Oh die opmerking...hihihi maar t'is echt zo. (En met de helft heb ik positief gelogen voor Koen) @Loessie: Nee het zegt inderdaad niks, maar er zijn ook meiden die pas ontsluiting krijgen tijdens de bevalling en daar heb je dan wel al een voorsprong op. Inwendig onderzoek is niet standaard maar als jij wilt weten hoe je er voor staat kun je er gewoon op aan sturen. Ik heb het toen de laatste keren wel gehad, ook omdat ik gestript ben (dit doen trouwens ook niet alle VK) En bij mij heeft dat goed effect gehad. en dat ikea verhaal...zoooo herkenbaar hahaha. Ook het niks meer doen, ik kookte ook niet meer op het eind gewoon geen zin meer in. Te bedonderd om de bank af te komen... En een naam ja handig om vooraf te hebben maar mijn zus heeft het met de eerste verzonnen toen hij er al was. (voor je gemoedsrust is het vooraf bedenken wel wat handiger...) Telt ook voor een geboorte kaartje (heeft mijn zus ook na de geboorte pas uit gezocht) is dus ook wel handig om voor af klaar te hebben...
Heee dames Ik zie dat het allemaal wel weer spannend word,vooral voor onze loessie... Pina jij schiet ook al heeeel erg op,meiden wat spannend. Marjan wat een heerlijke fotos van je mannetje koen,het is een scheetje. Jullie vroegen hoe het met mij ging.. Nou het gaat heel goed,heb niet zo hevige hoofdpijn meer en kan arm en been weer goed gebruiken. Alleen vergeet nog wel veel,vooral korte termijn geheugen,maar dat komt wel goed hoop ik hahahahah Verder met de kids gaat het ook goed. Jo-Ann weegd alweer 3750 en is 51 centimeter,dus gaat heel goed. Ik noem haar knorretje,want er komen toch een geluiden en gekreun uit dat kleine mensje. Ze heeft voor het eerst iets gelachen,dan smelt je gewoon zooooooo lief. Ga haar nu even de fles geven.. Nou meiden kalm aan en kom morgen weer ff spieken of loessie het spannend aan het maken is. Groetjes,anky
Looooeeeeesssssiiiieeeee?????? Hoe is't? @Anky: Goed om te horen dat het goed met je gaat! Vandaag zijn wij naar het cb geweest....en meneertje is al 6780 gram en 65 cm lang!!! We gaan al naar maatje 68 op het moment. Niet normaal meer, baby gaat er nu al vanaf zo jammer.
Bij de voetjes beginnen dan denk ik he? En ja pokon ligt in de prullebak...ik zei nog zo tegen hem: Je bent een baby hoor..... Heb even zitten rekenen....nog maar 91 cm en koen is langer als ik...hahaha. 1ste schooldag: zo meneer komt u uw dochtertje brengen??? eh nee das mama.
haaai dames, sorry dat ik ff niet onlijn was... was ff erg moe en beetje ziekig, heb keelontsteking... hoe kán het met dit weer. Geen idee wat ik dáár nou weer mee moet. Trossen aambeien zijn ook verdubbeld in 1 dag ineens, en geen cremepje dat helpt, zelfs dat stomme curanol niet. Misschien ligt het aan mn weerstand...terwijl die altijd goed was. De verloskundige feliciteerde me met 1 cm ontsluiting, en of ik ook een 2e vinger drin had kunnen krijgen, (nee daar kon ik niet bij, vinger te kort). Vriendlief schaamrood op de kaken. En ze zei dat ze me kon strippen mocht ik het wachten nou écht helemaal beu zijn. Dinsdag mag ik weer. Dus erg benieuwd. Nog lekker boven bij de wasmachine lekkage gehad, dus mn laminaatvloer naar de klote, lekker als je net alles een beetje op orde begint te krijgen...weet nou nog niet waar het aan lag, maar de bak onder mn wasmachine was ff overstroomd en omdat ik daar eigenlijk nooit in kijk, had ik net zo goed geen bak kunnen hebben. En voor de rest helemaal geen nieuws dus eigenlijk, ik laat het jullie echt op de een of andere manier weten mocht ik beginnen met mn ongesteldheidsweeën. Of erger. Liefs
Whaaa spannend!!!! Geeft me maar een sms... Geef ik het hier wel door.... Enne lekker laten strippen joh, heb ik ook gedaan en 2 dagen later was die kleine mammoet er...
Ja zo'n lekkere met wat spieren hier en daar.....hmmmm ik geloof dat ik vandaag ga klussen voor baby nummer 2...dan 9 maanden later zo'n stripper...jammie jammie...
doffe lage rugpijn met vlagen...alsof ik een molensteen met me mee sleep... en weer zegt het niks... Mn ongesteldheid was altijd al erg pijnlijk, en met mn miskraam heb ik ook een en ander gevoeld, maar hoe weet je nou wat weeën zijn... en of ze gaan doorzetten... Ik weet dat als je niet zeker weet of het weeën zijn, het waarschijnlijk geen weeën zijn, maar wat heb je daar aan in deze onzekere tijd... Als er een mannelijke verloskundige is die me gaat strippen sla ik toch liever even over liefs
Is niet helemaal waar hoor Loessie...ik had ook echt geen idee. En het bleef maar een beetje zeuren en pas nadat mn vliezen waren gebroken dacht ik oh dus toch weeen...Die eerste uren waren ook al weeen maar niet echt spannend ofzo. Was toen mn vliezen braken ook al een uur of 4/5 bezig...dussss Hoe is't nu?! Ikke is heeeuuuullll nieuwsgierig naar je!
