Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ja Lente je hebt gelijk. VOlgende ben ik... :)
    Te gek en onvoorstelbaar. Maar ben er eigenlijk wel klaar voor. Kkom maar op! Eerder mag ook!!!

Ik duim voor je dat er een koper bij zit !!!
    Liefs Pina

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames:)

Hoe gaat het met je pina..
    En loes ben je lekker aan het genieten van je zoontje,en de kraamtijd.
    Hier gaat het wel redelijk,alleen Jo-Ann heeft vreselijk last van haar tandje,en ik baal dat zij er niets voor mag hebben omdat zij nog te jong is:(
    Ze huild erg veel,en troosten helpt ook niet.
    Jullie krijgen de groeten van marjan,die lekkker aan het genieten is van de vakantie.

Hoi katalaya hoe is het met je bosje prei hihi:D

Groetjes Anky:)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hai meiden,

ja pientje, nu gaat het snel... hihi. Voor je gevoel lijkt het soms wat langzaam te gaan, maar echt, voor je het weet ben je binnen 1 dag zwanger af én mama... geloof me, dat zijn veel veranderingen in 1 dag :p
    En blubberbuik die bij blubberbenen past (praise the lord, daar is dan in elk geval aan gedacht) maar buikspieren, ho maar. Als ik moet hoesten of niesen, doe ik dat op oma-van-80 manier...

ow ladies, tis alweer bv-tijd... en zit net in mn stuwingsdagen, dus kan mn lol op het aankomende uur... maar daarna is er weer de relieve van lege tiete :D

Lente, leuk om van je te horen... ik hoop zo dat je huis eindelijk verkocht wordt! Lekker genieten van elkaar...

moet gaan! Sverre is ongeduldig in het kwadraat...:p
    liefs

4. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    :)Hoi pina..

Hoe gaat het met onze zwangere dame..
    Word het al zwaar ,of kun je alles nog aan met je dikke buukie.

En loessie hoe gaat het met jou en de kleine man.
    Ben je al gewend aan het gezinsleven.

Hier in Eerbeek gaat het zijn gangetje wel.
    Jo-Ann gaat ook wel goed.
    Het is wel een driftigge tante aan het worden hoor hahha:D
    Ga donderdag weer beginnen met boddy pump en fitnis.ff weer wat energie kweken,daarna ff heeeerlijk in de sauna,dus flink trainen om wat gewicht er af tekrijgen,want het is nu allemaal hangwerk,en blubbert maar wat hahahahah:p

Zo ga ff wat aan het huis doen,en dan plof ik met mijn dikke kont maar eens op de bank:)

Meiden een goed weekend gewenst,

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Lieve Anky !
    Wat goed om te horen. Ben je ook helemaal hersteld, ik bedoel, is je kracht in je arm en been ook weer helemaal terug? Wat heeeerljik om te horen dat je weer gaat sporten. Zwanger zijn is leuk maar och..ben echt wel jaloers op je.
    Ik moet mijn energie kwijt en het lukt me niet. Ja oke giisteren-middag had ik energie, was nl om 15u al thuis. Heb boodsch gedaan, stofgezogen, klein stukje vloer in de olie gezet (ja op de knietjes), ramen gezeemd buiten, eten gekookt, vaatwasser uit geruimt en een was gedraaid!!
    Daar kun je aardig je energie aan kwijt. :$

Vandaag a day at the beach heeerlijk. En straks een verjaardag pff daar heb ik eigenlijk geen zin in . mijn voetjes moeten echt omhoog en heb het idee dta dat denk niet gaat op een verjaardag. Maarja..we zien wel.

Verder gaat alles goed. Jullie ook allemaal heel fijn zonnig relaxt weekend!!
    (hoe zou marjan het hebben? en kat?)
    En Loes jij met je kleine Sverre?

xje Pina

6. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hai meiden...

hier alles goed, op buikpijn en naweeën na. Jemig, dat die ineens na een week nog opkomen zetten. Niet te vergelijken met een bevalling zonder epi, maar wel erg pijnlijk. Lijkt alsof je geen buikspieren meer hebt en constant kramp. Maar goed, gelukkig mag ik me weer aardig te buiten aan paracetamol, niet dat ik dat graag doe...maar je moet wat als je naar de wc moet en je komt anders niet van de bank af... of je denkt dat er iets met sverre is. Iemand hier met kind die ervaring heeft met ABC dophilus? Anti-darm-kramp middeltje, homeopatisch. Ik gebruik het nu 2 dagen bij Sverre... heb wel het idee dat het werkt, hij lijkt rustiger en huilt minder. Verder lijkt het wel of ik hem niet genoeg kan voeden met bv, dus moet bijspringen met nutrilon. Anders ben ik de hele dag met mn tieten bezig...

Pientje, de vloer in de olie zetten...jemig. Zou het bijna willen plaatsen onder t kopje nesteldrang...hihi. Gaat alles nog goed? Kan het me nu al niet meer voorstellen dat ik zon dikke buik had...gek is dat. Al ben ik nog maar 7 kilo kwijt van de 19,8. Hrmmpff.

