimen!!! Verder is het hier zo rommelig door mijn vader z'n operatie...zal even mijn verhaal plaatsen.... Nu hier even mijn ego verhaal over mijn vader.... Mijn vader is woensdag op genomen in het umc. Hij heeft toen de hele dag onderzoeken en gesprekken gehad. In het gesprek met de chirurg werd verteld dat doordat hij door de kaakchirurg vergeten is hij de laatste weken ontzettend veel schade heeft opgelopen aan zijn hart. En dat hij (de chirurg) nooit garantie's geeft voor een goede afloop, maar in het geval van mijn vader zeker niet. We moesten dus rekening houden met een slechte afloop...Zijn hart klopte de laatste week ook nog maar ongeveer 45 slagen per minuut...niet zo goed dus. Donderdag is hij om 8 uur al op de operatietafel gelegd en toen begon voor ons het lange wachten. Dit hebben wij samen met mijn moeder gedaan bij mijn ouders thuis....(nou je wil niet weten hoelang een minuut kan duren als je naar de klok staart...) Om ongeveer 10 voor half 2 ging eindelijk de telefoon...de operatie was in principe geslaagd. Hij heeft 1 nieuwe mechanische klep en 3 omleidingen...Maar nu was het weer spannend of dat zijn hart zelf bleef kloppen...Mijn moeder is er met mijn zwager meteen heen gegaan, en daar lag hij dan. Gelukkig nog in slaap want dat is beter. Maar hij wilde steeds al wakker worden. Hij heeft toen meet morfine gekregen om hem rustig te houden. Dit is gewoon beter. Gister ben ik ook geweest en jeetje wat lijkt je vader ineens een breekbaar poppetje..Hij wilde steeds praten dus ik zeggen joh zeg maar niks joh..maar het is (net als ik) een eigenwijs. Dus ben ik na een kleine 10 minuten weer weg gegaan...Ben bij mijn pa heel cool gebleven maar heb lekker op de gang een potje staan janken... Vandaag weer geweest en hij doet het best goed...wel heeft hij te horen gekregen dat er blijvende schade is aan zijn hart, maar hoe erg dat het is of wat het inhoud weten we niet. Het is namelijk aan mijn pa verteld toen hij nog onder de morfine zat...Verder was hij vandaag dood moe omdat er vannacht op de midicare waar ze met 4 man lagen een verwarde man was die allemaal aan het schreeuwen was..hij wilde uit bed. Ze hebben hem toen vast gebonden, waardoor hij begon te schreeuwen: ik klaag jullie aan!!!! En dat zo heel de nacht. Mijn vader was dus heel blij dat hij vandaag zo goed bevonden werd dat hij naar een "gewone" kamer mocht op de hartafdeling. Nu is het afwachten wanneer ze hem naar Gorinchem sturen..als hij zo door gaat mag hij misschien dinsdag al. En dat zou heel fijn zijn want nu moeten we zo ver rijden..en al die file's het is telkens spannend of we niet vast komen te staan...En als hij in gorkum zou liggen kunnen we binnen door en is het maar een minuut of 10/15. Dus zo staat het er nu voor....dank jullie wel voor het vragen en meeleven...
Lieve Marjand, Wat een spannende tijd maken jullie mee. Gelukkig dat de operatie geslaagd is en dat je vader een stapje verder is. Ik dacht nog met die hitte, o jee als ze in het ziekenhuis maar een goede klimaatregeling hebben? Je zou aan het ziekenhuis kunnen vragen of je eerder kan komen ivm de files. Dat deed ik ook altijd als mijn ouder(s) in Eindhoven in het ziekenhuis lagen en ik nog in Rotterdam woonde. En ook mijn man mocht ik altijd eerder bezoeken ivm de files terwijl dit zonder files slechts een halfuur rijden was. Ja, zwaar om je vader zo zwak te zien maar zo te lezen is hij een echte vechtersbaas dus die komt er wel weer boven op. Heel veel sterkte en hopelijk komt ie snel dichterbij te liggen. Een hele dikke knuffel en pas op jezelf, Liefs, Lente
Agos, Marjan... Wat een toestand. Hopenlijk knapt je vader snel weer op. Hij moet natuurlijk snel en onbezorgd met zijn kleinzoon spelen! @Lente: broeden met dit weer wil wel, hehe? De ovulatie van een poes meet je trouwens met een decibelmeter, hehheh... Hier kabbelen we langzaam weer naar iets van een innesteldag toe. Vanmorgen niet getempt (ik ga mijn wekker niet zetten op een zondag als ik ondanks deze temperaturen net een beetje in slaap ben gevallen...)
