heeej! haha inderdaad als de kippen erbij... ben het er nu over eens met mezelf dat mn buik nu echt te klein is voor de grote jongen die er in zit, ik voel het echt als hij maar een vingerkootje strekt of buigt. Ik ben van plan om in het zkh te bevallen, maar het leuke van A'dam is dat het 6 (!) ziekenhuizen heeft waardoor het niet duidelijk is in welke ik terecht zal komen. Daar waar er plek is...op dat moment. A.k.a. Aan de andere kant van de stad ofzo, lekker met weeën op mn vespa door de stad scheuren. Ik zie het al voor me. Toch maar taxi bellen dan... i'll keep you posted... liefs
Hoe is het met je Loes? Welk deel van A'dam woon je dan? ik werk in A'dam, westpoort/sloterdijk. Maar vorig jaar zaten we nog in Buitenveldert. Ben erg beneiwd hoe het met je gaat. Gistereavond feestje gehad van zwager. super leuk maar mijn kleine vond het het laatste uurtje niet meer leuk, die harde beat van de band. kreeg steeds harde buiken. Moet het nu nog merken! gevoel dat mijn buik spierpijn heeft hahah. nou ja..vandaag rust dagje ! Hoe is he tmet de anderen???????????? Lekker he dat het niet meer 30 graden is ! xx Pina
Hoi dames Hoe gaat het met jou loes,denk dat jij last van indalingsweeen hebt,als ik het zo lees. Meid het schiet al lekker op he,nog even en den is loessie mama. En pina hoe gaat het met jou,en de kleine in de buik. Ik heb gisteren horen vertellen dat het in maand augustus temperaturen van 40 graden willen hebben,pfffff dacht eerst dat het een geintje was,man moet er niet aan denken,net ff iets te warm. Wij hebben gister kraamschudfeest gegeven,was super leuk en gezellig, We hadden gelukkig mooi weer,we hadden wel twee hele grote tenten staan ,maar we hoopten niet op regen. Kleine Jo-Ann is vreselijk verwend met alle kados en speelgoed,was super leuk. Verder gaat het goed met mij,zit nu in mijn ritme,en Jo-Ann slaapt van 00.15 tot 7 uur door al een paar dagen dus ben super trots op de kleine meid. Groetjes,anky
Hallo meissie's, Hoe gaat het hier.... zie dat Loessie spannend gaat worden...Ben zoooo benieuwd!!! Graag voor 6 augustus bevallen want dan ga ik voor 2 weken op vakantie en heb daar geen internet. Dus ik vind morgen ook een goed plan. Dus doe vanavond maar eens even aan flinke sex ff goed klaar komen en dan bevallen...(ze zeggen dat het helpt) @Katje: Waar zit jij ongeveer in de maand? @Anky: Hoe is het nu met jou en je hoofd? Knap je langzaam weer op? @Pina: Ook al harde buiken? Das mooi voor werk.... Hier had Koen weer een sprongetje van de week...dus veel wakker (ook s'nachts weer) en veel hangen bij mama..(vind ze stiekem wel lekker) En sinds 2 dagen weer redelijk normaal maar kan in een sveel meer zo grappig om te zien... ff Koen spamm...
nog eentje van mijn kanjertje... (nou ja tje..hij is net 2 maanden en past sommige kleren in maat 62 al niet meer)
Jaaah, leuke foto's! Ik heb net vandaag weer een positieve ovutest, dus ik weet dat ik mijn ongesteldheid rond 7 augustus kan verwachten. Als ik dan een beetje vooruit reken, betekent dat dat ik op onze trouwdag ongesteld ben... ...of niet..?! Maar zulke dingen gebeuren alleen in sprookjes...
Trouwdag is toch een sprookje???? Duim me gek voor je, want ik geloof wel in sprookjes!!!!! Dus hup wat doe je hier online...wippen moet je!!!!
