kan iemand de zon op standje 2 zetten? hihi. lente, woensdag is dus de big day? ik duim me een ongeluk.... kan je lekker meegenieten van alle leuke kwaaltjes...maar tis het meer dan waard... zit nu weer uit te druppen, eerst de halve middag in het zwembad waar ik me geen houding kon geven op mn laken, t vet zit me nu eenmaal nie op mn reet en nu maar weer lekker rustig en vertrouwd in mn eigen badje van t kruidvat. Toch een stuk relaxter...en de wc binnen handbereik... heel belangrijk! Katje, al nieuws of ga je alweer voor de volgende ronde? Pina, hoe is het met je buik? ga je goed? ANKY waar ben je? trek je het allemaal een beetje met die hitte? En marjan natuurlijk, wat vindt koentje van zn eerste echte hittegolf...hij kan tenminste zéggen dat ie erbij was als nederland kampioen wordt...die van mij zit dan nog in mijn buik te hangen ik ga mn badje weer in...lang leve zwangerschapsverlof. liefs
Hoi dames.... Hier gaat het zijn gangetje,wel last van de warmte af en toe alsof mijn kop op knappen staat. Ik heb nu ook een zwembadje hahha en heb ik heerlijk ingezeten hahaha. Jo-Ann is vandaag na gekeken en is alweer 51 centimeter en weegd nu 3335 gram. Ze wou heel slecht drinken,doet een uur over fles,ze moet een fles van 90 cc opmaken,maar haalde maar 40 cc en nu hebben wij andere voeding friso confort en ze drinkt nu fles van 90 in 20 minuten leeg. OOOoo lente ben zo aan het duimen pfffff zo spannend en voor kat,hoop het zo voor jullie. Was het nu maar woensdag. Heeee lente je kan ook de digitale van glear blue halen kan je 4 dagen eerder mee testen,en geeft ook aan hoelang je dan evt zwanger bent,wel fijne test.. Loes hoe gaat het met je buikkie,en kun je het nog vol houden meid. En marjan hoe gaat het met jou en koen.. En hoe gaat het met jou pina,kun jij het ook allemaal een beetje vol houden met die warmte.. Groetjes Anky
hey meiden... dinsdag duim dag lees ik....nou begin wel vast met draaien. En hoe Koen de warmte vind...hij vind er niks aan net als z'n moeder...man ik smelt weg hier. Mijn vader hebben ze donderdag naar huis gestuurd...er vaag verhaal vertel ik nog wel... En Koen slaapt overdag gewoon beneden, boven is het helemaal niet te harden. Maar meneer heeft er moeite mee.... @Anky: Heeft Jo-Ann er geen last van dan??? @de zwangere dames...Hoe gaat het met het vocht...raken jullie het nog een beetje kwijt??? @Katje: Wanneer ga je ook al weer trouwen??? Schiet al op toch of ben ik nu echt in de bonen??? @Loessie: Was het niet jou baas die nu onder verdachte omstandigheden dood is gegaan??? fotospam: Koen lag vanmiddag op de salontafel te slapen...die is van glas dus wat koeler...