Dank je wel...heb gister een foto van z'n kleinkinderen meegenomen naar het ziekenhuis...Lachen joh, mijn zus had aanmn neefje gevraagd wat hij met opa wilde gaan doen als hij weer beter was...Nou dacht hij ik ga mijn hele verlanglijst maar eens opnoemen...dolfinarium, efteling op vakantie enz,enz...Tja moet je ook niet vragen aan een jochie van 5... En hoe gaat het met deze broedkip??? Flink aan het bevruchten geslagen??? Nu weer even een foto spammen van mijn laafje...hahaha hij heeft zo'n maf hoofdje...flapoor en dikkopje maar zooooo lief. (mag je je eigen kind uitlachen???? ja toch?)
Agossie! Hij lijkt net Shreck met die voeten-oortjes! Een heerlijk menneke! En ja: zelf uitlachen mag. Een ander mag dat in principe niet, alleen als mama zelf toestemming geeft. (Mijn versgebakken nichtje wordt vertederend 'soepkommetje' genoemd, vanwege haar erfelijke behept-zijn met mama's oortjes...)
ja moet echt om hem lachen...hij ziet er zo grappig uit. door die flapoor, al dat spek...en hij kan zo onnozel kijken.. Dus ja hoor mijn toestemming heb je...hahaha
marjan, wat een heftig verhaal weer...hoop dat alles snel goed gaat en hopelijk dat ie dan snel naar gorkum of naar huis mag...ik duim voor jullie! en wat groeit Koen als kool! Kan me niet meer voorstellen dat ie in je buik gezeten heeft! liefs
ik ook niet....dikke bull is gewoon al weer 6100 gram!!!! en dank je voor het duimen...het heeft geholpen hij mag naar gorkum maar er is geen plek hopelijk morgen
En? Hoes't hier? Lente, al nieuws? Mijn temp begint alweer te dalen, 'netjes' volgens de trend. 1885b7 Ovulation Charts Maar ach, er is mij ingefluisterd door iemand die via-via zeker bleek te weten dat het na de bruiloft 'vanzelf wel goed zou komen'.
Vanzelf...WOW dus jullie gaan onbevlekt ontvangen?? De laatste keer dat ik dat hoorde was bij Jozef en Maria...Ik ga sbs vast bellen wordt een mooi item.
fijn hé, van die 'goed'bedoelde adviezen... je zult er toch echt voor moeten 'bumsen'...maar heb zo'n idee dat dat niet het probleem is.." ik ga ff smeren met amandelolie, anders past mn buik straks niet in mijn jurk... liefs
ik hoop dat ie nice'n'slow komt.... ik moet nu echt elke 12 minuten naar de wc. Vriendlief heeft het gisteravond geklokt.(gelukkig kan ik de tv op pauze zette...) En als ik op de wc zit, en uitgeplast ben, wacht ik nog 3 min en komt er weer zo'n miniplasje. We zijn er maar druk mee, èh? ... liefs
En Marjand is je vader al naar een ander ziekenhuis verplaatst? Fijn dat het steeds beter gaat. Katje, nog steeds geen nieuws. Weet niet wat ik ervan moet denken. Mijn lichaam geeft (behalve een enkele keer een kleine vlaag van misselijkheid en iets gevoeliger borsten) niets aan. Maar dat kan ook van de hormonen komen die ik 's avonds en 's ochtends in me moet stoppen en die de ongi tegen houdt, want die kunnen ook die bijwerkingen hebben. Jammer dat je lijn weer dalende is. Dus het komt vanzelf goed Hmmmm..... ze zal vast je huwelijksnacht bedoelen of je huwelijksreis of wie weet krijgen jullie het van haar/hem als huwelijkscadeau Kijk daar heb je wat aan hahahaha Loessie, eerst de hele dag in het badje en nu de hele dag op het potje. Aha, dus geen babyfase meer maar in de kleuterfase belandt. Dan zet je toch een potje in de kamer neer. Hoef je zondag niet de finale te missen. En de Bavariajurk past iedereen kan je ook altijd nog aantrekken Pina, hoe bevalt het in je nieuwe huis Hoe gaat het met je Anky? Weer die :x warmte. Hopelijk krijg of heb je er nu niet zoveel last van. Anders het badje van Loesssie maar lenen? Nou meiden, ik ga maar eens toetsen nakijken. Heb op dezelfde dag als Katje mijn eisprong (punctie) dus we lopen gelijk op. Hoop zo dat ik woensdag positief test. Liefs, Lente