nog immer hetzelfde... Pijn in mn onderrug, soms sterker, dan weer even niet, maar geen pijl op te trekken. dus dat gezegde van 'je weet het als je weeën hebt' klopt dus van geen kant, als ik jouw verhaal hoor Maar dat had ik al door, voel me anders dan gedurende de rest van de zwangerschap, dus het zit er vast bijna op. wat gaat de tijd toch snel, en nu zooooo langzaam. net maar kleertjes aan het opvouwen en opbergen en alles proberen een plekkie te geven.... en toen was ik al weer op haha. Gelukkig was mn bedje dichtbij. Zit nu in dubio, of ik nog ff naar een vriendinnetje zal gaan of niet, lichaam zegt neee en hoofd zegt jaaaa... zo verschrikkelijk! Morgen mn op marktplaats gespotte kinderwagen (eindigt op uinny, model buzz) ophalen, maar 1,5 uur heen en 1,5 uur terug...denk je dat je in amsterdam alles om je heen hebt, not. Waardeloos, maar heb in elk geval niet te maken met 9 weken levertijd, dat scheelt dan weer. ik ga weer uitbuiken op de bank... maar moet nog wel eten hihi. liefs!
hey meiden! hoe is het hier? Hoe zou het met Lente zijn?? Lente..als je dit leest Katje jij nog nieuws? spannende dingen? vorderingen mbt je trouwfestijn? Loes, wat apart dat je het niet eens heel bewust in de gaten hebt als je voorweeen beginnen, ljkt me heel apart. Heb ook wat, heb sinds gisteravond last van beetje ongi-gevoel, buikpijn-en rugpijntjes. Niet extreem, maar het zit er wel. Zou dat evt voorwerk kunnen zijn van je lichaam? Met die kleine van mn zus gaat het oook heel goed, wat een droppie joh. echt lekker tuttelen. Nou mensen ik ga wc's schoonmaken en boodschappen doen. Tot snel ! x Pina
haai pina, ja tis en blijft vreemd. Tuurlijk voel je wel wat, maar ik snap nu met wat ze bedoelen met 'elke vrouw ervaart pijn anders'. Iemand die normaal in 2-3 dagen van haar ongesteldheid af is en er weinig last van ondervindt, zou met een vette kruik op de bank hebben gelegen met de pijn die ik gister voelde en van de week. Niet dat ik mezelf op de borst wil slaan ofzo, maar als het je eerste is weet je gewoon niet wat je kunt verwachten. Over max 2 weken weet ik wat echte weeen zijn.... Ik heb mn kinderwagen... hoe cool! Als ik dit had geweten was ik niet zwanger geraakt maar had ik alleen die kinderwagen gekocht, heb er nu al een aantal rondjes mee door de buurt gescheurd, alle buren: o ze is bevallen en kijken.... lege kinderwagen. Die zien me nu ook niet meer voor vol aan... Met de kleine gaat het goed, had eergister voor het eerst het gevoel dat er iemand in mn kruis zat te graaien, hoe maf is dat...meneer zit dus erg graag met zn handjes bij zn hoofd! en met de ontsluiting gaat het goed...heb vanmorgen gevoeld, tis dat ik geen verloskundige ben, maar zou denken dat ik mn vliezen heb aangeraakt....en de 'pijn' is vandaag draaglijker dan gister, misschien ff rustdagje ingepland, maar als het zo gaat tot aan de 10 cm dan heb ik niks te klagen... Laat maar komen, de kinderwagen is er, kamer is klaar, alleen nog een set nieuwe onderbroeken voor in het ziekenhuis haha... ik haaaaaat incontinentie hihi. hou jullie op de hoogte! liefs en dikke knuffel voor iedereen!
ow en pina, definitly dat die pijntjes waar je het over hebt ergens toe dienen, ga maar uit van grondig voorwerk...altijd handig. En zo lang het bij ongesteldheidsgevoel hoort geen zorgen maken, als het erger wordt en je het niet ergens van herkent of met intervallen komt moet je bellen! liefs
Hey hallo!!!! Jullie krijgen de groetjes van Lenthe!!! @Loessie: gaat nu echt opschieten geloof ik...en als je bij je vliezen kunt strip jezelf dan ff.... @Pina: Voorwerk is super handig, er zijn ook vrouwen die aan de bevalling beginnen zonder dat er ooit voorwerk is geweest en daar heb je dan mooi een voorsprong op...
hee dank u wel voor de groetjesss... gaat alles goed met dr? Ben net wakker, heb geslapen van 20 tot 2 op de bank, gaat je avond ook lekker snel... Wilde a view to a kill kijken maar is nie gelukt geloof ik... Mezelf strippen... hoe doe je dat... zal wel ff een instructiefilmpje googlen hihi lang leve internet! liefs
voor dat mensen denken dat ik dit serieus overweeg (haha) ik mag dins weer naar de vk, vraag het haar wel... de algemene reacties op dit onderwerp op internet zijn not-done hihi.