Anky, wat goed dat je weer gaat sporten! Op dit moment lijkt dat nog zoooo ver weg... maar ja, nu lijkt zelfs de wc ver weg dus wat kan ik zeggen.:p

Nog even de meest schattige foto van mijn kleine mannetje (vind ik zelf)... en dan ga ik weer aan de bv.

Liefs!

7. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heee pina.:)

Ik lees het alweer,je bent dus behoorlijk druk geweest met poetsen en opruimen.
    (Beetje last van nesteldrang;))
    Doe je wel kalm aan meid,straks ben je helemaal uitgeput.
    Maar als je zoveel energie kwijd wilt mag je ook wel bij mij komen poetsen hoor hahahaha grapje hoor,nee maar bedoel doe wel kalm aan meid.:)
    Marjan ging wel goed,koen sliep nu weer lekker door,dus dat is wel lekker.
    Ben ook wel benieuwd hoe het met kat gaat..

:)Pina belooooooof je mij dat je kalm aan gaat doen:)

P.s. hoe is het op de verjaardag geweest,heb je lekker je voetjes op tafel gegooid.

Groetjes Anky;)

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi meiden!
    Loesje, ik had op Hyves ook een reactie erbij gzet. DIe foto is echt TE LIEF ! wat een druifje joh. Hoe zwaar was Sverre eigenlijk?

Anky, ja ik let wel op mezelf hoor. Mijn man heeft absoluut geen zin om de vloer in de olie te gaan zetten. Ik heb hem al gezegd dat ik over 2 weken verlof heb en dat ik het dan wel doe. Maar dat vond hij geen grappig idee. Dus ik denk dat hij morgen avond wel gaat doen. hihi. :D
    Ik heb gisterenavond in bed volgens mij duidelijk voorweeen gehad. Rugpijn, dat kwam en dat ging. Ook onderin mijn buik een raar gevoel, kwam en ging. Denk dat het zo'n 45 min duurde, toen was ik in slaap gevallen.
    GIsteren bij de verjaardag heb ik serieus PIJN gehad, ben gewoon even weggelopen naar de wc toe. Ik had zulke steken in mijn vagina/achter schaambot. Weet niet zeker of de kleine mij nu zo erg zat te trappen of dat het ook missch met indalen te maken heeft..:(

Wie herkent dit???

Xje Pina

9. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lieve pina,

ik herken het maar al te goed... denk dat het indalingspijnen zijn... en mocht je nou van je vlos horen dat ie nog niet is ingedaald, dan heb je je te druk gemaakt met schoonmaken...en zijn het dus gewoon pijnlijke harde buiken (niet goed, beetje meer relaxen).
    Wat ik nu ondervind is dat ik de hele rits nu achter de rug heb, en dus weet hoe alles voelt, maar het nog niet begrijpelijk kan verwoorden naar anderen toe...Hou je pijnen in de gaten, die van 's nachts waren duidelijk oefenweeën...daar hoef je je niet al te druk om te maken. Tenzij ze langer dan een uur komen, hou dan de tijd er tussen in bij en bellen als je denkt dat het nodig is.
    Mensen om mij heen vroegen me de hele tijd: wordt het niet eens tijd om je vlos te bellen, maar dan antwoordde ik:"vind het leuker om dr uit bed te bellen, hihi" maar eigenlijk vertrouwde ik gewoon niet op mijn weeën, geloofde niet dat ik ze echt had!
    Sverre was 'een kleintje' bij zijn geboorte, 48 cm en 3050 gr. Ik heb de vlos aangekeken, hoezo, kleintje, het weetjewelwatvoorrampgebiedhetdaarbenedennuisenjijzegtkleintje-gevoel...
    Maar na 3 dagen begon ie al weer met gewicht aankomen, terwijl de meeste babies toch een week of 2 nodig hebben om de bevalling te verwerken en alles op te starten. En dat is te merken, want hij is een kleine veelvraat aan het worden. M'n tieten én de nutrilon zijn niet aan te slepen...

ik ga weer.... dr lekt ergens melk en ik vermoed dat ik het ben :p
    liefs en toitoitoi!

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oke Loes, zal dat onthouden. Echter die pijnen gistereavond waren niet het gevolg van 'poetsbui', want die poetsbui had ik vrijdagmiddag. Zaterdag heb ik 3 uur op het strand gelegen dus niet teveel gedaan :) Ik heb iets super leuks gedaan, een fotoshoot op het strand. Zal via hyves wel wat fotos plaatsen.
    Maar daar krijg je geen buikpijn van...

Di moet ik nr de verlos. ben erg benieuwd.
    Ik heb er nu ook weer last van. Onderin mijn rug en ook bij mijn vagina voel ik zo'n zeurderige gevoel. Niet echt pijnlijk maar wel een 'moe' gevoel.
    Ben nu 32 weken, is dat niet een beetje vroeg? Ja ik ben er KLAAR voor hooor !! hoe eerder hoe beter vind ik.

