:xAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het dondert en bliksemt nu binnen en buiten. Ga het nu pas beseffen dat deze poging niet gelukt is. KUTZOOI:x
owww ik leef zoooo met je mee... ik wou dat ik er wat aan kon doen! heel veel sterkte en denk eraan: boos worden is goed, laat je ff gaan... ik denk aan je! liefs
Dank je wel lieve meiden, heb net met mijn handen een klimop van de schutting gerukt :x en daarna mijn ogen uit mijn kop gejankt en nu gaat het weer. Pfffffffffff............ wat een emoties. Loesssie bijna is het zover. En zeuren mag hoor, gewoon mee door gaan. Lijkt me ook zwaar frustrerend dat je van alles wil en afhankelijk bent van anderen. Hoe is het met jouw cyclus Katje? Nou mijn traantjes zijn opgedroogd en ga ff op de bank hangen. Morgen weer een neiuwe dag8)
hoi allemaal, Pina meld zich hierbij weer eens. Helemaal gesetteld mensen, alles hangt en staat, dankzij mijn top kerel en schoonvader! Wat hebben zij hard gewerkt de afgelopen 10 dagen! Gisteren heeft mijn vriend als verassing de babykamer in elkaar gezet, terwijl hij mij op mijn werk voor de gek had gehouden dat de montageonderdelen ontbraken. De grapjurk. Met mij gaat het heel goed. Ben net weer tante geworden, mijn zus heeft een pracht kereltje gekrgen! oeee wat een heerlijk ventje. Sorry dat ik zo weinig op ZP was, heb jullie wel gemist hoor. maar heb nog geen internet. eind van de week wel weer. Lente wat een kut zooi! Loes..spannend meid ! ik kan het me ZOO voorstellen! Heb regelmatig dat mijn kindje dwars ligt en dan heb ik echt een mega buik en wordt ie hard aan alle kanten. Ik voel heel goed hoe de kleine ligt in mijn buik, wanneer die draait etc. heb jij dat ook? (nu niet meer, vanwege ruimtegebrek denk ik).. Kat, hoe staat het met jou ervoor? ik heb niet alle berichten terug gelezen hoor. Anky? hoe is het met je herstel? doet je meisje het goed? En Marjan, niet te vergeten!! Koentje is wel een oranje kikker he? en ligt hij heerlijk te slapen ! wat een droppie is het toch. nou ik ga aan het werk! daar zit ik nu al. liefs en tot snel, Pina
Hier zit ik weer aan het begin van een nieuwe cyclus. Heb afgelopen weekend mijn nichtje (8 mnd) te logeren gehad, dus heb flink kunnen oefenen. Voornaamste conclusies: - een blote baby reinigt beter - je kunt er een hele dagtaak aan hebben - een gulle lach geeft vleugels ... en na 2 dagen af en toe verlangd te hebben naar mijn eigen dingetjes doen, mis ik haar toch enorm! En nu weer verder met voorbereiden van de bruiloft begin september...!
Ahhhh NEE lieve Lenthe, dit mocht echt niet gebeuren. Weet niet zo goed wat te zeggen...Sterkte meis. Dikke kus! @Pina: Ja Koen is oranje kikker...das mama's schuld maar vind het zo gezellige kleur. Enne we missen jou ook hoor, maar als je straks in je verlof zit zien we je vast meer.... @Loessie: Je bent er bijna, je bent er bijna!!!! Ole,ole,ole!!! @Katje: Nog een dag of 10 / 14 dus en dan moet jij weer gaan knallen...Zet hem op eicel!!!! Leuk bruiloft voor bereiden...zou nog wel een keer willen trouwen. Is leuk om te doen. Enne je conclusies kloppen allemaal....al heb ik die van 2 dagen zonder nog niet uitgeprobeerd...Moet er ook niet aan denken. (alhoewel ik soms echt even de tijd voor me zelf zou willen...gewoon een half uur onder de douche staan bijvoorbeeld)
haaai meiden, nou de vk was er niet echt van onder de indruk van mijn plotselinge leegloop..."zal wel waterige afscheiding zijn (sorry voor de smakelijke details) en oh ja, probeer de volgende x wat op te vangen " ALSOF IK WEET WANNEER DAT GEBEURT en met een potje of een ultradik maandverband zonder toplaagje in de aanslag sta. Maar goed. Kleine is nog niet ingedaald, dus mocht het gebeuren moet ik meteen bellen. En idd, liggen.Over 10 dagen mag ik weer naar de vk. En dan schijnt het snel te gaan! Heb veel harde buiken en wanneer ik dat niet heb voel ik voetjes tegen mn ruggegraat, zo maf. Als ie nu beweegt dan heb ik het gevoel dat ie me uit balans kan brengen als ik loop... Laatste muur is geschilderd met veel bloed, zweet en tranen, mijn laatste projectje is de trap. Die moet ook nog een likje verf. Voor de rest geen last van nesteldrang hoor. Ik haat poetsdoekjes ik ga ff bankhangen.... pfff. waaaar is die energieke loes naar toe?!