wat een leuke foto van koentje! lekker slapen de hele dag...mmm. marjan: mijn baas leeft nog, maar de eigenaar is idd overleden nu. Zelfmoord, ook nog. Blijkt wel weer dat geld niet gelukkig maakt. Als je in 2009 nog 130 miljoen hebt (oke, waarschijnlijk 128 miljoen belegd ofzo) en zelfmoord pleegt omdat heerlijk helder pleurisbier 2 miljoen van je wil hebben...Die man had 88 zaken, waarvan hij van allemaal minimaal 25% van de weekomzet kreeg...eitje, dacht ik zo. Maar goed, ik heb ook een administratie van likmevestje. Er verandert momenteel vanalles in onze tent, maar daar heb ik voorlopig geen last van tot ergens in november ofzo. Maar mn schatje werkt er ook, en de verhalen zijn best deprimerend. Snel weer zwanger worden dus... als ik deze bevalling ten minste beetje zonder al te veel kleerscheuren (lees knip en plakwerk) doorkom. moet nu ff zoogkompressen halen en nog meer babyonzin hihi. ik kijk uit naar dinsdag met maar 4 zonuren liefs
Hee meiden, Gisteren schrok ik me een ongeluk want had roze bij het afvegen Maar de bloeding is gelukkig weer gestopt en stelde achteraf niks voor. Slechts een paar druppeltjes en na nog geen halve gestopt dus waarschijnlijk een innestelingsbloeding of van het vrijen. Oew, wat spannend weer. Vandaag heel rustig aan gedaan met de warmte. En voorlopig (tot woensdag maar wat rustiger vrijen, bejaarde seks). En mijn husband in spé is zo bezorgd dat ik bijna niks mag doen. Gaat morgen mee mijn oude huis kijkersklaar maken (jawel weer kijkers en dit keer uit Brabant, 300 km verderop dus alles op alles zetten) en moet daarna tot na het voetbal werken die arme schat maar o zo lief, *smelt* Ha Loesssie je baby is er nog niet uit of je wil al een tweede, hahahaha. Wat een gedoe op je werk. Hopelijk houden jullie je baan. Ach, wat lief Marjand Kan je er niet naast gaan liggen. Of samen op de vloer. Ook lekker koel als je plavuizen hebt. Anky fijn om je weer terug te zien En....Katja, zijn de regels al gekomen. Klinkt minder erg op zijn Vlaams. X Lente
het onweert hier als een malle... denk lekker deuren open tegen elkaar maar ja dan regent het in elk geval aan 1 kant naar binnen... wel een zeiknatte kat naar binnengehaald, die wist ook nie wat dr overkwam...
En nog steeds last van spotting. Echt minimaal. Een paar druppeltjes per dag. Zou het dan toch eindelijk raak zijn Nog 3 nachtjes en dan mag ik een test doen. Spannnnnnnnnnend! Hoe is het met jou katje? Hier gisteren ook flink tekeer gegaan maar ook weer bloedheet. Vanavond weer zo'n lekkere bui Holllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnndddddddddddddd
whaaaawhaaaawhaaaawhaaaawhaaaa Spannend hier..... Eh lenthe heel lief dat je denkt dat een glaze tafel mij houd....zeker na de bevalling gaat dat het niet worden. Tafel kreunt al bij het idee. Enne doe jij aan sex met deze hitte?! Gatver de gatver.... Loessie: Klote hopelijk kan hij er toch blijven werken...En joh een 2de durf je heus wel. Ik had heel wat kleerscheuren en wil er ook nog een... Katje: Hoe staat het er voor? XXXXXXX HUP HOLLAND HUP!!!!
lente! t zou zo maar kunnen! Ik hoop het zo... zijn t roze druppels of rood? nou ja, komt het inelk geval niet van de sex moet je maar denken... hoe is je basale temp? nou ja... ik zou zo gek zijn om nu een thermo in mn gatje te steken maar de vraag is of je er wijzer van wordt... Vanmorgen toen ik opstond lekte ik vocht, nog voor dat ik bij de wc was... t was geen urine, maar of t vruchtwater was? kon het niet ophouden maar t was ook niet (helemaal) helder...t liep zo aan beide benen naar benee, toch weer ff met mn beide beentjes op de grond dat het nu inene wel serieus begint te worden... ik en bevallen...we gaan het mee maken... Tis nu rust in johannesburg, maar alsjeblieft zeg... VAMOS MET DIE BAL! hup hup hup!