katje! WIPPUHH! (ik denk nu: be careful what you wish for, zo op het eind is het niet meer zo ganz toll, maar dat zullen mn hormonen wel zijn, dus let er maar niet op) Maar ff positief gezien: als het een beetje meezit zou je dus ook op je trouwdag een positieve zwangerschapstest in je vingers kunnen hebben... en een glaasje champagne of 3 flessen mag dan nog best hoor! dubbel feest! Marjan, wat een heerlijk menneke heb je daar... fotogeniek! Als ik terugreken vanaf de eerste dag van mn laatste menstruatie begint mijn week 40 op 6 augustus. Volgens die irritante echoscopiste begint week 40 op 13 augustus, maar ik hou stiekem toch de eerste datum aan. Heb meer vertrouwen in mijn eigen lichaam dan in haar. Dus ga mn uiterste best doen rekening te houden met je vakantie, marjan. Met iederéééns vakanties, trouwens, word er een beetje gek van. Met een beetje pech kan ik niemand bellen dat mn kleine is geboren. Nou ja, heb ik de eerste dagen tenminste een beetje rust. Ik heb ook nog steeds geen unaniem besluit genomen over de naam, gossie wat is dat moeilijk. Denk dat ik maar een lijstje meeneem naar het zkh en op het moment suprême besluit. Ofzo. Heb nu de mentale staat van ultiem vervelen bereikt, en als er iets te doen valt waar ik normaal wel zin in zou hebben, heb ik bij voorbaat al geen zin meer om mn kleine teen te strekken. Heb vandaag eigenlijk een feest van mn beste vriendin, maar heb geen zin. As usual. En ow ja, actief sexen is er niet meer bij, al een week of 2. Er zijn nog wel wat hand- en spandiensten verricht over en weer, maar sinds vanmorgen ben ik echt 'te zwanger' volgens vriendlief. Dus de fontein werkte niet meer, zal ik maar zeggen . Wel lullig, heb nog nooit in een relatie gezeten met het vooruitzicht op 10-16 weken geen sex. Helluppp. Hoe kwam ik hierop? Ow ja, op die manier weeën opwekken is er dus niet meer bij, dat wilde ik zeggen, met een omweg. hihi. Wel maf dat het nu ieder moment kan gebeuren, maar vandaag is het weer rustig in buikland. Niet in mn hoofd, er lijkt altijd nog zoveel gedaan te moeten worden, maar zelfs de trap is af. Pina, doe je rustig aan...je zult nog wel vaker merken dat je de dagen na actieve drukte 2 dagen de prijs moet betalen, dat had ik ook. 1 dag schilderen (1 muur, een hele dag schilderen, op zich al te belachelijk voor woorden) en 2 dagen kapot op de bank...en dan weer een dag schilderen... zo kom je de week ook wel door he! Ik woon trouwens aan de andere kant van amsterdam, oost-watergraafsmeer... Anky, je bent heerlijk gelderlandsch 'gekroamschud'... wat grappig, dat ken ik nog van vroeger...was altijd wel erg gezellig! En die voorspellingen van augustus met 40 graden... IK WIL NIET!ik hoop dat ze airco hebben in t zkh... ik wens ieder een fijne dag, misschien nog tot later vandaag... ...verder vervelen... liefs
ff beetje ranzige info, was beetje nieuwsgierig hoe het er nou aan toe was daar binnen, dus ff gevoeld, zit ik met 1 vinger gewoon IN mn baarmoedermond... ben ik al aan t verstrijken?? Echt vreemd om dit op het net te knallen, sorry daarvoor, maar kon nieuwsgierigheid niet bedwingen... maar zoals alle nieuwsgierigheid levert dit ook alleen maar meer vragen op... Vriend staat nu onder speeddial hihi. liefs
Lieve Loessie, Dit betekend niet alleen dat je aan het verstrijken bent maar ook dat je een klein beetje ontsluiting hebt....Whaaaaaaa wat spannend... Enne zo gek is het niet ik heb het ook gebrobeert maar ik kon niet eens meer bij mijn BM die zat zo hoog toen.... Oh en Koen is echt niet fotogeniek hoor...ik heb zo'n 700 foto's van hem...en de bij de helft denk je echt ehhhhh tja dat kan ook...