Hoe was je bevalling verder dan gegaan? Ook ingeknipt enzo?
    xje

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ff HALLOOOOOOOO!!!!! Zal morgen ff normaal schrijven hier!!!!!

Wat een mooi ventje zie ik daar voorbij komen.....wow ik is verliefd...

12. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi loessie..

Jaaaa ik heb ervaring met ABC dophilus,een WONDERMIDDEL,kost wel 27 euro,maar zeer zekers de moeite waard echt.
    Als je er mee start bij elke voeding 1 thee lepeltje dophilus en als krampen en ontlasting goed gaat kun je afbouwen naar bv alleen nog laatste voeding.
    Jo-Ann heeft ook veel last van kramp en nu gaat het goed doe alleen bij laatste voeding om de dag,want ze poept nu wel erg veel hahaha.
    Helpt ook tegen uitslag bv babyacne of exeem,het is gewoon een wonder middel.
    Het kost je in het beging wel een potje in de week,maar ik raad het je aan om het te gebruiken.

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Heeeey waar zijn jullie allemaal ! heb jullie gemist :)

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hiehierrrr!!!!!!

kom steeds kijken hier maar niemand zegt wat en ik heb niks nuttig te melden...

hoe ist met u? al weer bezig met voorwerk? een wee hier of daar?

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    haai dames,

ik heb een kereltje dat vol pit zit haha. Allemaggies, wat kan ie driftig worden als iets niet snel genoeg gebeurt...
    Maar dan is ie ook weer mn grootste vriend. Ik moet nog erg wennen aan het mama zijn, alles draait nu natuurlijk om hem en zo hoort het ook, maar vindt het moeilijk om de draad in mijn leven weer op te pakken op een nieuwe manier. En oh ja, IK HAAT KRAAMTRANEN. Vond mezelf al 'emotioneel' in de zwangerschap, maar daarbij vergeleken heb ik nu telkens om niks een nervous breakdown, haha. Hoop toch wel dat dat binnenkort weg is...:p

Met jullie alles goed?
    Marjan, nog superbedankt voor je leuke kaart! (tis de grootste van allemaal, haha)
    En pientje, hoe is het met jou?
    Weet iemand of katje al terug is?

ik ga weer snel, volgens mij is dit een luierhuiltje :) mama luistert wel, maar mama moet het ook nog leren :p

liefs

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Graag gedaan Loes...

En die tranen vreselijk he?! Het blijft wel een beetje...kan nu gerust tijdens het journaal gaan zitten janken...Maar ach.

En dat wennen aan het mama zijn is vaaghe? Heb het nog wel eens hoor als ik dan naar bed ga en ff bij hem kijk denk ik ben ik nou jou mama...zo gek.

En die draad van mn leven???? Geen idee waar die is gebleven. Heb hem nog niet terug gevonden en Koen is al weer 14 weken. Lukt mij nog steeds niet om een soort regelmaat te vinden....

Hier verder alles goed, behalve dan dat na een week of 4 bijna niet spugen Koen nu weer aan het spugen is geslagen...Geef hem comfort voeding plus een schepje johannes brood pit meel en nog spuugt hij het uit. Gister 3 van de 5 voedingen via zn neusje tussen mijn theezakjes...Zo zielig. Maar goed woensdag maar eens vragen op he CB.

XXX

Weet alleen dat katje de 13de vertrokken is....

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Home-sweet-home!

Vandaag lekker aanrommelen..!

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey meiden! Kat, fijn dat je weer veilig thuis bent, en nu ... wassen opruimen? bleh.
    Loes en marjan, ik heb wel echt heel veel aan jullie opmerkingen hoor. je kunt je er dan in enige mate op instellen, ten minste probeer ik..
    Ben ook zo benieuwd hoe het zal gaan.

marjan, ja ik heb wel voorwerk. mijn wastafel was altijd zo hoog dat ik met mijn buik er precies boven hing. Vanochtend: mijn buik zat lager !!!!! ik kan er niet meer over heen, moest op mijn tenen staan. hoe grappig. Heb regelmatig harde buik,zelf als ik in rust zit en kleintje ook niet veel beweegt. en af en toe een menstr. krampje onderin, uitstraling nr mn bovenbenen..
    Heerrrlijk. ... kom maar op. gister avond deed een harde buik 3 x pijn, maar dat kan ook van het vrijen komen ...hihi. Wat komje makkelijk klaar he, alsje zwanger bent.
    Weet je het nog Loes?? onze geilste van allemaal gna gna.... lache was dat.
    Is dat al een beetje terug, of dat nu even niet?

Nou ik ga maar eens nr mn werk. denk dat de ergste file nu wel weg is.

Liefs en tot snel, ps. laatste weekje !! maandag 31aug laatste dag werken en dan VERLOFFFFFFFF :)

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    waar zittttt iedereen??? marjand jij bent er ALTIJD !
    nou ... :(

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    sorry schatje ik had vandaag visite...zal zo ff echt berichtje typen...meneer moet eerst een flesje

Deel Deze Pagina