Marjand juist met die hitte hebben we nog meer zin. Hoef je niet meer op te warmen hahahahaha Het is roze/rood/donkerrood/alleen bij afvegen/niks bij afvegen/nog geen inlegkruisje waard/meer een remspoor Dus tja wat moet ik ervan denken... Heb wel last van rechts achter in mijn rug maar wat dat betekent? Loessie lek je nog? Of ben je al aan het bevallen van de spanning op het veld hahahahaha Schiet nu eindelijk die bal er eens in, HOLLLLLLLLLLLAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD!
o ja Loesssie ik moet er al 3 keer per dag een soort van kaugomballetjes erin stoppen en om dan ook nog een thermometer er naast in te stoppen word me toch wel een beetje teveel van het goede. Wacht nog maar 3 nachtjes af...
lente, tis dus alle kleuren rood van de regenboog. Gelukkig maar dat t NIET oranje is... spotting is spotting, meer kan ik er ook nie van maken... afwachten dus idd. Kauwgomballetjes? joh, t wordt steeds gekker... hier heftig met die smerige curanol in de weer... Nee ik lek volgens mij niet meer, maar das moeilijk te bepalen als je incontinent aan t worden bent en daarbij ook nog eens 16 keer in één finale naar de plee moet. Maar wat een ***wedstrijd met grensrechters die zelf niet weten wat buitenspel is.Ben zoooo blij dat ik thuis gebleven ben en nu niet hoogzwanger vast zit te zitten in het centrum met die drukte en geen openbaar vervoer. De wedstrijd werd afgefloten en de sirenes loeiden al... Het goeie nieuws is dat de woonboten nu gespaard gaan blijven én dat wij ons weer kunnen focussen op wat er echt toe doet: zwanger worden, zijn en blijven. Maar t was leuke afleiding. Okeeeee. ga ff kijken of er nog andere tvzenders bestaan! liefs en toitoitoi met het verwerken van het verlies
Fijn he die vage lekkage's aan het eind van je zwangerschap.... Toen mijn vliezen braken voelde ik het echt meteen...ik voelde iets knappen en toen stroomde het water er uit...Maar goed je kan ook een klein scheurtje hebben en langzaam wat water verliezen zegt dus niks dit stomme verhaal van mij... Ben zooooo benieuwd wanneer jij gaat werpen...baby nummer 3........whaaaaa schiet maar lekker op!
Helaas meiden......... de menstruatie heeft nu definitief doorgezet dus het waren tekenen van een aankomende ongi. Nu maar hopen dat de reservespeler mag scoren X Lente
ik moet morgen naar de vk, misschien dat zij het weet. Maar is het niet zo dat als je baby nog niet is ingedaald je moet gaan liggen als je vliezen breken? 2 weken terug was ie nog niet ingedaald, maar vlak daarna had ik wel van die krampjes/felle steken die gedurende een dag af en aan kwamen. Dus ergo: ik had eigenlijk gewoon moeten bellen. Begint nu allemaal wel zn tol te eisen hiero, ben beetje emo geloof ik. Snel aan t huilen en snel boos/geirriteerd. Moet nog 1 muur schilderen en dan ben ik klaar (maar manlief in spé wil graag dat die muur blauw word, maar dan moet ik eerst weer verf gaan hálen), en kunnen de meubeltjes erin. Die staan al klaar aan de overkant bij de buurvrouw, dus niet dat ik die nog in elkaar moet schroeven ofzo. Alleen flink met een doekje erover. Heb alleen t gevoel geloof ik dat ik door de bomen het bos niet meer zie, heb moeite met 'de lijstjes' van wat ik allemaal nog moet hebben...Overal staat weer wat anders. En daarbij ben ik fysiek niet meer in staat om de woonkamer in 1 keer te stofzuigen, dus alles lijkt eeeeeeuwen te duren. Mniet bevorderlijk. Dus laat mij maar werpen, al weet ik dat er dan weer andere factoren zijn waardoor dingen niet afkomen, maar dan kan ik tenminste snachts weer op mn buik slapen... dat mis ik zooo. zo klaaguurtje voorbij, gordijnen stofzuigen
lente! nee.... wat jammer! zit ik hier een beetje te zeiken over hoe kut het allemaal is op het eind...sorry... die reserve is zich al aan het warmlopen en zolang je 'm geen wesley of arjen gaat noemen gaat ie voor de gouden innesteling Keep the faith! heel veel liefs!