oo wat leuk en spannend !! vind het wel heel leuk om dit nu mee te maken met jou Loessie. Net zoals jij dat vond toen met Marjan en Anky. Ik zit bijna op de 30 weken, dus zou misschien toch maar serieus eens in de materie moeten gaan verdiepen. Ik ben er zo'eentje die wel alles moet weten wat er met me ondergaat, niet al te veel verassingen graag hihi. LMaar Loes, wat stoer, gewoon al lichte ontsluiting. Marjan, toch leuk dat ze rekening houd met jouw vakantie he? Maar Loes hoe voel jeje verders? Je hebt in ieder geval ALLES gedaan om je nestje af te maken toch? incl verven van trapgat enzovoorts ?! SPannend spannend Nou hier gaat het oke. vandaag echt heeeel moe, weer vanaf 30km Tour de France in slaap gevallen en NA de finish wakker geworden ! tjee muts die ik ben, en dat nog wel op de laatste tourdag..naja. Loes denk dat je gelijk hebt dat ik het de dgen erna moet bekopen. zijn vandaag alleen maar 2 uurtjes op visiste geweest bij oma+fam maar ik was er doodmoe van. Marjan, ik vind Koen ook echt zo'n scheetje !! en wat een bekkie joh, zo zoet ! en wat fijn dat alles goed gaat en dat ie zoo fijn heeft bij je. Hoe doet je kerel het? je grootste kerel bedoel ik dan. En Anky jij ook helemaal goed? hoe gaat het met je herstel? heb je veel therapie of kun je het zelf goed af? kun je helemaal zelf voor je meisje zorgen? En hoe vind jouw man het? Ben zoo benieuwd hoe het bij mij straks gaat. Ik ben tot over mijn oren op mijn neefje verliefd. nu 2 weken oud. en gisteren in badje gedaan. en och..hij is zo snoezig en TE klein. Nou even genoeg ge-blabla-t. TIjd voor nieuws van Loesssie !! xx Pina
@Pina: Je mag Koen in een sprongetjes week wel een nachtje lenen...(niet langer hoor..) Enne mijn grote vent, die vind er nog geen drol aan (is heel normaal) hij vind Koen echt super lief, maar hij gaat liever voetballen met hem. Nu Koen begint te "kletsen" en te lachen begint hij het leuk te vinden...Maar dat baby getrut is gewoon niks voor mannen. Vind het ook allemaal uber spannend hier, wanneer komt de volgende babe, de volgende zwangerschap...Zo'n fijn cluppie hier. Jullie zijn zulke schatjes! @Katje: Welke opmerking?
ja lekker clubbie ja. ben ff tijdje minder actief geweest, maar begin vd maand was ook ff druk ivm verhuizing, enmijn zus die bevallen was enz... nou ik ga denk even lekker badderen met een boekje. mijn vriend is sporten, hij wel nou tot snel, liefs Pina
...wat een activiteit hier ineens... gaap.. ik word net wakker van mn dutje van eh 2,5 uur. En dat gezeur onder in buik is er ook weer, maar niet pijnlijk. Eerder vervelend... Ontsluiting? ow jee. Heb ik dan toch al voorweeën gehad? Ik las op internet dat dit nog niks hoeft te betekenen, bedoel heb niet echt weeën.En las verhalen van mensen die nog 4 weken ermee rondlopen, alles kan zolang je vliezen niet gebroken zijn. Moet ik dit morgen nou melden aan mn vk? Dat ik mn eigen inwendig onderzoek al heb gedaan? Heeft ze trouwens nog nooit gedaan, is dat normaal hier in nl? Ergens klopt het ook wel, over 12 dagen is het de 6e en misschien wordt het wel op de 8e geboren (net als marjan en koen, op mn eigen verjaardag) en wil erg graag ergens tussen1 en 10 augustus bevallen... maar nu denk ik ineens :zóó lang nog?? Dan lijkt het ineens weer zooo ver weg en dan is het weer zo dichtbij. Erg vermoeiend. Net als door de ikea lopen trouwens, gisteren gedaan en heb alle babydingen zó in een gele tas geflikkerd en naar de kassa gelopen. Mensen kijken nu wel een beetje ja. Kan ook niet tegen dat geslenter van niet zwangeren (want ik loop nog steeds sneller dan zij) en moest op mn lip bijten om niet uit te vallen tegen een kerel die meende me op 3 cm te moeten volgen met zo'n irritante K*Tkar, dus heb 'm the evil look gegeven. Maar dat ter zijde. Ik voel nu wel ergens een druk om met een naam te komen...hihi. Pina, dat gevoel van rust nemen word steeds erger,tot je geen puf meer hebt om nog iets te ondernemen... ik moet mezelf nu constant dwingen om nog wat te doen (naar het kruidvat bijvoorbeeld, pampers halen want aanbieding) en daar heb ik gemiddeld 2,5 uur zelfdwang voor nodig. Net zoals met die ikea. Maar ben er gezegend mee, je lichaam zorgt er gewoon voor dat je genoeg rust neemt. Al voel ik me nu schuldig tegen vriendlief, want dr komt niks meer uit. Zelfs eten maken niet... en ik weet dat ik goed voor mezelf moet zorgen, echt waar, maar ik slaap liever. Vandaag geleefd op 2 liter bouillon met brood... ik ga weer bankhangen... tot snel lieffies! liefs