oh,oh, nee Loessie niet aan de trap beginnen!!!!! Ik kan het weten dat was ook mijn laatste project...enne ik heb het niet af kunnen maken waardoor ik in mijn kraamtijd met een half af gewerkte trap zat...Leuk met al die kraamvisite.... Ohhh wordt wel al erg echt nu bij jou...ben zooooo benieuwd. En dat het snel gaat, ik vond juist die laatste weken vreselijk lang duren. Was wel klaar met zwanger zijn en kon niet wachten op de bevalling... Ohhh als ik het zo lees wil ik wel weer zwanger raken NU!!! Denk dat Erik een rol beroerte krijgt als het NU gebeurd...(mijn lijf ook denk ik...die is nog volledig naar de klote. Inclusief afdak voor mn doos...heeeeeel charmant)
Heee lieverds, Ik ga een poosje vakantie houden van het forum, werk en even helemaal op andere zaken richten. Mijn huis verder afmaken, de omgeving verkennen, romantische avondjes plannen. (zonder hormonen spuiten, bolletjes inbrengen, ziekenhuis afspraken)Kortom even helemaal los van dit hele gebeuren. Maaaaaaaaaar als er een nieuwe wereldburger bij is (of twee) dan graag een pb`tje want die wil ik niet missen. Of als Katje zwanger is geworden, of per ongeluk Marjand hihi dan ook graag een pb'tje. Ik zal jullie gaan missen maar denk dat het goed is om even helemaal afstand te nemen. Tot over een paar weekjes (en tussendoor om Loesssie te feliciteren JAAAAAAAAAAAA BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAA) X Lente Fijne vakantie allemaal
Hey Lente, Ik kan je helemaal volgen, het is nogal wat wat je voor je kiezen krijgt... Ik hoop dat je lekker je zinnen kunt verzetten, en wie weet hier gillend met goed nieuws weer binnen komt vallen op een moment als we het het minst verwachten! Take care! XX
ach die rol... haha... we weten allemaal hoe die buik er gekomen is, toch?? Maar je ziet er heel goed uit! Wat me wel opvalt is dat we heel verschillend dragen, dat ventje van jou zit heel hoog, of althans, verdeeld over je hele buik tot aan je middenrif aan toe. Bij mij zit ie al mn hele zwangerschap een beetje onderin te hangen, ik heb echt een puntje. Nu zitten zn billen wel tegen mn ribben aan te duwen, maar let's face it, ik krijg gewoon een hangkin(d). Krijg meteen een schop als ik dit opschrijf. Maar pientje, jij gaat ook snel, je bent ook al 28 weken! Lijkt net gisteren dat ik daar was... Ik ga even kijken of ik nog op het scherm van mn digitale camera pas, zo ja dan krijgen jullie straks of morgen nog fijne beeldscherm-spam van mijn fat belly. Ow, en Marjan... de eerste laag verf zit op de trap . Hoef morgen alleen nog maar aan te stippen. Niet nog een laag! Maar bedankt voor het advies het niet te doen, juist daar kreeg ik net weer dat zetje van in mn rug. Als die vk tijdens mn bevalling ook zegt:"hou 'm lekker binnen" weet ik zeker dat die bevalling snel gaat... Op muggenjacht... liefs Ps... Anky, hoest met jou en kleine Jo-Ann? Tijd voor een update je, we missen je... En lente, ik snappum helemaal. Maar echt wel dat ik je aan de zijlijn wil hoor, mocht die van mij door de poort willen...ik denk aan je...toitoitoi!
@Lenthe: Ik snap je best hoor....Hoop toch echt dat het bij jou ook snel raak mag zijn. Voor nu een dikke knuf! @Pina: Potverdikkeme meid wat een figuur....Maar prachtig buikkie hoor...
Hoi dames.. Als eerste wat een leuke,en mooie buikfotos.. Loessie het word nu spannend voor jou he,nog heel even en dan kan je de kleine heerlijk in je armen houden. Pina hoe gaat het met jou dan,schiet ook al weer op he,leuk . Kunnen jullie het en beetje volhouden in deze hitte. Katje hoe is het met jou meid. Marjan hoe gaat het met jou en je mooie ventje koen. Kan koen het een beetje volhouden in dit warme weer, Jo-Ann doet het nu goed. Slaapt nu goed door,sliep al wel iets door,maar nu hebben wij de fles verhoogd naar 120 cc en nu huild ze minder en slaapt als een roos, Savond om 22,30 laatste fles en om 6.30 weer de eerste,dus mag niet klagen nu. Het bureau zal er wel niet mee eens zijn,want die wil nog steeds dat ze flesjes van 90 cc krijgd,maar ik heb zoiets van ze wil meer,en er is al een fles af,dus ze moeten niet zeiken:x hahaha. Met mij gaat het nu ook steeds beter,zit en voel me weer bijna de oude,dus ben weer helemaal happy. Heb het ook gelezen van lente,en kan haar ook heel goed begrijpen dat zij even afstand doet, Heb haar even een mail gedaan,heb het echt met haar tedoen,het valt allemaal niet mee,als je wens zo groot is,ik blijf veel duimen draaien en ook voor kat dat het voor hun ook snel raak mag zijn.. Dames een fijne avond,groetjes anky
helloooo dames... t begint hier spannend te worden en te rommelen in mn buik... Felle maar kleine steekjes onderin en ontzettend veel harde buiken... slecht slapen...de hele rataplan. Hoop dat ie nog fftjes blijft zitten...Al ben ik het wel zat nu, kan niks meer doen, niet lang liggen, niet lang zitten, niet lang staan. En bovendien ben ik wel toe aan een borrel om zijn geboorte te vieren, dus... Augustus, kom maar op! hoe gaat dat als ie nog niet is ingedaald... kun je dan al wel weeën krijgen? Maandag weer naar verloskundige... hoop dat alles goed gaat met iedereen hier... tis rustig! liefs
Het mag hier dan wel rustig zijn, maar we zijn er als de kippen bij als er wat gebeurt, hoor! *kluift nagels*
zeker weten! we checken alles. loes, jeee het gaat gebeuren. en aankomende week wordt een heerlijk temperatuurtje om te bevallen. dus ik zeg: maandag maar? ga je thuis bevallen? of @ zh ? hier gaat het goed. niets bijz te melden.